Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт приміщення їдальні у Руськополянській ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1, яка знаходиться за адресою: вул. Небесної Сотні, 4 в с. Руська Поляна Черкаського району Черкаської області
Очікувана вартість
1 328 234,00 UAH
UA-2020-07-07-000355-a 82ed37083bf7459a99ac4d0dbc78857c
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Дмитрівна Луцька

+380472303431 26357573@mail.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ РУСЬКОПОЛЯНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04410918
Місцезнаходження: 19602, Україна , Черкаська обл., с. Руська Поляна, вул. Шевченка, буд. 67
Контактна особа: Тетяна Дмитрівна Луцька
+380472303431
26357573@mail.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 09:00
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 14:51
Очікувана вартість: 1 328 234,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 641,17 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Закупівля здійснюється з врахуванням ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 “Правила визначення вартості будівництва”.
Критерій оцінки пропозиції - ціна. Детальніше технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, а також вимоги до учасників - у окремому файлі Оголошення.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт приміщення їдальні у Руськополянській ЗЗСО І-ІІІ ступенів №1, яка знаходиться за адресою: вул. Небесної Сотні, 4 в с. Руська Поляна Черкаського району Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 19602, Україна, Черкаська область, с. Руська Поляна, вул. Небесної Сотні, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Аванс 10 Банківські 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 днів з дня підписання документів Замовником (Оплата за договором підряду здійснюється на підставі актів за формою КБ-2 та КБ-3 протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним.), але з урахуванням наявності відповідних кошторисних призначень, в разі затримки фінансування або відсутності кошторисних призначень розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України – на умовах відстрочки платежу до кінця бюджетного року без нарахування штрафних санкцій. Замовник може здійснювати попередню оплату виконання робіт відповідно до вимог чинного законодавства України. Джерело фінансування: місцевий бюджет Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 10:08
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:06
Техн._завда._Дод._4.pdf
07 липня 2020 10:06
Кап рем їдальні ЗЗСО №1_Оголошення.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

проектна документація
Дата подання: 07 липня 2020 11:36
Дата відповіді: 08 липня 2020 12:37
доброго дня. а чи можна ознайомитися з проектною документацією
Відповідь: Доброго дня! Уважно ознайомившись зі змістом Вашого запитання, повідомляємо, що розширений перелік та обсяг робіт визначений в додатку № 4 «Технічна специфікація» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 15:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ» 1 299 000,00
UAH з ПДВ
1 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС" 1 196 530,03
UAH з ПДВ
1 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 17:32
Електронний підпис
15 липня 2020 17:31
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 17:31
1.pdf
15 липня 2020 17:31
2.pdf
15 липня 2020 17:31
кошторис.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 18:57
Електронний підпис
15 липня 2020 18:53
33. ДЦ Р.Поляна.pdf
15 липня 2020 18:53
29.Проект -договору.pdf
15 липня 2020 18:53
27.Лист ст17.pdf
15 липня 2020 18:53
21.Довідка про МТБ.pdf
15 липня 2020 18:53
20.Посвідчення ОП.pdf
15 липня 2020 18:53
18.Свідоцтво наМАз.pdf
15 липня 2020 18:53
6.Пропозиція.pdf
15 липня 2020 18:53
5. Виписка з прооколу.pdf
15 липня 2020 18:53
3.Ліцензія та дозволи.PDF
15 липня 2020 18:53
1. Паспорт.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»

ТОВ "БТК-ЛАД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»
#40448108
Переможець 1 049 000,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 17:13

Документи

20 липня 2020 17:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ «ЧЕРКАСИМІСЬКБУДПРОЕКТ»
#40448108
1 049 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 17:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2020 09:43
Д.У. до договору № 156.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 09:40
календарний графік.pdf зміни до договору
07 грудня 2020 09:40
Електронний підпис зміни до договору
11 листопада 2020 17:05
Додаткова угода Кап ремонт приміщення їдальні ЗЗСО №1.PDF зміни до договору
11 листопада 2020 17:03
Електронний підпис укладений
30 липня 2020 16:06
Договiр.PDF укладений
30 липня 2020 16:01
Календарний_графiк_виконання_робiт.PDF укладений
30 липня 2020 16:01
Технiчна_специфiкацiя.PDF укладений
30 липня 2020 16:01

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
11 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт до 30.11.2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 156
Договір:
Номер додаткової угоди: № 156/ДУ № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовжити строк виконання робіт до 15.12.2020 року.
Номер договору про закупівлю: № 156
Договір:
Номер додаткової угоди: № 156/ДУ № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML