Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Виконання технічного нагляду по об'єкту: «Дитячий садок на 40 місць в с.Верхній Ясенів, Верховинського району, Івано-Франківської області. Нове будівництво (коректура проекту)»
Очікувана вартість
109 891,00 UAH
UA-2020-07-07-000989-b 17b9f52a8d4e446eb12cee4cb4bf99b4
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дутчак Галина Федорівна

+380686295539 tenosver@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Верховинської РДА
Код ЄДРПОУ: 02143488
Місцезнаходження: 78700, Україна , Івано-Франківська обл., Верховина, вул.Франка,21, смт.Верховина
Контактна особа: Дутчак Галина Федорівна
+380686295539
tenosver@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 10:42
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 10:47
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 10:47
Очікувана вартість: 109 891,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 550,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


(Правила визначення вартості будівництва ДСТУ Б.Д. 1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Виконання технічного нагляду по об'єкту: «Дитячий садок на 40 місць в с.Верхній Ясенів, Верховинського району, Івано-Франківської області. Нове будівництво (коректура проекту)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 78712, Україна, Івано-Франківська область, Верховинський район, с.Верхній Ясенів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг акт Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 10:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:42
Додаток 5.docx
07 липня 2020 10:42
Тендерна документація.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Тендерна документація
Дата подання: 11 липня 2020 23:38
Добрий вечір! Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 11 липня 2007 р. N 903 в обов'язки тезнічного нагляду входять наступні функції: ПОРЯДОК здійснення технічного нагляду під час будівництва об'єкта архітектури 1. Цей Порядок визначає механізм здійснення технічного нагляду під час нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту будівель і споруд, а також технічного переоснащення діючих підприємств (далі - будівництво об'єкта). 2. Технічний нагляд забезпечує замовник (забудовник) протягом усього періоду будівництва об'єкта з метою здійснення контролю за дотриманням проектних рішень та вимог державних стандартів, будівельних норм і правил, а також контролю за якістю та обсягами робіт, виконаних під час будівництва або зміни (зокрема шляхом знесення) такого об'єкта. 3. Технічний нагляд здійснюють особи, що мають виданий відповідно до законодавства архітектурно-будівельною атестаційною комісією кваліфікаційний сертифікат. 4. Здійснення технічного нагляду особами, що працюють у проектних і будівельних організаціях, які виконують роботи на підконтрольних об'єктах будівництва, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми (CC2) та значними (CC3) наслідками, не допускається. { Пункт 4 із змінами, внесеними згідно з Постановою КМ N 327 ( 327-2018-п ) від 25.04.2018 } 5. Особи, що здійснюють технічний нагляд: 1) проводять перевірку: наявності документів, які підтверджують якісні характеристики конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання, що використовуються під час будівництва об'єкта, - технічного паспорта, сертифіката, документів, що відображають результати лабораторних випробувань тощо; відповідності виконаних будівельно-монтажних робіт, конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання проектним рішенням, вимогам державних стандартів, будівельних норм і правил, технічних умов та інших нормативних документів; відповідності обсягів та якості виконаних будівельно-монтажних робіт проектно-кошторисній документації; виконання підрядником вказівок і приписів, виданих за результатами технічного нагляду, державного архітектурно-будівельного контролю та державного нагляду; 2) ведуть облік обсягів прийнятих і оплачених будівельно-монтажних робіт, а також будівельно-монтажних робіт, виконаних з недоліками; 3) проводять разом з підрядником огляд та оцінку результатів виконаних робіт, у тому числі прихованих, і конструктивних елементів; 4) повідомляють підряднику про невідповідність виробів, матеріалів та обладнання вимогам нормативних документів; 5) оформляють акти робіт, виконаних з недоліками; 6) беруть участь у проведенні перевірки: робочою комісією якості окремих конструкцій і вузлів, будівельно-монтажних робіт усіх видів, відповідності змонтованого спецобладнання, устатковання і механізмів технічним умовам; органами державного нагляду та архітектурно-будівельного контролю; 7) виконують інші функції, пов'язані з технічним наглядом на відповідному об'єкті. 6. Особи, що здійснюють технічний нагляд, мають право вимагати від підрядника: 1) виконання робіт відповідно до проектно-кошторисної та іншої технічної документації, дотримання вимог нормативних документів щодо порядку виконання і прийняття робіт; 2) зупинення робіт у разі застосування ним матеріалів, деталей, конструкцій та виробів, які не відповідають вимогам нормативних документів; 3) проведення лабораторних випробувань матеріалів і конструкцій щодо їх відповідності сертифікатам якості, а обладнання - технічним (технологічним) паспортам та своєчасного повідомлення їм про такі випробування; 4) усунення відхилень від проектних рішень, недоліків (дефектів) та недоробок і повторного пред'явлення робіт для здійснення технічного нагляду; 5) зупинення виконання: робіт до оформлення актів огляду прихованих робіт; будівельно-монтажних робіт у разі виявлення понаднормативної деформації об'єкта або загрози обвалу конструкцій та вжиття невідкладних заходів для запобігання виникненню аварії. 7. У разі виявлення відхилень від проектних рішень, допущених під час будівництва об'єкта, та відмови підрядника їх усунути особа, що здійснює технічний нагляд, повідомляє про це замовнику (забудовнику) і відповідному органу державного архітектурно-будівельного контролю для вжиття заходів відповідно до законодавства. Тому наступні вимоги тендерної документації щодо: - наявності у Учасника інженера технічного нагляду, а також сертифікованих інженера з проектно-кошторисної роботи та геодезиста - наявності для інженера з технічного нагляду обов’язкове надання в складі пропозиції діючого страхового полісу цивільно-правової діяльності перед третіми особами при здійсненні професійної діяльності на страхову суму не менше очікуваної вартості предмета закупівлі (на кожну особу, зазначену в довідці) -наявності в складі своєї пропозиції Учасники зобов’язані надати укладений договір між учасником і акредитованою будівельною лабораторією щодо наявності повірених геодезичних приладів для здійснення будівельного контролю, обладнання для виконання контролю за дотриманням проектних рішень та вимог діючих будівельних норм, наявність офісного приміщення*, а також контролю за якістю, обсягами та вартістю робіт згідно з діючими нормативно-правовими актами України (зокрема, але не виключно керновідбірник) - щодо довідки у довільній формі, яка містить інформацію про виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30% від суми очікуваної вартості. Аналогічним договором у розумінні даного предмету закупівлі слід вважати договір на проведення робіт з технічного нагляду по об’єкту, який включає роботи з благоустрою. Договір повинен бути укладений у період 2017-2020 років, підтверджений копією такого договору. Довідка має містити інформацію про вказаний договір, із зазначенням контрагента по договору, дати укладення договору, предмета договору. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору учасник, у складі пропозиції, надає копію такого договору, копії довідок про вартість виконаних робіт (послуг) за таким договором (форма КБ-3) на всю суму, зазначену у договорі, копії актів приймання виконаних робіт (послуг) (форма КБ-2В) на весь об’єм робіт (послуг), зазначений у договорі, акт приймання-передачі виконаних робіт з технічного нагляду та відгук від Замовника (або балансоутримувача) по відповідному об’єкту за наданим учасником аналогічним договором (оригінал позитивного листа відгуку, із зазначенням: дати і номеру договору (на який надано відгук), ціни (вартості) договору, інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків виконання послуг (робіт), номеру контактного телефону представника замовника (або балансоутримувача) за аналогічним договором). Достовірність підпису у відгуку від фізичної особи, або фізичної особи – підприємця, підлягає нотаріальному засвідченню. Завірені копії повідомлення про початок будівельних робіт (дозволу на виконання будівельних робіт). Вимагання договору не меньше 2-х та не меньше 30 % , об'єкт, який включає благоустрій та укладений періодом 2017-2020 року є явно дискримінаційними. Ми вважаємо що згідно ст. 5 ЗУ "Про публічні закупівлі" дані пункти тендерної документації є дискримінаційними. Просимо Вас виправити тендерну документації згідно діючого законодаства України. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Щодо документів по акредитації випробовульної лабораторії
Дата подання: 13 липня 2020 09:43
Відповідно до ч. 5 постанови КМУ від 11 липня 2007 р. N 903 «Про авторський та технічний нагляд під час будівництва об'єкта архітектури» особи, що здійснюють технічний нагляд повинні проводити в тому числі документи, що відображають результати лабораторних випробувань конструкцій, виробів, матеріалів та обладнання. Для забезпечення виконання таких заходів у тендерній документації визначено, що в складі своєї пропозиції Учасники зобов’язані надати укладений договір між учасником і акредитованою будівельною лабораторією. Просимо уточнити чи потрібно додавати документи, що підтверджують акредитацію лабораторії? Дякую.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-000989-b.b1
Статус:
Залишена без відповіді
Учасник: ТОВ Незалежна інжинірингова компанія, Код ЄДРПОУ:42163379
Дата подання: 13 липня 2020 09:09
Щодо наявності двох аналогічних договорів
Шановний замовнику!
В додатку 2 до тендерної документації Замовником зазначено вимогу щодо необхідності надання Учасником інформацію про виконання не менше 2 (двох) аналогічних договорів протягом останніх 4 (чотирьох) років із вартістю кожного договору не менше 30 відсотків від суми очікуваної вартості.
Вважаємо, що вимога щодо надання двох договорів є дискримінаційною, оскільки обмежує учасників в яких є виконаний один аналогічний договір.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини третьої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з його участю у процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 5 Закону.
Вважаємо, що вимога щодо надання двох договорів є дискримінаційною, оскільки обмежує учасників в яких є виконаний один аналогічний договір. Існує аналогічна практика згідно рішень Уповноваженого органу де такі вимоги визнано дискримінаційними.
Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації в іншому випадку ми будем змушені звертатися до Уповноваженого органу для відстоювання своїх законних інтересів.
Дякуємо!
Розгорнути Згорнути

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій