Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт внутрішних приміщень ДНЗ №3 за адресою: вул. Соборна 28, м. Жмеринка
Очікувана вартість
250 689,00 UAH
UA-2020-07-06-007009-a 9fa0e15f472743ebbe17555bc960a3bb
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Черемисін

+380976329355 osvita@zhmr.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Жмеринської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02125786
Вебсайт: http://uposv-zmr.com.ua/
Місцезнаходження: 23100, Україна , Вінницька обл., м. Жмеринка, вул. Київська, 1а
Контактна особа: Сергій Черемисін
+380976329355
osvita@zhmr.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 17:10
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:57
Очікувана вартість: 250 689,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 260,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт внутрішних приміщень ДНЗ №3 за адресою: вул. Соборна 28, м. Жмеринка( місцевий бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 23100, Україна, Вінницька область, м. Жмеринка, вул. Київська 1а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 17:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 17:10
Оголошення ред днз №3.doc
06 липня 2020 17:10
Тендерна_документація ДНЗ№3.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-007009-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ТУР", Код ЄДРПОУ:13300442
Дата подання: 06 липня 2020 19:08
Діскрімінаційна вимога.
Вимогу тенедрної документації : надати " Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) інформацію про виконання якого надана у складі тендерної пропозиції, щ повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів)" в частині дати видачі відгуку рахуємо неправомірної , діскрімінаційною і необгрунтованою , чому учасник не може надати позитивний відгук дата видачи якого буде пізніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів ? Просимо скасувати дану вимогу яка таку , що суперечить Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 12:43
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним із принципів здійснення державних закупівель є максимальна економія та ефективність та прозорість. Станом на сьогоднішній день чинне законодавство про закупівлі не містить визначення дискримінаційних вимог тендерної документації. Проте відповідно до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Щодо розробки тендерної документації" від 07.02.2017 № 3302-06/3812-06 Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та вказує в тендерній документації про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Також, згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Враховуючи вищезазначене, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам, визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» та з дотриманням законодавства в цілому. Враховуючи положення статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовником в тендерній документації за вищезазначеним предметом закупівлі визначено спосіб документального підтвердження такого критерію, як наявність документального підтвердження досвіду виконання аналогічного договору. Вимога щодо підтвердження учасниками досвіду виконання аналогічних договорів Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) інформацію про виконання якого надана у складі тендерної пропозиції, що мають бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений печаткою та підписом керівника замовника, повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності). Така вимога надає Замовнику захист від недобросовісних учасників або підрядників, які виконують роботи неналежної якості. Тому, дана вимога замовника не є дискримінаційною умовою. Одночасно зазначаємо, що автором даного питання документально не доведено у своєму проханні, чому він не може підтвердити досвід виконання аналогічних договорів за встановленими вимогами, а також яким чином дана вимога порушує його права та законні інтереси, перешкоджає йому взяти участь у даній процедурі закупівлі, адже тендерна документація по даній процедурі дає можливість кожному учаснику подати в складі тендерної пропозиції документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання тих чи інших документів та інформації, у т.ч. аналогів документу/інформації. Отже, тендерна документація розроблена з дотриманням всіх вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та не містить будь-яких вимог, що обмежують конкуренцію та не призводять до дискримінації Учасників.
На підставі вище викладеного, Ваша вимога не задоволена та умови тендерної документації залишаються незмінними. Учасник зобов’язаний надати позитивний відгук дата видачи якого буде пізніше ніж дата оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів, а саме датований після 06.07.2020 року.
Номер вимоги: UA-2020-07-06-007009-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП "ТУР", Код ЄДРПОУ:13300442
Дата подання: 06 липня 2020 19:15
Необгрунтована вимога.
Вимога надати Лист- згоду на обробку персональних даних працівників задіяних у виконані договору необгрунтована і незаконна , тому що ніхто з працівників учасників до моменту укладання договору не задіян в виконанні договору , крім того учасник закупівлі тільки може планувати кого з працівників він може задіяти для виконання робіт в разі перемоги. Вимагаємо скасувати дану вимогу , як необгрунтовану і надуману ,яка суперечить законодавству України.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 липня 2020 12:57
Шановний користувачу, повідомляємо, що Закон України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Персональні дані – відомості чи сукупність відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована (згідно частини 1 статті 11 Закону України “Про інформацію”).
Згідно ст. 16 ЗУ “Про публічні закупівлі” замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документального підтвердження інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, джерелами відомостей про фізичну особу є: видані на її ім'я документи; підписані нею документи; відомості, які особа надає про себе.. Це, наприклад: дипломи про закінчення навчальних закладів; накази про призначення; трудові книжки; паспортні дані, посвідчення з охорони праці, звіти які містять ПІП, коди, паспортні дані, тощо. Кожен із зазначених документів містить певну інформацію про особу, яку не кожен бажає оприлюднювати.
Відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі», Після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Постачальником в складі тендерної пропозиції стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, відтак відповідність учасника встановленим каліфікаційним критеріям визначених ст.16 є підставою для надання Учасником відповідних документів та в результаті обробки Замовником, а відтак Замовник зобов’язаний отримати згоду на обробку персональних даних працівників Учасника та безпосередньо учасника процедури закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 15:18

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Тріумф-СП 229 604,18
UAH з ПДВ
229 604,18
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС" 239 209,20
UAH з ПДВ
239 209,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 липня 2020 22:14
Електронний підпис
21 липня 2020 22:12
Тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 22:12
статут.pdf
21 липня 2020 22:12
проект договору.pdf
21 липня 2020 22:12
посвідчення.pdf
21 липня 2020 22:12
погодження умов.pdf
21 липня 2020 22:12
медичні довідки.pdf
21 липня 2020 22:12
Кошторис.pdf
21 липня 2020 22:12
копії сертифікатів.pdf
21 липня 2020 22:12
календарний графік.pdf
21 липня 2020 22:12
зразок підпису.pdf
21 липня 2020 22:12
Довідки.pdf
21 липня 2020 22:12
Довідка.pdf
21 липня 2020 22:12
Довідка з налогової.pdf
21 липня 2020 22:12
Гарантійний термін.pdf
21 липня 2020 22:12
Витяг з ЄДРЮО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Тріумф-СП

ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ Тріумф-СП
#43577730
Відхилено 229 604,18
UAH з ПДВ
27 липня 2020 16:19
ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС"
#43062814
Рішення скасоване 239 209,20
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 09:19
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 09:34
ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС"
#43062814
Відхилено 239 209,20
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 11:26

Документи

27 липня 2020 16:19
Електронний підпис
27 липня 2020 16:18
Відхилення Тріумф.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Управління освіти Жмеринської міської ради м. Жмеринка «28» липня 2020 р. Порядок денний: Розгляд тендерної пропозиції учасника, ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС"43062814 поданої на участь у відкритих торгах щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, Поточний ремонт внутрішних приміщень ДНЗ №3 за адресою: вул. Соборна 28, м. Жмеринка (№ оголошення - UA-2020-07-06-007009-a) - на відповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації та вимогам чинного законодавства. По питанню порядку денного: 1) Встановлено, що до кінцевого строку подання тендерних пропозицій було подано 2 тендерні пропозиції: ФОРМА РЕЄСТРУ отриманих пропозицій 1. Номер процедури закупівлі в електронній системі закупівель: UA-2020-07-06-007009-a 2. Найменування учасника 3. Код згідно з ЄДРПОУ учасника 4. Дата та час подання тендерних пропозицій ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС" 43062814 21 липня 2020 21:37 ТОВ Тріумф-СП 43577730 21 липня 2020 22:11 Оголошення результатів: ТОВ Тріумф-СП 229 604,18 ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС" 239 209,20 Після детального розгляду було виявлено наступне: тендерна пропозиція учасника, ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС"43062814 подана на участь у відкритих торгах щодо закупівлі - основний словник національного класифікатора України ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник"– ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи, Поточний ремонт внутрішних приміщень ДНЗ №3 за адресою: вул. Соборна 28, м. Жмеринка (№ оголошення - UA-2020-07-06-007009-a) містить невідповідність інформації в документах, що підтверджують відповідність, учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону, а саме: Згідно Додаток 1 до тендерної документації, кваліфікаційні вимоги до учасника, пункт 3.2 вимагалося : досвід виконання аналогічного договору, а саме, наявність досвіду виконання договору з виконання аналогічних робіт щодо предмету закупівлі з дотриманням положень укладення аналогічного договору та вимог замовника згідно такого договору (копія договору та позитивного відгуку від замовника згідно виконання договору). Відповідає, якщо учасником надано у складі пропозиції копію аналогічного договору з додатками, скановану копію з оригіналу позитивного відгуку щодо виконання аналогічного договору від замовника, Позитивний відгук (або рекомендаційний лист, тощо) інформацію про виконання якого надана у складі тендерної пропозиції, що мають бути складений на фірмовому бланку замовника (за наявності), завірений печаткою та підписом керівника замовника, повинен бути датований (дата видачі відгуку має бути не раніше дати оприлюднення оголошення про проведення даних відкритих торгів), окрім цього відгук повинен містити інформацію щодо реквізитів договору, щодо виконання якого надається такий відгук (дата укладення, номер за наявності). Також надати підтверджуючи документи виконання договору, документи що свідчать про оплату товару (платіжний документ). Учасник не надав додатки до аналогічних договорів. Згідно Додаток 1 до тендерної документації, кваліфікаційні вимоги до учасника, пункт 2.1.Вимагалося Довідка (складена учасником в довільній формі) про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до надання послуг (виконання робіт), що є предметом закупівлі. (Зведена довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Відповідає, якщо Учасником зазначено інформацію: загальну кількість працівників із зазначенням їх ПІБ, посади, освіти, спеціальності, кваліфікації, досвіду роботи на посаді. Участником надана довідка Інформація про наявність кваліфікованих працівників, які маю ть необхідні знання та досвід без зазначення спеціальності, кваліфікації та освіти працівників, досвіду роботи на посаді. Також в довідці вказані працівники : Яковець Р.В. та Тиворський С.М , але в Копії квартального звіту 1 ДФ та Копії звіту про суми нарахованої заробітної плати відсутні відомості про даних працівників. Згідно Додаток 1 до тендерної документації, кваліфікаційні вимоги до учасника, пункт1.Вимагалося Зведена довідка, складена Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази, необхідних для виконання робіт згідно предмету закупівлі (відповідає якщо Учасником зазначено інформацію: щодо обладнання (власне або орендоване) на фірмовому бланку та за підписом уповноваженої особи та містить відбиток печатки, а також додатки до довідки – копії відповідних документів, що підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази зазначеного в довідці. (копії договорів та завірені копії свідоцтва про реєстрацію механізмів та транспортних засобів, та право власності нерухомого майна або договору оренди нерухомого майна.) учасник надав дану довідку, але зі Скан-копії оригіналу чинного протоколу про випробування спеціалізованою організацією електроінструменту, що буде використовуватися при виконані робіт та зазначений в довідці про наявність обладнання та матеріально технічної бази видно що в учасника є в наявності бетономішалка. Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Вимагається: 1) Довантажити додатки до аналогічних договорів. 2) Довантажити підтверджуючі документи на працівників: Яковець Р.В. та Тиворський С.М., а також привести в відповідність Довідку про працівників відповідної кваліфікації. 3) Привести в відповідність зведену довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Тому, управління освіти Жмеринської міської ради, повідомляє, що учасник ТОВ "ФЕЛІКС ЛЕОНІС"43062814 може виправити невідповідність в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження вище вказаних документів закупівлі через електронну систему закупівель нового документа в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, з дотриманням вимог ч.9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі». Уповноважена особа управління освіти Жмеринської міської ради С.В. Черемисін

Документи

11 серпня 2020 11:26
Електронний підпис

Інформація про відміну

Дата відміни
11 серпня 2020 11:26
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі