Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)»
Очікувана вартість
3 167 358,00 UAH
UA-2020-07-06-007300-a d1667150409a42c691c1ddf4d91bb93e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:28
Звернення за роз’ясненнями: до 19 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:15
Очікувана вартість: 3 167 358,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 31 673,58 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 15800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, №49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
21 липня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 11:28
Перелік змін до ТД.pdf
21 липня 2020 11:28
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв 2.pdf
21 липня 2020 11:28
Зміни до тендерної документації.pdf
21 липня 2020 11:28
Додаток 1 із змінами.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 2.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 6.pdf
21 липня 2020 11:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:31
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
21 липня 2020 11:28
Перелік змін до ТД.pdf
21 липня 2020 11:28
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв 2.pdf
06 липня 2020 18:28
Оголошення про проведення вiдкритих торгiв.pdf
21 липня 2020 11:28
Зміни до тендерної документації.pdf
06 липня 2020 18:28
Тендерна документація.pdf
21 липня 2020 11:28
Додаток 1 із змінами.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 1.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 2.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 18:28
Додаток 6.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-06-007300-a.b1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, Код ЄДРПОУ:43346384
Дата подання: 21 серпня 2020 15:34
Скарга на неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та визнання переможця
Скарга на неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та визнання переможця 06 липня 2020 року Державним підприємством «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (надалі за текстом – Замовник) оголошено процедуру закупівлі на предмет: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)», ідентифікатор закупівлі UA-2020-07-06-007300-a (надалі за текстом – Закупівля). 29 липня 2020 року проведено аукціон по Закупівлі у якому прийняли участь 4 учасники. Найбільш економічно вигідною за результатами аукціону виявилась пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (2 695 480,80 грн з ПДВ). Протоколом № 84 від 12.08.2020 року (надалі за текстом – Протокол) Замовником розглянуто найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію - ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (код ЄДРПОУ 43346384) (2 695 480,80) на відповідність вимогам тендерної документації та прийнято рішення про її відхилення. ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ (надалі за тестом може бути вживано – Скаржник) не погоджується із прийнятим рішенням Замовника, вважає їх такими, що суперечать вимогам чинного законодавства України у сфері публічних закупівель та є такими, що порушують основні принципи здійснення закупівель, а до того ж грубо порушують законні права та інтереси ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ, як учасника даної закупівлі. Щодо прийнятого рішення Замовником про відхилення (дискваліфікації) пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ зазначаємо таке. Щодо ненадання проекту виконання робіт. Однією з вимог тендерної документації Замовника було надання «Проект виконання робіт» (п. 21.4 Розділу 21 Додатку №4 до тендерної документації). Проте, звертаємо увагу Колегії, що Замовник в тендерній документації не ставить жодних вимог до даного документу (ані до форми, ані до змісту). Чинне законодавство, а саме ДБН А.3.1-5-2009 Управління, організація і технологія, містить визначення проекту виконання робіт (надалі за текстом – ПВР), п. 3.3 ДБН: «ПВР визначає технологію та організацію будівництва окремого об’єкта будови або виконання окремого виду чи етапу робіт. Склад і зміст ПВР встановлює генеральна підрядна будівельна організація із залученням субпідрядних організацій на основі додатка Ж. Обов’язковими документами у складі ПВР є об’єктний будгенплан на виконання відповідного виду чи етапу робіт на об’єкті (об’єктах), схеми спільної безпечної роботи декількох будівельних механізмів, пояснювальна записка, що включає вимоги безпеки». Проте, окрім цього, в даному ДБН також зазначено: «Слід зазначити, що ці норми встановлюють загальні вимоги до організації будівельного виробництва під час нового будівництва, реконструкції існуючих будівель і споруд, технічного переоснащення діючих підприємств (далі – будівництво) об’єктів будь-якого призначення. Цих вимог повинні дотримуватись усі учасники будівництва, незалежно від форм власності і відомчої належності. Вимоги цих Норм не поширюються на організацію будівельного виробництва під час здійснення капітального ремонту та реставрації існуючих будівель і споруд.». Враховуючи вищенаведене, можна дійти висновку, що встановлені законодавством вимоги щодо змісту ПВР не розповсюджуються на даний вид робіт - (Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт). Враховуючи факт відсутності вимоги до даного документу в тендерній документації, ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» дійшов висновку, що проектом виконання робіт є безпосередній перелік обсягів і видів робіт, який зазначений в кошторисній документації. Враховуючи вищенаведене, ТОВ «РЕЛІКТ ІНВЕСТ» виконало вимоги тендерної документації, у зв’язку з чим, його дискваліфікація є неправомірною. Пропозиція ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ відповідає встановленим вимогам Замовника і не може бути відхилена. Враховуючи все викладене вище, вбачаються неправомірні дії Замовника з приводу дискваліфікації ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ , а від так і порушення основних принципів здійснення публічних Закупівель, а крім того і порушено права та законні інтереси ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ . В ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) наведено вичерпний перелік підстав, за яких скарга може бути залишена без розгляду, а саме: «1) суб’єкт оскарження подає скаргу щодо того самого порушення, у тій самій процедурі закупівлі та з тих самих підстав, що вже були предметом розгляду органу оскарження і щодо яких органом оскарження було прийнято відповідне рішення; 2) скарга не відповідає вимогам частин другої - п’ятої та дев’ятої цієї статті; 3) замовником відповідно до цього Закону усунено порушення, зазначені в скарзі; 4) до дня подання скарги замовником прийнято рішення про відміну тендеру чи визнання його таким, що не відбувся, відміну переговорної процедури закупівлі, крім випадку оскарження будь-якого з цих рішень». На виконання ч.1 ст. 18 Закону, скарга містить «найменування замовника рішення, дії або бездіяльність якого оскаржуються; ім’я (найменування), місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта оскарження; підстави подання скарги, посилання на порушення процедури закупівлі або прийняті рішення, дії або бездіяльність замовника, фактичні обставини, що це можуть підтверджувати; обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів з приводу рішення, дії чи бездіяльності замовника, що суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок яких порушено право чи законні інтереси такої особи; вимоги суб’єкта оскарження та їх обґрунтування». Скарга подана з дотриманням строку, встановленого електронною системою закупівель. Скаржник виконав всі вимоги, необхідні для прийняття даної скарги до розгляду. Відповідно до 18 Закону України «Про публічні закупівлі» та ст.7 Закону України «Про антимонопольний комітет України», ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про дискваліфікацію (відхилення) пропозиції ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ та прийняти нове рішення щодо визнання його переможцем процедури Закупівлі. Директор ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ Чернишев І.В.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 27 серпня 2020 19:33
рішення від 27.08.2020 № 16135 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 27 серпня 2020 19:33
інформація про перенесення розгляду скарги № 13761.pdf
Дата публікації: 04 вересня 2020 18:57
рішення від 17.09.2020№17558.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2020 21:22

Документи подані скаржником

21 серпня 2020 21:22
Скарга до АМКУ

Документи подані замовником

31 серпня 2020 16:49
Пояснення по суті Скарги
31 серпня 2020 16:49
Пояснення по суті Скарги

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 11:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ 2 695 480,80
UAH з ПДВ
2 695 480,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД" 3 149 078,60
UAH з ПДВ
2 900 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТРІЙ" 2 985 642,38
UAH з ПДВ
2 985 642,38
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД" 3 000 078,25
UAH з ПДВ
3 000 078,25
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 липня 2020 18:16
Електронний підпис
28 липня 2020 18:15
Технічна частина.7z
28 липня 2020 18:15
Банківська гарантія.7z
28 липня 2020 18:14
48. Звіт 1ДФ.pdf
28 липня 2020 18:14
44. ЗГОДА від Вірамакс.pdf
28 липня 2020 18:14
37. Диплом Дорощук.pdf
28 липня 2020 18:14
36. Штатний розклад.pdf
28 липня 2020 18:14
8. Статут.pdf
28 липня 2020 18:13
3.2 Інвентарні картки.pdf
28 липня 2020 18:13
3.1. Технічний паспорт.pdf
28 липня 2020 18:13
2. Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 13:15
Електронний підпис
28 липня 2020 13:14
Довіреність 30.zip
28 липня 2020 13:14
Ліцензія.zip
28 липня 2020 13:14
Гарантія 19343-1.zip
28 липня 2020 13:14
2. Технічна частина.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 19:37
статут.pdf

Публічні документи

25 вересня 2020 16:01
Електронний підпис
25 вересня 2020 16:00
розрахунок оренди.pdf
25 вересня 2020 16:00
розрахунки.pdf
25 вересня 2020 16:00
лист пояснення.pdf
24 вересня 2020 18:01
Електронний підпис
24 вересня 2020 18:01
кошторис.pdf
21 серпня 2020 18:47
Електронний підпис
21 серпня 2020 18:46
довідки по ст 17.pdf
21 серпня 2020 18:46
податкова довідка.pdf
21 серпня 2020 14:41
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:41
стаття 17.pdf
21 серпня 2020 14:41
податкова.jpg
21 серпня 2020 14:40
Довідка МВС.pdf
28 липня 2020 16:27
Електронний підпис
28 липня 2020 16:27
технічна частина.rar
28 липня 2020 16:26
гарантия.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТРІЙ"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ РЕЛІКТ ІНВЕСТ
#43346384
Відхилено 2 695 480,80
UAH з ПДВ
12 серпня 2020 15:11
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОДЕСМІСЬКБУД"
#40381625
Відхилено 2 900 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 14:58
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТРІЙ"
#33088149
Відхилено 2 985 642,38
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 17:27
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
Переможець 3 000 078,25
UAH з ПДВ
14 серпня 2020 18:05

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 14 серпня 2020 18:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЮЖСПЕЦТРЕЙД"
#37433386
3 000 078,25
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 13:47
Додаткова угода 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:46
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 7.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:46
Електронний підпис укладений
20 грудня 2021 13:43
Додаткова угода 6.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:06
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 6.pdf зміни до договору
20 грудня 2021 13:06
Електронний підпис укладений
30 червня 2021 11:18
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 5.pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:11
Додаткова угода 5.pdf зміни до договору
30 червня 2021 11:11
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 11:18
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:12
Додаткова угода 4.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 11:12
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:36
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 3.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:35
Додаткова угода 3.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:35
Електронний підпис укладений
02 листопада 2020 12:33
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:30
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю 2.pdf зміни до договору
02 листопада 2020 12:30
Електронний підпис укладений
28 вересня 2020 12:21
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 12:19
Повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю.pdf зміни до договору
28 вересня 2020 12:19
Електронний підпис укладений
25 вересня 2020 17:42
Договір укладений
25 вересня 2020 17:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.1. Додаток 1 – Договірна ціна, у пункті 21.2. Додаток 2 - Календарний графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - План фінансування робіт, яка уточнюється по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення власника (Засновника) №5/2020 від 19 жовтня 2020 року Сторони вирішили внести зміни до Договору № 8 від «25» вересня 2020 р., виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін, зокрема: Преамбула: Сторони: Державне Підприємство «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник), в особі в. о. директора Гальчук Лідії Кирилівни, що діє на підставі Статуту та Закону України «Про публічні закупівлі», та Приватне підприємство «ЮЖСПЕЦТРЕЙД» (далі – Генпідрядник), в особі директора Полуденка Ігоря Євгеновича, повноваження якого підтверджені Статутом, на виконання будівельних робіт по об’єкту: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), адреса розташування об’єкта: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, №49., уклали цю Додаткову угоду про внесення змін до розрахункових рахунків і адреси Сторін.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із виникненням об'єктивних обставин, що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, зокрема, з впровадженням на підставі Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2» від 11.03.2020 року № 211 з відповідними змінами, на усій території України карантину та обмежувальних заходів, Постанови КМУ № 500 від 17.06.2020 року «Про внесення змін до деяких актів Кабінету Міністрів України», Сторони домовились продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.3 Договору в такій редакції: Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2020 р. Сторони дійшли згоди провести заміну у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2.5 розділу 2, розділом 17, 20 Договору № 8 про закупівлю робіт від 25.09.2020 року по об’єкту будівництва: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), адреса розташування об’єкта: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, №49, уклали цю Додаткову угоду про наступне: У зв’язку із виникненням об'єктивних обставин (дії третіх осіб унеможливлюють належне виконання робіт Генпідрядником), що унеможливлюють виконання зобов'язань в строки передбачені Договором, що підтверджено листом КП «Житлово – комунальне підприємство Таїрове» від 28.12.2020року № 1068, Сторони домовились продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.3 Договору в такій редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 30.06.2021р.»; пункт 18.2. Договору в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 30.06.2021року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами». Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт. Сторони дійшли згоди внести зміни до пункту 20.1 розділу 20 Договору та викласти у наступній редакції: «20.1 Генпідрядник зобов’язаний надати забезпечення виконання цього договору у формі завдатку шляхом перерахування коштів (вносить забезпечення виконання договору) на реєстраційний рахунок замовника державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» (код ЄДРПОУ 36849291) в розмірі 2% вартості договору, яке надається не пізніше дня укладення договору. Забезпечення діє до 30.06.2021 року та до повного виконання Генпідрядником договору в частині виконання зобов’язань на умовах, викладених у цьому договорі». Сторони дійшли згоди доповнити Договір пунктом 20.1.1 та викласти в наступній редакції: «п. 20.1.1 Термін дії забезпечення виконання договору повинен перевищувати термін виконання робіт не менше, як на 30 робочих днів».
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2.5 розділу 2, розділом 17, 20 Договору № 8 про закупівлю робіт від 25.09.2020 року по об’єкту будівництва: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), адреса розташування об’єкта: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, №49, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. У зв’язку з перенесенням фінансування на ІІ півріччя 2021 року, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.3 Договору в такій редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2021р.»; пункт 18.2. Договору в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2021року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами». Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі Рішення власника (Засновника) №6/2021 від 15 листопада 2021 року Сторони вирішили внести зміни до Договору № 8 від «25» вересня 2020 р., виклавши в новій редакції Преамбулу і Реквізити та підписи сторін.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до статей 651 - 654 Цивільного кодексу України та ст.188 Господарського кодексу України, керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 2.5 розділу 2, розділом 17, 20 Договору № 8 про закупівлю робіт від 25.09.2020 року по об’єкту будівництва: ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Утеплення фасаду будинку №49 по вул. 40-річчя Перемоги, смт. Таїрове Овідіопольського району Одеської області (капітальний ремонт)» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація), адреса розташування об’єкта: 00000, Україна, Одеська область, Овідіопольський район, смт. Таїрове, вул. 40-річчя Перемоги, №49, уклали цю Додаткову угоду про наступне: У зв’язку з відсутністю фінансування на 2021 рік, Сторони дійшли згоди продовжити строк виконання робіт та викласти п. 18.3 Договору в такій редакції: «Строки виконання робіт з будівництва Об’єкта встановлюються до 31.12.2022р.»; пункт 18.2. Договору в наступній редакції: «Договір набуває чинності з моменту його укладання, підписання Сторонами і скріплення печатками та діє до 31.12.2022року, а в частині взаєморозрахунків та гарантійних зобов’язань – до їх повного виконання Сторонами»; п. 3.1. Договору в наступній редакції: «Договірна ціна робіт визначається на основі твердого кошторису що є невід’ємною частиною Договору (Додаток 1), і складає 3 000, 07825 тис. грн. (три мільйона сімдесят вісім грн. 25 коп.), у тому числі ПДВ 500, 013 04 тис. грн. (п’ятсот тисяч тринадцять грн. 04 коп.). Сума фінансування на 2020 рік – 0 грн., на 2021 рік – 0 грн., на 2022 рік – 3 000, 07825 тис. грн. Замовник зобов’язаний забезпечити безперервне і своєчасне фінансування робіт з капітального ремонту, доручених на виконання Генпідряднику, на підставі договірної ціни, згідно з п. 3.1 цього Договору, яка уточняється по фактичних витратах, та Календарного графіка виконання робіт (помісячного) (додаток 2), плану фінансування робіт (помісячного) (додаток 3) та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня. Бюджетні зобов’язання та інші зобов’язання замовника по даному договору виникають у разі наявності бюджетних призначень на відповідний рік, а бюджетні фінансові зобов’язання – в межах фактичних надходжень коштів на реєстраційний рахунок Замовника». Сторони дійшли згоди внести зміни у пункті 21.2. Додаток 2 - Графік виконання робіт та у пункті 21.3. Додаток 3 - Графік фінансування робіт, які уточнюються по фактичних витратах, та виходячи з фактичного виділення коштів Замовнику з бюджету відповідного рівня та строку виконання робіт.
Номер договору про закупівлю: 8
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML