Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо
Очікувана вартість
3 759 297,00 UAH
UA-2020-07-07-001678-c ee081f2d54884dc3a9fb09cb7ad5d83f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Литвиненко Тетяна Олександрівна

+380554221942 centr_osvita.cyr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області
Код ЄДРПОУ: 38230941
Місцезнаходження: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22
Контактна особа: Литвиненко Тетяна Олександрівна
+380554221942
centr_osvita.cyr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:32
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 15:39
Очікувана вартість: 3 759 297,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 796,49 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 112778.91 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо


Найменування замовника: КУ "Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області". Місцезнаходження замовника: 75100, Україна , Херсонська обл., місто Олешки, вулиця Паркова, будинок 22. Код ЕДРПУ: 38230941. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Назва предмета закупівлі: код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо(Вугілля кам`яне). Очікувана вартість закупівлі складає: 3759297 грн.00 коп. КЕКВ: 2275 («Оплата інших енергоносіїв та інших комунальних послуг"»). Вид закупівлі: Відкриті торги за кодом ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо(Вугілля кам`яне) - початок проведення процедури закупівлі – липень 2020року.Мова (мови),якою(якими) повинна готуватися тендерні пропозиції – Усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції мають бути складені українською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
159 т
Вугілля кам`яне марки АМ(13-25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти Олешківського району, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
129 т
Вугілля кам`яне марки АС(6-13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти Олешківського району, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
63 т
Вугілля кам`яне марки АО(25-70)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти Олешківського району, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
40 т
Вугілля кам`яне марки ДГКО(25-80)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти Олешківського району, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
28 т
Вугілля кам`яне марки ДГ(25-100)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Херсонська область, Олешківський район, за адресами закладів освіти Олешківського району, згідно тендерної документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Оплата здійснюється за фактично отриманий товар протягом 7 (семи) банківських днів (при наявності бюджетного фінансування) від дати отримання накладної та рахунку Замовником на підставі документів, що підтверджують факт поставки. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:09
скан.перелік змін.pdf
17 липня 2020 15:09
скан протокол внесення змін до ТД.pdf
17 липня 2020 15:09
Тендерна документація (3і змінами).doc
07 липня 2020 13:32
Тендерна документація.doc
17 липня 2020 15:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:36
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 15:09
скан.перелік змін.pdf
17 липня 2020 15:09
скан протокол внесення змін до ТД.pdf
17 липня 2020 15:09
Тендерна документація (3і змінами).doc
07 липня 2020 13:32
Тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення
Дата подання: 07 липня 2020 16:55
Дата відповіді: 09 липня 2020 16:03
чи є еквівалентом вугілля кам`яне марки ДГКО(25-80) вугілля ДГ (30-80)?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.
Тендерним комітетом оголошено відкриті торги на закупівлю вугілля марки ДГКО (25-80) на підставі заявки КЗ «Солонцівської ЗОШ І-ІІст». Якщо розмір куска буде іншим, ніж зазначений в тендерній документації - це буде вважатись як невідповідність заявленим вимогам замовника. Просимо надавати пропозиції, згідно вимог тендерної документації.
ДГКО(25-80)
Дата подання: 09 липня 2020 16:08
Дата відповіді: 13 липня 2020 16:15
Яким ДСТУ ви користувались при встановленні технічних характеристик ДГКО(25-80)? Чи є у вас висновок відповідних органів. що дане вугілля можна використовувати для побутових потреб, адже такой фракції не має у ДСТУ 7146:2010! Яким чином КЗ «Солонцівської ЗОШ І-ІІст» визначала що саме таке вугілля необхідно Замовнику?
Відповідь: Технічні характеристики, які встановлені документацією повністю відповідають вимогам, що передбачені чинними ДСТУ та ГОСТ. Товарна вугільна продукція ДГКО (25-80)може використовуватися для побутових потреб згідно з технічними умовами підприємств та за згодою споживача, при наявності сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугільної продукції згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. Щодо питання по фракції ДСТУ7146:2010 розмір кусків в якому визначається згідно з ГОСТ 19242-73 «УГЛИ БУРЫЕ, КАМЕННЫЕ И АНТРАЦИТ. КЛАССИФИКАЦИЯ ПО РАЗМЕРУ КУСКОВ» який скасовано з 01.01.2019року.
Задавайте будь ласка питання які стосуються безпосередньо тендерної документації.
уточнення
Дата подання: 13 липня 2020 14:43
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:23
Специфікація щодо технічних показників товару може бути викладена англійською або російською мовою із зазначенням за потреби загальновживаних абревіатур або скорочень англійською мовою. Сертифікати походження та протоколи випробувань допускаються на російській мові? чи потрібен переклад?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.В сертифікатах походження відсутня інформація про технічні показники. Протоколи випробувань взагалі не вимагалися Замовником в тендерній документації.
Суперечиві вимоги
Дата подання: 13 липня 2020 14:46
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:24
Документи тендерної пропозиції можуть бути подані у сканованому вигляді у форматі PDF декількома файлами*, згрупованими/ об’єднаними за наступними ознаками: - документи та інформація, передбачені Додатком 2; - документи та інформація, передбачені Додатком 3; - документи та інформація, передбачені Додатком 4 та п. 6 розділу III тендерної документації; У тендерній документації, ви ще пишете, що може подаватись не обєднаними файлами! То як подавати ТП?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання.«….Файли (декілька файлів) повинні бути згруповані за ознаками, вказаними у п.1.3 розділу 3 тендерної документації. При цьому кожен додаток може складатися з декількох частин (файлів). У разі подання декількох файлів, згрупованими за ознаками, визначеними у тендерній документації, кожна частина повинна бути оформлена відповідно до вимог тендерної документації та містити відповідну назву. Наприклад, «Додаток 2. Частина 1»».
необгрунтована вимога
Дата подання: 13 липня 2020 14:48
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:25
У разі, якщо регламент (порядок, інструкція тощо) електронного майданчика містить обмеження щодо обсягу та кількості інформації, що може бути завантажена учасником, у складі тендерної пропозиції учасник повинен надати витяг з регламенту електронного майданчика та/або посилання на регламент електронного майданчика. Яким нормативно-правовим актом ви керувались при встановлені даної вимоги? яким п. ЗУ "про публічні закупівлі" встановлено взала як учасник повинен подавати ТП? за згрупованими файлами. чи ні? Навіщо ви ускладнюєте процес подачі та підготовки тП? надайне нормативне обгрунтування або виключте цю безгузду вимогу з ТД!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Розмір кожного завантаженого файлу в систему Prozorro повинен бути розміром не більше 49 Мб. Тобто, розмір не пропозиції в цілому, а саме файлу. Файли, які будуть більше за розміром в систему не зможуть бути завантажені. Для того, щоб зменшити розмір файлів можна використовувати архівування файлів. При цьому забороняється обмежувати перегляд цих файлів шляхом встановлення на них паролів або у будь-який інший спосіб. Також, щоб розмістити тендерну пропозицію великих розмірів, її можна завантажити частинами.
дискримінаційна вимога
Дата подання: 13 липня 2020 14:54
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:28
Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в довільній формі. Та документи, які підтверджують право користування зазначеним обладнанням. Шановний Замовнику. дана вимга є дискрмінаційною для учасників, які використовують залучену матеріально-технічну базу на пісдтаві договорів надання послуг (зберігання, зважування, перевезення. тощо). Внесіть відповідін зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Зазначена вимога не є дискримінаційною, наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій є обов'язковою для виконання вимог договору за результатами торгів. Ви можете брати участь у торгах, але для підтвердження відповідності повинні надати Копію документів які підтверджують право користування власного або орендованого обладнання (до якого відноситься транспорті послуги, зважування та зберігання які ви повинні документально підтвердити.
Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
Дата подання: 13 липня 2020 14:55
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:28
Шановний Замовнику. аналогічними договорами є договір на постачання вугілля камяного будь-яких марок?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Аналогічними договорами в розумінні цієї документації є договори на постачання товару, аналогічного до предмету закупівлі.
дискримінація
Дата подання: 13 липня 2020 15:01
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:30
Учасники повинні надати гарантійний лист, з зобов’язанням забезпечити за власний рахунок зважування вугілля в межах Олешківського району , Херсонської області, за присутності представника Замовника та представника Учасника, при кожній поставці товару. Надати довідку у довільній формі з інформацією про місце зважування товару з зазначенням адреси та назви підприємства, установи, тощо та копію (ї) документів які підтверджують законність взаємовідносин між учасником та стороною, що надає послуги по зважуванню твердого палива або інший документ, що підтверджує законне право учасника використовувати ваги. Якщо учасник використовує пересувні автомобільні ваги, він повинен підтвердити законність використання зазначеного обладнання та додатково надати нотаріально-завірені копію(ї) (завірені не раніше дати оприлюднення оголошення) : видаткову накладну, рахунок (на придбання вагів), технічний паспорт на ваги, свідоцтво про повірку чинного на весь період поставки тощо, договір послуг зважування якщо ваги орендовані. Шановний Замовнку а на підставі якого нормативно-правовго акту учасник повинен мати ваги у користуваннї на теріторії Замовника? Крім того, поясніть як ця вимога узгоджується зі ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі"? адже дану вимогу ви зазначаете у технічній спеціфікації!. Крім того, чому учасник, а не переможець повинен укладати договір на зважування? а якщо наша тендерна пропозиція не буде економічно вигідною після аукціону, а ми уклали договір, сплатили передоплату за таким договором? хто поверне нам кошти? навіщо нам взагалі тоді ці ваги на вашій теріторії? чому ви надаєте перевагу учасникам. які мають таки ваги 9на оренді чи у власності? дана вимога ставить під сумнів законність проведення даних торгів. Чому ви не обмежили цю вимогу гарантійним листом?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Ця вимога замовника була встановлена з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність, не суперечить ст.16 ЗУ "Про публічні закупівлі" та гарантує Замовнику належне виконання договору учасником переможцем. Поставка вугілля згідно вимог Замовника викладених у додатку 4 здійснюється в Олешківському районі, Херсонської області, Україна, за адресою підпорядкованих закладів. Всі учасники знаходяться на рівних умовах та можуть орендувати зазначене обладнання, або скористатися пересувними автомобільними вагами. Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників на етапі підготовки/подання тендерної пропозиції.
Відповідно до вимог зазначених ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" в ч.1 : «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг).»
Учасник самостійно несе всі витрати, пов'язані з підготовкою та поданням його пропозиції. Замовник у будь-якому випадку не є відповідальним за зміст пропозиції учасника та за витрати учасника на підготовку пропозиції незалежно від результату торгів.
Кожен учасник це потенційний переможець.
вимога ТД
Дата подання: 13 липня 2020 15:04
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:30
а також скан-копію з оригіналу посвідчення про якість на минулу партію вугілля отриману не раніше 2019 року. Шановний Замовнику, а якщо учасник не отримував вугілля у період "не раніше 2019 року"? то що робити такому учаснику? Якщо він має договір з постачальником та може закупити таке вугілля якщо буде переможцем а даними торгами? Що робити такому учаснику? не приймати участь? якщо так. то це дискримінація... Чому сертифікату генетичних не достатньо?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Якщо учасник не може виконати вимоги Замовника щодо надання документів на підтвердження якості, то такий учасник буде вважатись як такий що не виконав вимоги замовника зазначених у Додатку 4 відповідно ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі". Учасник може приймати участь разом з іншими учасниками - це не є дискримінація
Вимога
Дата подання: 13 липня 2020 15:07
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:32
В розумінні даної документації «виробником вугілля» вважається особа (юридична чи фізична чи фізична особа-підприємець), яка видобуває та/або переробляє та/або збагачує вугілля в порядку, передбаченому діючим законодавством. Шановний Замовнку, а як щодо імпортера? в розумінні чинного законодавства особа на замовлення якої виготовляється товар також вважається виробником! чи особа яка імпортує товар також вважвється виробником, Чому ви встановлюєте обмеження? Надайте нормативно-правове обгрунтування даній вимозі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. Уважно читайте тендерну документацію, замовником не встановлено жодних обмежень.
Незаконна вимога
Дата подання: 13 липня 2020 15:09
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:33
З метою контролю кількості і якості вугілля замовник має право бути присутнім при завантаженні та зважуванні вугілля на території вугільного складу (або майданчика, або площадки, тощо) учасника, а учасник зобов’язаний вжити заходів щодо забезпечення проїзду представника замовника до свого вугільного складу (або майданчика, або площадки, тощо) та здійснити оплату відповідних витрат на проїзд за власні кошти на умовах та у строки, визначені замовником, про що учасником повинен бути складений відповідний гарантійний лист довільної форми та наданий у складі тендерної пропозиції. Шановний Замовнику. надайте нормативно-правове обгрунтування діній вимозі. (нагадуємо про положення ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дана вимога не суперечить положенню зазначеному в ч.3 ст. 22 ЗУ "Про публічні закупівлі".
вимога щодо розяснень
Дата подання: 13 липня 2020 15:10
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:34
Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям.. Що ви розумієте під назвою технічний паспорт для вугілля камяного? надайте вичерпану відповідь. Що це за документ. ким він видаєтся, ікі документи ви будете розглядати під "технічним паспортом" адже такого документа для вугілля не існує....
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога щодо цієї інформації визначена в ч.6 ст. 23 ЗУ "Про публічні закупівлі" та зазначена в нашій тендерній документації.
Вимога
Дата подання: 13 липня 2020 15:14
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:35
Вугілля кам’яне марки ДГ від 25 до 100 мм не більше 10% не більше 1,0% не більше 10 % 6100 (ккал/кг) Вугілля кам’яне марки ДГКО від 25 до 80 мм не більше 10% не більше 1,0% не більше 10 % 6100 (ккал/кг) Обгрунтуйте необхідність вугілля ДГКО (25-80) Яким ДСТУ воно передбачено? Навіо Вам вугілля з однакоми технічними характеристиками? Крім того надате пояснення чим так принципово відрізняється таке вугілля? Чому саме ДГ (25-80)? чому не підійте 30-80? (з урахуванням того факту. що розмір кусків 30-80 входить у 25-80? Чи ви вписали цю марку під конктерного учасника?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Технічні характеристики, які встановлені документацією повністю відповідають вимогам, що передбачені чинними ДСТУ та ГОСТ. Товарна вугільна продукція ДГКО (25-80)може використовуватися для побутових потреб згідно з технічними умовами підприємств та за згодою споживача, при наявності сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугільної продукції згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. Розміру кусків 30-80 не передбачено процедурою закупівлі.
Розгорнути всі запитання: 13 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-001678-c.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 09 липня 2020 16:32
зважування вугілля в межах Олешківського району , Херсонської області,
зважування вугілля в межах Олешківського району , Херсонської області. Надайте нрмативно-правове обгрунтування даній вимозі! дана вимога обмеує коло учасників на єтапі підготовки/подання тендерної пропозиції. Вважаємо доцільніше це вимагати від перебможця!.
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 16:13
Відповідна вимога була встановлена Замовником з метою дотримання принципу здійснення публічних закупівель – максимальна економія та ефективність. Поставка вугілля згідно вимог Замовника викладених у додатку 4 здійснюється в Олешківському районі, Херсонської області, Україна, за адресою підпорядкованих закладів. Будь який учасник може орендувати зазначене обладнання, або скористатися пересувними автомобільними вагами. Дана вимога жодним чином не обмежує коло учасників на етапі підготовки/подання тендерної пропозиції. Кожен учасник це потенційний переможець.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-001678-c.c2
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НТК-ТРЕЙД ЛТД", Код ЄДРПОУ:41280662
Дата подання: 09 липня 2020 16:33
вимога
Яким ДСТУ ви користувались при встановленні технічних характеристик ДГКО(25-80)?
Чи є у вас висновок відповідних органів. що дане вугілля можна використовувати для побутових потреб, адже такой фракції не має у ДСТУ 7146:2010! Яким чином Замовник визначав що саме таке вугілля необхідно Замовнику?
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 16:14
Технічні характеристики, які встановлені документацією повністю відповідають вимогам, що передбачені чинними ДСТУ та ГОСТ. Товарна вугільна продукція ДГКО (25-80)може використовуватися для побутових потреб згідно з технічними умовами підприємств та за згодою споживача, при наявності сертифікату генетичних, технологічних та якісних характеристик вугільної продукції згідно з ГОСТ 30313 та Міжнародною системою кодифікації вугілля середнього та високого рангів. Щодо питання по фракції ДСТУ7146:2010 розмір кусків в якому визначається згідно з ГОСТ 19242-73 «УГЛИ БУРЫЕ, КАМЕННЫЕ И АНТРАЦИТ. КЛАССИФИКАЦИЯ ПО РАЗМЕРУ КУСКОВ» який скасовано з 01.01.2019року.
Задавайте будь ласка питання які стосуються безпосередньо тендерної документації.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-10-000001 ● fe0fd325420f4233a2efeb1763da6ad8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 вересня 2020 16:43
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

10.09.2020 №150

Херсон
Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівлі ID: UA-2020-07-07-001678-c
Підставою для здійснення моніторингу закупівлі є:
- інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-14 08:05:22

Запит замовнику на пояснення

У межах проведення моніторингу твердого палива, що проводить КУ Центр по обслуговуванню установ та закладів освіти району Олешківської районної ради Херсонської області (далі – Замовник) за номером № UA-2020-07-07-001678-c та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6, пункту 7 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, виникла потреба в отриманні пояснень та копій підтверджуючих документів:

1) Якими документами тендерної пропозиції ПП ЕНЕРГОАВЕРС підтверджено наявність оригіналів перевізних документів на вугілля, а саме рахунків, що вимагались Замовником відповідно до п.5 Додатку №4?

2) Відповідно до умов тендерної документації Замовником для підтвердження інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі встановлена вимога щодо надання учасниками процедури закупівлі у складі тендерних копію (ї) документів які підтверджують законне право учасника використовувати ваги. (Додаток №4 тендерної документації).
Учасником ПП ЕНЕРГОАВЕРС у складі тендерної пропозиції надано інформацію про наявність приміщення під назвою «Вагова» та надано копію Витягу з реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію права власності.
Поясність яким чином наявність приміщення може свідчити про законне право учасника використовувати ваги?

Пояснення та скановані копії підтверджуючих документів необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-16 16:22:26

Пояснення з приводу моніторингу до закупівлі код ДК 021:2015: 09110000-3 - Тверде паливо (UA-2020-07-07-001678-c)

На надані питання повідомляємо наступне:
Відповідь №1 : В складі тендерної пропозиції учасник ПП «ЕНЕРГОАВЕРС» в розміщеному файлі Додаток 4 частина 1.pdf на ст.62, ст.63 та ст.64 надані Рахунки на вугілля кам’яне марок АМ,АС,АО в яких зазначено номери вагонів та номери залізничних накладних на підтвердження вимог зазначених в п.5 Додатку №4. Вимоги Замовника виконані учасником ПП «ЕНЕРГОАВЕРС» в повному обсязі.
Відповідь №2 : Невід’ємною складовою «Вагової» є: Будівля(Приміщення), Вимірювальне обладнання (тензодатчики, програмований ваговий контроллер), металева платформа, технічний паспорт тощо. В складі тендерної пропозиції учасник ПП ЕНЕРГОАВЕРС в розміщеному файлі Додаток 4 частина 1.pdf на ст..14 надав Довідку про місце зважування з зазначенням адреси та назви підприємства, та надав у файлі Додаток 2 Кваліфікаційні вимоги.pdf на ст.3-4 копію Витягу з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно про реєстрацію прав власності. Вимоги Замовника зазначені в Додатку №4 виконані учасником ПП «ЕНЕРГОАВЕРС» в повному обсязі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області зобов’язує Центр ОУЗОР здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, а саме вжити заходів, щодо розірвання договору відповідно до законодавства. З огляду на ваші зауваження які опубліковані 28.09.2020р, щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Центр ОУЗОР приймає до уваги Ваші Висновки, але хочемо зауважити, що нами перевірено наявність вагів в «Ваговій» крім того кожна поставка товару здійснювалась в присутності представника загальноосвітніх закладів. Центр ОУЗОР прийме всі можливі заходи щодо усунення Ваших зауважень з приводу розірвання договору з ПП «Енергоаверс» від 20.08.2020р. №249.

2020-10-02 16:04:08


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 28 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 13 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 16:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО" 2 191 100,00
UAH з ПДВ
2 191 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС 2 604 758,00
UAH з ПДВ
2 604 758,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Українська промислова компанія" 2 800 010,00
UAH з ПДВ
2 800 010,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 липня 2020 16:01
Електронний підпис
24 липня 2020 16:00
Частина 5.pdf
24 липня 2020 16:00
Частина 4.pdf
24 липня 2020 16:00
Частина 3.pdf
24 липня 2020 16:00
Частина 2.pdf
24 липня 2020 16:00
Частина 1.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 09:12
Стаття17 Закону.pdf
24 липня 2020 09:12
Інші документи.pdf
24 липня 2020 09:12
Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"

ПП ЕНЕРГОАВЕРС

ТОВ "Українська промислова компанія"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТАВРІЯ ТЕПЛОЕНЕРГО"
#39002068
Відхилено 2 191 100,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 11:12
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
Переможець 2 604 758,00
UAH з ПДВ
04 серпня 2020 14:30

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 серпня 2020 14:30

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП ЕНЕРГОАВЕРС
#35505698
2 604 758,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 жовтня 2020 13:36
додаткова угода №1 укладений
13 жовтня 2020 13:34
Електронний підпис укладений
20 серпня 2020 16:51
Договір укладений
20 серпня 2020 16:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 604 758,00
UAH (в тому числі ПДВ 383 793,00 UAH)
Причини розірвання договору: На виконання Висновку від 28 вересня 2020 року про результати моніторингу закупівлі Державною аудиторською службою України, Південного офісу держаудитслужби управління Південного офісу держаудитслужби в Херсонській області, Замовник і Учасник дійшли згоди розірвати Договір.