Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 165+200 - км 178+520
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works "Overhaul of the highway of state importance T-13-02 Checkpoint" Tanyushivka "- Starobilsk - Bakhmut on the site km 165 + 200 - km 178 + 520
Очікувана вартість
438 315 380,00 UAH
UA-2020-07-07-000975-b 9ada386446ce4bf59fb0ae78b4ef1fe6
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Шуранова Тетяна

380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Контактна особа: Шуранова Тетяна
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Road Service in Donetsk Oblast
National ID: 25946285
Contact point: Shuranova Tetiana
380504508120
OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 07 липня 2020 10:43
Звернення за роз’ясненнями: до 28 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 серпня 2020 12:00
Початок аукціону: 25 серпня 2020 13:25
Очікувана вартість: 438 315 380,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 200 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2191576.9 UAH
Publication date: 07 липня 2020 10:43
Enquiries until: 28 липня 2020 12:00
Complaints submission until: до 03 серпня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 серпня 2020 12:00

Information

Estimated total value: 438 315 380 UAH including VAT
Minimal lowering step: 2 200 000 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці
км 165+200 - км 178+520
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Індекс автомобільних доріг: T-13-02 — Контрольно-пропускний пункт “Танюшівка” - Старобільськ - Бахмут

DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works "Overhaul of the highway of state importance T-13-02 Checkpoint" Tanyushivka "- Starobilsk - Bakhmut on the site km 165 + 200 - km 178 + 520
CPV: 45233000-9
Період постачання: по 31 жовтня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. Аванс 15 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). . До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
28 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 14:20
Перелік змін.docx
28 липня 2020 14:19
Проект договору.docx
28 липня 2020 14:19
Тендерна документація зі змінами.docx
07 липня 2020 10:40
Відомість обсягів робіт.rtf
28 липня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:41
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
28 липня 2020 14:20
Перелік змін.docx
28 липня 2020 14:19
Проект договору.docx
07 липня 2020 10:40
Проект договору.docx
28 липня 2020 14:19
Тендерна документація зі змінами.docx
07 липня 2020 10:40
Тендерна документація.docx
07 липня 2020 10:40
Відомість обсягів робіт.rtf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення вимог тендерної документації
Дата подання: 20 липня 2020 10:29
Дата відповіді: 21 липня 2020 09:04
Добрий день! За вимогою тендерної документації Учасник повинен надати аналогічний договір. Аналогічним вважається договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії та на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мосту або шляхопроводу. Просимо надати роз'яснення- це повинен буди один договір предмет якого є: виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг та виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мосту або шляхопроводу. Чи на підтвердження аналогічного договору можливо надати декілька договір, предмет яких є: виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг та договори предметом яких є: виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мосту або шляхопроводу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний, Учасник!
У Таблиці №6 додатку №4 Тендерної документації вказано, що довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці №6.
Також вказано, що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.
Тобто, для підтвердження досвіду виконання робіт Учасник має надати один або декілька договорів, в якому (их) їм виконувались роботи, аналогічні тим, які вимагаються Замовником, а саме договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії та на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мосту або шляхопроводу.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-15-000007 ● 836f7d17ab84491bbf46e01ecf7abada
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 жовтня 2020 12:55
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ

15.10.2020 № 212

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-07-000975-b, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП , яка проводиться СЛУЖБОЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (UA-M-2020-10-15-000007) на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 165+200 - км 178+5200», UA-2020-07-07-000975-b. Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено два епізоди порушень з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: 1) Опубліковане оголошення про проведення даних відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.; 2) Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Славдорстрой» не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерної документації Замовник. 1. 1. Щодо першого епізоду Служба автомобільних доріг зазначає наступне: Згідно ч.2 ст.21 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник зазначає в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи та не передбачає розміщення даної інформації. Пункт 10 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації містить інформацію щодо мови, на якій повинні надаватися тендерні пропозиції. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. Водночас, на момент розміщення такого оголошення, технічна можливість щодо зазначення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, була відсутня, та тендерним комітетом Замовника з поважних причин не було її зазначено. Звертаємо увагу, що зазначені порушення є суто технічними, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі. Також, учасниками дотримано умову про надання та виготовлення документації державною мовою. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Службою автомобільних доріг у Донецькій області проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету, а саме щодо звернення уваги на цей аспект в майбутньому, при розміщенні оголошень, з метою запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. 2. Щодо другого епізоду Держаудитслужба зазначає наступне: «Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Славдорстрой» не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерної документації Замовника. Так, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що учасник завантажує на електронному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO довідку про субпідрядників (згідно з додатком №7). Додатком №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником довідки про субпідрядника(ів). Додатково до довідки, зокрема, надаються: інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (згідно з вимогами таблиці №1 додатку №4); інформація про перелік матеріально-технічної бази (згідно з вимогами таблиці №2 додатку №4); довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (згідно з вимогами таблиці №5 додатку №4). Водночас, вимогами таблиці №1 додатку №4 до ТД встановлено, що В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору. Вимогами таблиці №2 додатку №4 до ТД встановлено, що в підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №2 або посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку договорів: оренди (лізингу), суборенди та інше. Вимогами таблиці №5 додатку №4 до ТД встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (заповнені сторінки) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або копії цивільноправових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженербудівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Відповідно наданої довідки про субпідрядників від 15.08.2020 №2657 учасником ТОВ «Славдорстрой» надана інформація про субпідрядників, яких він планує залучати для проведення частки зазначених робіт в обсязі не більш, ніж 5% вартості договору, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ВП Мост» та Товариство з обмеженою відповідальністю ПМП «Укренергосервіс» (далі – ТОВ Укренергосервіс»). Учасником ТОВ «Славдорстрой» не надана інформація та документи субпідрядника ТОВ Укренергосервіс» щодо вимог, які були визначені таблицями №№1, 2, 5 Додатку №4 до ТД. Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, які були зазначені у додатку №4 ТД Замовника. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.» Відповідно до вимог п.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Тобто, додаток №7 з вимогами на надання підтвердження кваліфікаційним критеріям надається у разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору. Згідно ч.4 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Згідно вимог п.18 ч. 2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо повного найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надало довідку від 15.08.2020 №2657 з інформацією про субпідрядників, яких він планує залучати для проведення частки зазначених робіт в обсязі не більш, ніж 5% вартості договору. Таким чином, надання підтвердження кваліфікаційним критеріям по субпідрядникам, частка яких від вартості договору складає менше 20%, не вимагалося, а отже висновок є абсолютно необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме розірвати договір, в установленому законодавством порядку. Водночас, Служба автодоріг у Донецькій області не погоджується з таким висновком, та заходами щодо усунення зазначених порушень. ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у ході торгів на дану закупівлю надало найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме: економія бюджетних коштів складає 10 млн.грн., та те, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення в першу чергу ефективного здійснення закупівель, Замовнику доцільно було укласти договір та здійснити ремонт автомобільної дороги. Недоліки, про які зазначає Держаудитслужба в своїй вимозі не впливають на якість виконання робіт Учасником – переможцем, та вважаємо, що такий захід щодо усунення зазначеного порушення, як розірвання договору є проявленням правового пуризму зі сторони контролюючого органу, адже ефективне здійснення публічної повністю закупівлі відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області було прийнято рішення, яке повністю виправдовує мету Держави здійснити ремонт автомобільної дороги для суспільства, та реалізувати належним чином отримані бюджетні кошті, шляхом улаштування якісного дорожнього покриття за мінімальними витратами коштів платників податків. Водночас, не проведення, або несвоєчасне проведення процедури тендерної закупівлі має жахливі наслідки у вигляді не реалізованих коштів та не виправданих надій громадян на гарне майбутнє, що втілює Служба автомобільних доріг у вигляді відбудованих автошляхів, що з’єднують міста та області нашої єдиної Держави. Уважно ознайомившись з недоліками, що зазначені у вимозі, Замовник, маючи на меті здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Також, вважаємо за належне зазначити, що договір про закупівлю, який вимагає розірвати Держаудитслужба, укладено згідно розділу 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла з 19.04.2020р.) з ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» як з переможцем аукціону. Просимо врахувати, що згідно з п. ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-120 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору та вимагати відшкодування Виконавцем збитків у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем зобов'язань за Договором, в тому числі: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-120, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-120 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-120 є незаконним. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 06.11.2020р. №475.

2020-11-06 14:15:02


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 02 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 17 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: Адміністративний позов на висновок до моніторингу
Дата публікації: 12 листопада 2020

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 18 серпня 2020
UA-2020-07-07-000975-b9ada386446ce4bf59fb0ae78b4ef1fe6
Найменування: СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 25946285
Місцезнаходження: 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 09:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 09:24

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №348 від 17.08.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 165+200 - км 178+520», UA-2020-07-07-000975-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою). До вимог таблиці №5 «Довідка про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» додатку №4 тендерної документації - відсутня копія трудової книжки (заповнені сторінки) по п.54 наданої довідки. По наданих документах субпідрядника згідно додатку №7 тендерної документації: 1). Довідка про наявність лабораторії №478/3 від 28.07.2020 надана на іншу закупівлю. 2). У довідці про виконання аналогічних договорів у гр.2 відсутнє місцезнаходження замовника. 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: До вимог таблиці №5 додатку №4 тендерної документації - надати копію трудової книжки (заповнені сторінки) по п.54 таблиці. По наданих документах субпідрядника згідно додатку №7 тендерної документації: 1). Надати довідку про наявність лабораторії на відповідну закупівлю. 2). Відкоригувати довідку про виконання аналогічних договорів субпідрядника.

Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:48
G8165.20.7z
02 вересня 2020 10:48
Пакет переможця.pdf
17 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:46
Документи виправлені.pdf
06 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:23
Тендерна пропозиція.PDF
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 18.PDF
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 17.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 16.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 15.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 14.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 13.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 12.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 11.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 10.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 9.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 8.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 7.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 6.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 5.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 4.PDF
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 3.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 2.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 1.PDF
06 серпня 2020 17:23
Календарний График.pdf
06 серпня 2020 17:23
G7959.20.7z

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету №348 від 17.08.2020 у тендерній пропозиції Учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ" на закупівлю робіт «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 165+200 - км 178+520», UA-2020-07-07-000975-b (відкриті торги з публікацією англійською мовою). До вимог таблиці №1 «Інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо)» додатку №4 тендерної документації: 1). Надані сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та форми №ОЗ-6 не містять посвідчення власником транспортного засобу( стор.18-26, 42-45, 47 реєстру 1.1). 2). Надані сканкопії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів та форми №ОЗ-6 не містять посвідчення учасника закупівлі (стор. 18-47 реєстру 1.1). 3). Додаткові угоди до договору оренди транспортних засобів та машин № 01/10 від 01.10.2018р. (між ТОВ «БК «Евродор» та ТОВ «Автотранслайн») №3, №4, №5, №7, №8, №9 не містять відбитків печатки або штампа орендаря. До вимог таблиці №6 «Інформація про виконання аналогічного (-их) договору(-ів)» додатку №4 тендерної документації: 1). По договору №108/17 від 15.08.2017 у відгуку сума договору не відповідає наданому договору та формі КБ-3. 2). У формі КБ-2 за грудень 2016р. до договору №42Б від 16.12.2016 відсутній підпис підрядника (стор.5 реєстру 3.6), на стор. 32,43 – відсутній підпис замовника. 3). Договір №121/19 від 15.07.2019 стор.18 реєстру 3.5 – відсутня печатка замовника. 4). Договір №68к від 15.11.2016р. стор.18 реєстру 3.9 – у листі відгуку категорія дороги не відповідає інформації, зазначеної у таблиці №6 (стор.4 реєстру 3) 2. Керуючись ч.16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вимагаємо від Учасника ТОВ "РОСТДОРСТРОЙ " виправити невідповідності в інформації та документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після аукціону, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, шляхом завантаження через електронну систему закупівель, наступних документів: До вимог таблиці №1 додатку №4 тендерної документації – надати посвідчені належним чином документи. До вимог таблиці №6 додатку №4 тендерної документації: 1). Привести у відповідність надані документи, таблицю №6 та відгук.. 2).3). Надати посвідчені належним чином документи. 4). Усунути невідповідності між листом-відгуком та таблицею №6.

Документи

Публічні документи

17 серпня 2020 20:24
Електронний підпис
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 3.PDF
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 3.6.pdf
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 3.5.pdf
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 1.2.pdf
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 1.1.pdf
06 серпня 2020 21:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 21:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 6.PDF
06 серпня 2020 20:51
гар 698.rar
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 7.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 5.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 4.2.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 4.1.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.9.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.8.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.7.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.6.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.11.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.10.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.5.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.4.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.3.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.2.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.1.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.9..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.8..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.75..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.74..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.73..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.72..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.71..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.70..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.7..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.69..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.68..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.67..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.66..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.65..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.64..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.63..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.62..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.61..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.60..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.6..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.59..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.58..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.57..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.56..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.55..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.54..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.53..pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.52..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.51..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.50..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.5..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.49..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.48..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.47..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.46..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.45..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.44..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.43..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.42..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.41..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.40..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.4..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.39..pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.38..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.37..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.36..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.35..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.34..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.33..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.32..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.31..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.30..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.3..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.29..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.28..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.27..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.26..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.25..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.24..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.23..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.22..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.21..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.20..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.19..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.18..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.17..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.16..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.15..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.14..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.13..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.12..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.11..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.10..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.2.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.1.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 1.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 1.2.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:46

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" 428 328 659,00
UAH з ПДВ
428 328 659,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 438 150 000,00
UAH з ПДВ
438 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 вересня 2020 10:49
Електронний підпис
02 вересня 2020 10:48
G8165.20.7z
02 вересня 2020 10:48
Пакет переможця.pdf
17 серпня 2020 13:48
Електронний підпис
17 серпня 2020 13:46
Документи виправлені.pdf
06 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:25
Електронний підпис
06 серпня 2020 17:23
Тендерна пропозиція.PDF
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 18.PDF
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 17.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 16.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 15.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 14.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 13.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 12.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 11.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 10.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 9.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 8.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 7.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 6.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 5.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 4.PDF
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 3.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 2.pdf
06 серпня 2020 17:23
Пакет документів 1.PDF
06 серпня 2020 17:23
Календарний График.pdf
06 серпня 2020 17:23
G7959.20.7z

Публічні документи

17 серпня 2020 20:24
Електронний підпис
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 3.PDF
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 3.6.pdf
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 3.5.pdf
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 1.2.pdf
17 серпня 2020 20:21
Реєстр 1.1.pdf
06 серпня 2020 21:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 21:15
Електронний підпис
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 6.PDF
06 серпня 2020 20:51
гар 698.rar
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 7.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 5.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 4.2.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 4.1.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.9.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.8.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.7.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.6.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.11.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.10.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.5.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.4.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.3.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.2.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.1.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 3.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.9..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.8..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.75..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.74..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.73..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.72..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.71..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.70..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.7..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.69..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.68..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.67..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.66..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.65..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.64..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.63..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.62..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.61..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.60..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.6..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.59..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.58..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.57..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.56..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.55..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.54..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.53..pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.52..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.51..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.50..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.5..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.49..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.48..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.47..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.46..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.45..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.44..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.43..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.42..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.41..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.40..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.4..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.39..pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.38..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.37..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.36..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.35..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.34..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.33..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.32..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.31..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.30..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.3..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.29..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.28..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.27..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.26..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.25..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.24..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.23..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.22..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.21..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.20..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.19..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.18..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.17..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.16..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.15..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.14..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.13..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.12..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.11..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.10..PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.2.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 2.1.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 1.PDF
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 1.2.pdf
06 серпня 2020 20:51
Реєстр 1.1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
Переможець 428 328 659,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 09:23

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 09:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ"
#40090765
428 328 659,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 11:00
ДУ від 31.10.2023 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 11:00
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2022 11:46
ДУ від 26.12.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
26 грудня 2022 11:45
Електронний підпис зміни до договору
17 серпня 2022 12:57
ДУ від 17.08.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
17 серпня 2022 12:57
Електронний підпис зміни до договору
16 серпня 2022 12:50
ДУ від 16.08.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
16 серпня 2022 12:50
Електронний підпис зміни до договору
06 квітня 2022 13:19
ДУ від 05.04.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
06 квітня 2022 13:19
Електронний підпис зміни до договору
22 грудня 2021 12:30
ДУ від 22.12.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
22 грудня 2021 12:30
Електронний підпис зміни до договору
28 вересня 2021 14:00
ДУ від 28.09.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
28 вересня 2021 14:00
Електронний підпис зміни до договору
27 вересня 2021 16:30
ДУ від 27.09.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 16:30
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2021 13:34
ДУ від 31.08.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf зміни до договору
31 серпня 2021 13:34
Електронний підпис зміни до договору
09 серпня 2021 15:52
ДУ від 09.08.2021 до договору №2-120 від 07.09.2021 (1).pdf зміни до договору
09 серпня 2021 15:51
Електронний підпис зміни до договору
21 липня 2021 08:34
ДУ від 21.07.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
21 липня 2021 08:33
Електронний підпис зміни до договору
30 червня 2021 10:20
ДУ від 30.06.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
30 червня 2021 10:20
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 13:44
ДУ від 07.05.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 виправлена (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 13:44
Електронний підпис зміни до договору
07 травня 2021 13:09
ДУ від 07.05.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
07 травня 2021 13:09
Електронний підпис зміни до договору
16 березня 2021 16:54
ДУ від 16.03.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
16 березня 2021 16:54
Електронний підпис зміни до договору
18 грудня 2020 10:54
ДУ від 18.12.2020 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
18 грудня 2020 10:53
Електронний підпис зміни до договору
26 жовтня 2020 09:51
ДУ від 26.10.2020 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 09:51
Електронний підпис укладений
07 вересня 2020 16:31
Договір №2-120 від 07.09.2020.pdf укладений
07 вересня 2020 16:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
18 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перерозподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення фінансування на 2021 рік. продовження строків виконання робіт та дії договору
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
07 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): переросподіл фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: виправлена №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Визначення джерела фінансування
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): перерозподіл фінансування, згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування)
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 12
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
06 квітня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
16 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 14
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 серпня 2022
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 15
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер договору про закупівлю: 2-120
Договір:
Номер додаткової угоди: 17
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML