Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт дороги по вул. Ціолковського у м. Винники» (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
14 488 974,00 UAH
UA-2020-07-06-007228-a b7e1dc3c6c1741d69490a62852f547a4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тетяна Хомічак

+380322295431 vynnyky04055950@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ ВИННИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 04055950
Вебсайт: http://vynnyky-rada.gov.ua
Місцезнаходження: 79495, Україна , Львівська обл., місто Винники, місто Винники ВУЛИЦЯ ГАЛИЦЬКА будинок 20
Контактна особа: Тетяна Хомічак
+380322295431
vynnyky04055950@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:57
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:38
Очікувана вартість: 14 488 974,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 72 444,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 70000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


оголошення відповідно до статті 21 Закону - додається
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт дороги по вул. Ціолковського у м. Винники» (коригування) (Код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79495, Україна, Львівська область, місто Винники, Ціолковського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 70%
Якість: 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або перевищує очікувану вартість закупівлі, буде присуджено : 20%
Учасникам, які нададуть підтвердження досвіду виконання аналогічного договору в межах одного об’єкту(договору) та документальне підтвердження його виконання, що дорівнює або є більшим від 70 відсотків (70%) очікуваної вартості закупівлі:: 10%
Іншим учасникам буде присуджено : 0%
Якість: 10%
підтвердження кваліфікації та працевлаштува праці не менше ніж 1 працівника по кожній із наступних посад/професій: головного інженера, виконроба, інженера з охорони праці, інженера-кошторисника,майстра,геодизиста: 10%
Іншим учасникам буде присуджено 0 балів: 0%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 15:11

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Коефіціент Приведена ціна Документи
ПП Рома 12 631 296,80
UAH з ПДВ
12 631 296,80
UAH з ПДВ
1.4285714286 8 841 907.76 Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" 14 333 440,69
UAH з ПДВ
14 333 440,69
UAH з ПДВ
1.4285714286 10 033 408.48 Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД" 14 199 072,49
UAH з ПДВ
14 199 072,49
UAH з ПДВ
1 14 199 072.49 Документи
ТОВ "АЛОВ-БУД" 14 348 899,20
UAH з ПДВ
14 348 899,20
UAH з ПДВ
1 14 348 899.20 Документи

Публічні документи

03 серпня 2020 17:47
Електронний підпис
03 серпня 2020 17:02
Довідка з поліції
03 серпня 2020 17:02
Довідка з Податкової
21 липня 2020 11:01
Електронний підпис
21 липня 2020 10:53
170_18_74_70 000.zip
21 липня 2020 10:53
Bankivska Licenzia.zip
21 липня 2020 10:53
Dovidka pro nazvu.zip
21 липня 2020 10:53
Dovirenist_Savchenko.zip
21 липня 2020 10:53
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
21 липня 2020 10:53
Баланс_Звіт_1 ДФ.pdf
21 липня 2020 10:53
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2020 10:53
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2020 10:53
Дов_дка_74.zip
21 липня 2020 10:53
Інвентарні картки.PDF
21 липня 2020 10:53
Календарний графік.PDF
21 липня 2020 10:53
Копія статуту.pdf
21 липня 2020 10:53
Лист пояснення.PDF
21 липня 2020 10:53
Листи підтвердження.pdf
21 липня 2020 10:53
Проект договору.PDF
21 липня 2020 10:53
Свідоцтва на техніку.pdf
21 липня 2020 10:53
Сертифікат ISO 9001.PDF
21 липня 2020 10:53
Статут.pdf
21 липня 2020 10:53
якість-досвід 1pdf.pdf
21 липня 2020 10:53
якість-досвід 2pdf.pdf
21 липня 2020 10:53
якість-досвід 3pdf.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 19:06
Електронний підпис
21 липня 2020 19:06
Електронний підпис
21 липня 2020 19:05
Електронний підпис
21 липня 2020 19:05
Електронний підпис
21 липня 2020 19:00
Електронний підпис
21 липня 2020 18:46
розрахунки.rar
21 липня 2020 18:46
Якість_аналогія.pdf
21 липня 2020 18:46
Якість_працівники.pdf
21 липня 2020 18:46
iso.pdf
21 липня 2020 18:46
73_ст16.pdf
21 липня 2020 18:46
статут.pdf
21 липня 2020 18:46
1-дф.pdf
21 липня 2020 18:46
Nakazy_210720.pdf
21 липня 2020 18:46
штатний розпис.pdf
21 липня 2020 18:46
Ліцензія від 27.12.2019.pdf
21 липня 2020 18:46
баланс 1 кв 2020.pdf
21 липня 2020 18:46
Розрахунок ЗП 2020.pdf
21 липня 2020 18:46
ПДВ.pdf
21 липня 2020 18:46
довідка з банку.pdf
21 липня 2020 18:46
19908 Онур К.І. p7s.zip
21 липня 2020 18:46
73_повноваження.pdf
21 липня 2020 18:46
витяг.pdf
21 липня 2020 18:46
відомості.pdf
21 липня 2020 18:46
vidomosti.pdf
21 липня 2020 18:46
Виписка 70 000,00 грн.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 20:57
Електронний підпис
21 липня 2020 20:51
Довідки_Кредобанк.pdf
21 липня 2020 20:51
Копія Статуту.pdf
21 липня 2020 20:51
Відомості ЄДРПОУ.pdf
21 липня 2020 20:51
Проект договору.pdf
21 липня 2020 20:51
Протокол учасників.pdf
21 липня 2020 20:51
Копiя лiцензii.pdf
21 липня 2020 20:51
Штатний розпис.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 23:04
Електронний підпис
21 липня 2020 23:03
Дов_дка_1819.zip
21 липня 2020 22:15
Електронний підпис
21 липня 2020 22:14
Vutyag z nakazu Savchenko.zip
21 липня 2020 22:14
Dovirenist_Savchenko.zip
21 липня 2020 22:14
Dovidka pro nazvu.zip
21 липня 2020 22:14
Bankivska Licenzia.zip
21 липня 2020 22:14
203379_ГР_1819_67 000.zip
21 липня 2020 22:14
ТК 4.pdf
21 липня 2020 22:14
ТК 3.pdf
21 липня 2020 22:14
ТК 2 Білінський І.В..pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП Рома

Товариство з обмеженою відповідальністю "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЗАХІД НЕО БУД"

ТОВ "АЛОВ-БУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП Рома
#22357406
Переможець 12 631 296,80
UAH з ПДВ
27 липня 2020 17:24

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 липня 2020 17:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП Рома
#22357406
12 631 296,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2023 08:56
10 від 28.07.23.pdf зміни до договору
02 серпня 2023 08:52
Електронний підпис зміни до договору
04 квітня 2023 14:02
9 до договору 10 08 20.pdf зміни до договору
04 квітня 2023 14:00
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 10:02
ДД 7 до 10 08-20.pdf зміни до договору
30 грудня 2022 10:00
Електронний підпис зміни до договору
07 грудня 2022 09:27
ДД №6 від 06.12.2022 Ціолковського кап ремонт дороги.pdf зміни до договору
07 грудня 2022 09:26
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2021 14:31
4 від 29.12.21 Ціолковського.pdf зміни до договору
29 грудня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
24 грудня 2020 16:02
дод.уг.3 Ціолковського дорога.pdf зміни до договору
24 грудня 2020 15:46
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 17:17
дод.уг.2 кап.рем.дор.по вул.Ціолковського.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 15:36
Електронний підпис зміни до договору
21 серпня 2020 16:05
дод.уг.1 кап.рем.дор.Ціолковського.pdf зміни до договору
21 серпня 2020 15:06
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 18:14
кап.рем.дор.по вул.Ціолковського (кориг).pdf укладений
10 серпня 2020 18:11

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
21 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміни до п. 10.2. розділу 10 Договору.
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору у зв'язку з затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку договору у зв'язку із затримкою фінансування витрат замовника
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна сторони замовника на підставі ухвали Львівської міської ради від 29.12.2020 № 7 «Про припинення місцевих рад шляхом приєднання до Львівської міської ради», ухвали Львівської міської ради від 30.11.2021 року № 1715
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: додатковий договір №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
07 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Вартість робіт, виконаних за Договором у 2022 році становить 6 511 462,33 грн. Вартість робіт, що підлягають виконанню за Договором в наступних бюджетних періодах становить 6 119 834,47 1.2.Внести зміни в Календарний графік виконання робіт (додаток №2) Договору та викласти його у новій редакції (додається)
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 квітня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 квітня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 липня 2023
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 10/08-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №10
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML