Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області)
Очікувана вартість
8 261 507,00 UAH
UA-2020-07-06-007413-a a181941173f241cf9f5ae176d9140e39
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галас Олімпіада Миколаївна

+380334449198 cml@nov-rada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Нововолинська центральна міська лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983016
Місцезнаходження: 45400, Україна , Волинська обл., місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7
Контактна особа: Галас Олімпіада Миколаївна
+380334449198
cml@nov-rada.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 20:08
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 11:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 11:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:22
Очікувана вартість: 8 261 507,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 307,54 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Замовник здійснює закупівлю за процедурою «Відкриті торги» у зв’язку з тим, що вартість предмета закупівлі (роботи) перевищує 1,5 мільйона гривень
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45400, Україна, Волинська область, місто Нововолинськ, проспект Перемоги, будинок 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Можлива попередня оплата Замовником, після пред'явлення Підрядником рахунка на аванс для придбання матеріалів в розмірі до 30% від обсягу фінансування робіт, які доручаються Підряднику у поточному бюджетному році, виходячи з вимог Постанови КМУ від 04 грудня 2019 року №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», протягом 7 (семи) банківських днів. Надану попередню оплату Підряднику використати протягом 1 місяця з дня отримання. Аванс 7 Банківські 30
Виконання робіт Розрахунок за виконані роботи проводиться Замовником за фактом виконання робіт, періодичними платежами (кожного місяця) в межах вартості виконаних робіт, визначеної в пункті 4.1 цього розділу Договору, на підставі підписаних Сторонами актів форми КВ-2в, КБ-3, протягом 7 (семи) банківських днів Пiсляоплата 7 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
10 липня 2020 18:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 17:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 20:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 18:38
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ1.docx
09 липня 2020 17:43
ПЕРЕЛІК ЗМІН ДО ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.docx
10 липня 2020 18:38
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ в новій редакції1.doc
09 липня 2020 17:43
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ в новій редакції.doc
06 липня 2020 20:09
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦIЯ.doc
09 липня 2020 17:43
ДОДАТОК 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ нова редакція.docx
06 липня 2020 20:09
ДОДАТОК 5 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx
06 липня 2020 20:09
ДОДАТОК 4.rar

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 08 липня 2020 15:16
Дата відповіді: 09 липня 2020 17:50
Просимо надати вичерпний перелік необхідних документів, що засвідчують необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (визначені в Додатку №4 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі»), які має надати Учасник в складі тендерної пропозиції.
Відповідь: Шановний учаснику!
Замовником було внесено зміни в Тендерну документацію, а саме: пункт 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункт 6 розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» викладено в новій редакції.
Дякуємо за звернення!
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 08 липня 2020 15:29
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:35
Чи буде вважатися підтвердженням виконання аналогічного договору з виконання робіт " Капітальний ремонт і реставрація- ДК 021:2015 (Єдиний закупівельний словник) - 45453000-7" ?
Відповідь: Шановний учаснику!
Реконструкція – це перебудова введених в експлуатацію в установленому порядку об’єктів будівництва, яка передбачає удосконалення виробництва, підвищення його техніко-економічного рівня та якості продукції, що виготовляється, поліпшення умов експлуатації та проживання, якості послуг, зміну основних техніко-економічних показників (кількість продукції, потужність, функціональне призначення, геометричні розміри тощо).
Реставрація – це роботи по зміцненню фізичного стану і поліпшенню зовнішнього вигляду об’єкта, які є науково обґрунтованими і розкривають характерні ознаки споруди, відновлюють пошкоджені і втрачені елементи предметів, які мають музейне значення.
Реконструкція та реставрація не є тотожними поняттями, проте ми зможемо розглянути аналогічний договір при умові співмірності вартості робіт, які надано в тендерній документації.
Дякуємо за звернення!
Кваліфікаційні вимоги
Дата подання: 10 липня 2020 13:08
Дата відповіді: 10 липня 2020 18:40
Доброго дня! Просимо усунути невідповідності тендерної документації, а саме: 1)Додаток 3 до ТД п.5- Переможець торгів (у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) надає довідку (оригінал, або нотаріально засвідчену копію) видану Департаментом інформатизації МВС або територіальним органом з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-облікового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» для підтвердження того, що фізична особа, яка є учасником, НЕ була засуджена за злочин, учинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку. Довідка повинна бути не більше двомісячної давнини відносно дати її подання.) Згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" 6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. 2) Додаток 3 до ТД п.6 Переможець торгів (у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір) надає довідку (оригінал, або нотаріально засвідчену копію) видану Департаментом інформатизації МВС або територіальним органом з надання сервісних послуг МВС відповідно до наказу МВС України від 29.11.2016 №1256 «Про організацію доступу до відомостей персонально-облікового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» для підтвердження того, що службова (посадова) особа учасника, яка підписала тендерну пропозицію, НЕ була засуджена за злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якої не знято або не погашено у встановленому законом порядку.Довідка повинна бути не більше двомісячної давнини відносно дати її подання. Згідно ст.17 Закону України "Про публічні закупівлі" 6. Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. 3) Згідно п. 3 Додатку №2 до ТД є вимоги: «У довідці має бути зазначено: найменування замовника за договором, його код ЄДРПОУ, місцезнаходження, дата укладення та номер договору, предмет договору, сума договору, строк постачання товару за договором, термін(строк) дії договору;» «Копія аналогічного договору надається разом з усіма додатками до такого договору та копіями документів про його повне виконання (копіями накладних або товаро-транспортних накладних, додаткових угод (за наявності), інших документів)» Аналогічними є договори по виконанню робіт, а не постачанню товарів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Невідповідності усунуто, Тендерну документацію викладено в новій редакції1.
Дякуємо за звернення!
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-007413-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Нова Аркада", Код ЄДРПОУ:31216779
Дата подання: 31 липня 2020 14:54
Скасувати рішення тендерного комітету
Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-007413-a . та про намір укласти договір із переможцем, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету при КНП «НЦМЛ» №114/220 від 30.07.2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 17:22
На вимогу № 120/2 від 31.07.2020 року ПП «НОВА АРКАДА», в рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2020-07-06-007413-a, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідь надано в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-007413-a.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "Нова Аркада", Код ЄДРПОУ:31216779
Дата подання: 31 липня 2020 15:01
Скасувати рішення замовника
Скасувати рішення Замовника про визначення переможцем процедури публічної закупівлі «Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-007413-a , та про намір укласти договір із переможцем, оформлене Протоколом засідання тендерного комітету при КНП «НЦМЛ» №114/220 від 30.07.2020р.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
04 серпня 2020 17:25
На вимогу № 120/2 від 31.07.2020 року ПП «НОВА АРКАДА», в рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2020-07-06-007413-a, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідь надано в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-007413-a.a3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП", Код ЄДРПОУ:37013701
Дата подання: 04 серпня 2020 12:59
Скасування рішення Замовника
ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП» вимагає від тендерного комітету Комунального некомерційного підприємства "Нововолинська центральна міська лікарня" скасувати рішення тендерного комітету Протокол від № 114/2020 Засідання тендерного комітету КНП «НЦМЛ» від 30.07.2020р. щодо обрання переможцем відкритих торгів ТзОВ "РАЙ-БУД» на закупівлю «ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області)», згідно оголошення № UA-2020-07-06-007413-a.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2020 16:05
На вимогу № 62 від 04.08.2020 року ТОВ «ЕЙ БІ ДІ ГРУП», в рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2020-07-06-007413-a, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідь надано в прикріпленому файлі.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-007413-a.a4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ", Код ЄДРПОУ:42382835
Дата подання: 04 серпня 2020 15:07
Вимога надати пояснення згідно Закону
Просимо:
1. Прийняти дану вимогу до розгляду.
2. Надати інформацію (пояснення).
3. Вжити заходів щодо усунення виявлених порушень.
Рішення замовника: Вимога відхилена
08 серпня 2020 16:30
На вимогу № 212 від 04.08.2020 року ТОВ «БУДСТРОЙ ІНВАЙТ», в рамках конкурентної процедури закупівлі UA-2020-07-06-007413-a, тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (далі – Замовник) повідомляє наступне. Відповідь надано в прикріпленому файлі.

Документи

04 серпня 2020 17:22
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

31 липня 2020 15:00
Вимога Замовнику

Документи

04 серпня 2020 17:25
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 12:59
Вимога.pdf

Документи

08 серпня 2020 16:04
Відповідь на вимогу

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 15:06
Вимога

Документи

08 серпня 2020 16:30
Відповідь на вимогу

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-01-25-000038 ● 98a843f40801426fa633666e1d696fa3
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 січня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 26 січня 2021 09:23
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

25.01.2021 № 17

Львів

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Роман КРОЛЯК

Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.01.2021 № 17.


Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2020-07-06-007413-a, 06.07.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Доручення Держаудитслужби України від 20.01.2021 №003100-18/696-2021.

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Уляна ГРИГОРЧУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Західний офіс Держаудитслужби (Львівська обл.) моніторинг ID: UA-M-2021-01-25-000038 Розглянувши та проаналізувавши на розширеному засіданні, оприлюднений в електронній системі закупівель 18 лютого 2021 року, висновок Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл.) за результатами моніторингу публічної закупівлі (відкриті торги) на закупівлю робіт з реконструкції (Код ДК 021:2015:45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстреної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області) (ID: UA-2020-07-06-007413-a) тендерний комітет Комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» (замовника) відповідно до абзацу другого частини восьмої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року № 114-ІХ (далі – Закон 144-ІХ) повідомляє: 1. Щодо інформації про причини неможливості усунення виявлених порушень повідомляємо, що: - закупівля оголошена 06 липня 2020 року; - закупівля проведена та аукціон відбувся 23 липня 2020 року; - визначено переможця та укладено договір із ТзОВ «Рай-Буд» 10 серпня 2020 року; - договір виконаний сторонами в повному обсязі 20 січня 2021 року; - звіт про виконання договору сформовано в системі Прозорро 29 січня 2021 року. Слід зауважити, що у КНП «НЦМЛ» відбулась ревізія щодо організації та здійснення державних закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області за період з 01.01.2018 по 31.10.2020 року та проведена перевірка дотримання вимог законодавства про закупівлі (акт №04-22/01 від 16.01.2021 року). За результатами перевірки Держаудитслужба порушень у сфері публічних закупівель не встановила. Моніторинг розпочато 25 січня 2021 року, публікація – 26 січня 2021 року, дата висновку – 18 лютого 2021 року. Отже, відповідно до абзацу другого ч. 1 ст. 8 Закону 144-ІХ моніторинг закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладання договору про закупівлю та його виконання та його дії. Як бачимо, законодавець встановив, що моніторинг здійснюється, поки закупівля не завершиться виконанням договору. 2. На виконання зобов’язань Західного офісу Держаудитслужби (Львівська обл.), для попередження порушень законодавства в частині складення Тендерної документації не у відповідності до вимог закону тендерним комітетом замовника вжито наступних заходів: 1) повторно вивчено та узагальнено вимоги Закону 144-ІХ до зазначення відомостей у тендерній документації відповідно до частини 2 статті 22 «Тендерна документація»; 2) повторно проаналізовано та взято до уваги вимоги Закону 144-ІХ, статті 16 «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі», статті 17 «Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі». 24 лютого 2021 року. Заступник голови тендерного комітету Н.С. Щерба Члени тендерного комітету: Заступник голови тендерного комітету В.В. Присняк О.С. Нерода Л.Я. Хижук Запрошені: В.о. завідувача господарством П.А. Баюн Юрисконсульт (провідний) Т.В. Михалюк

2021-02-24 09:31:19


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 лютого 2021
Кінцевий строк оскарження: 05 березня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:55

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТзОВ "РАЙ-БУД" 5 578 399,20
UAH з ПДВ
5 578 399,20
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ" 6 605 948,96
UAH з ПДВ
6 605 948,96
UAH з ПДВ
Документи
ПП "Нова Аркада" 7 173 990,62
UAH з ПДВ
7 173 990,62
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП" 8 160 098,11
UAH з ПДВ
8 118 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 серпня 2020 15:28
Електронний підпис
06 серпня 2020 15:26
тендерна пропозиція.pdf
06 серпня 2020 15:26
Лист НБУ по ліцензії.pdf
06 серпня 2020 15:26
Довідка податкова.PDF
06 серпня 2020 15:26
Довідка МВС.PDF
06 серпня 2020 15:26
Відсутність підстав.pdf
24 липня 2020 16:35
Електронний підпис
22 липня 2020 09:04
Електронний підпис
22 липня 2020 09:01
Посвідчення.PDF
22 липня 2020 09:01
ліцензія субпідряд.pdf
22 липня 2020 09:01
Довідка пож сиг.PDF
21 липня 2020 17:53
Електронний підпис
21 липня 2020 17:50
Фінансова звітність.PDF
21 липня 2020 17:50
Тендерна пропозиція.PDF
21 липня 2020 17:50
Статут РАЙ-БУД.pdf
21 липня 2020 17:50
Статут код доступу.PDF
21 липня 2020 17:50
смт.Луків.pdf
21 липня 2020 17:50
Прямі і ЗВВ.pdf
21 липня 2020 17:50
Проект договору.PDF
21 липня 2020 17:50
ПІДСУМКОВА.pdf
21 липня 2020 17:50
Лист-відгук.PDF
21 липня 2020 17:50
Лист відгук 6.PDF
21 липня 2020 17:50
Лист відгук 5.PDF
21 липня 2020 17:50
Лист відгук 4.pdf
21 липня 2020 17:50
Лист відгук 3.PDF
21 липня 2020 17:50
Лист відгук 2.PDF
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 9.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 8.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 7-2-1.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 7-1-1.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 7.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 6-1-1.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 6.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 5.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 4.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 3-1-1.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 3.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 2-2-1.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 2.pdf
21 липня 2020 17:50
КОШТОРИС 1.pdf
21 липня 2020 17:50
Копія паспорта.PDF
21 липня 2020 17:50
ЗВВ.pdf
21 липня 2020 17:50
ДЦ.PDF
21 липня 2020 17:50
договір футб.поле.pdf
21 липня 2020 17:50
договір Луків.pdf
21 липня 2020 17:50
Договір ангар.PDF
21 липня 2020 17:50
довідка про доходи.pdf
21 липня 2020 17:50
Довідка обладнання.PDF
21 липня 2020 17:50
Довідка інд код.PDF
21 липня 2020 17:50
Довідка звітність.PDF
21 липня 2020 17:50
гарантійний лист2.pdf
21 липня 2020 17:50
гарантійний лист.pdf
21 липня 2020 17:50
акти футб.поле.pdf
21 липня 2020 17:50
Акти Пульмо.PDF
21 липня 2020 17:50
акти ангар.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 10:42
Електронний підпис
22 липня 2020 10:40
Проект графіку.pdf
22 липня 2020 10:40
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 10:40
Паспорні дані.pdf
22 липня 2020 10:40
Довідка працівників.pdf
22 липня 2020 10:40
Відомості до ОС.pdf
22 липня 2020 10:40
Фінансова звітність.pdf
22 липня 2020 10:40
Субпідрядник.pdf
22 липня 2020 10:40
Рішення правочину.pdf
22 липня 2020 10:40
Об_єктні кошториси.pdf
22 липня 2020 10:40
Локальні кошториси.pdf
22 липня 2020 10:40
Інші розрахунки.pdf
22 липня 2020 10:40
Договірна ціна.pdf
22 липня 2020 10:40
Довідка тех вимог.pdf
22 липня 2020 10:39
Довідка про досвід.pdf
22 липня 2020 10:39
Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2020 10:39
Статут.pdf
22 липня 2020 10:39
Ліцензія.pdf
22 липня 2020 10:39
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 10:09
Електронний підпис
22 липня 2020 10:06
Мале підприємство.pdf
22 липня 2020 00:22
Електронний підпис
22 липня 2020 00:21
Проект договору.pdf
22 липня 2020 00:21
Захист довкілля.pdf
22 липня 2020 00:21
Статут.pdf
22 липня 2020 00:21
Свiдоцтво ПДВ.pdf
22 липня 2020 00:20
Ліцензія.pdf
22 липня 2020 00:20
Паспорт.pdf
22 липня 2020 00:20
S1499201 Квитанція _2.pdf
22 липня 2020 00:20
Відгуки.pdf
22 липня 2020 00:20
Пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 14:31
Електронний підпис
20 липня 2020 14:30
Тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 14:30
Розрахунки.pdf
20 липня 2020 14:30
Опис до Статуту.pdf
20 липня 2020 14:30
Ліцензія ЕйБіДі 2017р..pdf
20 липня 2020 14:30
Довідка ЄДРПОУ.pdf
20 липня 2020 14:30
Гарантійний лист.pdf
20 липня 2020 14:30
Cтатут.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТзОВ "РАЙ-БУД"

ТОВ "БУДСТРОЙ ІНВАЙТ"

ПП "Нова Аркада"

ТОВ "ЕЙ БІ ДІ ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТзОВ "РАЙ-БУД"
#41237507
Переможець 5 578 399,20
UAH з ПДВ
30 липня 2020 12:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 19:55

Вимога про усунення невідповідностей

Рішення Тендерного комітету КНП "НЦМЛ" про розміщення Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах Учасника 1 Відкритих торгів за ID: UA-2020-07-06-007413-a на предмет закупівлі: ДК 021:2015: 45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи (Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області) до Учасника 1 – ТзОВ «РАЙ-БУД» з ціновою пропозицією 5 578 399 (П’ять мільйонів п’ятсот сімдесят вісім тисяч триста дев’яносто дев’ять) грн. 20 коп. Перелік виявлених невідповідностей. 1.1. Пропозиція учасника 1 – ТзОВ «РАЙ-БУД» містить довідку про досвід виконання аналогічних договорів з такими неточностями в інформації: - в пункті 1 довідки зазначено договір №10 від 19.07.2018 року, проте копія самого договору №10 містить дату 10.07.2018 року, строк виконання робіт за договором та термін (строк) дії договору з 10.07.2018 року по 31.12.2018 року. Акт №1 за липень КБ-2 посилається на дату договору 19.07.2018 року, акт №2 за вересень КБ-2 посилається на дату договору 10.07.2018 року. Акт за липень КБ-3 посилається на дату договору 19.07.2018 року, акт за вересень КБ-3 посилається на дату договору 10.07.2018 року; - в пункті 6 довідки зазначено договір №67 від 02.03.2020 року, проте строк виконання робіт за договором з 02.03.2020 по 31.12.2018 року, термін (строк) дії договору з 10.07.2018 року по 31.12.2018 року. Копія самого договору №67 містить дату строків надання послуг: з моменту підписання договору (02.03.2020 року) до закінчення дії даного договору (31.12.2020 року). 1.2. Пропозиція учасника 1 – ТзОВ «РАЙ-БУД» не містить копій документів про повне виконання аналогічних договорів, а саме надано копії актів КБ-2 та КБ-3, що не підтверджують повне їх виконання (зазначена не вся сума договорів в наданих актах, додаткових угод не надано). - сума договору №10 від 10.07.2018 року складає 116 105,00 грн., а сума виконання згідно актів КБ-2 та КБ-3 – 115 477,00 грн.; - сума договору №99 від 20.03.2019 року складає 381 878,00 грн. а сума виконання згідно актів КБ-2 та КБ-3 – 381 876,00 грн. 1.3. Відсутнє зазначення реквізитів відповідних договорів в актах КБ-2 та КБ-3: - акти КБ-2 та КБ-3 до договору №554 від 15.11.2019 року; - акти КБ-2 та КБ-3 до договору №475 від 21.08.2019 року. 1.4. Пропозиція учасника 1 – ТзОВ «РАЙ-БУД» містить до договору №475 від 21.08.2019 року відгук з вих. №422/1-21 від 21.07.2020 року, що замовник позитивно оцінює роботи по договору – роботи виконані вчасно та згідно з діючими будівельними нормами. Проте судова справа 154/1607/20 з ухвалою від 03 червня 2020 року свідчить про те, що за договором №475 від 21.08.2019 року та актами КБ-2 та КБ-3 до даного договору зазначено та оплачено роботи, які не відповідали фактично виконаним об`ємам. 1.5. Пропозиція учасника 1 – ТзОВ «РАЙ-БУД» містить лист-відгук з вих.№ 37/01-07/19 від 24 січня невідомого року про виконання договору №10 від 19.07.2018 року (проте сам договір від 10.07.2018 року). 2. Пропозиція учасника 1 – ТзОВ «РАЙ-БУД» містить довідку про вартість чистих активів, що не відповідає дійсності, а саме даним фінансової звітності (Баланс на 31.12.2019 року) поданої учасником. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Тендерна документація Замовника Додаток №2 «Кваліфікаційні критерії» (підтвердження кваліфікаційного критерія, відповідно до частини другої статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» від 19.09.2019 року №114-ІХ). Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1.1. Надати довідку про досвід виконання аналогічних договорів з виправленими неточностями в інформації про дати договорів, виконання робіт та термін (строк) дії договорів. 1.2. Надати копії документів, що підтверджують повне виконання аналогічних договорів (копії актів КБ-2 та КБ-3, додаткових угод (за наявності)), згідно поданої Учасником 1 довідки про досвід виконання аналогічних договорів, а саме: договір №10 від 10.07.2018 року та договір №99 від 20.03.2019 року. 1.3. Надати копії актів КБ-2 та КБ-3 із зазначенням реквізитів відповідних договорів в цих актах: - акти КБ-2 та КБ-3 до договору №554 від 15.11.2019 року; - акти КБ-2 та КБ-3 до договору №475 від 21.08.2019 року. 1.4. Надати неспотворену інформацію про фактичне виконання договору №475 від 21.08.2019 року. 1.5. Надати лист відгук із зазначенням правильних реквізитів та даних до договору №10 від 10.07.2018 року. 2. Надати довідку про вартість чистих активів, що відповідає дійсності, а саме даним фінансової звітності учасника 1 (Баланс на 31.12.2019 року). Чисті активи - це активи підприємства за вирахуванням його зобов'язань, згідно П(С)БО №19, наказ МФУ від 07.07.99 №163.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 12:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТзОВ "РАЙ-БУД"
#41237507
5 578 399,20
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 січня 2021 13:01
Електронний підпис укладений
22 січня 2021 16:41
дод угода 4 від 20.01.2021 до дог 284-Р-2020.pdf зміни до договору
22 січня 2021 16:37
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:50
Лист-підтвердження дод угоди 3.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:48
дод угода 3 від 31.12.2020 до дог 284-Р-2020.pdf зміни до договору
05 січня 2021 17:48
Електронний підпис укладений
26 жовтня 2020 16:10
дод угода 2 від 26.10.2020 до дог 284-Р-2020.pdf зміни до договору
26 жовтня 2020 15:50
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 14:48
дод угода 1 від 21.08.2020 до дог 284-Р-2020.jpg зміни до договору
21 серпня 2020 14:43
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 10:38
Розрахунки інші укладений
10 серпня 2020 10:35
Підсумкова відомість ресурсів укладений
10 серпня 2020 10:35
Локальний кошторис укладений
10 серпня 2020 10:35
Зведений кошт розрахунок укладений
10 серпня 2020 10:35
Договірна ціна укладений
10 серпня 2020 10:35
План фінансування укладений
10 серпня 2020 10:35
Календарний графік укладений
10 серпня 2020 10:35
Договір укладений
10 серпня 2020 10:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
21 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до умов договору до розділу 15 в банківські реквізити додати оновлені розрахункові рахунки та викласти їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 284-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
26 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з коригуванням проектної документації "Реконструкція приміщень першого поверху будівлі хірургічно-травматологічного корпусу комунального некомерційного підприємства «Нововолинська центральна міська лікарня» для відділення екстренної (невідкладної) медичної допомоги на проспекті Перемоги, 7 в м.Нововолинську Волинської області" з метою покращення деяких проектних рішень (якості предмета закупівлі), з врахуванням п.3 част.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі", відповідно до п.19 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою КМУ від 01.08.2005 №668, керуючись п.п.10.1, 10.2, 10.5 договору сторони погодили пункт 1.5 договору викласти у такій редакції: "1.5. Cтрок виконання робіт: по 30 листопада 2020 року."
Номер договору про закупівлю: 284-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно листа ТОВ "Рай-буд" від 31.12.2020 №31 про продовження дії договору, так як Управління Західного Офісу Держаудитслужби у Волинській області не надало довідку зустрічної звірки (згідно довідки можливе коригування недоліків, з метою недопущення нецільового використання коштів)
Номер договору про закупівлю: 284-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
22 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зменшенням обсягів закупівлі сторони домовились зменшити ціну договору
Номер договору про закупівлю: 284-Р/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 20 січня 2021
Сума оплати за договором: 5 555 263,20
UAH (в тому числі ПДВ 925 877,20 UAH)