Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Лінгафонний кабінет
Очікувана вартість
355 000,00 UAH
UA-2020-07-06-006853-a ● 824b88c792c54ca98104fd354950e20e
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | БЛАГОВІЩЕНСЬКИЙ НВК № 1 |
Код ЄДРПОУ: | 33333913 |
Місцезнаходження: | 26400, Україна , Кіровоградська обл., місто Благовіщенське, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 7 |
Контактна особа: |
Дар'я Глущенко +380986729233 danahabarova2020@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 16:53 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 16:49 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 16:49 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 11:52 |
Очікувана вартість: | 355 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 775,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Лінгафонний кабінет
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
26400, Україна, Кіровоградська область, Благовішенське, вул.Заводська 7
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
13 липня 2020 08:29 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
13 липня 2020 08:28 |
лінгофонний кабінет 2020.docx | |
13 липня 2020 08:28 |
лінгофонний кабінет 2020.pdf |
13 липня 2020 08:29 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
13 липня 2020 08:28 |
лінгофонний кабінет 2020.docx
|
||||||
13 липня 2020 08:28 |
лінгофонний кабінет 2020.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Прохання
Дата подання: 07 липня 2020 11:24
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:23
Шановний Замовник!
Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу вимогу та повідомляємо наступне
Тендерну документацію було завантажено в DOC форматі.
Тендерну документацію було завантажено в DOC форматі.
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 07:24
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:16
Шановний Замовник!
Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»?
Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме Ви Системні блоки на базі процесора AMD?
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо Вам за звернення та повідомляємо наступне
Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Тендерні пропозиції будуть розглядатись на відповідність вимогам встановленим до учасника тендерною документацією та ЗУ «Про публічні Закупівлі». Тендерні пропозиції які не будуть відповідати вимогам тендерної документації будуть відхилені відповідно до норм чинного законодавства.
Всі посилання на торговельну марку, фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника слід читати як «або еквівалент». Тендерні пропозиції будуть розглядатись на відповідність вимогам встановленим до учасника тендерною документацією та ЗУ «Про публічні Закупівлі». Тендерні пропозиції які не будуть відповідати вимогам тендерної документації будуть відхилені відповідно до норм чинного законодавства.
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 07:24
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:17
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу вимогу та повідомляємо наступне
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник»
Відповідно до Додатку 2 Тендерної документації «Доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання для навчальних кабінетів здійснює Постачальник»
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 07:30
Дата відповіді: 09 липня 2020 09:17
Шановний Замовник!
Тендерна документація містить інформації щодо необхідності надання електронної банківської гарантії розміром: не перевищує 0,01% очікуваної вартості закупівлі - 35,50 грн. (Тридцять п’ять гривень 50 коп.), проте на самому електронному майданчику (в системі Проззоро) відсутні будь-які вказівки/інформації стосовно такої особливості даної закупівлі як банківська гарантія.
Просимо надати роз'яснення щодо цього нюансу та розмістити/відобразити у разі необхідності відповідну інформацію і на електронному майданчику.
Дякуємо за відповідь!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, дякуємо за Вашу вимогу та повідомляємо наступне
При складанні тендерної документації була допущена технічна помилка, Ваші зауваження взяті до у ваги, до тендерної документації будуть внесені зміни.
При складанні тендерної документації була допущена технічна помилка, Ваші зауваження взяті до у ваги, до тендерної документації будуть внесені зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 12:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ФОП Cкуловатов Олександр |
353 000,00
UAH з ПДВ
|
353 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІКСІ-ЦЕНТР" |
354 978,00
UAH з ПДВ
|
354 978,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Cкуловатов Олександр #3221912091 |
Переможець |
353 000,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 11:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
10 листопада 2021 12:54
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:22
|
Сканировать20006.TIF | зміни до договору |
10 серпня 2020 14:17
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 12:58
|
Сканировать20005.TIF | укладений |
10 серпня 2020 12:56
|
Сканировать20004.TIF | укладений |
10 серпня 2020 12:56
|
Сканировать20003.TIF | укладений |
10 серпня 2020 12:56
|
Сканировать20002.TIF | укладений |
10 серпня 2020 12:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 10 серпня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | додається специфікація |
Номер договору про закупівлю: | 51 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 51 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |