Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту
Seaport regime maintenance services
Очікувана вартість
1 475 712,00 UAH
UA-2020-07-07-001534-b 163fbc14d4284a15adacf380e2f22aac
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тинкован Тетяна Вікторівна

048-752-61-75 TATYANA.TINKOVAN@YUZ.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Вебсайт: http://yuz-uspa.com.ua
Місцезнаходження: 65481, Україна , Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Контактна особа: Тинкован Тетяна Вікторівна
048-752-61-75
TATYANA.TINKOVAN@YUZ.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Cушко Руслан Валентинович
(048)750-79-90
Ruslan.Sushko@pf.uspa.gov.ua
Тинкован Тетяна Вікторівна
(048)752-61-75
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Мошун Наталія Володимирівна
(048)750-73-86
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
National ID: 38728549
Contact point: Moshun Natalia Volodymyrivna
048-752-61-75
TATYANA.TINKOVAN@YUZ.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Sushko Ruslan Valentinovich
(048)750-79-90
Ruslan.Sushko@pf.uspa.gov.ua
Tynkovan Tetiana Viktorivna
(048)752-61-75
Tetiana.Tynkovan@pf.uspa.gov.ua
Moshun Nataliya Vladimirovna
(048)750-73-86
Nataliia.Moshun@pf.uspa.gov.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: Державне підприємство "Адміністрація морських портів України"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 11:45
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 15:30
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 15:30
Початок аукціону: 20 серпня 2020 15:20
Очікувана вартість: 1 475 712,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 378,56 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 07 липня 2020 11:45
Enquiries until: 28 липня 2020 15:30
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 15:30

Information

Estimated total value: 1 475 712 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 7 379 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
1. Найменування замовника: Державне підприємство «Адміністрація морських портів України» в особі Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний).
2. Місцезнаходження замовника: вул. Берегова, буд. 11, м. Южне, Одеська обл., 65481.
3. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань:
ДП «АМПУ» - 38727770,
Південна філія ДП «АМПУ» - 38728549
4. Категорія замовника: згідно пункту 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - юридична особа та/або суб’єкт господарювання, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання.
5. Вид закупівлі: послуги.
6. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4.
Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту.
7. Кількість товарів, обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до технічних вимог.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 65481, Одеська обл., м. Южне, вул. Берегова, 11 та м. Южне, вул. Приморська, 1, ПФ ДП «АМПУ» (адміністрації МП Південний).
9. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31.12.2020 року.
10. Очікувана вартість предмета закупівлі: 1 475 712,00 грн. без ПДВ /1 770 854,40 грн. з ПДВ.
11. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07.08.2020 о 15:30 год.
12. Умови оплати: за фактично надані Послуги протягом 20 банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку.
13. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі повинні бути складені українською мовою. Документи або копії документів, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову, у відповідності до вимог Тендерної документації. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов'язана з товарами (послугами, роботами) що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
14. Розмір, забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
15. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
16. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»: 07.08.2020 о 15:30.
17. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 0,5%.
18. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): не застосовується.
Розгорнути Згорнути
1. Name of the Customer: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” acting through Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
2. Location of the Customer: 11 Berehova Str., Yuzhne, Odesa Region, 65481.
3. Identification code of the Customer in the Unified State Register of Legal Entities, Individual Entrepreneurs and Public Organizations: 38727770/38728549.
4. Category of the Customer: According to Paragraph 4 of the First Part of Article 2 of the Law of Ukraine «On Public Procurement» - legal entity and/or business entity, that operates in one or several separate spheres of management
5. Type of procurement: Services.
6. Name of procurement item with the code under Unified Procurement Dictionary (in the case of division into lots, such information shall be specified for each lot) and names of the corresponding classifier of procurement item, and parts of procurement item (lots) (if available): Security services under code DK021:2015 - 79710000-4.
Seaport regime maintenance services
7. Quantity of Goods, scope of Works performed or Services rendered: in accordance with technical requirements.
8. Place of supplying Goods, performing Works or rendering Services: 11 Berehova Str., Yuzhne, 1 Primorska Str. Yuzhne, Odesa Region, 65481, Pivdennyi Branch of the State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Pivdennyi Sea Port Authority).
9. Term of supplying Goods, performing Works or rendering Services: to 31/12/2020.
10. Expected cost of the procurement item: UAH 1 475 712,00 excluding VAT/UAH 1 770 854,40 including VAT.
11. Deadline for submission of tender bids: 07.08.2020 at 3:30 p.m.
12. Payment term: for the actually rendered Services within 20 banking days of the signature date of Certificate of Delivery and Acceptance of Rendered Services on the basis of the invoice issued by the Contractor.
13. The language (s) to be used for preparing tender bids: During procurement procedures, all documents prepared by the customer shall be set forth in Ukrainian. Tender bids of participants in the procurement procedure should be made in Ukrainian. Documents or copies of documents provided by participants in the procurement procedure as part of their tender bids, set out forth in other languages, should be provided together with their authentic translation into Ukrainian, in accordance with the requirements of the Tender documentation. At the same time, project, technical documentation, documents confirming the compliance of the participant in the procurement procedure with the qualification criteria, as well as constituent and entitling documents, set fort in the original in Russian, should not require translation into Ukrainian. The determining factor is the text set forth in Ukrainian. Standard characteristics, requirements, abbreviations and terminology related to the goods (services, works) that are procured, stipulated by existing international or national standards, norms and rules, are set out in the language of their generally accepted application.
14. Amount of tender security (if required by the Customer): not required.
15. Type and terms for providing tender security (if required by the Customer): not required.
16. Date and time of disclosure of tender bids, if the announcement on conducting open bidding is made public in accordance with Article 10 (3) of the Law of Ukraine “On Public Procurement”: 07.08.2020 at 3:30 p.m.
17. Amount of minimum step of price reduction during an electronic auction within the range of 0.5 percent to 3 percent of the expected purchase price or in monetary units: 0.5%.
18. Mathematical formula to calculate the present price (in case of application): not applicable.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту (код ДК 021:2015 - 79713000-5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65481, Україна, Одеська область, Южне, вул. Берегова, 1 та вул. Приморська, 1, ПФ ДП "АМПУ" (адміністрації МП Південний)
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Seaport regime maintenance services (code DK 021:2015 - 79713000-5)
CPV: 79710000-4
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія за фактично надані Послуги протягом 20 банківських днів з дати підписання акту здавання-приймання наданих послуг на підставі виставленого виконавцем рахунку. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Трекери
Дата подання: 27 липня 2020 10:20
Дата відповіді: 29 липня 2020 13:40
Додатком 2 до тендерної документації передбачено надання довідки в довільній формі про наявність в учасника не менш ніж 8 (вісім) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик). В зв’язку з тим, що всі пропозиції учасників подаються в електронному вигляді та є доступними для перегляду, існують випадки «привласнення» одними учасниками документів/даних інших учасників з метою використання їх в інших закупівлях. Тендерною документацією не передбачено надання інформації, яка б підтверджувала дійсність наявності в учасника персональних супутникових GPS трекерів (в тому числі й зазначеними в довідці учасника кодами IMEI). Просимо надати роз’яснення, яким чином Замовник буде впевнюватись в дійсності наданої учасниками інформації щодо наявності в них GPS трекерів із вказаними кодами IMEI?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Роз’яснення 2
Затверджено рішенням ТК від 29.07.2020р.
Роз’яснення на запитання
(подання запитання – 27 липня 2020 о 10:20)
по процедурі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Охоронні послуги за кодом ДК 021:2015 – 79710000-4
(Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту) Оголошення UA-2020-07-07-001534-b
Стосовно поставленого запитання, повідомляємо наступне:
Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації, п.п.1.1.3 п.1.1 ч. 1 Розділу 1 Додатку 2 до тендерної документації, буде викладений у новій редакції:
«1.1.3. Довідку у довільній формі на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) за підписом керівника (уповноваженої особи) та печаткою (у разі її використання) учасника процедури закупівлі, що містить інформацію про наявність в учасника процедури закупівлі не менш ніж 8 (вісім) персональних супутникових GPS трекерів з функцією «тривожна кнопка» та можливістю моніторингу шляхів пересування охоронників (із зазначенням їх моделей, кодів IMEI, коротким описом технічних характеристик) та фото всіх зазначених в довідці GPS трекерів з чіткою видимістю їх кодів IMEI.».
Перелік змін та тендерна документація у новій редакції будуть оприлюднені в електронній системі закупівель у відповідності до чинного законодавства.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-001534-b.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОЛІМП-ЮГ", Код ЄДРПОУ:33933584
Дата подання: 15 липня 2020 10:23
Внесення змін до тендерної документації.
Відповідно до вимог ТД передбачено надання учасником торгів документів, які підтверджують проходження працівниками учасника процедури закупівлі професійної підготовки відповідно до вимог статті 14 Закону України «Про охоронну діяльність» та присвоєння їм робітничої кваліфікації за професією «охоронник», не нижче 4-го кваліфікаційному розряду.
Відповідно до наказу МІНІСТЕРСТВО ПРАЦІ ТА СОЦІАЛЬНОЇ ПОЛІТИКИ УКРАЇНИ від 29.12.2004 N 336 "Про затвердження Випуску 1 "Професії працівників, що є загальними для всіх видів економічної діяльності" Довідника кваліфікаційних характеристик професій працівників" існує чотири розряди охороників, крім того охоронники 3 та 4 розряди мають право здійснювати охорону об'єктів з високим ступенем ризику та є фактично рівнозначними.
Враховуючи, що основна частина охоронників в України мають 3 розряд та мало хто має 4 розряд, тому вимога щодо охоронників 4 розряду звужує коло учасників та обмежує конкуренцію, а отже, не відповідає основним інтересам та завданням публічних закупівель.
Крім того, просимо пояснити та надати розгорнуту відповідь з посиланням на відповідні нормативні документи, які передбачають наявність саме 4 розряду у охоронників учасника та не можливості надання послуг охоронниками 3 розряду.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога відхилена
17 липня 2020 10:53
Роз’яснення 1
Затверджено рішенням ТК від 17.07.2020р.

Роз’яснення на звернення
(подання вимоги – 15 липня 2020 об 10:23 год.)
по процедурі закупівлі відкритих торгів на предмет закупівлі:
Охоронні послуги за кодом ДК021:2015 - 79710000-4
(Послуги з підтримання режиму перебування в морському порту).
Оголошення № UA-2020-07-07-001534-b.

Стосовно вимоги від потенційного учасника процедури закупівлі опублікованої в електронній системі закупівлі, щодо внесення змін до тендерної документації, повідомляємо наступне:
Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі".
Відповідно до ст. 16 Закону Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Визначені Замовником згідно з цією статтею кваліфікаційні критерії та перелік документів, що підтверджують інформацію учасників про відповідність їх таким критеріям, зазначені в тендерній документації.
Закон України «Про публічні закупівлі» не містить обмежень прав Замовника щодо вибору кваліфікації працівників в рамках законодавства України.
Слід зазначити, що морський порт Південний відноситься до об’єктів державної власності, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави, та є режимним об’єктом підвищеної небезпеки та знаходиться у зоні прикордонного контролю.
Замовник не вважає дану вимогу дискримінаційною враховуючи те, що сам об’єкт охорони є режимним об’єктом підвищеної небезпеки та розташований біля небезпечних об’єктів, таких як ПАТ «ОПЗ», морський нафтовий термінал "Південний" та інші, на причалах проводиться завантаження хімічно-отруйних речовин, тому вимоги до персоналу, який буде задіяний до охорони на порядок вище, ніж це передбачено п.10.3.1. наказу Міністерства інфраструктури України від 27.03.2013 № 198 «Про затвердження Порядку організації охорони морських та річкових портів».
Крім того, суб’єкти охоронної діяльності мають право мати висококваліфікованих охоронників, які пройшли відповідне навчання та отримали свідоцтва про присвоєння робітничої кваліфікації за професією «охоронник» IV кваліфікаційного розряду. Більше того, організацією підвищення кваліфікації для працівників, з метою підвищення конкурентоспроможності, повинен займатися саме такий суб’єкт охоронної діяльності, що прямо передбачено законодавством, зокрема ч. 3 ст. 34 Закону України «Про зайнятість населення».
До того ж, із запиту не зрозуміло, звідки Учасник вивів інформацію, що «мало хто має охоронників 4 розряду».
В зв’язку із зазначеним, вважаємо, що Замовник, зважаючи на статус та важливість об’єкту охорони, не вбачає законодавчих перешкод для залучення саме висококваліфікованих охоронників IV кваліфікаційного розряду для здійснення охорони об’єктів Замовника, а чинним законодавством не тільки не заборонено, а й поставлено за обов’язок роботодавцям (у тому числі й суб’єктам охоронної діяльності) організовувати для працівників професійне навчання, перепідготовку та підвищення кваліфікації.
Тому вважаємо внесення змін до Тендерної документації не доцільним та необґрунтованим.

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 14 серпня 2020
UA-2020-07-07-001534-b163fbc14d4284a15adacf380e2f22aac
Найменування закупівельника: ПІВДЕННА ФІЛІЯ ДЕРЖАВНОГО ПІДПРИЄМСТВА "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" (АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКОГО ПОРТУ ПІВДЕННИЙ)
Код ЄДРПОУ: 38728549
Місцезнаходження закупівельника: 65481, Україна, Одеська область обл., Южне, ВУЛИЦЯ БЕРЕГОВА, будинок 11
Учасник Документи Рішення
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 8.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 7.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 10.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 9.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 6.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 5.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 4.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 3.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 2.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 1.pdf

Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:08
Податкова довідка.pdf
27 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:48
Підтвердження ст 17.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 серпня 2020 15:41

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ" 1 471 027,20
UAH
1 471 027,20
UAH
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ" 1 473 370,00
UAH
1 473 370,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:10
Електронний підпис
31 серпня 2020 14:08
Податкова довідка.pdf
27 серпня 2020 15:12
Електронний підпис
27 серпня 2020 15:11
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:59
Електронний підпис
07 серпня 2020 10:48
Підтвердження ст 17.pdf

Публічні документи

06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:59
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 8.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 7.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 10.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 9.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 6.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 5.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 4.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 3.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 2.pdf
06 серпня 2020 15:55
Пропозиція ч 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БЮРО ОХОРОНИ ТА БЕЗПЕКИ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"
#43089794
Переможець 1 471 027,20
UAH
25 серпня 2020 16:11

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2020 16:11

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ"
#43089794
1 471 027,20
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 лютого 2021 14:06
звіт про виконання договору про закупівлю 169-В-ПВФ-20.docx укладений
08 лютого 2021 14:04
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 1 (1).docx зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
ду к 169-В-ПВФ-20 від 09.09.2020 ПП Приватна служба захисту (1).pdf зміни до договору
31 грудня 2020 11:56
Електронний підпис укладений
09 вересня 2020 16:32
звіт про результати проведення закупівлі з використанням електронної системи зак.docx укладений
09 вересня 2020 16:31
169-В-ПВФ-20 від 09.09.2020ПП ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ.pdf укладений
09 вересня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: згідно із частиною 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку. Опис змін, що внесені до істотних умов договору: «1. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди преамбулу Договору викласти в наступній редакції: «Державне підприємство «Адміністрація морських портів України», назване в подальшому Адміністрація, в особі в.о. начальника Південної філії державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрації морського порту Південний) Карамана Дмитра Віталійовича, діючого на підставі Положення про Південну філію державного підприємства «Адміністрація морських портів України» (адміністрацію морського порту Південний) та довіреності від 23.12.2020 № 123, з однієї сторони, та ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ПРИВАТНА СЛУЖБА ЗАХИСТУ», назване в подальшому Виконавець, в особі директора Дехтярука Петра Петровича, що діє на підставі Статуту, з іншої сторони (далі разом іменуються Сторони, а кожна окремо – Сторона), уклали цей договір про надання послуг (далі – Договір), про нижченаведене:». 2. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди Розділ 11. «МІСЦЕЗНАХОДЖЕННЯ, РЕКВІЗИТИ ТА ПІДПИСИ СТОРІН» в частині юридичної адреси Виконавця викласти в наступній редакції: «04052, м. Київ, вул. Глибочицька, буд. 72». 3. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п. 4.1. Договору викласти в наступній редакції: «4.1. Загальна вартість Послуг за Договором визначається на підставі Додатку № 2 – «Розрахунок вартості послуг», який є невід'ємною частиною Договору, та складає 1 760 409,60 грн. (один мільйон сімсот шістдесят тисяч чотириста дев’ять грн., 60 коп.) без ПДВ.». 4. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згодиДодаток № 2 – «Розрахунок вартості послуг» викласти в новій редакції, що додається до цієї Угоди та є невід’ємною частиною цього Договору. 5. Відповідно до пункту 8.5. Договору, Сторони досягли згоди п. 7.1. Договору викласти в наступній редакції: «7.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його підписання Сторонами та скріплення печатками Сторін і діє до 24.01.2021, але у будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.» 6. Усі інші умови Договору, не порушені цією Угодою, залишаються без змін та Сторони підтверджують свої зобов'язання по ним.».
Номер договору про закупівлю: 169-В-ПВФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 вересня 2020 — 24 січня 2021
Сума оплати за договором: 1 324 012,40
UAH