Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт споруд по вулиці Лікарняній 49, Знам’янської амбулаторії Іванівського району, Одеська область»
Очікувана вартість
1 435 234,60 UAH
UA-2020-07-06-007223-a 5cb3d985ce524bf09ffc6a8d4c769348
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Марія Діброва

+380487148515 uks.ooda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 41485381
Місцезнаходження: 65107, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Канатна, буд. 83
Контактна особа: Марія Діброва
+380487148515
uks.ooda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:54
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 13:14
Очікувана вартість: 1 435 234,60 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 7 176,18 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7176 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт споруд по вулиці Лікарняній 49, Знам’янської амбулаторії Іванівського району, Одеська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 67211, Україна, Одеська область, село Знам'янка Іванівського району, вулиця Лікарняна, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору . Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Залік авансу здійснюється на підставі актів виконаних робіт (ф. КБ-2В) та довідки (ф. КБ-3) протягом поточного місяця, у якому підписано акти виконаних робіт, або у наступному за поточним. Авансовий платіж є правом Замовника, а не його обов’язком. Замовник вправі відмовитися від перерахування авансового платежу Підряднику, а останній не вправі вимагати обов’язкової сплати такого платежу. Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за надані роботи здійснюються при отриманні Замовником бюджетного призначення на фінансування цих робіт. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 17:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:54
Тех.вимоги.pdf
06 липня 2020 17:54
Проект договору.pdf
06 липня 2020 17:54
Оголошення.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 13:35

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Будівельна фірма "ОСС" 1 309 871,78
UAH з ПДВ
1 309 871,78
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ГРІНБУД 1 412 995,16
UAH з ПДВ
1 412 995,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 липня 2020 15:59
Проект договора.pdf
15 липня 2020 15:59
Відоміст ресурсів.pdf
15 липня 2020 15:59
Локальний кошторис.pdf
15 липня 2020 15:59
Дефектний акт.pdf
15 липня 2020 15:59
Договірна цана.pdf
15 липня 2020 15:59
лицензия.pdf
15 липня 2020 15:59
Фінансова звітність.pdf
15 липня 2020 15:59
диплом виконроба.pdf
15 липня 2020 15:59
Паспорт директора.pdf
15 липня 2020 15:59
Статут.pdf
15 липня 2020 15:59
Пропозиція.pdf
15 липня 2020 15:59
Протокол НР.7Z
15 липня 2020 15:59
Наказ Фролова Ю.М.7Z
15 липня 2020 15:59
Лист для клієнтів.7z
15 липня 2020 15:59
Витяг із Статуту.7z
15 липня 2020 15:59
Банківська ліцензія.7z
15 липня 2020 15:59
Гарантія 6023-20.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Будівельна фірма "ОСС"

ТОВ ГРІНБУД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Будівельна фірма "ОСС"
#42217696
Відхилено 1 309 871,78
UAH з ПДВ
22 липня 2020 17:12
ТОВ ГРІНБУД
#41882262
Переможець 1 412 995,16
UAH з ПДВ
22 липня 2020 17:13

Документи

22 липня 2020 17:12
Електронний підпис

Документи

22 липня 2020 17:13
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 17:13

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ ГРІНБУД
#41882262
1 412 995,16
UAH з ПДВ
Документи

Документи

22 липня 2020 17:13
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 червня 2022 10:02
Електронний підпис зміни до договору
14 грудня 2020 10:16
Д.У. № 3 до Договору № 45 від 31 липня 2020 р..PDF зміни до договору
14 грудня 2020 10:15
Електронний підпис зміни до договору
23 листопада 2020 14:01
ДУ №45 Знам'янка.pdf зміни до договору
23 листопада 2020 13:59
Електронний підпис зміни до договору
28 жовтня 2020 13:23
SCAN0007.PDF зміни до договору
28 жовтня 2020 13:22
Електронний підпис укладений
31 липня 2020 09:56
Договір №41 від 31.07.2020.pdf укладений
31 липня 2020 09:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в преамбулу договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
23 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення змін в додаток №1
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна преамбули до основного Договору
Номер договору про закупівлю: 45
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 липня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 412 995,16
UAH (в тому числі ПДВ 235 499,19 UAH)