Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Софіївський район, с-ще Девладове, вул. Привокзальна, 12 (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Очікувана вартість
12 010 936,80 UAH
UA-2020-07-06-007159-a a9cd849498154951832181aec9df8030
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Юлія Кузнецова

+380563730123
+380563730108
tender.dks20@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04011650
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., Дніпро, вул. Старокозацька, 34
Контактна особа: Юлія Кузнецова
+380563730123,+380563730108
tender.dks20@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:37
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 12:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 12:00
Початок аукціону: 29 липня 2020 11:42
Очікувана вартість: 12 010 936,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 054,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською/російською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 – Будівництво амбулаторії на 1 лікаря з житлом за адресою: Дніпропетровська область, Софіївський район, с-ще Девладове, вул. Привокзальна, 12 (ДК 021:2015: 45210000-2 Будівництво будівель)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53132, Україна, Дніпропетровська область, с-ще Девладове, Софіївський район,, вул. Привокзальна, 12
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 грудня 2021
ДК 021:2015: 45210000-2 — Будівництво будівель

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Згідно постанови Кабінету Міністрів України від 27.12.2001р. №1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва» (зі змінами) та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2020 року, затвердженого наказом від 21.01.2020р. №23-ОД. Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи проводяться після надходження коштів з бюджету на розрахунковий рахунок Замовника для фінансування зазначених робіт та будуть здійснюватися на підставі акту здачі-приймання виконаних робіт по формі №КБ-2в, довідки про вартість виконаних будівельних робіт по формі №КБ-3 та рахунку на оплату робіт; проміжними платежами в міру виконання робіт. Пiсляоплата 10 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 12:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
10 липня 2020 15:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 11:53
Тендерна документація (Нова редакція).doc
10 липня 2020 15:46
Тендерна документація (Нова редакція).doc
06 липня 2020 17:37
Тендерна документація.doc
20 липня 2020 11:53
Перелік змін.docx
20 липня 2020 11:53
стаття 16 Додаток 1 (Нова редакція).doc
06 липня 2020 17:37
стаття 16 Додаток 1.doc
10 липня 2020 15:46
Інші документи Додаток 3(Нова редакція).doc
06 липня 2020 17:37
Інші документи Додаток 3.doc
10 липня 2020 15:46
Документи для переможця Додаток 4 (Нова редакція).doc
06 липня 2020 17:37
Документи для переможця Додаток 4.doc
10 липня 2020 15:46
Перелік змін.docx
06 липня 2020 17:37
стаття 17 Додаток 2.doc
06 липня 2020 17:37
Додаток 7 Технічна специфікація.doc
06 липня 2020 17:37
Проект договору Додаток 6.doc
06 липня 2020 17:37
Форма пропозиції Додаток 5.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Ліцензія
Дата подання: 08 липня 2020 08:19
Дата відповіді: 10 липня 2020 15:41
Доброго дня! Згідно вимог частини 6 розділу 3 Тендерної документації Учасники повинні мати відповідну ліцензію на провадження господарської діяльності у будівництві. На наш погляд, дана вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають будівельної ліцензії. Дискримінаційність ґрунтується на наступному: 1) 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурно-будівельного контролю та нагляду». 2) Постановою КМУ за № 218 від 13.03.2020 року було ліквідовано ДАБІ – єдиний орган виконавчої влади, який здійснював видачу будівельних ліцензій. 3) Постановою КМУ за № 219 від від 13.03.2020 року було визнано такими що втратили чинність певний перелік постанов КМУ, що в свою чергу, призвело до скасування передбаченого даними постановами порядку ліцензування у сфері архітектури та будівництва. 4) Отже, з 18 березня 2020 року видача ліцензій у сфері архітектури та будівництва (будівельних ліцензій) припинено, а потенційні ліцензіати відтепер не можуть отримати будівельну ліцензію. Встановлення Замовником вимоги про обов’язкову наявність у учасників відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві надає несправедливу перевагу учасникам які дану ліцензію встигли отримати, та унеможливлює участь у закупівлі тих учасників, які не встигли отримати дану ліцензію до внесення описаних вище змін, що призводить до обмеження конкуренції. Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року №922- VIII встановлено, що закупівлі здійснюються за принципами добросовісної конкуренції серед учасників; недискримінації учасників та рівного ставлення до них. Частиною 4 статті 5 встановлено, що Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Частина 4 статті 22 вказує, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Згідно частини 11 статті 26 Закону - документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. Враховуючи вищевикладене, керуючись чинним законодавством, просимо Замовника внести зміни до Тендерної документації в частині обов’язковості наявності у учасників відповідної ліцензії на провадження господарської діяльності у будівництві у зв’язку з описаними вище змінами до законодавства, яке регулювало ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, Ваше зауваження буде враховано, та внесено відповідні зміни до тендерної документації.
Щодо підтвердження фінансової спроможності
Дата подання: 14 липня 2020 08:48
Дата відповіді: 17 липня 2020 14:37
Щодо підтвердження фінансової спроможності. Як учаснику, який був зареєстрований у 2020 році підтвердити свою відповідність кваліфікаційному критерію про наявність фінансової спроможності? Адже у такого учасника відсутні звіти про фінансові результати за 2 попередні роки. Слід зазначити, що викладаючи вимоги до даного кваліфікаційного критерію з приміткою «за 2 попередні роки» Замовник автоматично обмежує право на участь даній закупівлі тим учасникам, які зареєстровані раніше ніж за 2 попередні роки, що є дискримінацією по відношенню до таких учасників. Прохання змінити перелік документів, якими підтверджується відповідність кваліфікаційному критерію про наявність фінансової спроможності таким чином, аби даний перелік не обмежував коло потенційних учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення, Ваше зауваження буде враховано, та внесено відповідні зміни до тендерної документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:03

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ" 11 050 000,00
UAH з ПДВ
10 432 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" 11 632 914,16
UAH з ПДВ
10 433 065,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 17:28
відгук (1).pdf
04 серпня 2020 17:27
Фін.Отчет.pdf
04 серпня 2020 17:27
уставные Эверест.zip
04 серпня 2020 17:27
Інженер Коштор.pdf
04 серпня 2020 17:27
Досвід.pdf
04 серпня 2020 17:27
Довідки Еверест.zip
04 серпня 2020 17:27
директор.zip
04 серпня 2020 17:26
Аналогічний Договір.pdf
28 липня 2020 10:08
Електронний підпис
28 липня 2020 10:07
ТехПаспорт.pdf
28 липня 2020 10:07
Техніка.pdf
28 липня 2020 10:07
Працівники.pdf
28 липня 2020 10:07
Посвідчення.pdf
28 липня 2020 10:07
Охорона Праці.pdf
28 липня 2020 10:07
Оренда техніки.pdf
28 липня 2020 10:07
Копрессор.pdf
28 липня 2020 10:07
1.3.4 відгук.pdf
28 липня 2020 10:07
Працівники.pdf
28 липня 2020 10:07
Fwd_ Гарантия.zip
28 липня 2020 10:07
Девладево.rar
28 липня 2020 10:07
Паспорт.pdf
28 липня 2020 10:07
Опис.pdf
28 липня 2020 10:07
Ліцензія.pdf
28 липня 2020 10:07
Вытяг Налоговый.pdf
28 липня 2020 10:07
12 Виписка.pdf
28 липня 2020 10:07
7 Наказ директор.pdf
28 липня 2020 10:07
6 Протокол зборів.pdf
28 липня 2020 10:07
Цінова пропозиція.pdf
28 липня 2020 10:07
Тендр. Докум. ДОВІДКИ.pdf
28 липня 2020 10:07
Статут.pdf
28 липня 2020 10:07
Ст.17.pdf
28 липня 2020 10:07
Проект Договору.pdf
28 липня 2020 10:07
Договір субподряду.pdf
28 липня 2020 10:07
Дог аналог 2.pdf
28 липня 2020 10:07
Дог аналог 1.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 17:55
Електронний підпис
11 серпня 2020 17:53
Кошториси 2 (Девладове).pdf
11 серпня 2020 17:53
ПВР (Девладове).pdf
11 серпня 2020 17:53
Кошториси 1 (Девладове).pdf
11 серпня 2020 13:03
Електронний підпис
11 серпня 2020 12:18
Довідка МВС.pdf
11 серпня 2020 12:18
Ліцензія та дозволи.pdf
11 серпня 2020 12:18
public_doc.p7s
11 серпня 2020 12:18
public_doc.pdf
11 серпня 2020 12:18
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2020 12:18
Довідка ч.2 ст.17.pdf
11 серпня 2020 12:18
Довідка п. 12 ч.1 ст.17.pdf
07 серпня 2020 09:46
Електронний підпис
27 липня 2020 12:21
Електронний підпис
27 липня 2020 12:03
ліцензія.pdf
27 липня 2020 12:03
Guarantee_20-63GR0016.pdf.p7s
27 липня 2020 12:03
Guarantee_20-63GR0016.pdf
27 липня 2020 12:03
Authorisations.pdf.p7s
27 липня 2020 12:03
Authorisations.pdf
27 липня 2020 11:45
Графік (Девладове).pdf
27 липня 2020 11:45
МТБ (Девладове).pdf
27 липня 2020 11:45
Баланс 2019.pdf
27 липня 2020 11:45
ПВР.pdf
27 липня 2020 11:45
Кошториси 2.pdf
27 липня 2020 11:45
Кошториси 1.pdf
27 липня 2020 11:44
ДЦ (додатки).pdf
27 липня 2020 09:55
ДЦ (Девладове).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ"

ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ"
#42579407
Відхилено 10 432 000,00
UAH з ПДВ
05 серпня 2020 16:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 18:35
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
Переможець 10 433 065,16
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 17:42
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 серпня 2020 14:28

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.2 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента. Виконання учасником аналогічного договору підтверджується документально шляхом надання копії такого договору з додатками (зазначеними у договорі), укладеного за останні три роки відносно дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Учасником ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ" у складі його ТП не було надано вказану довідку, чим порушено вищезазначені вимоги ТД. Надати довідку яка містить інформацію про виконання учасником аналогічного договору із зазначенням предмета закупівлі, назви та адреси контрагента з відповідним підтвердженням виконання такого договору. 2. Відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). Разом із тим зазначена обов’язкова наявність у штатному розкладі організації інженера з проектно-кошторисної роботи (необхідно надати копію сертифікату або свідоцтва). Учасником ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ" у складі його ТП було надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід № 5 від 20.07.2020 року, згідно якої у учасника відсутній інженер з проектно-кошторисної роботи, що суперечить вказаним вимогам ТД. Надати підтверджуючі інформацію та документи на виконання вказаних вимог ТД. 3. Відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати копію «Балансу» та копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за попередній рік. Фінансова спроможність учасника закупівлі: обсяг річного доходу (виручка) за попередній рік має бути не менше 30% від тендерної пропозиції учасника. Учасником ТОВ "МЕТАЛ-ІДЕЯ" у складі його ТП не було надано вказаних документів, чим порушено вимоги ТД. Надати необхідні документи на виконання вимог ТД.

Документи

05 серпня 2020 16:42
Електронний підпис
05 серпня 2020 16:39
відхил..pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до ч.3 Додатку 1 до ТД Учасники у складі своїх ТП мають надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання Договору про закупівлю із зазначенням: ПІБ, найменування посади, освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні). Встановлена обов’язкова наявність у штатному розкладі організації:інженера з проектно-кошторисної роботи, разом із тим необхідно надати копію сертифікату або свідоцтва. Учасником ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН" було надано у складі його ТП довідку № 21/07-04 від 21.07.2020 року про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід щодо виконання робіт якій в п.10-13 зазначив інженерів з проектно - кошторисної роботи, проте надав кваліфікаційний сертифікат лише на одного інженера з проектно - кошторисної роботи, що суперечить вимогам ТД. Надати інформацію та документи у відповідності до вищезазначених вимог ТД.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 10 серпня 2020 17:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "КОМЕРЦІЙНИЙ ЦЕНТР "ЛІБЕРТОН"
#37150299
10 433 065,16
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 червня 2021 10:07
ДУ№5 розірвання.pdf укладений
08 червня 2021 10:01
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 11:51
Договір №221-08-20.pdf укладений
21 серпня 2020 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 07 червня 2021
Сума оплати за договором: 9 644 968,82
UAH (в тому числі ПДВ 1 607 494,80 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з істотною зміною обставин, якими Сторони керувалися при укладанні Договору.