Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road of state importance R-11 Poltava - Krasnograd on the section km 0 + 000 - km 25 + 850 (separate sections), Poltava region
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Вебсайт: | http://www.pl.ukravtodor.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 36039, Україна , Полтавська область обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 22-А |
Контактна особа: |
Вишегородський Ігор Юрійович +380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | Motor Road Service in Poltava Oblast |
National ID: | 25898491 |
Contact point: |
Vyshehorodskyi Yuriiovych Ihor +380532615824 tender@polsad.gov.ua |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 10:35 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 31 липня 2020 10:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 02 вересня 2020 14:05 |
Очікувана вартість: | 372 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 720 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 11160000 UAH |
Publication date: | 07 липня 2020 10:35 |
Enquiries until: | 31 липня 2020 10:00 |
Complaints submission until: | до 06 серпня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 10 серпня 2020 10:00 |
Information
Estimated total value: | 372 000 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 3 720 000 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Замовник за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів може здійснювати попередню оплату робіт на строк, що не перевищує трьох місяців, у порядку, встановленому постановою Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання про здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», та в розмірі до 30 % вартості робіт від річного обсягу їх фінансування за цим Договором. Підрядник зобов’язується використати отримані кошти попередньої оплати для виконання робіт у порядку, визначеному нормативно-правовими актами, які діють на момент проведення попередньої оплати | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | Розрахунки проводяться Замовником за фактично виконані роботи за рахунок бюджетних коштів у порядку, встановленому бюджетним законодавством та вимогами казначейського обслуговування бюджету за видатками в міру надходження зазначених коштів фінансування на казначейський рахунок Замовника та на підставі рахунку-фактури Підрядника з доданими до нього наступними документами: акт приймання виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в); довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (примірна форма № КБ-3), підписаної уповноваженими представниками обох сторін | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 липня 2020 11:31 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
30 липня 2020 11:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf | |
30 липня 2020 11:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - зміни № 1.pdf | |
30 липня 2020 11:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - зміни № 1.pdf |
30 липня 2020 11:31 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
30 липня 2020 11:30 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН № 1.pdf
|
|||
30 липня 2020 11:30 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ - зміни № 1.pdf
|
|||
30 липня 2020 11:30 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ - зміни № 1.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додатково на інженерно - технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.), перерахованих в довідці, Учасник повинен надати скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утримання і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів, це може бути «Автомобільні дороги» тощо. Загальний стаж роботи у дорожньому господарстві має становити не менше 2-х років. До переліку обов’язкових ключових посад інженерно-технічних працівників відносяться: головний інженер або інша особа, яка здійснює технічне керівництво діяльністю будівельної організації (1 особа); начальник дільниці або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); інженер з якості або інша особа, яка контролює якість ремонтно-будівельних робіт (1 особа); геодезист або інша особа, яка виконує комплекс геодезичних робіт (2 особи); лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи); майстер (4 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/,водії); у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо; дорожні робітники (25 осіб).
Звертаємо Вашу увагу, що згідно інформації зазначеної в Додатку 2 до Тендерної документації п. 2.1 (сторінка 30 Тендерної документації) підтвердження кваліфікації і досвіду працівників, які будуть залучені до виконання робіт, в тому числі і лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи) не заборонено іншими документами, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками.
Необхідність наявності двох осіб лаборантів або інших осіб, яка виконує функції лабораторного контролю зумовлено достатньо великим обсягом даної закупівлі з урахуванням основних положень СОУ 45.2-00018112-079:2011 Правила проведення атестації випробувальних лабораторій у дорожньому господарстві, ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 Загальні вимоги до компетентності випробувальних та калібрувальних лабораторій, вимог охорони праці при проведенні випробувань та не суперечить чинному законодавству.
Вимоги про усунення порушення
На нашу думку, в умовах світової економічної кризи, спричиненої пандемією COVID-2019 такі вимоги є надто суворими та призведуть до великих матеріальних витрат для учасників, які виявлять бажання взяти участь в даній процедурі закупівлі, до звуження кількості потенційних учасників, знижують конкуренцію і таким самими Ви як державний замовник не створите сприятливих умов для проведення закупівлі за принципами економії та максимальної ефективності, добросовісної конкуренції серед учасників.
Крім того, Ви, як державний замовник і так себе убезпечуєте від недобросовісних учасників видом банківської гарантії – з повним грошовим покриттям, але заборона спрямовувати кошти на депозитний рахунок нічим не зумовлена. Чим постраждає Замовник, якщо потенційний учасник спрямує кошти банківської гарантії на депозитний рахунок на 120 календарних днів і хоча б якось зможе собі покрити витрати на те, що значна сума грошових коштів знаходилася поза обігом і приносила хоча б якийсь прибуток в нинішніх економічних умовах.
Щодо суми банківської гарантії, відповідно до ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі», розмір забезпечення тендерної пропозиції у грошовому виразі не може перевищувати 3 відсотків у разі проведення тендеру/спрощеної закупівлі на закупівлю товарів чи послуг на умовах, визначених тендерною документацією/оголошенням про проведення спрощеної закупівлі. Замовник і взяв максимально граничну межу розміру забезпечення тендерної пропозиції.
Просимо внести зміни до тендерної документації та змінити розмір забезпечення тендерної пропозиції (від 0,5 % до 1 % від очікуваної вартості закупівлі) з можливістю перерахування грошових коштів Учасником на депозитний рахунок.
Нормативно-правова регламентація операцій з гарантіями передбачена у тому числі: Цивільним кодексом України; Господарським кодексом України; Положенням про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженим Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 року № 639 (надалі – Положення № 639).
Згідно з частиною 1 статті 560 Цивільного кодексу України за гарантією банк, інша фінансова установа, страхова організація (гарант) гарантує перед кредитором (бенефіціаром) виконання боржником (принципалом) свого обов’язку.
У відповідності до частини 1 статті 200 Господарського кодексу України гарантія є специфічним засобом забезпечення виконання господарських зобов’язань шляхом письмового підтвердження (гарантійного листа) банком, іншою кредитною установою, страховою організацією (банківська гарантія) про задоволення вимог управненої сторони у розмірі повної грошової суми, зазначеної у письмовому підтвердженні, якщо третя особа (зобов’язана сторона) не виконає вказане у ньому певне зобов’язання, або настануть інші умови, передбачені у відповідному підтвердженні.
Положення № 639 надає наступне визначення гарантії: гарантія – спосіб забезпечення виконання зобов’язань, відповідно до якого банк-гарант бере на себе грошове зобов’язання перед бенефіціаром сплатити кошти в разі настання гарантійною випадку.
Діючим законодавством України, зокрема статтею 20 Постанови Правління НБУ № 639 від 15.12.2004, визначено вид банківської гарантії із покриттям.
Дана вимога не є дискримінаційною, не встановлює додаткових кваліфікаційних критеріїв для учасників, спрямована на реальне забезпечення виконання зобов’язання у випадку настання гарантійного випадку.
У той же час, якщо Учасник не може забезпечити наявність грошового покриття за банківською гарантією в тендері, то виникають цілком обґрунтовані сумніви у спроможності такого Учасника забезпечити виконання великого обсягу робіт, забезпечення належної якості, наявності техніки та необхідної кількості персоналу тощо.
Встановленням вимоги щодо виду доріг – державного значення та категорій - І,ІІ, ІІІ та обсягів, Замовник знову звужує кількість потенційних учасників, в яких також є напрацьований досвід. Крім того, якщо в потенційного учасника є напрацьований позитивний досвід по дорогах загального користування місцевого значення, (але відсутній досвід по дорогах державного значення), проте він бажає взяти участь в закупівлях по дорогах державного значення, але Замовник встановлює вимоги які взагалі роблять неможливим подальшу участь в закупівлях по дорогах державного значення, як може йти мова про створення добросовісної конкуренції серед учасників, якщо в таких закупівлях може брати участь лише звужене, всім відоме коло учасників у дорожній галузі.
Замовник встановлює додаткові обмеження щодо обсягів робіт, які мали бути виконані учасником за аналогічним договором. Використовувані механізми, технологія виробництва та застосовувані методи при здійсненні поточного середнього ремонту є однаковими без залежності від площі чи обсягів виконаних робіт. Наше підприємство, як потенційний Учасник маємо відповідний досвід, зазначений Замовником, проте в менших обсягах, ніж вимагається Замовником в Тендерній документації і зможе так само якісно виконати види робіт і в обсягах, що передбачені Технічним завданням Замовника, оскільки методи, технології та механізми, що використовуються не відрізняються в залежності від обсягів робіт. Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за однаковий час.
Тобто, якщо учасник матиме необхідну кількість машин та механізмів і кількість працівників, він зможе виконати роботи, передбачені технічним завданням, без залежності від того влаштував він вирівнюючий та/або нижній шар (шари) асфальтобетонного покриття в обсязі 156 600 м2 або ж скажімо 55 000 м2.
Таким чином, Замовник безпідставно, необґрунтовано та з метою обмеження конкуренції і дискримінації учасників встановив кількісні обмеження щодо обсягів виконання аналогічних робіт.
Крім того, вважаємо дискримінаційним положення Тендерної документації щодо виконання робіт за аналогічним договором на дорогах саме «Державного значення».
Серед основних видів автомобільних доріг є більш детальна класифікація, зокрема ст.. 8 Закону встановлю, що автомобільні дороги загального користування поділяються на автомобільні дороги державного та місцевого значення, які в свою чергу поділяються на підвиди. Але відмінності між видами і підвидами не є суттєвими і жодним чином не впливають на виконання робіт з поточного середнього ремонту. Виконання поточного середнього ремонту регламентовано відповідними державними стандартами. Всі державні стандарти, правила та вимоги визначають вимоги для проведення поточного ремонту на автомобільних дорогах загального користування та штучних спорудах на них, без розмежування державного чи місцевого значення.
Враховуючи практику Антимонопольного комітету України, зокрема рішення № 18510-р/пк-пз від 12.12.2019 р., в зв’язку з вищевикладеним, просимо внести зміни до умов Тендерної документації та розширити вимогу підтвердженням досвіду виконання аналогічних доріг по іншим категоріям та видам доріг, аніж державним та внести зміни, якими виключити вимогу щодо обсягів за видами робіт, встановленими Замовником в Тендерній документації.
Аналогічним буде вважатись договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії, укладений протягом останніх 5-ти (п’яти) років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду виконання робіт/надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного значення (міжнародні, національні, регіональні чи територіальні) І, ІІ чи ІІІ категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від об’ємів основних робіт в натуральних величинах.
Якість виконання робіт не може описуватися лише державними та галузевими будівельними нормами та назвою робіт. За однакових державних та/або галузевих будівельних норм однакові за предметом виконанні роботи часто мають істотно різну якість. Відсутні будь-які розумні міркування ставити під сумнів, що якість виконання робіт залежить від наявних в учасника Процедури закупівлі знань, набутих навичок та умінь, які не з’являються одночасно і в повному і вичерпному обсязі при його входженні на ринок, не змінюючись у подальшому. Знання, навички та уміння набуваються, розширюються та удосконалюються з кожним новим, в чомусь унікальним проектом робіт. Це і є процес накопичення досвіду. Тому досвід не може розглядатися як питання факту. Досвід - це питання рівня, міри. Досвід ремонту чи будівництва 10 км доріг істотно відрізняється від досвіду ремонту чи будівництва 1000 км доріг.
У зв’язку з цим, абсолютно некоректними є твердження, що обсяги робіт не мають значення і «Єдиною відмінністю є кількість машин/механізмів та працівників, які мають бути задіяні для того, щоб виконати більший обсяг робіт за однаковий час».
Обсяг здійснених учасником робіт відображає обсяг тих різноманітних проблем, питань, непередбачуваних ситуацій організаційного, управлінського, фінансового, технічного та іншого характеру, з якими міг стикатися учасник і, відповідно, вже знає як і вміє найбільш ефективно їх вирішувати на практиці, що відображається на якості виконання робіт.
Замовник, встановлюючи кваліфікаційну вимогу щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів у вказаному в тендерній документації обсязі, виходив з того, що загальний обсяг виконаних учасником робіт, який є співставним з обсягом робіт за Процедурою закупівлі, можна вважати найбільш відповідним критерієм для забезпечення Замовнику впевненості у достатньому досвіді учасника і якісному виконанні робіт за Процедурою закупівлі та ефективного використання Замовником коштів, яке Замовник зобов’язаний забезпечити. Менші обсяги виконання аналогічних робіт лише збільшуватимуть ризики невідповідності досвіду учасника, тобто рівня його знань, умінь, навичок тощо, масштабу тих завдань, які потрібно виконати відповідно до предмету закупівлі, проте не усуватимуть ризику претензій до таких вимог на будь якому їх рівні і збільшуватимуть ризики неефективності витрачання коштів.
Рішення Замовника щодо включення даної вимоги до тендерної документації, а саме обмеження визначення аналогічного договору категоріями і видами доріг є правомірним та не містить дискримінаційних вимог. Дана вимога забезпечить участь у тендері досвідчених організацій, що дозволить отримати належну якість та своєчасність виконання робіт.
На нашу думку дана вимога знову звужує кількість потенційних учасників, та дає можливість участі лише звуженому, всім відомому колу учасників у дорожній галузі. Крім того, позитивну фінансову спроможність учасника показує не лише річний обсяг виручки, але й наявність (відсутність) заборгованості по кредитах та довгострокових фінансових зобов’язаннях, наявність власних основних засобів та ін. Дуже часто зустрічаються випадки, коли обсяг річної виручки у підприємства значний, проте є багато витрат та наявна прострочена заборгованість, що ніяк не характеризує учасника як учасника з позитивним фінансовим досвідом. Просимо внести зміни до умов тендерної документації в цій частині та встановити вимогу по підтвердженню фінансової спроможності до річного обсягу виручки в розмірі 10 % від очікуваної вартості предмету даної процедури закупівлі.
Замовник вимагає від Учасника у складі тендерної пропозиції надання документального підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі очікуваної вартості предмета закупівлі даної процедури закупівлі, що не суперечить нормам чинного законодавства та не звужує кількість потенційних учасників.
Згідно з пунктом 2 статті 11 Закону України «Про інформацію» до конфіденційної інформації про особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров’я, а також адреса, дата і місце народження.
Відповідно до пункту 1 статті 7 Закону України «Про захист персональних даних» забороняється обробка персональних даних про расове або етнічне походження, політичні, релігійні або світоглядні переконання, членство в політичних партіях та професійних спілках, засудження до кримінального покарання, а також даних, що стосуються здоров’я, статевого життя, біометричних або генетичних даних.
На думку Замовника, саме копії наказів на призначення, копії трудових книжок та документів про освіту, які мають бути надані Учасником в додаток до довідки, є належним підтвердженням зазначеної у довідці інформації, свідчать про наявність правовідносин Учасника із зазначеними працівниками та мінімізують ризик надання Учасником у складі тендерної пропозиції недостовірних відомостей.
Згідно з пунктом 2 статті 4 Закону України «Про захист персональних даних» володільцем чи розпорядником персональних даних можуть бути підприємства, установи і організації усіх форм власності, органи державної влади чи органи місцевого самоврядування, фізичні особи - підприємці, які обробляють персональні дані відповідно до закону.
Оскільки Учасник закупівлі у розумінні вищевказаного Закону є володільцем та розпорядником персональних даних, якому суб’єктом персональних даних або законом надано право обробляти ці дані від його імені, тому й обов’язок отримання згоди від суб’єкта персональних даних згоди на обробку його персональних даних та відповідальність за порушення Закону покладено виключно на Учасника закупівлі.
У разі відсутності у Учасника як розпорядника персональних даних згоди від суб’єкта персональних даних на розповсюдження та обробку персональних даних у вигляді копій трудових книжок, Учасник повинен зазначити про це у довільній формі у тендерній пропозиції та здійснити їх знеособлювання, щоб виключити можливість несанкціонованого розголошення персональних даних. При цьому інформація про посаду, яку обіймає знеособлюваний працівник на записі у трудовій книжці має бути читабельною.
Скарги до процедури
Дата подання: 01 серпня 2020 21:26
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-10-12-000005 ● 408822d646104e4fb85221676c0dd755
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 12 жовтня 2020 15:35 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.10.2020 №60
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250, доручення Державної аудиторської служби України від 16 вересня 2020 №003100-18/4943-2020,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 12.10.2020 №60
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
1.UA-2020-07-07-000885-b 07.07.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-10-26 15:25:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава — Красноград на ділянці км 0 + 000 — км 25 + 850 (окремими ділянками), Полтавська область ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-07-000885-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань:
1. Чому оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформацію про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції, а також інформацію про умови надання забезпечення тендерних пропозицій?
2. Яким чином учасник Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ", якого відповідно до рішення тендерного комітету обрано переможцем торгів, виконав вимоги тендерної документації, а саме:
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо загального стажу роботи у дорожньому господарстві інженерно-технічних працівників (інженери, виконроби, майстри, геодезисти та ін.) не менше 2-х років, зокрема загального стажу роботи у дорожньому господарстві майстра Мельника К.В.;
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо обов’язкової наявності в інженерно-технічних працівників вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо, зокрема у майстра Тимкова Р.Р., геодезистів Вовченка О.Є. та Харченка О.В.;
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо наявності мінімальної кількості працівників, а саме лаборантів або інших осіб, які виконують функції лабораторного контролю (2 особи);
- підпункту 2.1. пункту 2 додатку 2 щодо надання на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників копій трудових книжок та копій наказів про призначення, а саме трудової книжки інженера з якості Сергієнко Т.М.;
- пункту 7 розділу І. «Загальні положення» щодо перекладу українською мовою, документів, складених мовою іншою ніж українська мова, а саме копій трудових книжок начальника дільниці Горбаня О.В., машиніста екскаватора Вітченка І. В., водія автотранспортних засобів Богданюка В.С., дорожніх робітників Гаркуші О.М. та Бойка С.П.?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-10-29 13:50:17
Про надання пояснення
При цьому Служба автомобільних доріг у Полтавській області з урахуванням Вашого запиту який оприлюднений у системі закупівель від 26.10.2020 року у межах проведення Вами моніторингу закупівлі за предметом «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава-Красноград на ділянці км 0+000 – км 25+850 (окремими ділянками), Полтавська область ДК 021:2015:45230000 «Будівництво трубоповодів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-07-07-000885-b), надає пояснення на Ваші питання.
1. Щодо інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, а також про умови надання забезпечення тендерних пропозицій.
Інформація про мову, якою повинні бути складені тендерні пропозиції, а також про умови надання забезпечення тендерних пропозицій, наведено в Тендерній документації для процедури закупівлі – відкриті торги, а саме відповідно в пункті 7 розділу І «Загальні положення» та пункті 2 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції».
2.1 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно загального стажу роботи, зокрема майстра Мельник К.В.
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено додатково для інженерно-технічних працівників скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів з кваліфікацією будівельник, інженер-будівельник тощо та загальний стаж роботи у дорожньому господарстві, в тому числі для посади майстер.
Майстер Мельник К.В. має диплом молодшого спеціаліста будівельного технікуму транспортного будівництва від 22.04.1997 року. Відповідно до статті 43 Закону України «Про освіту» в редакції, яка діяла на дату його видачі, технікум є вищим закладом освіти першого рівня акредитації. Навчання у вищих навчальних закладах зараховується до загального стажу роботи.
2.2 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно наявності в інженерно-технічних працівників вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо, зокрема майстра Тимкова Р.Р., геодезистів Вовченка О.Є. та Харченка О.В.
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено додатково для інженерно-технічних працівників скан-копії дипломів про закінчення учбових закладів з кваліфікацією будівельник, інженер-будівельник тощо за спеціальністю, пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг, мостів і аеродромів тощо.
Майстер Тимков Р.Р. має диплом спеціаліста з кваліфікацією інженера в галузі будівництва та досвід роботи на посаді майстра в учасника згідно записам у трудовій книжці з 21.04.2015 року.
Геодезист Вовченко О.Є. має диплом спеціаліста Київського національного університету будівництва і архітектури та кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста від 17.05.2017 №013237, який підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити геодезичні роботи. Згідно довідки учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасник залучає громадянина Вовченка О.Є. для виконання функцій геодезиста, що підтверджується цивільно-правовою угодою від 12.03.2020 про виконання інженерно-геодезичних робіт.
Геодезист Харченко О.В. має диплом спеціаліста за спеціальністю «Маркшейдерська справа» та кваліфікаційний сертифікат інженера-геодезиста від 12.03.2019 №014157, який підтверджує відповідність особи кваліфікаційним характеристикам професії та її спроможність самостійно проводити геодезичні роботи. Згідно довідки учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасник залучає громадянина Харченка О.В. для виконання функцій геодезиста, що підтверджується цивільно-правовою угодою від 12.03.2020 про виконання інженерно-геодезичних робіт.
2.3 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно наявності мінімальної кількості працівників, а саме лаборантів або інших осіб, які виконують функції лабораторного контролю (2 особи).
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено перелік ключових посад працівників, до яких відносяться, зокрема лаборант або інша особа, яка виконує функції лабораторного контролю (2 особи).
Згідно довідки учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, учасник залучає для виконання функції лабораторного контролю 2 особи: лаборанта хімічного аналізу – Кая Ібрахім Халіл та начальника виробничої лабораторії – Макар Н.Б.
2.4 Щодо виконання вимог підпункту 2.1 пункту 2 додатку 2 стосовно надання на підтвердження інформації про наявність в учасника працівників копій трудових книжок та копій наказів про призначення, зокрема трудової книжки інженера з якості Сергієнко Т.М.
Підпунктом 2.1 пункту 2 додатку 2 передбачено підтвердження інформації, яка міститься в довідці учасника щодо наявності в нього працівників, наданням копій трудових книжок та копій наказів про призначення на посаду, наказів про сумісництво або копій цивільно-правових угод з особами, що планують бути залученими учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.
В довідці учасника про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт, зазначено у примітці, що на підтвердження позиції 10 інженер з якості Сергієнко Т.М. у складі тендерної пропозиції міститься копія наказу про призначення на посаду, оскільки запис до трудової книжки для сумісників не є обов’язковим. Тендерна пропозиція містить копію такого наказу.
2.5 Щодо виконання вимог пункту 7 розділу І щодо перекладу українською мовою документів, складених іншою ніж українська мова, а саме копій трудових, зокрема начальника дільниці Горбаня О.В., машиніста екскаватора Вітченка І.В., водія Богданюка В.С., дорожніх робітників Гаркуші О.М. та Бойка С.П.
Пунктом 7 розділу І тендерної документації передбачено, що усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Трудові книжки начальника дільниці Горбаня О.В., машиніста екскаватора Вітченка І.В., водія Богданюка В.С., дорожніх робітників Гаркуші О.М., Бойка С.П. в частині, що має відношення до тендерної пропозиції та підтверджує інформацію, яка міститься в довідці учасника щодо наявності в нього працівників і складена безпосередньо учасником, викладені українською мовою.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2020-12-02 15:28:15
Ухвала про прийняття позовної заяви
Ухвала про прийняття позовної заяви до розгляду та відкриття проводження в адміністративній справі від 25.11.2020 р. (Справа № 440/6780/20).
Ухвала отримана Службою автомобільних доріг у Полтавській області 01.12.2020 р.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області за результатами моніторингу процедури закупівлі UA-2020-07-07-000885-b за предметом закупівлі «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Р-11 Полтава-Красноград на ділянці км 0+000 – км 25+850 (окремими ділянками), Полтавська область (додаткові обсяги робіт) (код 45233000-9 ДК 021:2015 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг)» 03.11.2020 року в електронній системі закупівель оприлюднено висновок про встановлення порушень законодавства, а саме встановлення: 1.) за результатами аналізу питання відображення інформації в оголошенні про закупівлю – порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону України «Публічні закупівлі»; 2.) за результатами аналізу питання щодо дотримання законодавства під час розгляду тендерних – порушення пунктів 1 та 2 частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», а також частини 9 статті 26 цього Закону, на підставі чого висунуто зобов’язання здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема вжити заходів в межах законодавства щодо розірвання договору. З огляду на зазначений висновок та вимогу Служба автомобільних доріг у Полтавській області відповідно до норм частини 2 пункту 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» інформує Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області щодо неможливості в межах законодавства виконання такого зобов’язання замовника щодо усунення виявленого порушення у встановленому законом порядку, зокрема здійснення розірвання договору. Ураховуючи аналіз норми чинного законодавства та документальні матеріали справи щодо здійснення зазначеної вище процедури закупівлі Служба автомобільних доріг у Полтавській області не погоджується з оприлюдненою Управлінням Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області інформацією та вимогами щодо зобов’язання здійснити заходи щодо усунення порушень в межах законодавства через розірвання договору, і вважає зазначений висновок і зобов’язання Управління такими, що суперечить нормам чинного законодавства, як в частині матеріального, так і процесуального права, а відтак є передчасними і незаконними, а також такими, що порушують, як суспільні і державні інтереси, так і законні права та інтереси Служби автомобільних доріг у Полтавській області. Рішення Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області відповідно до норм Закону України «Про публічні закупівлі» буде оскаржено в судовому порядку на підставі та в терміни, визначені у статті 8 цього Закону.
2020-11-06 15:39:44
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини другої статті 21 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | ПОЗОВНА ЗАЯВА від «17» листопада 2020 р. № 01-09/1450 |
Дата публікації: | 18 листопада 2020 |
Документи:
18 листопада 2020 09:46
|
Електронний підпис |
18 листопада 2020 09:45
|
ПОЗОВНА ЗАЯВА (UA-2020-07-07-000885-b).pdf |
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | Служба автомобільних доріг у Полтавській області Державного агентства автомобільних доріг України |
Код ЄДРПОУ: | 25898491 |
Місцезнаходження: | 36039, Україна, Полтавська область обл., Полтава, ВУЛИЦЯ ВЯЧЕСЛАВА ЧОРНОВОЛА, будинок 22-А |
Учасник | Документи | Рішення |
---|---|---|
ТОВ ГРАНІТ-001 | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВ "ДРСУ ПОЛТАВА" | Документи |
Відхилено
Документи
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 вересня 2020 14:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
342 177 045,60
UAH з ПДВ
|
338 457 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
345 958 984,80
UAH з ПДВ
|
341 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" #32851616 |
Переможець |
338 457 000,00
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2020 09:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:32
|
№ 13-03-20 д.у.18.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 09:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 липня 2022 16:17
|
№ 13-03-20 д.у.15.pdf | зміни до договору |
14 липня 2022 16:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:54
|
№ 13-03-20 д.у.13.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 12:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 жовтня 2020 08:58
|
№ 13-03-20 д.у.02 (1).pdf | зміни до договору |
12 жовтня 2020 08:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 09:20
|
№ 13-03-20 д.у.01 (1).pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 09:19
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2020 11:26
|
№ 13-03-20 (договір).pdf | укладений |
21 вересня 2020 11:26
|
№ 13-03-20 (додаток 1).pdf | укладений |
21 вересня 2020 11:26
|
№ 13-03-20 (додаток 2).pdf | укладений |
21 вересня 2020 11:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник цією угодою бере на себе юридичні зобов’язання по договору |
Номер договору про закупівлю: | 13-03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 01 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 12 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Замовник цією угодою зменшує юридичні зобов’язання по договору |
Номер договору про закупівлю: | 13-03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 02 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 13-03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 липня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 14 липня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» «продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг уразі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, шо спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю» та з урахуванням надзвичайних, невідворотних та об'єктивних обставин для Замовника, що підтверджені листом Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 № 2024/02.0-7.1, а саме військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану із 05 години 30 хвилин 24.02.2022 відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» (зі змінами), затвердженого Законом України від 24.02.2022 № 2102-ІХ, які унеможливлюють виконання зобов'язань згідно Договору. |
Номер договору про закупівлю: | 13-03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 15 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони цією угодою продовжують строк дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт чи надання послуг на наступний рік. |
Номер договору про закупівлю: | 13-03-20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 18 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |