Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983016 |
Місцезнаходження: | 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7 |
Контактна особа: |
Галас Олімпіада Миколаївна +380334449198 cml@nov-rada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 20:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 11:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 13:22 |
Очікувана вартість: | 8 261 507,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 41 307,54 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», протягом 7 (семи) банківських днів. Надану попередню оплату Підряднику використати протягом 1 місяця з дня отримання. | Аванс | 7 | Банківські | 30 |
Виконання робіт | Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником за фактом виконання робіт, періодичними платежами (кожного місяця) в межах вартості виконаних робіт, визначеної в пункті 4.1 цього розділу Договору, на підставі підписаних Сторонами актів форми КВ-2в, КБ-3, протягом 7 (семи) банківських днів | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 липня 2020 18:42 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
10 липня 2020 18:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ1.docx | |
10 липня 2020 18:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ в новій редакції1.doc | |
09 липня 2020 17:43 |
ДОДАТОК 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нова редакція.docx | |
06 липня 2020 20:09 |
ДОДАТОК 4.rar |
10 липня 2020 18:42 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
10 липня 2020 18:38 |
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ1.docx
|
||||||
10 липня 2020 18:38 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ в новій редакції1.doc
|
||||||
09 липня 2020 17:43 |
ДОДАТОК 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нова редакція.docx
|
||||||
06 липня 2020 20:09 |
ДОДАТОК 4.rar
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Замовником було внесено зміни в Тендерну документацію, а саме: пункт 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» викладено в новій редакції.
Дякуємо за звернення!
Реконструкція – це перебудова введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва, яка передбачає удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо).
Реставрація – це роботи по зміцненню фізичного стану і поліпшенню зовнішнього вигляду об’єкта, які є науково обґрунтованими і розкривають характерні ознаки споруди, відновлюють пошкоджені і втрачені елементи предметів, які мають музейне значення.
Реконструкція та реставрація не є тотожними поняттями, проте ми зможемо розглянути аналогічний договір при умові співмірності вартості робіт, які надано в тендерній документації.
Дякуємо за звернення!
Невідповідності усунуто, Тендерну документацію викладено в новій редакції1.
Дякуємо за звернення!
Вимоги про усунення порушення
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Надати інформацію (пояснення).
3. Вжити заходів щодо усунення виявлених порушень.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-01-25-000038 ● 98a843f40801426fa633666e1d696fa3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 січня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 січня 2021 09:23 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.01.2021 № 17
Львів
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-06-007413-a, 06.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК
Надання інформації про усунення порушення замовником
Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторинг ID: UA-M-2021-01-25-000038 Розглянувши та проаналізувавши на розширеному засіданні, оприлюднений в електронній системі закупівель 18 лютого 2021 року, висновок Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл.) за результатами моніторингу публічної закупівлі (відкриті торги) на закупівлю робіт з реконструкції (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області) (ID: UA-2020-07-06-007413-a) тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (замовника) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року № 114-ІХ (далі – Закон 144-ІХ) повідомляє: 1. Щодо інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень повідомляємо, що: - закупівля оголошена 06 липня 2020 року; - закупівля проведена та аукціон відбувся 23 липня 2020 року; - визначено переможця та укладено договір із ТзОВ «Рай-Буд» 10 серпня 2020 року; - договір виконаний сторонами в повному обсязі 20 січня 2021 року; - звіт про виконання договору сформовано в системі Прозорро 29 січня 2021 року. Слід зауважити, що у КНП «НЦМЛ» відбулась ревізія щодо організації та здійснення державних закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за період з 01.01.2018 по 31.10.2020 року та проведена перевірка дотримання вимог законодавства про закупівлі (акт №04-22/01 від 16.01.2021 року). За результатами перевірки Держаудитслужба порушень у сфері публічних закупівель не встановила. Моніторинг розпочато 25 січня 2021 року, публікація – 26 січня 2021 року, дата висновку – 18 лютого 2021 року. Отже, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 8 Закону 144-ІХ моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання та його дії. Як бачимо, законодавець встановив, що моніторинг здійснюється, поки закупівля не завершиться виконанням договору. 2. На виконання зобов’язань Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл.), для попередження порушень законодавства в частині складення Тендерної документації не у відповідності до вимог закону тендерним комітетом замовника вжито наступних заходів: 1) повторно вивчено та узагальнено вимоги Закону 144-ІХ до зазначення відомостей у тендерній документації відповідно до частини 2 статті 22 «Тендерна документація»; 2) повторно проаналізовано та взято до уваги вимоги Закону 144-ІХ, статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», статті 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі». 24 лютого 2021 року. Заступник голови тендерного комітету Н.С. Щерба Члени тендерного комітету: Заступник голови тендерного комітету В.В. Присняк О.С. Нерода Л.Я. Хижук Запрошені: В.о. завідувача господарством П.А. Баюн Юрисконсульт (провідний) Т.В. Михалюк
2021-02-24 09:31:19
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 лютого 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 березня 2021 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:55
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТзОВ "РАЙ-БУД" |
5 578 399,20
UAH з ПДВ
|
5 578 399,20
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" |
6 605 948,96
UAH з ПДВ
|
6 605 948,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "Нова Аркада" |
7 173 990,62
UAH з ПДВ
|
7 173 990,62
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" |
8 160 098,11
UAH з ПДВ
|
8 118 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТзОВ "РАЙ-БУД" #41237507 |
Переможець |
5 578 399,20
UAH з ПДВ
|
30 липня 2020 12:54
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 19:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 січня 2021 13:01
|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2021 16:41
|
дод угода 4 від 20.01.2021 до дог 284-Р-2020.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 16:37
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 17:50
|
Лист-підтвердження дод угоди 3.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 17:48
|
дод угода 3 від 31.12.2020 до дог 284-Р-2020.pdf | зміни до договору |
05 січня 2021 17:48
|
Електронний підпис | укладений |
26 жовтня 2020 16:10
|
дод угода 2 від 26.10.2020 до дог 284-Р-2020.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2020 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
21 серпня 2020 14:48
|
дод угода 1 від 21.08.2020 до дог 284-Р-2020.jpg | зміни до договору |
21 серпня 2020 14:43
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 10:38
|
Розрахунки інші | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
Підсумкова відомість ресурсів | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
Локальний кошторис | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
Зведений кошт розрахунок | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
Договірна ціна | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
План фінансування | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
Календарний графік | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
Договір | укладений |
10 серпня 2020 10:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 21 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до умов договору до розділу 15 в банківські реквізити додати оновлені розрахункові рахунки та викласти їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 284-Р/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з коригуванням проектної документації "Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області" з метою покращення деяких проектних рішень (якості предмета закупівлі), з врахуванням п.3 част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до п.19 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 №668, керуючись п.п.10.1, 10.2, 10.5 договору сторони погодили пункт 1.5 договору викласти у такій редакції: "1.5. Cтрок виконання робіт: по 30 листопада 2020 року." |
Номер договору про закупівлю: | 284-Р/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Згідно листа ТОВ "Рай-буд" від 31.12.2020 №31 про продовження дії договору, так як Управління Західного Офісу Держаудитслужби у Волинській області не надало довідку зустрічної звірки (згідно довідки можливе коригування недоліків, з метою недопущення нецільового використання коштів) |
Номер договору про закупівлю: | 284-Р/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі сторони домовились зменшити ціну договору |
Номер договору про закупівлю: | 284-Р/2020 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |