Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
154 700,00 UAH
UA-2020-07-07-001317-c cdd2fe84112d4204a4feb96c689d3c2f
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 13:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 11:05
Очікувана вартість: 154 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 773,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 3094 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Вид забезпечення тендерних пропозицій - електронна банківська гарантія;
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - відповідно до умов тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Станіславського, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 13:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 13:00
Додаток 4.1 - Відомість обсягу робіт.rtf
07 липня 2020 13:00
Додаток 4 - Проект Договору.docx
07 липня 2020 13:00
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 11:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ" 154 675,47
UAH з ПДВ
154 675,47
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ" 154 700,00
UAH з ПДВ
154 700,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 11:04
Електронний підпис
28 липня 2020 11:00
додаток.pdf
21 липня 2020 17:59
Електронний підпис
21 липня 2020 17:58
Vutyag z nakazu Savchenko (3).zip
21 липня 2020 17:58
Dovirenist_Savchenko (3).zip
21 липня 2020 17:58
Dovidka pro nazvu (2).zip
21 липня 2020 17:58
Bankivska Licenzia (4).zip
21 липня 2020 17:58
203992_ГР__3 094.zip
21 липня 2020 17:58
технічний опис.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 18:33
Електронний підпис
21 липня 2020 18:32
Vutyag z nakazu Savchenko_1.zip
21 липня 2020 18:32
Dovirenist_Savchenko_1.zip
21 липня 2020 18:32
Dovidka pro nazvu_1.zip
21 липня 2020 18:32
Bankivska Licenzia_1.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"

ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ"
#2391816937
Відхилено 154 675,47
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:18
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 17:26
ФОП "ГОШКАДОР ВОЛОДИМИР ВІКТОРОВИЧ"
#2383201196
Відхилено 154 700,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 19:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 17:57

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 27.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12. 2.4. Строк надання послуг: до 20.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-07-07-001317-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 23.07.2020 11:05 5. Дата та час закінчення Аукціону: 23.07.2020 11:26 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП МАРЧЕНКО АРТУР МИХАЙЛОВИЧ 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2391816937 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МЕТРОБУДІВСЬКА, будинок 8, квартира 77, тел.: +380667143057. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.12-5.14 розділу ІІІ тендерної документації надано посвідчення з охорони праці на працівника Гошкадора В.В. де зазначено посаду особи, як підприємець, а не майстер, як це вказано в договорі ЦПД № 10/07 від 10.07.2020 року та довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації. 7.2. В декларації відповідності МТБ, яку надано на вимогу тендерної документації зазначено, що відповідальною особою по підприємству ФОП Марченко А. М. за роботи з підвищеною небезпекою є виконроб Фрейдін, також він відповідальний за електрогосподарство відповідно до наказів № 6/ОП та 7/ОП від 28.11.2019 року відповідно. А в довідці про наявність кваліфікованих співробітників електромонтажником зазначений Рибочок. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учаснику на вимогу п. 5.12-5.14 розділу ІІІ тендерної документації потрібно оновити довідку про наявність працівників, та надати посвідчення на відповідальну особу за охорону праці з відповідною посадою, яка зазначена в довідці про працівників. 8.2. На вимогу п. 5 розділу ІІІ надати оновлену довідку про працівників де потрібно вірно зазначити відповідальну особу за роботи підвищеної небезпеки або лист пояснення стосовно того, чому виконроб Фрейдін відповідно до наказів та декларації про відповідність не може виконувати покладені на нього зобов’язання. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 29.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: «Поточний ремонт приміщень у Комунальному закладі освіти "Середня загальноосвітня школа № 11" Дніпровської міської ради за адресою: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12» (ДК 021:2015-45000000-7 будівельні роботи та поточний ремонт). 2.2. Кількість: 1 послуга. 2.3. Місце надання послуг: м. Дніпро, вул. Станіславського, 12. 2.4. Строк надання послуг: до 20.11.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі: UA-2020-07-07-001317-c. 4. Дата та час початку Аукціону: 23.07.2020 11:05 5. Дата та час закінчення Аукціону: 23.07.2020 11:26 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Гошкадор Володимир Вікторович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2383201196 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49069, місто Дніпро, просп. Б. хмельницького, будинок 10-А, квартира 12, тел.: +380684042824. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації не виконана вимога обов’язкової наявність в учасника у власності або на правах оренди, або на підставі послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів, наступних механізмів та інструментів (у кількості, не менше): пилосос промисловий (1 од.). 7.2 Учасником на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції не надано підтверджуючі документи щодо права власності або договір про надання послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року та скан0копії технічних паспортів або керівництва з експлуатації, або видаткові накладні. 7.3 Учасником на вимогу п. 5.11 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові), що планується до залучення для виконання договору відповідно до предмета закупівлі, у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи. 7.4 Учасником на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації не підтверджена обов’язкова наявність у штаті учасника не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників у складі тендерної пропозиції не надані скановані копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або наказів про прийняття на роботу. 7.5 Учасником на вимогу п. 5.14 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження фахової кваліфікації робітників спеціальностей підвищеної небезпеки (електрик та / або інші) у складі тендерної пропозиції не надано скановані копії відповідних сертифікатів або посвідчень. 7.6 Учасником на вимогу п. 5.15 розділу ІІІ тендерної документації не надано листа-відгука по наданому аналогічному договору № 16/07 від 26.07.17р. за підписом контрагента-замовника, який відповідає вимогам. 7.7 Учасником на вимогу п. 5.15 розділу ІІІ тендерної документації не надано Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1. Учасник на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації має підтверлити обов’язкову наявність в учасника у власності або на правах оренди, або на підставі послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів, наступних механізмів та інструментів (у кількості, не менше): пилосос промисловий (1 од.) надавши оновлену довідку про наявність матеріально-технічної бази. 8.2 Учасник на вимогу п. 5.9 розділу ІІІ тендерної документації у складі тендерної пропозиції має надати підтверджуючі документи щодо права власності або договір про надання послуг з експлуатації будівельних машин і механізмів на вказані у відповідній довідці про наявність матеріально-технічної бази механізми та інструменти, строком дії не менше ніж до 31.12.2020 року та скан0копії технічних паспортів або керівництва з експлуатації, або видаткові накладні. 8.3 Учасник на вимогу п. 5.11 розділу ІІІ тендерної документації має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) у довільній формі за підписом уповноваженої особи, де Учасник зазначає інформацію про чисельність персоналу (із обов’язковим зазначенням прізвища, ім’я, по-батькові), що планується до залучення для виконання договору відповідно до предмета закупівлі, у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи. 8.4 Учасник на вимогу п. 5.12 розділу ІІІ тендерної документації має підтвердити обов’язкову наявність у штаті учасника не менше 1 (одного) виконроба, 1 (одного) інженера з охорони праці та не менше 3 (трьох) працівників робітничих спеціальностей. На підтвердження наявності таких працівників має надати скановані копії трудових книжок / витягів з трудових книжок або копії договорів співпраці цивільно-правового характеру / трудових договорів, або наказів про прийняття на роботу. 8.5 Учасник на вимогу п. 5.14 розділу ІІІ тендерної документації на підтвердження фахової кваліфікації робітників спеціальностей підвищеної небезпеки (електрик та / або інші) має надати скановані копії відповідних сертифікатів або посвідчень. 8.6 Учасник на вимогу п. 5.15 розділу ІІІ тендерної документації має додати лист-відгук по наданому аналогічному договору № 16/07 від 26.07.17р. за підписом контрагента-замовника, який відповідає вимогам. 8.7 Учасник на вимогу п. 5.15 розділу ІІІ тендерної документації має надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 19:54
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі