Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об'єкті «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область» (71520000-9. Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Очікувана вартість
1 444 644,00 UAH
UA-2020-07-07-001019-c 2a1bd974f6984ee1b3a4400c27838df7
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мануліна Наталія Іванівна

0675975362 MANULINANATALIYA@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЖИТОМИРСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03451526
Місцезнаходження: 10029, Україна , Житомирська обл., Житомир, ВУЛИЦЯ ПОКРОВСЬКА, будинок 16
Контактна особа: Мануліна Наталія Іванівна
0675975362
MANULINANATALIYA@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 12:24
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 15:00
Очікувана вартість: 1 444 644,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 223,22 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 р. №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Єдиний критерій оцінки пропозицій є ціна (питома вага критерію – 100%).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи з технічного нагляду за будівництвом на об'єкті «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 – км 62+200, Житомирська область» (71520000-9. Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником протягом 5 ( п"яти) банківських днів з дати надходження бюджетного фінансування. Підписання Замовником Акту здачі приймання виконаних робіт є підставою для проведення ними оплати за виконані роботи Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД» 1 141 268,00
UAH з ПДВ
1 141 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 10:00
Електронний підпис
16 липня 2020 09:59
Електронний підпис
15 липня 2020 18:47
10.Проєкт договору.PDF
15 липня 2020 18:47
Статут.pdf
15 липня 2020 18:47
13.Технічне завдання.PDF
15 липня 2020 18:47
Наказ Заріцький.pdf
15 липня 2020 18:47
11.Довідка печатка.PDF
15 липня 2020 18:47
7. Гарантійний лист.PDF
15 липня 2020 18:47
8. Довкілля.PDF
15 липня 2020 18:47
3.2. Відгук.pdf
15 липня 2020 18:47
4. Цінова пропозиція.PDF
15 липня 2020 18:47
1.3. Наказ Пелех копія.PDF
15 липня 2020 18:47
1. Довідка працівники.PDF
15 липня 2020 18:47
1.7. Наказ працівники.PDF
15 липня 2020 18:47
2. Лист-пояснення.PDF
15 липня 2020 18:47
1.5. Гель копія наказу.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД»
#42857305
Переможець 1 141 268,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 09:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 09:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРО ТЕХ ЕКСПЕРТ БУД»
#42857305
1 141 268,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
28 грудня 2022 09:01
Електронний підпис зміни до договору
21 лютого 2022 14:23
Додаткова угода № 88_10_43 від 21.02.22.pdf зміни до договору
21 лютого 2022 14:19
Електронний підпис зміни до договору
21 грудня 2021 16:21
Додаткова угода № 88_9_323 від 21.12.21.pdf зміни до договору
21 грудня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2021 08:18
Додаткова угода № 88_7_247.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 08:17
Електронний підпис зміни до договору
06 грудня 2021 10:26
Додаткова угода № 88_8_298 від 06.12.12.pdf зміни до договору
06 грудня 2021 10:24
Електронний підпис зміни до договору
13 жовтня 2021 15:18
Додаткова угода № 88_6_235 від 13.10.21.pdf зміни до договору
13 жовтня 2021 15:18
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2021 10:27
Додаткова угода № 88_5_222 від 30.09.21.pdf зміни до договору
30 вересня 2021 10:22
Електронний підпис зміни до договору
26 серпня 2021 10:56
88_4_200 від 26.08.21 (1).pdf зміни до договору
26 серпня 2021 10:25
Електронний підпис зміни до договору
29 червня 2021 16:19
Додаткова угода № 88_3_150 від 29.06.21 (1).pdf зміни до договору
29 червня 2021 16:16
Електронний підпис укладений
19 березня 2021 15:39
Додаткова угода № 88-2-81 (1).pdf зміни до договору
19 березня 2021 15:12
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:15
88_1_237 від 23.12.20.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 10:08
договір №88 від 10.08.20.pdf укладений
13 серпня 2020 13:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми фінансування за Договором у 2020 році на 380000,00 грн. (без ПДВ).
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/1/237
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 сторони дійшли згоди визначити суму фінансування за Договором у 2021 році 262 000,00 грн. (двісті шістдесят дві тисячі грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/2/81
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 18 413,87 грн. (вісімнадцять тисяч чотириста тринадцять грн. 87 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04. 2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 280 413,87 (двісті вісімдесят тисяч чотириста тринадцять грн. 87 коп.), з них: - 262 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року № 122 (зі змінами);- 18 413,87 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04. 2021 року № 327.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/3/150
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році за рахунок кредитних коштів на 105 329,47 грн. (сто п’ять тисяч триста двадцять дев’ять гривень 47 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року № 327. Всього сума фінансування на 2021 рік становить 385 743,34 (триста вісімдесят п’ять тисяч сімсот сорок три гривні. 34 коп.), з них: - 262 000,00 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (зі змінами); - 123 743,34 грн. згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2021 року №327. Сума договору після внесення змін: 1 141 268,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/4/200
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 142 000,00 грн. (сто сорок дві тисячі гривень 00 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 243 743,34 грн. (двісті сорок три тисячі сімсот сорок три гривні 34 коп.) без ПДВ, з них: 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (із змінами); 123 743,34 грн. (сто двадцять три тисячі сімсот сорок три гривні 34 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 1 141 268,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/5/222
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
13 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 65 023,24 грн. (шістдесят п’ять тисяч двадцять три гривні 24 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року №327 . Всього сума фінансування на 2021 рік становить 308 766,58 грн. (триста вісім тисяч сімсот шістдесят шість гривень 58 коп.) без ПДВ, з них: - 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (із змінами); - 188 766,58 грн. (сто вісімдесят вісім тисяч сімсот шістдесят шість гривень 58 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 1 141 268,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/6/235
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
06 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку зі зміною у фінансуванні замовника Сторони дійшли згоди зменшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (із змінами). Всього сума фінансування на 2021 рік становить 297 728,34 грн. (двісті дев’яносто сім тисяч сімсот двадцять вісім гривень 34 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 1 141 268,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/8/298
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди збільшити суму фінансування за Договором у 2021 році на 108 961,76 грн. (сто вісім тисяч дев’ятсот шістдесят одна гривня 76 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року №327 . Всього сума фінансування на 2021 рік становить 417 728,34 грн. (чотириста сімнадцять тисяч сімсот двадцять вісім гривень 34 коп.) без ПДВ, з них: - 120 000,00 грн. (сто двадцять тисяч гривень 00 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 17 лютого 2021 року №122 (із змінами); - 297 728,34 грн. (двісті дев’яносто сім тисяч сімсот двадцять вісім гривень 34 коп.) без ПДВ згідно постанови Кабінету Міністрів України від 02 квітня 2021 року № 327. Сума договору після внесення змін: 1 141 268,00 грн. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/7/247
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись статтею 41 ч. 5 п. 4 Закону «Про публічні закупівлі» та згідно п. 10.1. та п. 10.9. Договору Сторони дійшли згоди про продовження терміну строку дії Договору та п. 6.1. Договору викласти в наступній редакції: «6.1. Цей Договір набирає чинності з дати підписання Сторонами і діє по «31» грудня 2022 року, але, вбудь-якому разі, до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором». Додаток № 3 до Договору «Календарний графік виконання Робіт» викласти в редакції, що додається. Додаток № 5 «План фінансування» викласти в редакції, що додається. Сума договору після внесення змін: 1 141 268,00 грн. 1Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін: 1 робота.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/9/323
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
21 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 19 січня 2022 р. № 65 Сторони дійшли згоди визначити суму фінансування за Договором у 2022 році в розмірі 380 900,00 грн. (триста вісімдесят тисяч дев’ятсот грн. 00 коп.) без ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 88
Договір:
Номер додаткової угоди: 88/10/43
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 28 грудня 2022
Сума оплати за договором: 297 728,34
UAH
Причини розірвання договору: Під час настання форс-мажорних обставин листом № 495/04-01 від 07 квітня 2022 року Служба автомобільних доріг у Житомирській області розірвала в односторонньому порядку Договір № 250 від 23 грудня 2020 року Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 - км 62+200 Житомирська область з 17 квітня 2022 року, про що повідомила генерального директора ВАТ «Дорожньо – будівельного тресту № 4 місто Брест». Юридично виконання робіт по договору з реконструкції автомобільної дороги припинилося 17 квітня 2022 року і, як наслідок, юридично припинилося виконання робіт з технічного нагляду за будівництвом. Розділом 3 Договору № 88 від 10 серпня 2020 року, а саме пунктом 3.4 передбачені права Замовника: у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем зобов’язань за Договором Замовник має право розірвати Договір в односторонньому порядку, письмово повідомивши його про це за 5 (п’ять ) календарних днів до запланованої дати розірвання. Датою розірвання, з огляду на те яка подія настане раніше, є: - дата отримання Виконавцем підписаної з боку Замовника додаткової угоди про розірвання Договору; - 6-тий (шостий)день з дати отримання відділом поштового зв’язку, за адресою, визначеної Виконавцем у Розділі 12 Договору, підписаної з боку Замовника додаткової угоди про розірвання договору. У даному випадку Сторони погодили, що підписана лише з боку Замовника додаткова угода про розірвання Договору є належним чином укладеною Сторонами та обов’язковою до виконання. Керуючись вимогами Договору № 88 від 10 серпня 2020 року, Цивільним кодексом України, Господарським кодексом України, Договір № 88 від 10 серпня 2020 року на закупівлю робіт з технічного нагляду за будівництвом на об’єкті «Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Н-03 Житомир – Чернівці на ділянці км 58+000 - км 62+200 Житомирська область» розірваний з 28 грудня 2022 року.