42920000-1 Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання (пересувні пристрої для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі)
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-07-06-007467-a 774b397c6f704b14aedd20b68200de11
Відкриті торги    Подання пропозицій
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ АГЕНТСТВО ІНФРАСТРУКТУРНИХ ПРОЕКТІВ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 37026967
Місцезнаходження: 03118, Україна , м. Київ обл., м. Київ, ВУЛИЦЯ ХОТІВСЬКА будинок 4 ЛІТЕРА "А"
Контактна особа: Станіслав Беседін
+380442570214
besedinstanislav5@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 01 серпня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 11 серпня 2020 13:40
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 450 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 19 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Ця закупівля проводиться на виконання Державної програми підвищення рівня безпеки дорожнього руху в Україні на період до 2020 року затвердженої Постановою Кабінету міністрів України від 25 квітня 2018 р. № 435 (із змінами). КПКВК 3107020 Фінансове забезпечення заходів із забезпечення безпеки дорожнього руху відповідно до державних програм. Джерело фінансування: державний бюджет (державний дорожній фонд)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
13 одиниця
пересувні пристрої для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 жовтня 2020
ДК 021:2015: 42920000-1 — Машини для миття пляшок, пакування, зважування та розпилювання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов'язується здійснити оплату вартості фактично поставленого Товару визначену у відповідному рахунку-фактурі, видатковій накладній та акті приймання-передачі Товару шляхом перерахування вартості фактично поставленого Товару на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 20 (двадцяти) банківських днів з дня підписання відповідної видаткової накладної та акту приймання-передачі Товару Пiсляоплата 20 Банківські 100

Документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Тендерна документація

03 серпня 2020 20:09
Електронний цифровий підпис
22 липня 2020 15:25
Електронний цифровий підпис
06 липня 2020 21:08
Електронний цифровий підпис
03 серпня 2020 19:59
Додаток 5 ТД 03.08.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:24
Додаток 5 ТД 22.07.2020 (зміни).docx
06 липня 2020 21:07
Додаток 5 ТД.docx
03 серпня 2020 19:59
ТД ВАГИ 03.08.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:24
ТД ВАГИ 22.07.2020 (зміни).docx
06 липня 2020 21:07
ТД ВАГИ.docx
03 серпня 2020 19:59
Додаток 1 ТД 03.08.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:24
Додаток 1 ТД 22.07.2020 (зміни).docx
06 липня 2020 21:07
Додаток 1 ТД.docx
03 серпня 2020 19:59
Додаток 2 ТД 03.08.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:24
Додаток 2 ТД 22.07.2020 (зміни).docx
06 липня 2020 21:07
Додаток 2 ТД.docx
03 серпня 2020 19:59
Додаток 4 Проєкт Договір 03.08.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:24
Додаток 4 Проєкт Договір 22.07.2020 (зміни).docx
06 липня 2020 21:07
Додаток 4 Проєкт Договір (4).docx
03 серпня 2020 19:59
Перелік зміни ТД 03.08.2020.docx
22 липня 2020 15:24
Перелік зміни ТД.docx
03 серпня 2020 19:59
Додаток 3 ТД 03.08.2020 (зміни).docx
22 липня 2020 15:24
Додаток 3 ТД 22.07.2020 (зміни).docx
06 липня 2020 21:07
Додаток 3 ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги
Дата подання: 10 липня 2020 12:36
Дата відповіді: 15 липня 2020 19:02
Просимо підтвердити, спростувати, або надати роз’яснення щодо наступних суперечливих технічних вимог до предмету закупівлі: 1. У Додатку 2 ТД, табл. 1, п. 1.6. є вимога: наявність в’їзних пандусів, що суперечить вимогам ДСТУ OIML R 134-1:2010 згідно з яким платформи ваги повинні бути на одному рівні з під’їзними шляхами. 2. У Додатку 2 ТД табл. 2 та у п. 7.2. вказано, що обладнання ПВК на момент передачі Замовнику має бути повірено, що суперечить вимогам п.2.1.7, у якому вказано, що засоби вимірювання, які використовуються ПВК, мають бути сертифіковані відповідно до вимог Технічного регламенту законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки, затвердженого постановою КМУ від 13 січня 2016 р. № 94. Згідно з вимогами цього технічного регламенту введення в експлуатацію нової вимірювальної техніки проводиться за процедурою оцінки відповідності, а не повірки. 3. У розділі «Предмет закупівлі та його складові» нічого не сказано щодо поставки пристрою визначення габаритів транспортних засобів, але у розділі 5 Функціональні вимоги до обладнання, п. 5.6 є вимоги до лазерної системи і точності визначення габаритів. Чи передбачено у предметі закупівлі поставка пристрою габаритного контролю? Якщо так, то надайте вимоги до нього. 4. Чи підтверджуєте ви діапазон швидкостей, при яких забезпечується точність вимірювання маси від 5 до 130 км/год., що вказані у табл. 4 Додатку 2 ТД?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Будуть внесені відповідні зміни після отримання листа від Державної служби України з безпеки на транспорті.
Коментар до відповіді №1 від 15.07.20. 19:02
Дата подання: 16 липня 2020 10:25
Дата відповіді: 21 липня 2020 16:09
Щодо використання пересувних пристроїв для зважування автомобілів у русі та визначення навантаження на вісь у сфері законодавчо-регульованої метрології рекомендуємо отримати роз'яснення ще й у ДП "Укрметртестстандарт".
Відповідь: Дякуємо за рекомендації.

Актуальні тендери

До пошуку