Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів)
Очікувана вартість
2 295 496,00 UAH
UA-2020-07-06-007131-a 17c9fbae6d1148abb860440f48e1e0e9
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталя Вікторівна Пилипенко

+380627446562 osvita-artray@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Бахмутської районної державної адміністрації Донецької області
Код ЄДРПОУ: 02142619
Місцезнаходження: 84792, Україна , Донецька обл., Бахмутский р-н, м. Світлодарськ, буд. 24 А
Контактна особа: Наталя Вікторівна Пилипенко
+380627446562
osvita-artray@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 16:21
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 16:21
Початок аукціону: 27 липня 2020 11:09
Очікувана вартість: 2 295 496,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 11 477,48 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 68864.88 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Часовоярської ЗОШ № 17
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, м. Часів Яр, Бахмутський район, вул. Д. Скрипниченка, 49
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Новолуганської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84543, Україна, Донецька область, с. Новолуганське, Бахмутський район, вул. Шкільна, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Світлодарської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька область, м. Світлодарськ, Бахмутський район, вул. 66 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Світлодарського НВК
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84792, Україна, Донецька область, м. Світлодарськ, Бахмутський район, вул. 24 А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Калинівської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84550, Україна, Донецька область, с. Калинівка, Бахмутський район, вул. Лісова, 29
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
2 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Часовоярської ЗОШ № 15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84551, Україна, Донецька область, м. Часів Яр, Бахмутський район, вул. Горького, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Миронівської ЗОШ № 1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84791, Україна, Донецька область, смт. Миронівський, Бахмутський район, вул. Молодіжна, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Миронівської ЗОШ № 2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84791, Україна, Донецька область, смт. Миронівський, Бахмутський район, вул. Мира, 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
Код ДК 021-2015 : 39160000-1 – Шкільні меблі (Навчальне обладнання та приладдя для кабінетів початкових класів) для Луганської ЗОШ
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84580, Україна, Донецька область, смт. Луганське, Бахмутський район, вул. Шкільна, 59
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар між Постачальником і Замовником проводяться після фактичного отримання товару, відповідно накладним та рахункам доданим до них, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів. Розрахунки здійснюються відповідно та в межах виділених асигнувань і кошторисного призначення на цю закупівлю. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за поставлений товар здійснюється протягом 7 (сіми) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок Пiсляоплата 14 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
13 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:01
НУШ(2020) зі змінами.docx
13 липня 2020 15:01
Перелік змін.pdf
13 липня 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 10:07
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
13 липня 2020 15:01
НУШ(2020) зі змінами.docx
06 липня 2020 17:32
НУШ(2020).docx
13 липня 2020 15:01
Перелік змін.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічні вимоги до ноутбуку
Дата подання: 08 липня 2020 14:51
Дата відповіді: 13 липня 2020 15:02
У відповідності до Наказу МОН № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" від 07.02.2020, вимоги до комп’ютерного обладнання (у т. ч. флеш-накопичувачів, навушників, мережевого обладнання, модуля для зберігання планшетів та ноутбуків), яким комплектуються навчальні кабінети початкової школи, визначаються відповідно до Типового переліку комп’ютерного обладнання для закладів дошкільної, загальної середньої та професійної (професійно-технічної) освіти, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України від 02 листопада 2017 року № 1440, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 15 січня 2018 року за № 55/31507, на підставі вище наведеного просимо привести вимоги до технічних характеристик ноутбука (Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук) до мінімальних у відповідності до наказу в пунктах: відеомонітор - інтегрований з корпусом; розмір діагоналі - не менше ніж 13,3", з роздільною здатністю не менше ніж 1920 × 1080; тип матриці - IPS зовнішні інтерфейси - не менше ніж 2 порти USB Type A версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 порт USB Type C версії не нижче 3.0; не менше ніж 1 Ethernet- порт (RJ-45); не менше ніж 1 порт VGA, або DVI, або HDMI, або mini-HDMI; не менше ніж 1 порт для підключення гарнітури (роз'єм під штекер TRS 3.5 mm)
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, Ваше звернення розглянуто, Замовником внесені відповідні зміни до Тендерної документації

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-007131-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ВІДОКРЕМЛЕНИЙ ПІДРОЗДІЛ ВСЕУКРАЇНСЬКОГО ГРОМАДСЬКОГО ДИТЯЧОГО РУХУ "ШКОЛА БЕЗПЕКИ" У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ, Код ЄДРПОУ:36364834
Дата подання: 10 липня 2020 08:19
Скасування вимоги про надання авторизаційного листа виробника
Шановний Замовнику, хочемо звернути Вашу увагу на те, що останнім часом у сфері державних закупівель щодо оснащення НУШ з’явився великий прошарок не доброчесних підприємств, які вступають у злочинну змову заради отримання надприбутків за рахунок державного бюджету.
В ЧОМУ ПОЛЯГАЄ ЗЛОЧИН.

Одне з підприємств злочинного угрупування отримує сфальсифікований Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, згідно якого воно є виробників майже усіх засобів навчання згідно НАКАЗУ 271 «_______».

Інші учасники угрупування, будучи афілійованими підприємствами підприємства-виробника товарів, без проблем отримують від нього авторизаційний лист виробника, який вимагає Замовник у складі своєї тендерної документації.
ПРИКЛАДІВ ОПИСАНИХ ЗМОВ МОЖНА НАВЕСТИ ВЕЛИКУ КІЛЬКІСТЬ. Одним з прикладів такої змови є: ПП «Укрдидактик», ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО2" (ЄДРПОУ: 41081133), ПП "ІНТЕЛЕКТ-ПРАВО +"(ЄДРПОУ: 40707140) - Директор Порохняч І. А та ТОВ «ТЕНФОР», ФОП Горбатко В.О.
ПП «Укрдидактик» оголосило себе виробником близько 1000 товарних позицій різних галузей промисловості, не маючи жодних доказів своєї виробничої діяльності.
Згідно додатка до Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 18.09.2019 року № 12.2-18-1/20672 ПП «Укрдидактик» є виробником цифрових вимірювальних комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Не потрібно пояснювати, яким могутнім виробничим потенціалом повинно володіти підприємство, щоб являти собою виробника такої різногалузевої продукції. Але, ґрунтовний аналіз фінансової звітності мікропідприємства за 2019 рік (форма №1-мс) – АУКЦИОН № UA-2020-05-25-006069-b виявив відсутність основних засобів, які є обов’язковою умовою виробничо-господарської діяльності будь-якого підприємства, а також відсутність достатньої кількості кваліфікованих працівників (середня кількість працюючих – 1 особа) для ведення такої різнопрофільної виробничої діяльності.
При цьому ПП «Укрдидактика» надає довідку про матеріально-технічне забезпечення, в якій зазначає про наявність автомобіля, складського приміщення та офісного приміщення. Про виробничі приміщення мова не йдеться, а вартість зазначених офісних та складських приміщень не відображається в фінансовій звітності (форма №1-мс).
Наведена інформація свідчить про фальсифікацію Висновку державної СЕС, яку дане підприємство надавало в складі своєї тендерної пропозиції.

Або ще приклад: давні друзі з Рівного, неоднарозово спільно (UA-2017-10-11-000675-b), (UA-2018-06-29-000066-c), (UA-2018-07-13-001668-b), привласнювали бюджетні гроші:
- ПП НВК «Учприлад» - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2019 року № 602-123-20-1/6083
- ФОП Шелест М. В. - Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи від 25.03.2020 року № 12.2-18-1/6149
оголосивши себе виробниками понад 1000 найменувань товарiв:
Iнтерактивний проектор, Iнтерактивна дошка (в Українi взагалі не виготовляється - все імпортне), комп’ютерів, різноманітних датчиків, музичних інструментів, шкільних меблів, мікроскопів біологічних та інших оптичних приладів, хірургічних інструментів, хімічного посуду, цифрового обладнання, хімічних реактивів, глобусів, картографічної продукції та багато іншого.
Взагалі, кому цікаво, дивіться ДУЖЕ ЦІКАВИЙ ролик (2017р):

https://www.youtube.com/watch?v=ls9K6D_r13k
Частотомір від ФОП "Шелест Маргарита Василівна" - 8000 грн. Скільки коштує "повітря".

І ЦІ ЗЛОЧИННІ ПІДПРИЄМСТВА НАДАЮТЬ СВОЇМ ЗМОВНИКАМ АВТОРИЗАЦІЙНИЙ ЛИСТ ВИРОБНИКА.
В даному випадку, вимога Замовника надати авторизаційний лист виробника провокує появу описаних угрупувань і несе в собі факт дискримінаційних дій відносно добросовісних Учасників, які вимушені звертатися за авторизаційними листами до 3-15 офіційних та дійсно існуючих виробників (залежно від широти асортиментного ряду). Звісно ж, що при великому асортименті товарів Учасники проводять закупівлі невеликих партій (2-5-10 одиниць одного найменування) у різних виробників, які не завжди раді відволікатися задля представлення авторизаціного листа для дрібних покупців. Часто отримати даний документ просто нема змоги.

ВИМАГАЄМО: Видалити з тендерної документації
1) вимоги надання авторизаційного листа виробника
2) копії сторінок ТУ. В даному контексті хочемо звернути увагу на письмо Директора шкільної освіти вiд 28.05.2020 р з QR кодом (додається), в якому мова йдеться про те, що копія технічних умов (ТУ) від виробників на дидактичні матеріали за процедурою не повинна погоджуватись Міністерством, оскільки це не входить до його компетенції та не входить до переліку обов’язкових документів для участі в держакупівлях.


Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 17:02
Шановний учаснику, відповідно до ч.3 ст.22 Закону України "Про публічні закупівлі" тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Кожен учасник має право отримати авторизаційний лист та ТУ, законодавство не містить жодних обмежень щодо заявників цих документів. Таким чином, зазначені вимоги тендерної документації не є дискримінаційними та не порушують права учасників

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 11:30

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 2 284 998,00
UAH з ПДВ
2 284 998,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ" 2 295 496,00
UAH з ПДВ
2 295 496,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 15:24
Електронний підпис
31 липня 2020 11:28
Довідка ДФС.rar
30 липня 2020 13:33
Інші документи.pdf
30 липня 2020 13:27
Довідка МВД.rar
30 липня 2020 13:08
Стаття 17pdf.pdf
30 липня 2020 13:06
Довідка корупція.zip
30 липня 2020 13:06
Довідка(1).zip
30 липня 2020 13:06
Довідка банкрутство.pdf
24 липня 2020 12:10
Електронний підпис
24 липня 2020 12:09
30. Довідки-2.pdf
24 липня 2020 12:09
8Сертифікати_page-0015.pdf
24 липня 2020 12:09
8Сертифікати_page-0001.pdf
24 липня 2020 12:09
Копія Исо 14001.PDF
24 липня 2020 12:09
Копія ISO 9001.PDF
24 липня 2020 12:09
ВН ан.дог 3.PDF
24 липня 2020 12:09
Ан.договор-3.PDF
24 липня 2020 12:09
Фин.отчётза год 2019.rar
24 липня 2020 12:09
Документи освіта.pdf
24 липня 2020 12:09
Банківська гарантія.zip
24 липня 2020 12:09
25 Трудова Капуста.pdf
24 липня 2020 12:09
24 Трудова Гудзенко.pdf
24 липня 2020 12:09
23Трудова Барабан.pdf
24 липня 2020 12:09
22 Трудова Коробкін.pdf
24 липня 2020 12:09
21 Нот зав Скрябин.pdf
24 липня 2020 12:09
20 Трудова Скрбін.pdf
24 липня 2020 12:09
18 Трудова Пащенко.pdf
24 липня 2020 12:09
16Трудова Курилко.pdf
24 липня 2020 12:09
16. Макет гроші.pdf
24 липня 2020 12:09
13 ЛР Ліцензія.pdf
24 липня 2020 12:09
8Сертифікати.pdf
24 липня 2020 12:09
8 ГЛ занижені ціни.pdf
24 липня 2020 12:09
7 ЛП ціна на товар.pdf
24 липня 2020 12:09
7 Дов. Працівники.pdf
24 липня 2020 12:09
6 ЛП термін дії ТП.pdf
24 липня 2020 12:09
4.4 ГЛ виробника.pdf
24 липня 2020 12:09
4.3 Захист довкілля.pdf
24 липня 2020 12:09
3 Стаття 17.pdf
24 липня 2020 12:09
2.22 Паспарт, код ориг.pdf
24 липня 2020 12:09
2.21 Опис реєстратора.PDF
24 липня 2020 12:09
2.20 Статут оригінал.PDF
24 липня 2020 12:09
2.19 Протоколи, накази.pdf

Публічні документи

23 липня 2020 11:46
якість товару.pdf
23 липня 2020 11:46
цінова пропозиція.pdf
23 липня 2020 11:46
Тех вимоги.pdf
23 липня 2020 11:46
склад ціни.pdf
23 липня 2020 11:46
Своєчасна поставка.pdf
23 липня 2020 11:46
санкції.pdf
23 липня 2020 11:46
проект договору.pdf
23 липня 2020 11:46
працівники.pdf
23 липня 2020 11:46
Паспорт.pdf
23 липня 2020 11:46
наявність МТБ.pdf
23 липня 2020 11:46
лист згода.pdf
23 липня 2020 11:46
доставка.pdf
23 липня 2020 11:46
довкілля.pdf
23 липня 2020 11:46
гарантійний термін.pdf
23 липня 2020 11:46
Виписка ЄДРПОУ.pdf
23 липня 2020 11:46
гарантія.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФОП "ФІСАЙ РОМАН ВІКТОРОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 2 284 998,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 10:08

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 10:08

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
2 284 998,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
21 жовтня 2020 09:49
Електронний підпис зміни до договору
13 серпня 2020 12:58
Договір.pdf зміни до договору
13 серпня 2020 12:57
Електронний підпис укладений
11 серпня 2020 10:11
Договір.pdf укладений
11 серпня 2020 10:09

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
13 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Уточнення умов Договору
Номер договору про закупівлю: 265
Договір:
Номер додаткової угоди: 265
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 2 284 998,00
UAH (в тому числі ПДВ 380 833,00 UAH)