Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Комплект комп’ютерного обладнання
Очікувана вартість
1 460 000,00 UAH
UA-2020-07-07-000245-c ecc60cb6981f47da811079cd43f26b46
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Маліченко Ірина Миколаївна

+380957802941 irina.malichenko37700@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Оржицької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02145626
Місцезнаходження: 37700, Україна , Полтавська обл., Оржиця, вул.Центральна,24
Контактна особа: Маліченко Ірина Миколаївна
+380957802941
irina.malichenko37700@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 09:36
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 09:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 09:00
Початок аукціону: 24 липня 2020 14:53
Очікувана вартість: 1 460 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 300,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Мова тендерних пропозицій – українська. Джерело фінансування закупівлі. кошти державного бюджету; кошти місцевого бюджету
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 шт
Комплект комп’ютерного обладнання №1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, смт. Оржиця, Адреси закладів, що підпорядковуються Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
8 шт
Комплект комп’ютерного обладнання №2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, смт. Оржиця, Адреси закладів, що підпорядковуються Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
2 шт
Комплект комп’ютерного обладнання №3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, смт. Оржиця, Адреси закладів, що підпорядковуються Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
10 шт
Комплект комп’ютерного обладнання №4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 37700, Україна, Полтавська область, смт. Оржиця, Адреси закладів, що підпорядковуються Замовнику
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 24 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата за поставлені товари Постачальником, проводиться за фактом отримання Замовником таких товарів протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту отримання товарів. Усі розрахунки за договором проводяться у безготівковій формі на підставі рахунків, Актів та видаткових накладних (на товар) згідно до специфікації на розрахунковий рахунок Постачальника. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 09:43
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 09:37
Проект договору.doc
07 липня 2020 09:37
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 липня 2020 09:30
Дата відповіді: 13 липня 2020 09:29
Шановний замовнику! Просимо Вас прибрати вимогу "Учасник повинен мати власний сервісний центр у м. Полтава або Полтавській області", яка обмежує участь в закупівлі тих, хто не має власного сервісного центру в цій локації, але має серівсні центри на партнерських засадах.
Відповідь: Шановний учаснику!

Розглянувши зміст вашої вимоги від 08.07.2020р., Тендерний комітет повідомляє наступне.
Ураховуючи вимоги пункту 31 частини першої статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація розробляється та затверджується замовником і повинна містити перелік складових, визначених частиною другою статті 22 Закону, зокрема один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16., а також інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
Так, технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). Технічні специфікації можуть бути у формі переліку експлуатаційних або функціональних вимог, у тому числі екологічних характеристик, за умови, що такі вимоги є достатньо точними, щоб предмет закупівлі однозначно розумівся замовником і учасниками.
Технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз «або еквівалент». Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації.
Ураховуючи викладене, замовник самостійно визначає необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі виходячи зі специфіки предмета закупівлі, кваліфікаційні критерії до учасників, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства.
Разом з тим, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників (частина четверта статті 22 Закону).
Згідно з ч.4 ст. 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Дана стаття Закону називається «Принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників», яка відповідно до неї забезпечується шляхом встановлення того, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах, а також забезпеченням вільного доступу усіх учасників до інформації про закупівлю.
Жодна з цих вимог не порушена, а тому й відсутня дискримінація учасників.
Отже, замовником будь-які права потенційних учасників процедури закупівлі не порушені, та його дії не спрямовані на встановлення дискримінаційних вимог у тендерній документації, оскільки вони для всіх учасників однакові.
Учасник зазначає про те, що, на його думку, вимога щодо наявності власного сервісного центру обмежує участь для учасників, які співпрацюють з сервісними центрами на договірних засадах, але не є власниками цих сервісних центів.
Звертаємо увагу, що тендерною документацією та проектом договору передбачено гарантійний ремонт товару. Крім того, встановлено вимогу про термін безкоштовного гарантійного обслуговування окремих елементів предмету закупівлі не менше 36 місяців. Зобов’язання щодо виконання такого гарантійного обслуговування покладається на учасника-переможця, з яким буде укладено відповідний договір.
Звертаємо увагу, що відповідно до ч. 1 ст. 509 Цивільного кодексу України, зобов'язанням є правовідношення, в якому одна сторона (боржник) зобов'язана вчинити на користь другої сторони (кредитора) певну дію (передати майно, виконати роботу, надати послугу, сплатити гроші тощо) або утриматися від вчинення певної дії (негативне зобов’язання), а кредитор має право вимагати від боржника виконання його обов'язку.
Відповідно до ч. 1 ст. 510 Цивільного кодексу України, сторонами у зобов'язанні є боржник і кредитор.
Відповідно до ст. 511 Цивільного кодексу України, зобов'язання не створює обов'язку для третьої особи. У випадках, встановлених договором, зобов'язання може породжувати для третьої особи права щодо боржника та (або) кредитора.
Таким чином, законодавством не передбачено можливості укладення договору між замовником та учасником-переможцем, який створить обов’язок для третьої особи (сервісних центрів – контрагентів учасника-переможця). Такий договір суперечив би засадам цивільного законодавства та вважався б нікчемним. Відповідно, якщо такий сервісний центр відмовиться надавати гарантійне обслуговування чи надаватиме його неякісно, замовник буде позбавлений правових підстав для звернення до такого сервісного центру з позовом – тобто буде позбавлений можливості захистити свої права в судовому порядку.
В той же час, положеннями Закону України «Про публічні закупівлі» не передбачено можливості укладення тристороннього чи багатостороннього договору, сторонами якого, крім замовника та учасника-переможця були б треті особи.
Наявність власного сервісного центру не означає, що гарантійний ремонт може бути виконано лише власними силами такого центру. Таке не випливає й з інших положень тендерної документації. Нормальною практикою вважається залучення сервісними центрами субпідрядних організацій. Одночасно з тим, сторона-покупець звертається саме до сервісного центру продавця, який і несе відповідальність у випадку неналежного виконання послуг з гарантійного обслуговування та ремонту відповідно до положень договору.
Отже, з вищевказаного вбачається, що замовник за наслідками процедури закупівлі, проведеної відповідно до положень Закону України «Про публічні закупівлі», не може укласти договір, який створить обов’язки для третіх осіб (контрагентів учасника-переможця). Укладення такого договору суперечитиме засадам цивільного законодавства, а сам договір буде нікчемним. У зв’язку з цим замовник не матиме права вимоги до сервісного центру, який не належить учаснику-переможцю.
Тендерною документацією не створено перешкод для залучення учасником-переможцем субпідрядних організацій для фактичного здійснення гарантійного ремонту, щодо якого замовник звернувся до сервісного центру учасника-переможця.
Відсутність власного сервісного центру на території міста Полтави та Полтавської області обумовить потребу в надмірних витратах замовника для звернення до сервісного центру, що суперечитиме принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі».
У зв’язку з цим, вимога учасника про усунення зі змісту тендерної документації положення про необхідність наявності власного сервісного центру на території Полтавської області не може бути задоволена.
Принагідно звертаємо увагу, що будь-яка умова чи вимога тендерної документації так чи інакше звужує коло потенційних постачальників (учасників). Саме з метою здійснення ефективних та економних закупівель та відбору належних учасників Закон України «Про публічні закупівлі» і передбачає можливість застосування таких умов та вимог. Дискримінація – це нерівний підхід до рівних учасників. В чому саме полягає дискримінація учасника, що подав вимогу, на його думку, зі змісту такої вимоги встановити неможливо.
В той же час, очевидним є факт, що учасник, що подав вимогу, імовірно не відповідає вимогам тендерної документації, та маніпулюючи механізмами, передбаченими Законом України «Про публічні закупівлі» для захисту прав, що дійсно були порушені, намагається домогтись внесення змін до тендерної документації, що були б зручними для нього особисто. При цьому, принципи здійснення закупівель, учасником ігноруються, як і ігнорується той факт, що задоволення його вимоги зробить цю закупівлю неекономною та неефективною, а укладений за результатами закупівлі договір – нікчемним.
Комплексний аналіз вищевказаних обставин повністю виключає можливість задоволення вимоги учасника щодо внесення змін до тендерної документації.

З повагою, голова тендерного комітету.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-000245-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕР СИСТЕМС", Код ЄДРПОУ:37653216
Дата подання: 08 липня 2020 14:43
Щодо технічних характеристик
Шановний Замовнику, згідно з вимогами Додатку 3, Ви зазначаєте, що Технології розпізнавання дотику дошки: швидкісні цифрові камери. Звертаємо Вашу увагу, що Наказ МОН №574 від 29.04.2020 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів і STEM-лабораторій" не містить вимог щодо технології роботи інтерактивних дошок та не надає перевагу жодній з них, а лише вимагає, що інтерактивна поверхня повинна розпізнавати дотики пальцями рук та/або стилусом й іншими непрозорими предметами. Таку функцію виконують не лише дошки з технологією розпізнавання дотику: швидкісні цифрові камери, але й з інфрачервоною. Це означає, що Замовник, вказавши конкретну технологію дошки, навмисно намагається звузити коло потенційних постачальників та надати перевагу одній конкретній фірмі, яка постачає/виробляє дошки з вказаною технологією. Просимо Вас не порушувати принципи здійснення публічних закупівель (стаття 3 Закону України «Про публічні закупівлі») – недискримінація Учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, запобігання корупційним діям і зловживанням та видалити вимогу щодо технології інтерактивної дошки шляхом внесення змін до Додатку 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
13 липня 2020 09:31
Відповідь на Вашу вимогу у доданому файлі.

Документи

13 липня 2020 09:31
Відповідь

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 24 липня 2020 15:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС" 1 450 212,00
UAH з ПДВ
1 450 212,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГРАФІКАПРОМ" 1 456 000,00
UAH з ПДВ
1 456 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 19:21
Електронний підпис
04 серпня 2020 19:18
Довідки Ст17 переможця.pdf
23 липня 2020 00:28
Електронний підпис
23 липня 2020 00:26
5_ОПИС.pdf
23 липня 2020 00:26
3_ТЕХНІЧНА ЧАСТИНА.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 12:05
Електронний підпис
22 липня 2020 12:02
Проект договору.pdf
22 липня 2020 12:02
Технічна частина.pdf
22 липня 2020 12:02
Статут (копія).pdf
22 липня 2020 12:02
Стаття 17.pdf
22 липня 2020 12:02
СЕС бфп ЕПСОН (копія).pdf
22 липня 2020 12:02
СЕС АСЕР.pdf
22 липня 2020 12:02
ненадання ліцензії.pdf
22 липня 2020 12:02
Лист АСЕР.pdf
22 липня 2020 12:02
інші.pdf
22 липня 2020 12:02
Інтерактивні дошки.pdf
22 липня 2020 12:02
Декларація АСЕР.pdf
22 липня 2020 12:02
Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2020 12:02
Виписка з ЄДР (копія).pdf
22 липня 2020 12:02
S1499201 Квитанція №2.pdf
22 липня 2020 12:02
2309-1.pdf
22 липня 2020 12:02
101.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"

ТОВ "ГРАФІКАПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
Переможець 1 450 212,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 14:57

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ІНФОЛ-СЕРВІС"
#30668603
1 450 212,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 11:26
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 17:42
Договір укладений
12 серпня 2020 17:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 450 212,00
UAH (в тому числі ПДВ 230 606,00 UAH)