Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
DSTU B D.1.1-1: 2013 "Rules for determining the cost of construction" GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works "Overhaul of the highway of state importance T-13-02 Checkpoint" Tanyushivka "- Starobilsk - Bakhmut on the site km 165 + 200 - km 178 + 520
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна , Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Контактна особа: |
Шуранова Тетяна 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Road Service in Donetsk Oblast |
National ID: | 25946285 |
Contact point: |
Shuranova Tetiana 380504508120 OD@DN.UKRAVTODOR.GOV.UA |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 10:43 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 липня 2020 12:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 серпня 2020 12:00 |
Початок аукціону: | 25 серпня 2020 13:25 |
Очікувана вартість: | 438 315 380,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 200 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2191576.9 UAH |
Publication date: | 07 липня 2020 10:43 |
Enquiries until: | 28 липня 2020 12:00 |
Complaints submission until: | до 03 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 серпня 2020 12:00 |
Information
Estimated total value: | 438 315 380 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 2 200 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 0,50 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
км 165+200 - км 178+520
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Попередня оплата за роботи, що є предметом цього договору, здійснюється відповідно до вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 та визначена головним розпорядником бюджетних коштів. Попередня оплата надається за заявкою Підрядника при наявності фінансових ресурсів, у розмірі, що не перевищує 30 відсотків річного обсягу фінансування робіт. Підрядник зобов’язується використати отриману попередню оплату впродовж трьох місяців з дня її отримання. У разі надання попередньої оплати у четвертому кварталі поточного року - не пізніше закінчення поточного бюджетного періоду, визначеного Бюджетним кодексом. Невикористані суми попередньої оплати Підрядник повертає на рахунок Замовника в органі Казначейства не пізніше останнього дня вказаного строку. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів на небюджетний рахунок Підрядника, відкритий в органах Казначейства та використовується у встановленому законодавством порядку. Використані суми попередньої оплати підтверджуються ф. КБ-2в, ф.КБ-3. | Аванс | 15 | Робочі | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту виконаних будівельних робіт» (ф. КБ-2в). . До акта приймання додається «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (ф.КБ-3). Оплата виконаних робіт проводиться поетапно проміжними платежами в міру виконання робіт і здійснюється їх приймання-передавання з оформленням актів за формою КБ-2в. Поетапна оплата здійснюється Замовником за умови фактичного надходження бюджетних коштів в межах виділених бюджетних асигнувань. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 липня 2020 14:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 липня 2020 14:20 |
Перелік змін.docx | |
28 липня 2020 14:19 |
Проект договору.docx | |
28 липня 2020 14:19 |
Тендерна документація зі змінами.docx | |
07 липня 2020 10:40 |
Відомість обсягів робіт.rtf |
28 липня 2020 14:20 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
28 липня 2020 14:20 |
Перелік змін.docx
|
|||
28 липня 2020 14:19 |
Проект договору.docx
|
|||
28 липня 2020 14:19 |
Тендерна документація зі змінами.docx
|
|||
07 липня 2020 10:40 |
Відомість обсягів робіт.rtf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
У Таблиці №6 додатку №4 Тендерної документації вказано, що довідка має містити інформацію не менш ніж про один вказаний аналогічний договір із зазначенням контрагента (замовника) за договором, та його реквізитів, дати укладення та номеру договору, предмета договору, місцезнаходження об’єкта, категорію автомобільної дороги та інші дані згідно Таблиці №6.
Також вказано, що для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору.
Тобто, для підтвердження досвіду виконання робіт Учасник має надати один або декілька договорів, в якому (их) їм виконувались роботи, аналогічні тим, які вимагаються Замовником, а саме договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії та на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту мосту або шляхопроводу.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-15-000007 ● 836f7d17ab84491bbf46e01ecf7abada
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 жовтня 2020 12:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
15.10.2020 № 212
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-07-000975-b, ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП , яка проводиться СЛУЖБОЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Надання інформації про усунення порушення замовником
ЗАПЕРЕЧЕННЯ до висновку моніторингу Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (UA-M-2020-10-15-000007) на закупівлю «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт» Капітальний ремонт автомобільної дороги державного значення Т-13-02 КПП «Танюшівка» - Старобільськ – Бахмут на ділянці км 165+200 - км 178+5200», UA-2020-07-07-000975-b. Згідно висновку Держаудитслужби Службою автомобільних доріг у Донецькій області, під час проведення зазначеної закупівлі, було вчинено два епізоди порушень з якими не погоджується Замовник виходячи з наступного: 1) Опубліковане оголошення про проведення даних відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції.; 2) Тендерна пропозиція учасника ТОВ «Славдорстрой» не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерної документації Замовник. 1. 1. Щодо першого епізоду Служба автомобільних доріг зазначає наступне: Згідно ч.2 ст.21 Закону «Про публічні закупівлі» (далі-Закон), замовник зазначає в оголошенні про проведення відкритих торгів інформацію щодо мови, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Форма та зміст оголошення, що оприлюднюється в електронній системі закупівель передбачається технічним завданням ДП «ПРОЗОРРО» та реалізується електронними майданчиками згідно з наявним функціоналом електронної системи та не передбачає розміщення даної інформації. Пункт 10 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції» розділу 1 «Загальні положення» тендерної документації містить інформацію щодо мови, на якій повинні надаватися тендерні пропозиції. Таким чином, замовник відображає в електронній системі ту інформацію, щодо розміщення якої наявна технічна можливість. Водночас, на момент розміщення такого оголошення, технічна можливість щодо зазначення інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, була відсутня, та тендерним комітетом Замовника з поважних причин не було її зазначено. Звертаємо увагу, що зазначені порушення є суто технічними, та ніяким чином не впливають на законні результати проведеної публічної закупівлі. Також, учасниками дотримано умову про надання та виготовлення документації державною мовою. З метою здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення, Службою автомобільних доріг у Донецькій області проведено роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету, а саме щодо звернення уваги на цей аспект в майбутньому, при розміщенні оголошень, з метою запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель у майбутньому. 2. Щодо другого епізоду Держаудитслужба зазначає наступне: «Моніторингом встановлено, що тендерна пропозиція учасника ТОВ «Славдорстрой» не відповідає кваліфікаційним критеріям, визначеним у тендерної документації Замовника. Так, пунктом 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» ТД встановлено, що учасник завантажує на електронному майданчику, який приєднаний до системи електронних закупівель PROZORRO довідку про субпідрядників (згідно з додатком №7). Додатком №7 до тендерної документації передбачено надання Учасником довідки про субпідрядника(ів). Додатково до довідки, зокрема, надаються: інформація про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (згідно з вимогами таблиці №1 додатку №4); інформація про перелік матеріально-технічної бази (згідно з вимогами таблиці №2 додатку №4); довідку про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт (згідно з вимогами таблиці №5 додатку №4). Водночас, вимогами таблиці №1 додатку №4 до ТД встановлено, що В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, будівельних (дорожніх) машин та механізмів. Якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії договорів дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору. Вимогами таблиці №2 додатку №4 до ТД встановлено, що в підтвердження інформації викладеної в довідці Учасник надає: посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії документів, які підтверджують право власності Учасника на об’єкти, перелічені Учасником в графі 2 Таблиці №2 або посвідчені відповідно до умов тендерної документації копії дійсних та чинних, протягом всього строку договорів: оренди (лізингу), суборенди та інше. Вимогами таблиці №5 додатку №4 до ТД встановлено, що на підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції, надати копії трудових книжок (заповнені сторінки) та копії наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво (за наявності) або копії цивільноправових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженербудівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатацією і ремонтом автомобільних доріг. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. Відповідно наданої довідки про субпідрядників від 15.08.2020 №2657 учасником ТОВ «Славдорстрой» надана інформація про субпідрядників, яких він планує залучати для проведення частки зазначених робіт в обсязі не більш, ніж 5% вартості договору, а саме Товариство з обмеженою відповідальністю «ВП Мост» та Товариство з обмеженою відповідальністю ПМП «Укренергосервіс» (далі – ТОВ Укренергосервіс»). Учасником ТОВ «Славдорстрой» не надана інформація та документи субпідрядника ТОВ Укренергосервіс» щодо вимог, які були визначені таблицями №№1, 2, 5 Додатку №4 до ТД. Отже, тендерна пропозиція учасника торгів ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» не відповідає кваліфікаційним критеріям, які були зазначені у додатку №4 ТД Замовника. Таким чином, Замовником порушено вимоги пункту 1 частини 1 статті 31 Закону, в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ», яка не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.» Відповідно до вимог п.8 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, або інформацію у довільній формі щодо незалучення такого (таких) субпідрядника/співвиконавця (або так само залучення їх в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від вартості договору про закупівлю). Тобто, додаток №7 з вимогами на надання підтвердження кваліфікаційним критеріям надається у разі залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору. Згідно ч.4 ст.16 Закону, якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити потужності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. Згідно вимог п.18 ч. 2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо повного найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у складі тендерної пропозиції надало довідку від 15.08.2020 №2657 з інформацією про субпідрядників, яких він планує залучати для проведення частки зазначених робіт в обсязі не більш, ніж 5% вартості договору. Таким чином, надання підтвердження кваліфікаційним критеріям по субпідрядникам, частка яких від вартості договору складає менше 20%, не вимагалося, а отже висновок є абсолютно необґрунтованим та таким, що підлягає скасуванню. Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, а саме розірвати договір, в установленому законодавством порядку. Водночас, Служба автодоріг у Донецькій області не погоджується з таким висновком, та заходами щодо усунення зазначених порушень. ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» у ході торгів на дану закупівлю надало найбільш економічно вигідну пропозицію, а саме: економія бюджетних коштів складає 10 млн.грн., та те, що метою Закону України «Про публічні закупівлі» є забезпечення в першу чергу ефективного здійснення закупівель, Замовнику доцільно було укласти договір та здійснити ремонт автомобільної дороги. Недоліки, про які зазначає Держаудитслужба в своїй вимозі не впливають на якість виконання робіт Учасником – переможцем, та вважаємо, що такий захід щодо усунення зазначеного порушення, як розірвання договору є проявленням правового пуризму зі сторони контролюючого органу, адже ефективне здійснення публічної повністю закупівлі відповідає меті Закону України «Про публічні закупівлі». В даному випадку, тендерним комітетом Служби автомобільних доріг у Донецькій області було прийнято рішення, яке повністю виправдовує мету Держави здійснити ремонт автомобільної дороги для суспільства, та реалізувати належним чином отримані бюджетні кошті, шляхом улаштування якісного дорожнього покриття за мінімальними витратами коштів платників податків. Водночас, не проведення, або несвоєчасне проведення процедури тендерної закупівлі має жахливі наслідки у вигляді не реалізованих коштів та не виправданих надій громадян на гарне майбутнє, що втілює Служба автомобільних доріг у вигляді відбудованих автошляхів, що з’єднують міста та області нашої єдиної Держави. Уважно ознайомившись з недоліками, що зазначені у вимозі, Замовник, маючи на меті здійснення заходів щодо усунення виявленого порушення провів роз’яснювальні заходи для членів тендерного комітету з детального вивчення законодавства у сфері публічних закупівель, яке регулює порушене питання у висновку, для врахування та запобігання випадків порушення законодавства з питань публічних закупівель в подальшій роботі. Також, вважаємо за належне зазначити, що договір про закупівлю, який вимагає розірвати Держаудитслужба, укладено згідно розділу 6 статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції, що діяла з 19.04.2020р.) з ТОВ «СЛАВДОРСТРОЙ» як з переможцем аукціону. Просимо врахувати, що згідно з п. ст. 11 Цивільного кодексу України підставами виникнення цивільних прав та обов'язків, зокрема, є договори та інші правочини. Відповідно до ст. 509 Цивільного кодексу України зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від певної дії, а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку. Зобов'язання виникають з підстав, встановлених статтею 11 цього Кодексу. Згідно ч.1 ст.526 Цивільного кодексу України - зобов'язання має виконуватися належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу, інших актів цивільного законодавства, а за відсутності таких умов та вимог - відповідно до звичаїв ділового обороту або інших вимог, що звичайно ставляться. У відповідності до окремих положень ст. 598 Цивільного кодексу України відзначено, що зобов'язання припиняється частково або у повному обсязі на підставах, встановлених договором або законом. Припинення зобов'язання на вимогу однієї із сторін допускається лише у випадках, встановлених договором або законом. Відповідно до положень п.17.2. Договору №2-120 відзначено, що Замовник має право відмовитися від Договору та вимагати відшкодування Виконавцем збитків у разі невиконання або неналежного виконання Виконавцем зобов'язань за Договором, в тому числі: - порушення Підрядником умов пункту 3.1. Договору щодо початку виконання робіт; - відставання з вини Підрядника строків виконання робіт більш ніж на один місяць, якщо таке відставання не пов’язане з відсутністю фінансування (несвоєчасністю його здійснення); - неодноразове (два і більше рази) порушення Підрядником будівельних норм і правил, безпеки руху інших нормативних документів, передбачених п. 1.5. цього Договору; - не усунення у встановлений термін (строк) недоліків, виявлених та зафіксованих Замовником. Положення чинного законодавства України не передбачають підстав для розірвання договору про закупівлю послуг у зв'язку із вимогою Державної аудиторської служби (її структурного підрозділу), більше того, у відповідності до Положення «Про Державну аудиторську службу», що затверджено постановою КМУ № 43 від 03.02.2016 р., Держаудитслужба не наділена повноваженнями щодо розірвання договорів, які укладені у чіткій послідовності та відповідності чинному законодавству України. З урахуванням описаного, а ні положення Договору №2-120, а ні положення чинного законодавства не передбачають розірвання Договору №2-120 згідно вимоги Держаудитслужби, у зв'язку із окресленим, Висновок в частині зобов'язання Службу автомобільних доріг у Донецькій області здійснити заходи щодо розірвання Договору №2-120 є незаконним. Розірвання договору із переможцем торгів, який запропонував найбільш економічно вигідну пропозицію та виконав повністю умови укладеного ним договору є неможливим. Заперечення на висновок моніторингу затверджено протоколом засідання тендерного комітету Служби автомобільних доріг у Донецькій області від 06.11.2020р. №475.
2020-11-06 14:15:02
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 02 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 17 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Оскарження в суді
Опис: | Адміністративний позов на висновок до моніторингу |
Дата публікації: | 12 листопада 2020 |
Документи:
12 листопада 2020 16:21
|
Електронний підпис |
12 листопада 2020 16:19
|
Адміністративний позов на висновок до моніторингу UA-М-2020-10-15-000007.pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25946285 |
Місцезнаходження: | 84333, Україна, Донецька область обл., Краматорськ, ВУЛИЦЯ УРАЛЬСЬКА, будинок 12 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 09:33
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 09:24
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 серпня 2020 13:46
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
428 328 659,00
UAH з ПДВ
|
428 328 659,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
438 150 000,00
UAH з ПДВ
|
438 150 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
428 328 659,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 09:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 11:00
|
ДУ від 31.10.2023 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 11:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:46
|
ДУ від 26.12.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2022 11:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 серпня 2022 12:57
|
ДУ від 17.08.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
17 серпня 2022 12:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 серпня 2022 12:50
|
ДУ від 16.08.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
16 серпня 2022 12:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 квітня 2022 13:19
|
ДУ від 05.04.2022 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
06 квітня 2022 13:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:30
|
ДУ від 22.12.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2021 12:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 вересня 2021 14:00
|
ДУ від 28.09.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2021 14:00
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2021 16:30
|
ДУ від 27.09.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
27 вересня 2021 16:30
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 серпня 2021 13:34
|
ДУ від 31.08.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020.pdf | зміни до договору |
31 серпня 2021 13:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 серпня 2021 15:52
|
ДУ від 09.08.2021 до договору №2-120 від 07.09.2021 (1).pdf | зміни до договору |
09 серпня 2021 15:51
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 липня 2021 08:34
|
ДУ від 21.07.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
21 липня 2021 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 червня 2021 10:20
|
ДУ від 30.06.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
30 червня 2021 10:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 13:44
|
ДУ від 07.05.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 виправлена (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 13:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 травня 2021 13:09
|
ДУ від 07.05.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
07 травня 2021 13:09
|
Електронний підпис | зміни до договору |
16 березня 2021 16:54
|
ДУ від 16.03.2021 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
16 березня 2021 16:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:54
|
ДУ від 18.12.2020 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
18 грудня 2020 10:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2020 09:51
|
ДУ від 26.10.2020 до договору №2-120 від 07.09.2020 (1).pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 09:51
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2020 16:31
|
Договір №2-120 від 07.09.2020.pdf | укладений |
07 вересня 2020 16:30
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Переросподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 18 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Перерозподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення фінансування на 2021 рік. продовження строків виконання робіт та дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | переросподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | переросподіл фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | виправлена №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Визначення джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | перерозподіл фінансування, згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" (розподіл фінансування) |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 квітня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 06 квітня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 16 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3, п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 17 серпня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно п.3 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 16 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п.4 ч.5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» |
Номер договору про закупівлю: | 2-120 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 17 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |