Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Калинівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 40385478 |
Місцезнаходження: | 22400, Україна , Вінницька обл., Калинівка, вул. В. Нестирчука, 47 |
Контактна особа: |
Вдовиченко Олександр +380433321520 kalynivka_miskvo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 липня 2020 09:39 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 13:42 |
Очікувана вартість: | 300 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15810000-9: Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений товар проводяться згідно п.7 ст.51 Бюджетного кодексу України – за фактом поставки товару згідно накладної. Замовник здійснює оплату за поставлений товар в національній валюті України в безготівковій формі шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі ст..49 Бюджетного кодексу України з відтермінуванням платежу до 30 банківських днів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за отриманий товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання замовником бюджетного фінансування на розрахунковий рахунок. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 липня 2020 11:27 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 липня 2020 09:39 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx | |
07 липня 2020 09:39 |
ТД ХЛІБ ТА ХЛІБОБУЛОЧНІ ВИРОБИ.docx |
07 липня 2020 11:27 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 липня 2020 09:39 |
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
|
|||
07 липня 2020 09:39 |
ТД ХЛІБ ТА ХЛІБОБУЛОЧНІ ВИРОБИ.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-10-000014 ● 8f967bebe6d94a65bc7493a605cc24da
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 листопада 2020 15:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИСТЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
10.11.2020 №65
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами, внесеними наказом Північного офісу Держаудитслужби від 21 грудня 2018 року №250,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 10.11.2020 №65
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2. UA-2020-07-07-000800-а 07.07.2020 Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-12 11:32:06
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі хлібопродуктів, свіжовипечених хлібобулочних та кондитерських виробів (хліб та хлібобулочні вироби в асортименті) (ДК 021:2015: 15810000-9: «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби») (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-07-000800-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43 та підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснення з питань :
1. З яких підстав в проекті договору (пункт 7.4) зазначено, що ціна на товар, який вказаний в специфікації не може змінюватися протягом 30-ти календарних днів з моменту підписання договору?
2. Яким чином учасником ТОВ «Вінниця-млин», як переможцем відкритих торгів, виконано вимоги тендерної документації щодо оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, довідок, складених учасником у довільній формі, що підтверджують відсутність підстав, передбачених пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону та абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону, або інформації у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 частини 2 статті 17 Закону?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-11-17 15:49:42
Пояснення щодо запиту
Відділ освіти Калинівської міської ради на Ваш лист № 292 від 23.10.2020 р. надає наступні пояснення.
27.07.2020 р. відбувся аукціон по відкритим торгам по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби – код ДК 021:2015 (CPV) – 15810000 – 9». Згідно ч. 1 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених Замовником в тендерній документації та шляхом застосування електронного аукціону. Єдиний критерій, зазначений в тендерній документації, розробленій для організації відкритих торгів по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби – код ДК 021:2015 (CPV) – 15810000 – 9» - ціна. Таким чином, за результатами аукціону електронна система закупівель визначила як найбільш економічно вигідну по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби – код ДК 021:2015 (CPV) – 15810000 – 9» тендерну пропозицію ТОВ «Вінниця-млин».
Відповідно до ч. 4 ст. 29 Закону після оцінки пропозицій відділом освіти Калинівської міської ради було розглянуто тендерну пропозицію на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною. Протоколом від 28.07.2020 р. №74 відділ освіти Калинівської міської ради розглянув тендерну пропозицію ТОВ «Вінниця-млин» та визнав їх переможцями відкритих торгів по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби – код ДК 021:2015 (CPV) – 15810000 – 9».
В тендерній документації, розробленій для організації відкритих торгів по предмету закупівлі «Хлібопродукти, свіжовипечені хлібобулочні та кондитерські вироби – код ДК 021:2015 (CPV) – 15810000 – 9» відповідно до п. 5.5 Розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції: Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме:
- довідка (витяг), видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону;
- довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
Переможець аукціону Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин" вимогу п. 5.5 виконав повністю та надав замовнику шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель довідку, складену учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону (довідка додається) та довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону (довідка додається), або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Тендерний комітет відділу освіти Калинівської міської ради вважає таке підтвердження достатнім та таким, що виконав дану норму Закону.
Враховуючи викладене, та те, що тендерною документацією вимагалося надання підтвердження ст. 17 Закону, замовник вважає достатнім надання учасником ТОВ «Вінниця-млин» інформації щодо виконання тендерної документації та вважає законним прийняття рішення щодо обрання переможцем та наміру укласти договір із ним, оскільки за результатами оцінки його пропозиція являється найбільш економічно вигідною, за результатами розгляду його пропозиція відповідає тендерній документації, учасник відповідає кваліфікаційним критеріям, визначених у ст. 16 Закону, та в замовника відсутні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі учаснику, відповідно до ст. 17 Закону.
Під час розробки тендерної документації було взято за шаблон проект договору, який був розробленим згідно вимог ЗУ від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (який втратив чинність). Надалі буде укладена додаткова угода до даного договору згідно ст.41, ч. 5., п. 2 чинного ЗУ «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 №114-IX. (додаткова угода додається).
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Сторони спільно домовилися розірвати договір з метою усунення порушень виявлених під час моніторингу
2020-11-27 11:36:26
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Замовником усунуто порушення шляхом розірвання договору.
2020-11-27 13:30:40
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 14:09
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин" |
185 960,00
UAH з ПДВ
|
185 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "КОЗЯТИНХЛІБ" |
242 683,80
UAH з ПДВ
|
242 683,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Агробізнес" |
292 771,80
UAH з ПДВ
|
292 771,80
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Вінниця-млин" #30804187 |
Переможець |
185 960,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 листопада 2020 11:47
|
додаткова угода № 2 на розірвання.PDF | укладений |
27 листопада 2020 11:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 листопада 2020 15:24
|
додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
19 листопада 2020 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
12 серпня 2020 12:41
|
Договір 220.pdf | укладений |
12 серпня 2020 12:40
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 19 листопада 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 220 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
51 997,96
UAH (в тому числі ПДВ 8 666,33 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Сторони спільно домовились розірвати договір, з метою усунення порушень виявлених під час моніторингу. |