Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
Очікувана вартість
0,00 UAH
UA-2020-07-06-007303-a 1f3a070a8eb4488a8105edcbf7be7836
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис не накладено

Контакти

000000000000000000

0000000000000 00000000000000000000

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: 00000000000000000000000
Код ЄДРПОУ: 00000000
Місцезнаходження: 00000, 0000000 , 000000000000000000 обл., 000000000000000, 000000000
Контактна особа: 000000000000000000
0000000000000
00000000000000000000
Категорія: tender.organization_kind.0000000

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:29
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 12:50

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: tender.main_procurement_category.00000


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32000000-3: Радіо-, телевізійна, комунікаційна, телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
payment-events.000000000000000 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 payment-types.00000000000 Календарні

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
23 липня 2020 13:11
0000000000000000000000000000000000000000000
06 липня 2020 18:31
00000000
06 липня 2020 18:29
00000000
23 липня 2020 13:11
0000000000000000000000000000000000000000000
23 липня 2020 13:11
0000000000000000000000000000000000000000000
06 липня 2020 18:31
00000000
06 липня 2020 18:29
00000000

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

00000000000000000000000000000000
Дата подання: 10 липня 2020 17:03
Дата відповіді: 13 липня 2020 14:43
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
00000000000000000000000000000000
Дата подання: 10 липня 2020 17:06
Дата відповіді: 13 липня 2020 14:45
00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Відповідь: 00000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-09-03-000005 ● a08ec634f9db4e9397964715b8a203d1
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
    2. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 03 вересня 2020 16:27
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

03.09.2020 № 65

м. Рівне

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.

Начальник управління Анатолій КАРП’ЮК

Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 03.09.2020 № 65.

Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2020-07-06-007303-a 06.07.2020 інформація отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області

Віктор ГРИГОРУК

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-09-04 15:19:56

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту обладнання для модернізації телефонного зв’язку військової частини А4559 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-06-007303-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Замовником визначено предмет закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника за кодом ДК 021:2015: 32000000-3 — «Радіо-, телевізійна, комунікаційна, телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання».
Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку.
Згідно частини третьої розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (далі - Єдиний закупівельний словник).
Обгрунтуйте, чому Замовником предмет закупівлі не визначено за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-09-08 18:27:36

Відповідь на звернення

Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу закупівлі комплекту обладнання для модернізації телефонного зв’язку військової частини А4559 (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2020-07-06-007303-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень з питань.
Ознайомившись із запитом повідомляємо наступне.
06.07.2020 р. було оголошено закупівлю.
23.07.2020 р. було проведено аукціон.
03.08.2020 р. було опубліковано повідомлення про намір укласти договір.
20.08.2020 р. було укладено договір, який виконується.
04.09.2020 р. надійшов запит на отримання пояснень.
Згідно пункту 22 частини першої статті 1 Закону, предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Згідно частини третьої розділу І Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України 15.04.2020 № 708 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 09 червня 2020 за № 500/34783 предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника (далі - Єдиний закупівельний словник).
Замовником визначено предмет закупівлі згідно Єдиного закупівельного словника за кодом ДК 021:2015: 32000000-3 — «Радіо-, телевізійна, комунікаційна, телекомунікаційна та супутня апаратура й обладнання».
Замовником визначено предмет закупівлі за показником четвертої Єдиного закупівельного словника, даною цифрою є "0".
Предметом закупівлі є встановлення комплексу обладнання для зв'язку разом з його встановленням та налагодженням, до якого входить: 32500000-8 Телекомунікаційне обладнання та приладдя; 32520000-4 Телекомунікаційні кабелі та обладнання; 32550000-3 Телефонне обладнання; 32551000-0 Телефонні кабелі та супутня продукція, та ін.
Розділення предмету закупівлі для проведення декількох закупівель призвело б до неможливості закупівлі того комплексного товару, яким являється предмет закупівлі. Визначення якогось конкретного коду закупівлі, з урахуванням зазначених Вами вимог, було б завузьким та не вміщувало весь комплекс товару, що закуповується.
З огляду на зазначене вище, Замовник був змушений обрати саме такий код закупівлі.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Військовою частиною А4559 в межах законодавства було вжито заходи щодо розірвання договору про закупівлю товарів від 20.08.2020 року № 132 (далі - Договір) відповідно до законодавства, а саме укладено Додаткову угоду від 05.10.2020 року № 2 про розірвання Договору за взаємною згодою сторін згідно ст. 652-654 Цивільного кодексу України, що свідчить про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку представників органу моніторингу.

2020-10-07 15:32:37


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 23 вересня 2020
Кінцевий строк оскарження: 08 жовтня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення порядку визначення предмета закупівлі
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації про публічну закупівлю установлено порушення вимог пунктів 8 та 9 частини 2 статті 21 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
00000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи
000000000000000000000000000 0,00
UAH з ПДВ
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 серпня 2020 17:24
00000000
13 серпня 2020 17:23
00000000000000000
13 серпня 2020 17:23
00000000000
13 серпня 2020 17:23
000000000000000
05 серпня 2020 10:59
00000000
05 серпня 2020 10:58
000000000000000000000000000000000000
05 серпня 2020 10:58
00000000000000000000000000000000
05 серпня 2020 10:58
000000000000000000000
05 серпня 2020 10:58
0000000000000
05 серпня 2020 10:58
0000000000000
31 липня 2020 12:50
00000000
31 липня 2020 12:50
0000000000000000000000000000000
31 липня 2020 11:59
00000000
31 липня 2020 11:58
000000000000000
31 липня 2020 11:58
0000000000000000000000000000000000000
22 липня 2020 11:42
00000000
22 липня 2020 11:41
000000000000000000000
22 липня 2020 11:41
00000000000000000000
22 липня 2020 11:41
000000000000000000
22 липня 2020 11:41
000000000000
22 липня 2020 11:41
00000000000000000000000000
22 липня 2020 11:41
000000000000000000000000000
22 липня 2020 11:41
000000000000000000

Публічні документи

22 липня 2020 13:41
00000000
22 липня 2020 13:38
00000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
000000000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
00000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
000000000000000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
00000000000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
000000000000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
00000000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
0000000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
000000000000000000000000000
22 липня 2020 13:38
00000000000000000000000

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

00000000000000000

000000000000000000000000000

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
00000000000000000
#00000000
Переможець 0,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 16:46

Документи

03 серпня 2020 16:46
00000000
03 серпня 2020 16:44
000000000000000000000000000000000
30 липня 2020 14:59
00000000
23 липня 2020 13:11
00000000000000000000000

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 16:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
00000000000000000
#00000000
0,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

03 серпня 2020 16:46
00000000
03 серпня 2020 16:44
000000000000000000000000000000000
30 липня 2020 14:59
00000000
23 липня 2020 13:11
00000000000000000000000

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
00000000 укладений
06 жовтня 2020 16:19
000000000000000000000 укладений
06 жовтня 2020 16:17
00000000 зміни до договору
21 серпня 2020 14:35
000000000000000000000 зміни до договору
21 серпня 2020 14:34
00000000 укладений
20 серпня 2020 15:21
000000000000000 укладений
20 серпня 2020 15:20

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • 000000000000000000
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 00000000000000000000000000000000000000000000000000000
Номер договору про закупівлю: 000
Договір:
Номер додаткової угоди: не вказано
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 серпня 2020 — 01 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: 000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000