Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ЄЗС ДК 021:2015 71520000-9 " Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт" ( Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об'єкті «Реконструкція приміщень будівлі (літ. «Р», «Р1») під відділення екстреної медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області»)
Очікувана вартість
100 953,33 UAH
UA-2020-07-06-007282-a 8b8a2a6d838c4d38b63c7e1e10484a43
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги не відбулися    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Бокотей

+380314323663 viktor4461@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Виноградівська районна лікарня" Виноградівської районної ради Закарпатської області
Код ЄДРПОУ: 01992506
Місцезнаходження: 90300, Україна , Закарпатська обл., м. Виноградів, вул. Лікарняна, 13
Контактна особа: Наталія Бокотей
+380314323663
viktor4461@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 15 липня 2020 13:18
Очікувана вартість: 100 953,33 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 504,77 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ЄЗС ДК 021:2015 71520000-9 " Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт" ( Роботи з технічного нагляду за виконанням будівельних робіт на об'єкті «Реконструкція приміщень будівлі (літ. «Р», «Р1») під відділення екстреної медичної допомоги комунального некомерційного підприємства «Виноградівська районна лікарня» по вул. Лікарняна, 13 в м. Виноградів Закарпатської області»)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 90300, Україна, Закарпатська область, м.Виноградів, вул.Лікарняна ,13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 11:47
Документація спрощеної закупівлі технагляд нова редакція.doc
07 липня 2020 11:47
кошторис.zip
07 липня 2020 11:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:21
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 11:47
Документація спрощеної закупівлі технагляд нова редакція.doc
06 липня 2020 18:21
Документація спрощеної закупівлі технагляд.doc
07 липня 2020 11:47
кошторис.zip

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

невідповідність оголошення
Дата подання: 07 липня 2020 11:19
Дата відповіді: 07 липня 2020 11:35
Доброго дня. Шановний Замовник, при підготовці тендерної пропозиції у нас виникли наступні питання: 1. У Додатку 1 до оголошення про про проведення спрощеної процедури закупівлі зазначено, що "Також Учасники мають надати в складі пропозиції: • Даний додаток № 3. • Лист-підтвердження про можливість постачання Товарів, що відповідають вимогам технічного завдання." Який саме додаток потрібно надати? Додаток 3 відсутній. Лист-підтвердження про можливість постачання товарів, що відповідають вимогам технічного завдання є некоректним, оскільки Переможець торгів не постачає ніякі товари. 2. Яким нормативним документом передбачено обов'язок Переможця оплачувати юридично-консультаційні послуги Замовника? Які саме послуги необхідно оплачувати? Просимо переглянути вимоги оголошення про проведення спрощеної закупівлі та внести відповідні зміни. 3. Технічне завдання (відомість об'ємів) відсутнє, що унеможливлює коректний розрахунок цінової пропозиції Учасника.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: дякуємо за Ваше запитання. будуть внесені зміни.
Оплата юридично-консультаційних послуг
Дата подання: 08 липня 2020 13:51
Доброго дня. Надайте роз'яснення щодо обов'язку Переможця оплатити надані Замовнику юридично-консультаційні послуги? Чому ці кошти повинен сплачувати Переможець, а не Замовник? Які послуги передбачені цим Договором? Надайте посилання на текст договору для ознайомлення. Ми вважаємо вимогу про надання гарантійного листа щодо обов'язку сплатити вартість послуг - порушенням, оскільки ціна пропозиції Учасника враховує суми всіх належних податків, зборів, витрат, що будуть сплачені Учасником при здійсненні технічного нагляду! Учасник не зобов'язаний оплачувати витрати Замовника. Внесіть зміни до зазначеного пункту оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 13:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Ігнатишин 94 500,00
UAH з ПДВ
29 997,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кучерявий Михайло Іванович 68 040,00
UAH з ПДВ
49 997,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 20:02
Електронний підпис
15 липня 2020 20:00
Довідка.pdf
15 липня 2020 20:00
Про право на підпис.pdf
15 липня 2020 20:00
Цінова пропозиція.pdf
15 липня 2020 20:00
Розрахунок.pdf
15 липня 2020 20:00
Технічне Завдання.pdf
14 липня 2020 20:21
Електронний підпис
14 липня 2020 20:18
Гарантійний лист 1.pdf
14 липня 2020 20:18
Витяг.pdf
14 липня 2020 20:18
Виписка.pdf
14 липня 2020 20:18
Аналогічні договора.pdf
14 липня 2020 20:18
Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 20:18
Гарантійний лист.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 16:26
Електронний підпис
14 липня 2020 16:23
Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 16:23
Технічне завдання.pdf
14 липня 2020 16:23
Розрахунок.pdf
14 липня 2020 16:23
Право підпису.pdf
14 липня 2020 16:23
Лист-погодження.pdf
14 липня 2020 16:23
Довідка сертифікат.pdf
14 липня 2020 16:23
Гарант.лист допомога.pdf
14 липня 2020 16:23
Відомості учасника.pdf
14 липня 2020 16:23
Відгук казначейство.pdf
14 липня 2020 16:23
Витяг.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Ігнатишин

ФОП Кучерявий Михайло Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Ігнатишин
#2564608539
Рішення скасоване 29 997,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:48
ФОП Ігнатишин
#2564608539
Відхилено 29 997,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:53
ФОП Кучерявий Михайло Іванович
#2033912015
Рішення скасоване 49 997,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:56
ФОП Кучерявий Михайло Іванович
#2033912015
Відхилено 49 997,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 15:58

Документи

17 липня 2020 14:59
Електронний підпис
17 липня 2020 14:59
ilovepdf_merged.pdf

Документи

28 липня 2020 15:53
Електронний підпис

Документи

28 липня 2020 15:56
Електронний підпис

Документи

28 липня 2020 15:58
Електронний підпис

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій