Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Електричні інструменти» код 43830000-0 за ДК 021:2015 (електроінструменти)
Очікувана вартість
3 386 776,20 UAH
UA-2020-07-06-007241-a b441e040ff4b44dfbf5e7ace4ed3ac94
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:01
Звернення за роз’ясненнями: до 17 липня 2020 13:00
Оскарження умов закупівлі: до 23 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 липня 2020 13:00
Початок аукціону: 28 липня 2020 15:04
Очікувана вартість: 3 386 776,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 34 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 33800 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43830000-0: Електричні інструменти


місцезнаходження замовника: 04070, м. Київ, Подільський район, Набережне шосе, 2, код ЄДРПОУ 31725604; категорія замовника: юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»; мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції: українською мовою (детальніше в тендерній документації)
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
46 найменувань
«Електричні інструменти» код 43830000-0 за ДК 021:2015 (електроінструменти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Киїів, Філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 43830000-0 — Електричні інструменти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений Товар здійснюється Покупцем у безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника протягом 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Покупцем видаткової накладної на фактично поставлену окрему партію Товару Пiсляоплата 60 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 липня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:24
Перелік змін.docx
17 липня 2020 09:24
ЗТД Електроінструменти.docx
17 липня 2020 09:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 липня 2020 09:24
Перелік змін.docx
17 липня 2020 09:24
ЗТД Електроінструменти.docx
06 липня 2020 18:01
ТД Електроінструменти.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Необхідність виправлення невідповідностей в додатку №5 до тендерної документації
Дата подання: 15 липня 2020 12:26
Дата відповіді: 16 липня 2020 16:45
Доброго дня, Шановний Замовнику! Просимо в додатку 5 до тендерної документації в технічній специфікації виправити повні неспівпадіння з технічними вимогами по позиціям №№: 5,6,7,8,9,10,11,12,13,30,31. Приклад: в "технічній специфікації" - позиція №5 - Дриль для вологого свердління діамантовою коронкою типу Makita DBM131 (1700Вт). В таблиці "технічні вимоги" - позиція №5 - Дриль типу Makita 6408 (530Вт), потужність – не менше 500 Вт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за Ваше запитання. В тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Касательно класса инструментов
Дата подання: 17 липня 2020 12:55
Дата відповіді: 22 липня 2020 09:40
Добрый день. В тех. характеристиках на инструмент выписаны минимальные характеристики, под которые подходит множество дешевых моделей китайского производства с сомнительным качеством. Как вы планируете делать отбор и квалификацию? У вас производство, а критерий - 100% цена.
Відповідь: Доброго дня! Дякуємо за звпитання.
Замовник не заперечує отримання еквіваленту предмета закупівлі з не гіршими технічними та якісними характеристиками за належною ціною.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-007241-a.a1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА", Код ЄДРПОУ:32327296
Дата подання: 07 серпня 2020 12:37
Невідповідність товару відповідно до Додатку 5 тендерної документації
Ми ТОВ «ПРОФІЦЕНТР КВІТКА» повідомляємо про те , що учасник АТ «Альцест» надав у своїй тендерній пропозиції товар , який не відповідає вимогам ЗАМОВНИКА згідно ДОДАТКУ 5 ,а також запропонував товар ,який знятий з виробництва і в Україні цього товару немає , про що ми засвідчуємо офіційним листом від постачальника ТОВ "МАКІТА УКРАЇНА". Офіційний лист додаємо внизу.

Відповідно до ДОДАТКУ 5 тендерної документації у порівняльній табниці по 20 позиції даного документу Учасником АТ «Альцест» пропонується кутова шліфмашинка Makita 9564H, котра за даними офійного та єдиного імпортера інструментів Makita в Україну - ТОВ "МАКІТА УКРАЇНА" знята з виробництва та не може бути поставленою.

Також ЗАМОВНИК у своїй тендерній документації прописував технічні характеристики ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ МАКІТА або аналогічного товару, натомість АТ «Альцест» запропонував десять позицій торгової марки «Stark», даний товар не можна вважати аналогічним , тому що МАКІТА це професійний інструмент , а Star-побутовий , відповідно і гарантійний термін МАКІТИ -три роки , а Stark -1 рік, на що в разі ремонту компанія буде витрачати зайві кошти .
Відповідно до ДОДАТКУ 5 тендерної документації у порівняльній табниці по 15 позиції даного документу ЗАМОВНИК вимагав товару Дриль- міксер Makita UT 2204 максимальний діаметр насадки для розмішування 220 мм, натомість АТ «Альцест» пропонує Дриль-міксер Stark HM-1050 максимальний діаметр насадки для розмішування 120 мм, що значно менший за потреби .
Також у порівняльній таблиці по 40 позиції ЗАМОВНИК дає характеристики гайковерта MAKITA 6904VH де крутний момент 200 Нm. Саме такий низький крутний момент призначений для закручування з"єднань, які вимагають низького крутного моменту, натомість АТ «Альцест» пропонує гайковерт Metabo SSW 650 у якого крутний момент 600 Нm. У даної моделі відсутній регулятор крутного моменту,тому при закручуванні з"єднань, які вимагають низький крутний момент, різьбя буде зриватись.
Відповідно до Таблиці 3 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону) учасником АТ «Альцест» не надаано гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника, що є порушенням тендерної документації.

Прохання розглянути наші зауваження та дискваліфікувати учасника АТ «Альцест».

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 10 серпня 2020 17:46
Причина: Складність у поставці даного товару.

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 12:37
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-06-007241-a.a2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА", Код ЄДРПОУ:32327296
НЕВІДПОВІДНІСТЬ
ВИМОГА ПРО НЕВІДПОВІДНІСТЬ ТОВАРУ ТЕХНІЧНИМ ХАРАКТЕРИСТИКАМ Ми ТОВ «ПРОФІЦЕНТР КВІТКА» повідомляємо про те , що учасник АТ «Альцест» надав у своїй тендерній пропозиції товар , який не відповідає вимогам ЗАМОВНИКА згідно ДОДАТКУ 5 ,а також запропонував товар ,який знятий з виробництва і в Україні цього товару немає , про що ми засвідчуємо офіційним листом від постачальника ТОВ "МАКІТА УКРАЇНА". Офіційний лист додаємо внизу. Відповідно до ДОДАТКУ 5 тендерної документації у порівняльній табниці по 20 позиції даного документу Учасником АТ «Альцест» пропонується кутова шліфмашинка Makita 9564H, котра за даними офійного та єдиного імпортера інструментів Makita в Україну - ТОВ "МАКІТА УКРАЇНА" знята з виробництва та не може бути поставленою. Також ЗАМОВНИК у своїй тендерній документації прописував технічні характеристики ЕЛЕКТРОІНСТРУМЕНТУ МАКІТА або аналогічного товару, натомість АТ «Альцест» запропонував десять позицій торгової марки «Stark», даний товар не можна вважати аналогічним , тому що МАКІТА це професійний інструмент , а Star-побутовий , відповідно і гарантійний термін МАКІТИ -три роки , а Stark -1 рік, на що в разі ремонту компанія буде витрачати зайві кошти . Відповідно до ДОДАТКУ 5 тендерної документації у порівняльній табниці по 15 позиції даного документу ЗАМОВНИК вимагав товару Дриль- міксер Makita UT 2204 максимальний діаметр насадки для розмішування 220 мм, натомість АТ «Альцест» пропонує Дриль-міксер Stark HM-1050 максимальний діаметр насадки для розмішування 120 мм, що значно менший за потреби . Також у порівняльній таблиці по 40 позиції ЗАМОВНИК дає характеристики гайковерта MAKITA 6904VH де крутний момент 200 Нm. Саме такий низький крутний момент призначений для закручування з"єднань, які вимагають низького крутного моменту, натомість АТ «Альцест» пропонує гайковерт Metabo SSW 650 у якого крутний момент 600 Нm. У даної моделі відсутній регулятор крутного моменту,тому при закручуванні з"єднань, які вимагають низький крутний момент, різьбя буде зриватись. Відповідно до Таблиці 3 тендерної документації (Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у статті 17 Закону) учасником АТ «Альцест» не надаано гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника, що є порушенням тендерної документації. Прохання розглянути наші зауваження та дискваліфікувати учасника АТ «Альцест».
Розгорнути Згорнути
Документи
Причина: Період оскарження закінчився

Документи подані скаржником

07 серпня 2020 12:57
Вимога.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-22-000006 ● 772d3db34edf400bb399a22d826e9edd
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 22 жовтня 2020 12:59
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

21.10.2020 № 217

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-08-007241-а, ДК 021:2015: 43830000-0 - Електричні інструменти, яка проводиться Комунальним підприємством «КИЇВПАСТРАНС».
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.



Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-17 14:37:41

Аргументовані заперечення до висновку

Тендерний комітет розглянув Висновок про результати моніторингу закупівлі до Замовника щодо повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів у сфері публічних закупівель та щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації: Замовником у тендерній документації не зазначено електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, чим порушив вимоги пункту 17 частини другої статті 22 Закону; Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоди з Технічними вимогами у довільної формі, чим порушено вимоги пункту 3 частини другої статті 22 Закону; переможцем у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа в довільній формі, який передбачений таблицею 3 Додатку № 2 до ТД Замовника, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону по закупівлі: «Електричні інструменти» код 43830000-0 за ДК 021:2015 (електроінструменти) та надає аргументовані заперечення до висновку.

1. Відповідно до пункту 17 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються такі відомості: прізвище, ім’я та по батькові, посада та електронна адреса однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Зазначаємо, що прізвища, ім’я та по батькові, посади та номери телефонів двох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, зазначено в підпункті 2.3 пункту 2 Розділу 1 тендерної документації. При цьому, електронна адреса, однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, була зазначена в оголошенні про проведення процедури закупівлі, в частині інформації про замовника в розділі «контактна особа уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками».
З огляду на зазначене, учасникам процедури закупівлі була відома електронна адреса однієї із посадових осіб замовника уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, а отже, вони не були позбавлені можливості зв’язатися з замовником за допомогою електронної адреси.
Таким чином, в даному випадку, не зазначення електронної адреси в тендерній документації жодним чином не вплинуло на перебіг процедури закупівлі.
Слід зазначити, що на даному етапі процедури закупівлі замовник не має можливості внести зміни до тендерної документації, так як дана процедура закупівлі має статус завершеної.
При цьому повідомляємо, що в подальшому відомості зазначені в пункті 17 частини другої статті 22 Закону, щодо електронної адреси, будуть включені до тендерної документації.

2. Ствердження щодо порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що Учасником у складі тендерної пропозиції не надано згоди з Технічними вимогами у довільної формі, не може бути прийняте.
На виконання вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону замовником вимагається згідно пункту 8.1.2. додатку 2 до тендерної документації надання згоди з Технічними вимогами Замовника, зазначеними у додатку 5 до тендерної документації, викладеної у довільній формі. Учасником у складі тендерної пропозиції у листі під назвою «Технічні вимоги» від 27.07.2020 №1018 надана згода з технічними вимогами замовника в довільній формі у вигляді таблиці з технічними характеристиками запропонованого товару (еквіваленту), порівняльної таблиці та згоди з іншими технічними вимогами, встановленими замовником, у відповідності до додатку 5 до тендерної документації.
Отже, учасником надана згода з технічними вимогами запропонованого товару, яка відповідає технічним вимогам замовника відповідно додатку 5 та пункту 8.1.2. додатку 2 до тендерної документації.


3. Ствердження щодо порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон), через те, що учасником у складі тендерної пропозиції не надано гарантійного листа в довільній формі, який передбачений таблицею 3 Додатку 2 до ТД Замовника, не може бути прийняте.

На виконання вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону замовником у відповідності до пункту 12 таблиці 3 додатку 2 до тендерної документації вимагається:
12) інформація в довільній формі про те, що учасник процедури закупівлі /виконував всі зобов’язання за рініше укладеним договором (договорами) /не співпрацював з Замовником/ (частина 2 статті 17 Закону)**.
**Згідно частини 2 статті 17 Закону замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання за раніше укладеним договором про закупівлю з цим самим замовником, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків - протягом трьох років з дати дострокового розірвання такого договору. Учасник процедури закупівлі, що перебуває в обставинах, зазначених у частині другій цієї статті, має надати підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності, незважаючи на наявність відповідної підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі. Для цього учасник (суб’єкт господарювання) повинен довести, що він сплатив або зобов’язався сплатити відповідні зобов’язання та відшкодування завданих збитків. Якщо замовник вважає таке підтвердження достатнім, учаснику не може бути відмовлено в участі в процедурі закупівлі.
На підтвердження учасник у складі тендерної пропозиції має надати гарантійний лист в довільній формі про те, що учасник гарантує сплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків в строк не більше одного місяця після кінцевого строку розкриття тендерних пропозицій або документ, що підтверджує оплату штрафу/ів та/або відшкодування збитків на користь замовника.

Учасником у складі тендерної пропозиції у листі під назвою «Довідка про відсутність підстав» від 27.07.2020 №1015 надана інформація, що «АТ «Альцест», який є учасником процедури закупівлі, повідомляє, що виконав всі свої зобов’язання за раніше укладеними договорами про закупівлю з Замовником (частина 2 статті 17 Закону)». Тобто даним листом АТ «Альцест» підтверджує, що не перебуває в обставинах, зазначених у частині другій статті 17 та не надає підтвердження вжиття заходів для доведення своєї надійності у вигляді гарантійного листа в зв’язку з відсутністю обставин, за якими замовник може прийняти рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та може відхилити тендерну пропозицію учасника.






Додатки: Лист від 27.07.2020р. вих. № 1018 від АТ «АЛЬЦЕСТ» (сторінки 3-8);
Лист від 27.07.2020р. вих. № 1015 від АТ «АЛЬЦЕСТ» (сторінки 44-45).

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 10 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 25 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: КП "Київпастранс" 24.11.2020 подано адміністративний позов до Дніпропетровського окружного адміністративного суду про визнання протиправним та скасування висновку Державної аудиторської служби, складеного за результатами моніторингу закупівлі
Дата публікації: 25 листопада 2020

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 липня 2020 15:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
АТ "Альцест" 2 060 121,00
UAH з ПДВ
2 060 121,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА" 2 384 066,84
UAH з ПДВ
2 169 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ЗІЛК 2 420 723,00
UAH з ПДВ
2 170 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лук'ян Михайло Федорович 2 492 462,64
UAH з ПДВ
2 299 348,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 липня 2020 12:09
Електронний підпис
27 липня 2020 11:59
Фінзвіт 1 квартал 2020р.pdf
27 липня 2020 11:59
Порівняльна таблиця .pdf
27 липня 2020 11:59
Паспорт Мінаєв Д.О. (1).pdf
27 липня 2020 11:59
опис документів.pdf
27 липня 2020 11:59
Копія СТАТУТУ.pdf
27 липня 2020 11:59
Довідка МВС.pdf
27 липня 2020 11:59
гарантія+302.47298 (1) (1).7z

Публічні документи

27 липня 2020 11:56
Електронний підпис
27 липня 2020 11:32
Протокол НР.7Z
27 липня 2020 11:32
Наказ Фролова Ю.М.7Z
27 липня 2020 11:32
Лист для клієнтів.7z
27 липня 2020 11:32
Гарантія 6245-20.7z
27 липня 2020 11:32
Витяг із Статуту.7z
27 липня 2020 11:32
Банківська ліцензія.7z
27 липня 2020 11:31
8.5 Довідка про товар.pdf
27 липня 2020 11:31
7 Довідка ст. 17 ЗУ.pdf
27 липня 2020 11:31
6.1 Проект договору.pdf
27 липня 2020 11:31
5 Статут.pdf
27 липня 2020 11:31
4 Витяг ПДВ.pdf
27 липня 2020 11:31
3.1 Виписка з ЄДР.pdf
27 липня 2020 11:31
2 Довідка про МТБ.pdf
27 липня 2020 11:31
1 Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

АТ "Альцест"

ТОВ "ПРОФІЦЕНТР КВІТКА"

ТОВ ЗІЛК

ФОП Лук'ян Михайло Федорович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
АТ "Альцест"
#21547168
Переможець 2 060 121,00
UAH з ПДВ
31 липня 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
АТ "Альцест"
#21547168
2 060 121,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 серпня 2023 16:54
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 16:26
52.20-301.pdf укладений
19 серпня 2020 16:25

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 18 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 219 723,47
UAH (в тому числі ПДВ 36 620,58 UAH)