Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Очікувана вартість
12 182 089,00 UAH
UA-2020-07-07-001371-b cdf2434c77394a3c802f412b43ed464a
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Петрачек Надія

0687490266 semenenkoml@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Малинської районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02143092
Місцезнаходження: 11601, Україна , Житомирська обл., МАЛИН, площа Соборна, буд. 6-А
Контактна особа: Петрачек Надія
0687490266
semenenkoml@meta.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 11:25
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 17:15
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 17:15
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:05
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:05
Очікувана вартість: 12 182 089,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 820,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне Малинського району Житомирської області"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11634, Україна, Житомирська область, Малинський р-н, смт. Гранітне, вул. Чехова, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата здійснюється з дня надходження відповідного бюджетного фінансування на підставі підписаних уповноваженими представниками Сторін Актів виконаних Робіт (форма КБ-2в) та довідки про вартість виконаних Робіт (форма КБ-3), оформлених в установленому порядку за фактично виконані роботи Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 12:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 11:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 12:46
Перелік змін 16.07.2020.docx
16 липня 2020 12:41
Дод. 5 ТД (Проект договору) (1).docx
07 липня 2020 11:25
Дод. 5 ТД (Проект договору).docx
16 липня 2020 12:41
Дод. 4 ТД (Техніч. вимоги) (1).docx
07 липня 2020 11:25
Дод. 4 ТД (Техніч. вимоги).docx
16 липня 2020 12:41
Дод. 2 ТД (Кваліфік.критер. ст.16) (1).docx
07 липня 2020 11:25
Дод. 2 ТД (Кваліфік.критер. ст.16).docx
16 липня 2020 12:41
Додатки до ТД 6.1_ 6.2_ 6.3.rar
07 липня 2020 11:25
Додатки до ТД 6.1_ 6.2 (1).rar
16 липня 2020 12:41
ТЕНДЕРНА документація (зі змінами від 16.07.2020).doc
07 липня 2020 11:25
ТЕНДЕРНА документація.doc
07 липня 2020 11:25
Дод. 1 ТД (Поперед.пропозиція).docx
07 липня 2020 11:25
Дод. 3 ТД (Відсут.підстав ст.17).docx
07 липня 2020 11:25
Експертний звіт (1).pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 09 липня 2020 13:11
Дата відповіді: 09 липня 2020 14:11
На виконання вимог тендерної документації та правильності складання тендерної пропозиції (договірної ціни) просимо додати кошторисну документацію в форматі ims або в сканованому вигляді.
Відповідь: Добрий день!
Для виконання вимог тендерної документації та правильності складання тендерної пропозиції (договірної ціни) учасники можуть ознайомитись більш детально з проектом за адресою пл.Соборна 6-А, м.Малин, Житомирської обл, 11601. А також з кількістю та обсягом робіт можна ознайомитись проаналізувавши Дефектні акти та Локальні кошториси ( Додаток 6.1 та Додаток 6.2 до Тендерної документації) та Експертний звіт.
Клас наслідків (відповідальності)
Дата подання: 10 липня 2020 16:07
Дата відповіді: 10 липня 2020 16:19
До якого класу наслідків (відповідальності) відноситься об`єкт: СС1, СС2 чи СС3?
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за доречне запитання!
Об`єкт відноситься до класу наслідків (відповідальності) СС2.
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 13 липня 2020 16:46
Дата відповіді: 14 липня 2020 12:34
Доброго дня! Просимо надати пояснення щодо можливості залучення субпідрядника. Оскільки п. 5.9 тендерної документації "У разі якщо учасник процедури закупівлі має намір залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю у випадку закупівлі робіт або послуг для підтвердження його відповідності кваліфікаційним критеріям відповідно до частини третьої статті 16 Закону, замовник перевіряє таких суб’єктів господарювання на відсутність підстав, визначених у частині 1 ст.17 Закону" СУПЕРЕЧИТЬ п.7 "Без залучення субпідрядника" та Додатку 4 тендерної документації " Довідка в довільній формі про не залучення субпідрядника".
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за доречне зауваження! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-001371-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37013701
Дата подання: 04 серпня 2020 13:01
Скасування рішення Замовника
ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» вимагає від уповноваженої особи Відділом освіти Малинської районної державної адміністрації Надії Петрачек скасувати рішення (Протокол від № 14 від 30.07.2020р.) щодо обрання переможцем відкритих торгів ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", на закупівлю ««ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне Малинського району Житомирської області»», згідно оголошення № UA-2020-07-07-001371-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 серпня 2020 12:57
Замовник проаналізував вимогу ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» Вих. № 63 від 04.08.2020р. та вирішив її зодовільнити».
Номер вимоги: UA-2020-07-07-001371-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ", Код ЄДРПОУ:39871335
Дата подання: 17 серпня 2020 14:20
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію
Вимога про скасування рішення про дискваліфікацію
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 12:15
Закон України «Про публічні закупівлі» установлює правові й економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.Законом встановлено, що переможцем процедури закупівлі стає учасник, тендерна пропозиція якого відповідає всім критеріям та умовам, що визначені у тендерній документації, і визнана найбільш економічно вигідною, та якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю, або учасник, якому замовник повідомив про намір укласти договір про закупівлю за результатами застосування переговорної процедури закупівлі.
П.2 Протоколу щодо прийняття рішення Замовником від 30.07.2020 № 14 скасовано рішення щодо обрання переможцем ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" закупівлі № UA-2020-07-07-001371-b «Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне Малинського району Житомирської області», ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт з підстав, визначених ч. 1 ст. 31 Закону та пункту 7 Розділу 3 Тендерної документації, тобто через невідповідність Вашої тендерної пропозиції встановленим вимогам Тендерної документації.
Ви скористались своїм законним правом щодо подання Вимоги, в якій висловлюєте свою незгоду із рішенням Замовника.
Закон передбачає, що вимога – це вид звернення, який подається якщо учасника не влаштовують умови тендера чи не зрозумілі причини відхилення його пропозиції.
Повідомляємо, що об’єктивний і чесний вибір переможця належить до нашого обов’язку згідно ст.11 Закону і здійснюється шляхом самостійного прийняття рішення, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням вимог Закону.
При цьому, ст.22 Закону встановлені обов’язкові складові тендерної документації та передбачено, право замовника передбачити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Ваша тендерна пропозиція відхилена оскільки:
1) п.7 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога закупівлі робіт
без залучення субпідрядника. У своїй тендерній пропозиції Ви надали документи про залучення субпідрядника до виконання предмету закупівлі та підтвердили у Вимозі неможливість проведення робіт щодо предмету закупівлі в певній його частині (вогнезахист дерев’яних конструкції, влаштування системи пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу, системи охоронної сигналізації). Таким чином Ви самі визнали правомірність відхилення Вашої тендерної пропозиції, незважаючи на незгоду з позицією Замовника;
2) у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості
об’єкта будівництва Вами враховано матеріал «позиція 81 ДСА 0,3566336т», яку, як ви зазначаєте, Ви включили помилково та наполягаєте, що здорожчання вартості робіт було б незначним (на Вашу думку) порівняно із загальною ціною предмету закупівлі.
Ми не погоджуємось із такою Вашою позицією, не сприймаємо включення вказаної позиції як помилку, в тому числі з огляду на Ваш досвід участі в публічних закупівлях.
Ст.29 Закону передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію Постачальника та виявляє невідповідність в тендерній пропозиції.
Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах:
- що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
- на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Виправлення відомості ресурсів до зведеного кошторису розрахунку вартості та перерахунок ціни тендерної пропозиції не передбачений законом.
Щодо неповної інформації у файлі 28. Копія витягу ПДВ, ми погоджуємось із Вашою позицією, що вказаний документ знаходиться у відкритому доступі і вказана помилка є несуттєвою.
На підставі викладеного, керуючись ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі», у задоволенні Вашої вимоги про скасування рішення (протокол від 07.08.2020 № 20) ВІДМОВЛЕНО.
Номер вимоги: UA-2020-07-07-001371-b.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37013701
Дата подання: 17 серпня 2020 14:27
Скасування рішення Замовника
ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» вимагає від уповноваженої особи Відділом освіти Малинської районної державної адміністрації Надії Петрачек скасувати рішення (Протокол від № 21 від 13.08.2020р.) щодо обрання переможцем відкритих торгів ТОВ "АртХаус" , на закупівлю ««ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне Малинського району Житомирської області»», згідно оголошення № UA-2020-07-07-001371-b.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
21 серпня 2020 12:19
Розглянувши Вашу вимогу від 17.08.2020 № 69, в якій Ви висловили свою незгоду із прийнятим рішенням про визначення переможцем процедури закупівлі UA-2020-07-07-001361-b ТОВ «АртХаус», повідомляємо наступне.
Дійсно, учасник при поданні тендерної пропозиції зобов’язаний надати розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, зроблений відповідно до Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого наказом Мінрегіонбуду від 20.10.2016 № 281 (зареєстровано мінюстом 11.11.2016 № 1469/29599 (зі змінами).
Згідно п.3 Порядку Розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Чинною редакцією Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Мінрегіону від 20.10.2016 №281 (у редакції Наказу від 27 липня 2018 року № 196), не передбачено виконання розрахунків заробітної плати при підготовці тендерної пропозиції виходячи із фактичної заробітної плати працівників учасника за певний період (див.: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1469-16).
Натомість згідно з п. 5 цього Порядку "5. Визначення розміру кошторисної заробітної плати при складанні ціни пропозиції учасника (підрядника) конкурсних торгів (договірної ціни) здійснюється учасником виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник ПЛАНУЄ отримувати на об’єкті будівництва."
Таким чином, при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «АртХАУС» нами не було допущено жодних порушень норм чинного законодавства.
Щодо виявлених Вами неточностей підсумкової відомості ресурсів при застосуванні норми РН8-41-2 відносно технічного завдання, хочу зауважити, що вказане не має суттєвого значення, оскільки не має значного впливу на цінову пропозицію.
ТОВ «АртХАУС» зобов’язався у тендерній пропозиції виконати предмет закупівлі згідно нашого технічного завдання за ціною, яку запропонував самостійно, не включивши до підсумкової відомості ресурсів не передбачених тендерною документацією позицій , як це зробив учасник, тендерна пропозиція якого була відхилена протоколом № 20.
Зазначена невідповідність фактично передбачена коштами на покриття ризиків всіх учасників будівництва. При проведенні взаєморозрахунків ці кошти враховуються в актах виконаних робіт пропорційно вартості.
Щодо завантаження документів одним файлом згідно додатку ; тендерної документації, хочемо зауважити наступне.
Вказане Вами відноситься до несуттєвих помилок, оскільки таке завантаження ніяким чином не впливає на зміст тендерної документації. При вирішенні цього питання врахована позиція АМКУ за розглядом скарги по закупівлі UA-2019-05-10-001578-a.
На підставі викладеного, вважаємо, що Ваша вимога є безпідставною.
Повідомляємо, що Вимога від 17.08.2020 № 69 про скасування рішення (протокол від 13.08.2020 № 21) щодо обрання ТОВ «АртХАУС» переможцем відкритих торгів на закупівлю «ДК 021:2015:45000000-7 – Будівельні роботи та поточний ремонт «Капітальний ремонт будівлі Гранітнянської ЗОШ I-III ступенів, розташованої за адресою: смт. Гранітне Малинського району Житомирської області» згідно оголошення № UA-2020-07-07-001371-b НЕ ЗАДОВОЛЕНА.

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 13:01
Вимога.pdf

Документи

07 серпня 2020 12:57
Протокол № 20 .docx

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 14:19
вимога.pdf

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 14:27
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-23-000025 ● 35e5b5b1c2db4894b1b646f8589ad0bf
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 23 вересня 2020 11:29
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


22.09.2020 № 267

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ



Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 22.09.2020 № 267

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
8 UA-2020-07-07-001371-b 07.07.2020 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Ознайомившись з висновком про результати моніторингу закупівлі повідомляю наступне: 1.Відповідно до п.8 ч.2 ст.21 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, встановлено пункт який повинен містити оголошення про проведення відкритих торгів. Враховуючи форму оголошення (скриншот додається) Дана форма не передбачається щодо зазначення мови якою може бути подана тендерна пропозиція. А також просимо врахувати що тендерна документація містить мову якою повинні подаватись пропозиції (скриншот додається) Вимога щодо відміни закупівлі неможлива, у зв’язку з тим що закупівля завершена у частині проведення «про результат проведення процедури закупівлі» Звіт додається до заперечення. Щодо того, що, учасник торгів ТОВ «АртХаус» у своїй тендерній пропозиції не надав ліцензію на надання послуг та виконання робіт з монтажу протипожежної сигналізації, оповіщення про пожежу, чим не дотримав технічні вимоги додатку 4 тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «АртХаус» як таку, що не відповідає іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, та уклав з ним договір підряду від 31.08.2020 № 5-20. Звертаю вашу увагу на те, що в додатку 4 до тендерної документіції, Замовник установив вимогу про надання учасниками дозволів та ліцензій на проведення, саме, робіт. А конкретної вимоги стосовно надання дозволів чи ліцензій щодо послуг, зокрема, монтажу систем пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу, у тендерній документації Замовника відсутні. Таким чином, учасник ТОВ «АртХаус» у своїй тендерній пропозиції й надав дозвіл на зведення, монтаж і демонтаж будинків, споруд, зміцнення їх аварійних частин, а також надав ліцензію щодо господарської діяльності з будівництва обєктів IV-V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком). Також, вважаю за необхідне зазначити, що ТОВ «АртХаус» у своїй тендерній пропозиції зазначає: «Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги замовника та Договору. У разі визначення нас переможцем та прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю, ми візьмемо на себе зобов'язання виконати всі умови, передбачені договором. Зазначеним нижче підписом ми підтверджуємо повну, безумовну і беззаперечну згоду з усіма умовами проведення процедури закупівлі, визначеними в тендерній документації.» Отже, зважаючи на вище зазначене, вважаю, що ствердження про необхідність відхилення пропозиції ТОВ «АртХаус» не обгрунтовані. Щодо установлено порушення частини другої статті 31 Закону, за результатами аналізу питання повноти відображення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Тетерів-Будпроект». Враховуючи зміст ч. 2 ст. 31 Закону: « Інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні норми цього Закону та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дня ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель.» необхідно зауважити, що не передбачено яким саме способом має бути зазначена інформація про невідповідність відхиленої пропозиції учасника. Отже, можна вважати дана інформація була зазначена в електронній системі. Оскільки, учасник ТОВ «Тетерів-Будпроект» скористався своїм законним правом (передбаченим ч. 2 ст. 31 Закону) звернувся за додатковою апгументацією про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації. Відповідно, Замовником в електронній системі була надана відповідь з деальним поясненням в чому саме полягає невідповідність ТОВ «Тетерів-Будпроект», а саме: - « Ваша тендерна пропозиція відхилена оскільки: 1) п.7 Розділу 3 тендерної документації встановлена вимога закупівлі робіт без залучення субпідрядника. У своїй тендерній пропозиції Ви надали документи про залучення субпідрядника до виконання предмету закупівлі та підтвердили у Вимозі неможливість проведення робіт щодо предмету закупівлі в певній його частині (вогнезахист дерев’яних конструкції, влаштування системи пожежної сигналізації та сповіщення про пожежу, системи охоронної сигналізації). Таким чином Ви самі визнали правомірність відхилення Вашої тендерної пропозиції, незважаючи на незгоду з позицією Замовника; 2) у відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Вами враховано матеріал «позиція 81 ДСА 0,3566336т», яку, як ви зазначаєте, Ви включили помилково та наполягаєте, що здорожчання вартості робіт було б незначним (на Вашу думку) порівняно із загальною ціною предмету закупівлі. Ми не погоджуємось із такою Вашою позицією, не сприймаємо включення вказаної позиції як помилку, в тому числі з огляду на Ваш досвід участі в публічних закупівлях. Ст.29 Закону передбачено, що Замовник розглядає тендерну пропозицію Постачальника та виявляє невідповідність в тендерній пропозиції. Постачальник може усунути невідповідності в інформації та/або документах: - що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; - на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Виправлення відомості ресурсів до зведеного кошторису розрахунку вартості та перерахунок ціни тендерної пропозиції не передбачений законом. Щодо неповної інформації у файлі 28. Копія витягу ПДВ, ми погоджуємось із Вашою позицією, що вказаний документ знаходиться у відкритому доступі і вказана помилка є несуттєвою.» (скриншот додається) 2. Щодо вимог п. 3 розділу ІІ «КОНСТАТУЮЧА ЧАСТИНА» висновку про результати моніторингу закупівлі зазначено, що керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, в межах законодавства вжити заходів щодо розірвання договору від 31.08.2020 року № 5-20, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Виконання даних вимог не можлива оскільки відповідно до висновку «За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності тендерної документації законодавству у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не установлено.» враховуючи вище зазначене у порядку оприлюднення інформації (оголошення, та договору) порушення відсутні тому підстав для розірвання договору відсутні.

2020-10-23 13:29:16


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 жовтня 2020
Кінцевий строк оскарження: 31 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Тетерів-Будпроект» установлено порушення частини другої статті 31 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 14:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ" 9 762 000,00
UAH з ПДВ
9 762 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 10 443 708,56
UAH з ПДВ
10 443 708,56
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 12 051 520,13
UAH з ПДВ
12 051 520,13
UAH з ПДВ
Документи
ПП ЕПТ 12 076 893,62
UAH з ПДВ
12 076 893,62
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 14:07
Електронний підпис
06 серпня 2020 14:06
Довідки ст 17
06 серпня 2020 14:05
Довідка податкова
06 серпня 2020 14:05
Довідка УМВС
23 липня 2020 16:56
Електронний підпис
23 липня 2020 16:54
Лист.pdf
23 липня 2020 16:54
ДЦ до договору.pdf
23 липня 2020 16:54
Документи дод4.pdf
23 липня 2020 16:54
28. Копія Витягу ПДВ.pdf
23 липня 2020 16:54
26. Копія Статуту.pdf
23 липня 2020 16:54
19. Проект договору.pdf
23 липня 2020 16:53
10. Дозвіл _ ліцензія.pdf
23 липня 2020 16:53
7. Технічні вимоги.pdf
23 липня 2020 16:53
6. Довідка ст.17.pdf
23 липня 2020 16:53
4. Довідка працівники.pdf
23 липня 2020 16:53
2. Довідка досвід.pdf

Публічні документи

19 серпня 2020 11:55
Електронний підпис
19 серпня 2020 11:53
Довідки ст. 17
19 серпня 2020 11:53
Довідка податкова
19 серпня 2020 11:53
Довідка МВС
23 липня 2020 10:21
Електронний підпис
23 липня 2020 10:19
Форма ТП.pdf
23 липня 2020 10:19
Фін звітність.pdf
23 липня 2020 10:19
Ст. 17.pdf
23 липня 2020 10:19
Ліцензія оригінал.pdf
23 липня 2020 10:19
Працівники.pdf
23 липня 2020 10:19
Кошторис 4.pdf
23 липня 2020 10:19
Кошторис 3.pdf
23 липня 2020 10:19
Кошторис 2.pdf
23 липня 2020 10:19
Кошторис 1.pdf
23 липня 2020 10:19
Дозвіл.pdf
23 липня 2020 10:19
Дозвіл_ ліцензія.pdf
23 липня 2020 10:19
Довідки_ листи.pdf
23 липня 2020 10:19
Довідка про довкілля.pdf
23 липня 2020 10:19
Відгук Гранітне.pdf
23 липня 2020 10:19
Аналогічний договір.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:13
Електронний підпис
23 липня 2020 11:12
Опис до Статуту.pdf
23 липня 2020 11:12
Довідка ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 11:12
Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"

ТОВ АртХаус

ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"

ПП ЕПТ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Рішення скасоване 9 762 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:48
ТОВ "ТЕТЕРІВ-БУДПРОЕКТ"
#39871335
Відхилено 9 762 000,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 12:53
ТОВ АртХаус
#34394610
Переможець 10 443 708,56
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:21

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 13 серпня 2020 11:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ АртХаус
#34394610
10 443 708,56
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 серпня 2020 18:07
Договір 5-20.pdf укладений
31 серпня 2020 18:06
локальний кошторис.pdf укладений
31 серпня 2020 18:06
розрахунок загальновироб витрат.pdf укладений
31 серпня 2020 18:06
календарний графік.pdf укладений
31 серпня 2020 18:06
Протокол.pdf укладений
31 серпня 2020 18:06
договірна ціна.pdf укладений
31 серпня 2020 18:06