Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (контейнери для збору сміття пластикові)
Очікувана вартість
500 000,00 UAH
UA-2020-07-07-000231-b 5ea67d6063b64524ab4eb3ef4de47467
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Олексій Миколайович

+380487962973 ixtusman@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Крижанівська сільська рада Лиманського району Одеської області
Код ЄДРПОУ: 05384560
Місцезнаходження: 67562, Україна , Одеська обл., село Крижанівка, вулиця Ветеранів, будинок 5
Контактна особа: Мельник Олексій Миколайович
+380487962973
ixtusman@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 липня 2020 09:03
Звернення за роз’ясненнями: до 13 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 19 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 23 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:56
Очікувана вартість: 500 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
415 шт
контейнери для збору сміття пластикові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67562, Україна, Одеська область, Лиманський район, с. Крижанівка, вул. Ветеранів, 5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Категорія – відповідно до пункту 1 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою., всі інші документи (видані відповідними установами, підприємствами, організаціями), що мають відношення до тендерної пропозиції, можуть бути складені як українською, так і російською мовами, а у разі надання цих документів іншою іноземною мовою, вони повинні бути перекладені українською мовою та переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 10:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 09:04
додаток_5.pdf
07 липня 2020 09:04
додаток_4.pdf
07 липня 2020 09:04
додаток_3.pdf
07 липня 2020 09:04
додаток_2.pdf
07 липня 2020 09:04
додаток_1.pdf
07 липня 2020 09:04
Тендерна_документацiя.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Товщина стінок
Дата подання: 08 липня 2020 12:08
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:48
Чи будуть розглядатись контейнери об'ємом 1100 літра які відповідають всім зазначеним вимогам крім товщини стінок але при цьому мають вагу 50 кг.,вантажопідйомність не менше 510 кг, термін експлуатації не менше 10 років.
Відповідь: Пояснюємо, що товщина стінок контейнера є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Наголошуємо, що контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару і як наслідок товщини його стінок. Вважаємо, що вимога щодо товщини стінок контейнера не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».» Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Товщина стінок
Дата подання: 08 липня 2020 13:17
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:49
Підскажіть будь-ласка де саме повинна бути така товщина стінок? В якому саме місці її заміряти? Тому як у всіх виробників контейнерів товщина стінки це не стала валечина і в різних місцях контейнера вона різна. Як на приклад заміряти товщину стінок в центрі кришки, якщо там навіть отворів немає?
Відповідь: У нашому розумінні, у виробників якісної продукції товщина стінки стала.
Корпус контейнер
Дата подання: 08 липня 2020 13:19
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:49
Чому саме корпус має бути без штамповочних ребер? А з литими ребрами можна? Контейнери виготовляються не штампвокою, а литтям...
Відповідь: Пояснюємо, що під штампованими ребрами, Замовник розуміє, додаткові геометричні вигини на стінках (як зовнішніх так і внутрішніх поверхнях) контейнера, що в процесі використанням за призначенням призведе до накопичення дрібних частин сміття та в подальшому може погіршити санітарно епідеміологічний стан. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».» Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 08 липня 2020 13:22
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:50
Дана продукція не підлягає сертифікації на території україни. Поясніть чи потрібно подавати в документації сертифікати? Як буде первірятись їхня правдивість?
Відповідь: Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
Сертифікати
Дата подання: 08 липня 2020 13:27
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:50
Будь-ласка роз'ясніть яка різниця між цими сертифікатами - DIN EN ISO 9001:2015 та DIN EN ISO 14001:2015?
Відповідь: До компетенції Замовника не входить роз’яснення різниць між вказаними Вами сертифікатами.
Щодо аналогічного договору
Дата подання: 08 липня 2020 13:43
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:51
Просимо Замовника зазначити, який договір вважатиметься аналогічним згідно умов тендерної документації?
Відповідь: Під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти постачання товару близьких за характером до товару, що закуповується замовником інформацію про який зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо інформації про аналогічний договір
Дата подання: 08 липня 2020 13:44
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:52
Просимо Замовника зазначити, чи повинен аналогічний договір містити посилання на Код ДК021: 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску? Чи може Учасник надати інформацію із іншим кодом ДК ніж зазначено? Чи не буде відхилена пропозиція такого Учасника?
Відповідь: В аналогічному договорі не обов’язково посилання на код ДК021:2015 44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску. Під виразом виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів), слід розуміти постачання товару близьких за характером до товару, що закуповується замовником інформацію про який зазначено в Додатку 3 до тендерної документації.
Щодо поставки товару
Дата подання: 08 липня 2020 13:44
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:53
Просимо Замовника вказати, чи товар повинен поставлятися партіями чи поставка всієї кількості товару відразу?
Відповідь: Кількість товарів - 415 одиниць. Строк поставки товарів - до 31.08.2020 року. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі.
Щодо кількості контейнерів в партії.
Дата подання: 08 липня 2020 13:46
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:54
Якщо товар повинен поставлятися партіями то просимо зазначити яка мінімальна кількість контейнерів повинна бути в партії яку необхідно поставити?
Відповідь: Кількість товарів - 415 одиниць. Строк поставки товарів - до 31.08.2020 року. Товар повинен бути поставлений в повному обсязі.
Щодо поставки товару в зібраному чи розібраному вигляді
Дата подання: 08 липня 2020 13:47
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:54
Просимо Замовника зазначити в якому вигляді потрібно поставляти товар, в зібраному чи розібраному
Відповідь: Можливо в розібраному вигляді.
Щодо документів які підтверджують якість та безпеку
Дата подання: 08 липня 2020 13:47
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:54
Просимо Замовника пояснити вимогу, «Обов'язкова присутність документів, що засвідчують його якість та безпеку.». Просимо навести вичерпний перелік документів які необхідно надати Учаснику для підтвердження даної вимоги.
Відповідь: Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Довідку (складену учасником у довільній формі) про найменування товару, назву виробника, країну походження, а також інформацію про екологічну безпеку товару. Якщо учасник не подав у складі своєї пропозиції документи, які не передбачені чинним законодавством для нього або за інших причин (у передбачених законодавством випадках), а вони вимагаються тендерною документацією, він повинен надати щодо цього письмове пояснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави (посилання на відповідний нормативно-правовий акт) ненадання вищезазначених документів.
Де еквівалент
Дата подання: 08 липня 2020 13:47
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:55
Просимо Замовника передбачити умову щодо можливості запропонувати «еквівалент». В протилежному випадку відсутність такої можливості призводитиме до порушення норм ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі.
Відповідь: Повідомляємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».».
Щодо товщини кришки
Дата подання: 08 липня 2020 13:48
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:55
Вимога Замовника (щодо контейнерів 1100 л), що «Товщина кришки не менше 6 мм» є дискримінаційною та такою, що порушує норми ч. 4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Крім того вимога щодо товщини не міститься в стандарті EN 840/. Зважаючи на зазначене товщина кришки може бути будь якою головне щоб вона виконувала функції які на неї покладено. Замовник дискримінує нас як потенційних учасників, оскільки встановлюючи вимогу щодо товщини не менше 6 мм. ми не маємо змоги запропонувати якісний контейнер який має меншу товщину кришки ніж зазначено. Тому просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що товщина кришки контейнера є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Наголошуємо, що контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи, що також підвищує вимоги до міцності товару. Вважаємо, що вимога щодо товщини кришки контейнера не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».» Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо товщини стінок корпусу контейнера
Дата подання: 08 липня 2020 13:48
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:56
Вимога (щодо контейнерів 1100 л), що «Товщина стінок корпусу не менше 6,5 мм» є такою, що обмежує участь у закупівлі. Повідомляємо, що стандарт EN 840 не містить вимоги щодо товщини стінки, тому вона визначається на розсуд виробника. Вказуємо, що товщини стінки меншої від 6,5 мм (наприклад 5,8) достатньо для того щоб контейнер використовувався протягом тривалого часу. Дана вимога Замовника є лише спробою обмежити конкурентну участь у закупівлі. Тому з метою уникнення порушень просимо Замовника виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що товщина стінок контейнера є необхідною складовою предмета закупівлі та повинна бути не меншою, ніж зазначено у технічному завданні. Наголошуємо, що контейнери призначені для комунального підприємства, яке використовує контейнери для відходів протягом тривалого часу, і дійшло висновку, що контейнери з зазначеними параметрами не так швидко деформуються та виходять з ладу, а ризик виникнення тріщини є мінімальним. Повідомляємо також, що предмет закупівлі із заявленими характеристиками планується використовувати на території де діє унітарна система збору відходів, тобто збір усіх відходів у 1 контейнер, тому до контейнерів потрапляють відходи різної щільності та форми, в тому числі дрібні будівельні відходи. Відповідно до ДСТУ 8476:2015 такі відходи мають щільність від 400 до 800 кг/м3, що також підвищує вимоги до міцності, вантажопідємності товару і як наслідок товщини його стінок. Вважаємо, що вимога щодо товщини стінок контейнера не є дискримінаційною чи надмірною, не заважає добросовісній конкуренції, є такою, що впливає на якість контейнера та тривалість його використання. Вважаємо виключним правом замовника придбати товар належної якості, у відповідності до описаної потреби. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».» Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо кришки контейнера
Дата подання: 08 липня 2020 13:48
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:56
Просимо Замовника зазначити контейнер 1100 л. із якою кришкою планує закупити Замовник, із плоскою чи сферичною?
Відповідь: З плоскою.
Щодо ви штамповок та ребер
Дата подання: 08 липня 2020 13:51
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:56
Боги ! Пластикові контейнери не штампуються, а виливаються !!! Вимога щодо того, що «Корпус контейнера (1100 л) має бути гладким без виштамповок та ребер…» є дискримінаційною вимогою. Повідомляємо, що вимагаючи контейнер із такою технічною характеристикою Замовник призводить до того, що Учасники які виготовляють контейнери із наявністю ви штамповок не мають змоги прийняти участь у закупівлі. Хоча і мають високу якість підтверджену сертифікатами. Зважаючи на це просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що під штампованими ребрами, Замовник розуміє, додаткові геометричні вигини на стінках (як зовнішніх так і внутрішніх поверхнях) контейнера, що в процесі використанням за призначенням призведе до накопичення дрібних частин сміття та в подальшому може негативно вплинути на санітарно епідеміологічний стан.
Щодо ручок контейнера
Дата подання: 08 липня 2020 13:52
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:57
Вимога щодо того, що « контейнер також повинен бути оснащений монолітними (нез'ємними) Ручками…» є такою що обмежує конкуренцію між Учасниками. Вид ручок контейнера не впливає на якість та тривалість експлуатації. Тому дана вимога не доречна та дискримінаційна. Виготовляючи контейнери із знімними ручками, які виконують усі функції передбачені тендерною документацією Учасник не може прийняти участь у закупівлі. Тому з метою уникнення порушень просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до розділу 1 статті 1 пункту 29 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон), тендерна документація, технічні характеристики та вимоги до предмету закупівлі розробляються та затверджуються Замовником. Тендерна документація підготовлена Замовником у суворій відповідності до вимог статті 22 Закону і не містить незаконних вимог чи будь яких дискримінаційних вимог до потенційних учасників. Таким чином, у тедерній документації розділі 5 ппункті 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника,
слід читати з виразом «або еквівалент».». Законом України “Про публічні закупівлі” встановлено, що визначення потреби, кількісних та якісних характеристик предмету закупівлі є виключним правом Замовника. Закупівля з певними технічними і якісними характеристиками обґрунтована наявними потребами Замовника. Крім, того Законом України «Про публічні закупівлі» та Примірною тендерною документацією, затвердженою наказом Мінекономрозвитку № 680 від 13.04.2016 не встановлено обов’язку зазначати в тендерній документації обґрунтування закупівлі того чи іншого предмета закупівлі та його складових. Технічні характеристики, вказані Замовником у тендерній документації ніяким чином не порушують принців закупівель, передбачених ст. 3 Закону, у тому числі таких як: добросовісна конкуренція серед учасників, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Всі ці принципи в повній мірі дотримуються при проведенні процедури відкритих торгів. Коли в технічній характеристиці вказано «або еквівалент», то це стосується не тільки назви, виробника, а й всіх технічних характеристик але не гірше запропонованих. Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі". Окрім того, провівши додатковий аналіз компаніями, що вже використовують сміттєві контейнери (з різними типами ручок) Замовник дійшов висновку, що саме нез`ємні ручки є більш витривалими та практичнішими в повсякденному використанні.
Щодо дна контейнера
Дата подання: 08 липня 2020 13:52
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:57
Вимога щодо контейнерів 1100 л, що «дно бака гладке без виступів, ребер та гострих кутів.» є дискримінаційною та такою, що призводить до порушення норм ст. 5 ЗУ Про публічні закупівлі. Виробники які виготовляють контейнери згідно стандарту EN 840 проте з дещо іншими технічними характеристиками не мають змоги прийняти участь у закупівлі. Просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що не гладке з виступами, ребрами та гострими кутами дно контейнера, в процесі використанням за призначенням призведе до накопичення дрібних частин сміття та в подальшому може негативно вплинути на санітарно епідеміологічний стан. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».» Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо корпусу 240 л.
Дата подання: 08 липня 2020 13:52
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:58
Вимога Замовника (щодо контейнерів 240 л), що «Корпус контейнера має бути гладким без виштамповок та ребер дно бака гладке без виступів, ребер та гострих кутів.» є такою, що порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Учасники які виготовляють контейнери з наявністю ребер жорсткості які зміцнюють його не мають змоги прийняти участь і запропонувати якісний товар. Зважаючи на зазначене через наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації відбувається також обмеження кола потенційних Учасників. Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що додаткові геометричні вигини на стінках (як зовнішніх так і внутрішніх поверхнях) та дні контейнера в процесі використанням за призначенням, призведе до накопичення дрібних частин сміття та в подальшому може негативно вплинути на санітарно епідеміологічний стан. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».» Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо корпусу контейнера 120 л
Дата подання: 08 липня 2020 13:53
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:58
Вимога Замовника (щодо контейнерів 240 л), що «Корпус контейнера має бути гладким без виштамповок та ребер дно бака гладке без виступів, ребер та гострих кутів..» є такою, що порушує норми ч.4 ст. 22 ЗУ Про публічні закупівлі. Учасники які виготовляють контейнери з наявністю ребер жорсткості які зміцнюють його не мають змоги прийняти участь і запропонувати якісний товар. Зважаючи на зазначене через наявність дискримінаційних вимог у тендерній документації відбувається також обмеження кола потенційних Учасників. Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Пояснюємо, що додаткові геометричні вигини на стінках (як зовнішніх так і внутрішніх поверхнях) та дні контейнера в процесі використанням за призначенням, призведе до накопичення дрібних частин сміття та в подальшому може негативно вплинути на санітарно епідеміологічний стан. Також зазначаємо, що у тендерній документації розділ 5 пункт 3 зазначено наступне: «9. Всі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, слід читати з виразом «або еквівалент».» Тобто всі пропозиції з такими або кращими технічними характеристиками будуть розглянуті згідно Закону України "Про публічні закупівлі".
Щодо сертифікації
Дата подання: 08 липня 2020 13:53
Дата відповіді: 13 липня 2020 08:59
Дана умова (щодо контейнерів 1100 л, 120 л., 240 л. ), що «Відповідність міжнародним сертифікатам DIN EN ISO 9001:2015, DIN EN ISO 14001:2015, TUV Rheinland» є такою, що дискримінує потенційних Учасників та порушує норми ч. 4 ст. 22, та ст. 23 ЗУ Про публічні закупівлі. Тому просимо виключити дану вимогу з тендерної документації.
Відповідь: Якість товару має підтверджується сертифікацією з посиланням на міжнародні стандарти якості. Звертаємо Вашу увагу, що: у кожному випадку де у тексті даної Специфікації згадуються посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника мається на увазі, що Замовник зазначає після кожної такої характеристики вираз "або еквівалент". Замовник не вчиняє та зобов’язується не вчиняти будь-яких дій, що обмежують конкуренцію, не здійснює дискримінацію учасників та не обмежує їх у поданні в пропозиції еквівалентних товарів, якщо такі товари є аналогічні по своїм технічним та якісним характеристикам і можуть бути використані Замовником у своїй діяльності.
Розгорнути всі запитання: 21 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-07-000231-b.a1
Статус:
Відхилено
Учасник: ТОВ "НВП "Укрресурс", Код ЄДРПОУ:34396623
Дата подання: 10 липня 2020 14:26
Щодо усунення Замовником (Крижанівською сільською радою Лиманського району Одеської області) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-07-000231-b
На підставі наведених фактів про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та ст. 5, 22, 23 Закону Вимагаємо:
1. Виключити з Додатку № 3 (щодо контейнерів пластикових 1100 л., 240 л.,120л., дискримінаційні вимоги, на підставі пунктів 1,2,3,4,5,6,7,8,9 поданої вимоги.
2. Передбачити у тендерній документації та Додатку 3 до тендерної документації можливість запропонувати «еквівалент», на підставі пункту 10 поданої вимоги.
3. Передбачити умови щодо того, в якому вигляді повинен поставлятися товар, що є предметом закупівлі та якими партіями та зазначити кількість контейнерів у партії (у випадку поставки товару партіями) на підставі пункту 11 поданої вимоги.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 липня 2020 15:02
Відповідь на Вимогу учасника щодо усунення Замовником (Крижанівською сільською радою Лиманського району Одеської
області) дискримінаційних вимог в закупівлі UA-2020-07-07-000231-b
назва предмета закупівлі: ДК
021:2015 "Єдиний закупівельний словник" – 44610000-9 — Цистерни, резервуари, контейнери та
посудини високого тиску (контейнери для збору сміття пластикові).

Документи подані скаржником

10 липня 2020 14:26
Вимога UA-2020-07-07-000231-b.pdf

Документи

14 липня 2020 15:02
Відповідь.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:17

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА" 497 900,00
UAH з ПДВ
497 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "НКФ "ВІТЕК-ТЕХНОПРОМ" 499 500,00
UAH з ПДВ
499 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 16:16
file(27).pdf
30 липня 2020 16:01
Довідка 2.pdf
30 липня 2020 16:01
Довідка 1.pdf
30 липня 2020 16:01
Dovidka_20196505290140394172.pdf.p7s
30 липня 2020 16:01
Dovidka_20196505290140394172.pdf
21 липня 2020 19:04
Електронний підпис
21 липня 2020 18:59
Висновок.pdf
21 липня 2020 18:59
Certificate з перекладом.pdf
21 липня 2020 18:59
50001_Deutsch.pdf
21 липня 2020 18:59
50001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
21 липня 2020 18:59
14001_Deutsch.pdf
21 липня 2020 18:59
14001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
21 липня 2020 18:59
9001_Deutsch.pdf
21 липня 2020 18:59
9001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
21 липня 2020 18:59
S_60127253_англ_укр.PDF
21 липня 2020 18:59
S_60127253_0001_Zertifikat_D_F (1).pdf
21 липня 2020 18:59
50001_Deutsch.pdf
21 липня 2020 18:59
50001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
21 липня 2020 18:59
14001_Deutsch.pdf
21 липня 2020 18:59
14001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
21 липня 2020 18:59
9001_Deutsch.pdf
21 липня 2020 18:59
9001 Deutsch_нем_укр_скан.pdf
21 липня 2020 18:59
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 18:59
Статут з описом.pdf
21 липня 2020 18:59
Рішення 18.pdf
21 липня 2020 18:59
Проект договору.pdf
21 липня 2020 18:59
Лист роз'яснення 1100 л.pdf
21 липня 2020 18:59
Лист роз'яснення 240 л.pdf
21 липня 2020 18:59
Лист роз'яснення 120 л.pdf
21 липня 2020 18:59
Витяг_USR_1006769755.pdf
21 липня 2020 18:59
Витяг та ПДВ.pdf
21 липня 2020 18:59
Виписка.pdf
21 липня 2020 18:59
819 Довідка ст17.pdf
21 липня 2020 18:59
818 Довідка ст17.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 23:04
Електронний підпис
22 липня 2020 21:38
S_60127253_0001_Zertifikat_D_F (1).pdf
22 липня 2020 21:38
S_60127253_англ_укр.PDF
22 липня 2020 21:38
50001_Deutsch.pdf
22 липня 2020 21:38
14001_Deutsch.pdf
22 липня 2020 21:38
9001_Deutsch.pdf
22 липня 2020 21:38
Довідки.pdf
22 липня 2020 21:38
Довідка Стаття 17.pdf
22 липня 2020 21:38
Гарантійний лист.pdf
22 липня 2020 21:38
ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"

ПП "НКФ "ВІТЕК-ТЕХНОПРОМ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
Переможець 497 900,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 12:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 12:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТА ЛОГІСТІК УКРАЇНА"
#40654230
497 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2020 08:18
додаткова угода.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 15:13
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:55
договір.pdf укладений
11 серпня 2020 10:53

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): доповнення інформації щодо ПДВ в п.3.1. договору та Додаток 1 Специфікація
Номер договору про закупівлю: 74
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML