Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

сіно
Очікувана вартість
56 000,00 UAH
UA-2020-07-07-001523-b b3cf0938c6cf4263acf15f946ceef325
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Михасько Наталія Геннадіївна

380671947809 zoopark.vn@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відокремлений підрозділ Подільський зоопарк ВОКСЛП "Віноблагроліс"
Код ЄДРПОУ: 26286718
Місцезнаходження: 21000, Україна , Вінницька обл., Вінниця, Сергія Зулінського,9
Контактна особа: Михасько Наталія Геннадіївна
380671947809
zoopark.vn@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 11:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 00:00
Очікувана вартість: 56 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 560,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03110000-5: Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва


сіно
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
28000 кілограми
сіно
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 21022, Україна, Вінницька область, Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 03110000-5 — Сільськогосподарські культури, продукція товарного садівництва та рослинництва

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата проводиться Замовником у гривнях шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Учасника виключно по факту поставки з відстрочкою платежу до 10 календарних днів. Місцезнаходження: 21022, м. Вінниця, вул. Сергія Зулінського, 9; Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» - розпорядник бюджетних коштів; Вид закупівлі – передбачений абз. 3 п. 5 ч. 2 ст. 4 Закону; Оцінка пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна (питома вага цінового критерію – 100%), з включенням/ ціни податку на додану вартість (ПДВ). Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 12:09
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 12:02
ОГОЛОШЕННЯ сіно.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "СІНКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ" 56 000,00
UAH з ПДВ
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 16:24
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "СІНКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "СІНКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2172811435
Переможець 56 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 17:24

Документи

20 липня 2020 17:22
протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "СІНКЕВИЧ ОЛЕКСАНДР МИХАЙЛОВИЧ"
#2172811435
56 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 17:22
протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
25 січня 2021 11:27
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 08:21
договір.pdf укладений
31 липня 2020 08:19

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 56 000,00
UAH