Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт «Енергоефективна термосанація опорного навчального закладу Левківська ЗОШ І-ІІІ ст.» (Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2а)
Очікувана вартість
13 916 299,00 UAH
UA-2020-07-06-006327-a ● 72be4309acd34bed9c9798d5c9063c80
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області |
Код ЄДРПОУ: | 02143040 |
Місцезнаходження: | 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1 |
Контактна особа: |
Жанна Броницька +380412424690 ztprodukty@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 16:15 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 липня 2020 15:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 27 липня 2020 12:42 |
Очікувана вартість: | 13 916 299,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 70 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт «Енергоефективна термосанація опорного навчального закладу Левківська ЗОШ І-ІІІ ст.» (Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
12405, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 липня 2020 14:53 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
16 липня 2020 14:52 |
перелік змін левків термосанація.doc | |
16 липня 2020 14:52 |
ТД левків термосанація зі змінами.doc | |
06 липня 2020 16:17 |
ОГОЛОШЕННЯ левків термосанація.doc | |
06 липня 2020 16:15 |
левків термосанація дефектний акт.pdf | |
06 липня 2020 16:15 |
додаток 2 до договору.xls | |
06 липня 2020 16:15 |
Договір.docx | |
06 липня 2020 16:15 |
додаток 3 до договору.xls | |
06 липня 2020 16:15 |
Додаток 1 до договору.docx |
16 липня 2020 14:53 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
16 липня 2020 14:52 |
перелік змін левків термосанація.doc
|
|||
16 липня 2020 14:52 |
ТД левків термосанація зі змінами.doc
|
|||
06 липня 2020 16:17 |
ОГОЛОШЕННЯ левків термосанація.doc
|
|||
06 липня 2020 16:15 |
левків термосанація дефектний акт.pdf
|
|||
06 липня 2020 16:15 |
додаток 2 до договору.xls
|
|||
06 липня 2020 16:15 |
Договір.docx
|
|||
06 липня 2020 16:15 |
додаток 3 до договору.xls
|
|||
06 липня 2020 16:15 |
Додаток 1 до договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно надання документів
Дата подання: 07 липня 2020 16:20
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:43
Доброго дня!
Просимо надати роз'яснення стосовно ВИМОГИ ТД - надання лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.. (Додаток 4 ТД)
Учаснику у складі пропозиції, вищевказані Листи-згода необхідно надовати на уповноважену особу (підписання пропозиції, договору) , чи на всіх фізичних осіб ?, щодо яких подано інформацію учасником, та відповідно яких можливо ідентифікувати. (засновники, посадові особи /працівники, субпідрядники тощо.. ) ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи, що підписала документи пропозиції.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 14 липня 2020 11:04
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:59
Шановний Замовнику!
Відповідно вимог пункту 6 Розділу 2 Тендерної документації Учасники повинні надати календарний графік виконання робіт (який є Додатком 2 до Проект Договору № будівельного підряду по об’єкту). Просимо уточнити, окрім календарного графіку виконання робіт, Учасники повинні надавати підписаний та заповнений Проект Договору № будівельного підряду по об’єкту згідно Додатку 7 до тендерної документації з відповідними додатками?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Так, Учасники повинні надавати підписаний та заповнений Проект Договору № будівельного підряду по об’єкту згідно Додатку 7 до тендерної документації з відповідними додатками.
Щодо паспорту
Дата подання: 14 липня 2020 11:05
Дата відповіді: 16 липня 2020 14:51
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 2 розділу V Тендерної документації вимагається надання паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників тощо.
Виникає обґрунтоване питання: навіщо Замовнику паспорт(и) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», якщо це фізична особа-підприємець чи директор юридичної особи?
Зазначаємо, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасниками в складі тендерної пропозиції, стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо.
Нагадуємо Вам, що згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України.
Окрім того, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані.
Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України.
Відповідно вимог Тендерної документації Замвоником вимагаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору підряду: виписка з протоколу засновників, наказу про призначення, або довіреності, доручення чи інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору підряду.
Зазначаємо, що в Україні за останній час стала відкритою інформація зі значної кількості реєстрів. Інформація з цих реєстрів стане Вам у нагоді як Замовнику. Так, прізвище, ім’я по-батькові директора зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) і цю інформацію можна переглянути в ЄДР за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит.
Таким чином, з метою недопущення оскарження встановлених дискримінаційних вимог в органі оскарження та, відповідно, затягування процедури закупівлі, просимо розглянути питання щодо внесення змін у тендерну документацію та для учасників фізичних осіб - підприємців чи юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об’єднань учасників, видалити вимогу стосовно надання паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до пункту 2 розділу V Тендерної документації.
Щодо санкцій
Дата подання: 14 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:09
Шановний Замовнику!
Відповідно пункту 11 частини 1 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", на що Учасники надають підтвердження у вигляді Інформації в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно Додатку 3 до Тендерної документації.
Разом з цим, Замовником згідно пункту 2 розділу V Тендерної документації вимагається надання листа-гарантії щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності).
Таким чином, Замовником встановлено два підтвердження на одну підставу, що, на нашу думку, є зайвим та незрозуміло, для чого це потрібно.
Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону, чітко та однозначно прописувати свої вимоги у Тендерній документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо Додатку 1
Дата подання: 14 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 16 липня 2020 14:51
Шановний Замовнику!
Вимогами пункту 4 Розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Одночасно Замовником у Додатку 1 до тендерної документації (ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ») вказано, що учасник повинен підтвердити, що погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій (п.2 Додатку 1). Зазначене формулювання не відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон).
Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону та пункту 4 Розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Додатку 1 Тендерної документації.
ФОРМА ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА
Дата подання: 14 липня 2020 11:53
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:14
Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію щодо структури організації із зазначенням конкретних посад та структурних підрозділів. В якому ракурсі Учасники повинні надати вказану інформацію, якщо штатним розкладом не передбачено структурних підрозділів загалі? Чи необхідно надавати перелік всіх посад Учасника? Якшо так, то навіщо Замовнику така інформація?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Структура і штатна чисельність — це організаційний документ, в якому в певному порядку перелічені структурні підрозділи організації і зазначена відповідна кількість штатних одиниць. Зазвичай, готують цей документ за формою, запропонованою у Збірнику уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів (схвалено Протоколом засідання Нормативно-методичної комісії Укрдержархіву 22.11.2015 № 7).
Якщо структурою організації не передбачено структурних підрозділів, учасник надає тільки штатну чисельність працівників з переліком конкретних посад.
Штатний розпис підприємства не відноситься до конфіденційної інформації та може бути наданий у складі пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Якщо структурою організації не передбачено структурних підрозділів, учасник надає тільки штатну чисельність працівників з переліком конкретних посад.
Штатний розпис підприємства не відноситься до конфіденційної інформації та може бути наданий у складі пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-006327-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер", Код ЄДРПОУ:25304787
Дата подання: 14 серпня 2020 08:41
Переглянути рішення тендерного комітету.
ВИМОГА
(в порядку ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області від 12.08.2020 р. № 141 пропозиція ПП будівельно-монтажна фірма «Майстер» була відхилена через відсутність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту.
Вважаємо недостатньою аргументацію Замовника, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій виходячи з наступного:
В аналогічній ситуації при розгляді пропозиції ПП «Звягель-Буд» Замовником, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», було надано учаснику термін на усунення невідповідностей і пропозиція була відхилена лише після того, як учасник не усунув ці невідповідності. Відтак виникає підозра про різний підхід до учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.3) ч.1 ст.31 та ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» надання Замовнику копії ліцензії чи дозволу передбачено тільки для переможця закупівлі під час укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, з метою врегулювання ситуації без звернення до Антимонопольного комітету України, вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету.
Розгорнути
Згорнути
(в порядку ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області від 12.08.2020 р. № 141 пропозиція ПП будівельно-монтажна фірма «Майстер» була відхилена через відсутність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту.
Вважаємо недостатньою аргументацію Замовника, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій виходячи з наступного:
В аналогічній ситуації при розгляді пропозиції ПП «Звягель-Буд» Замовником, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», було надано учаснику термін на усунення невідповідностей і пропозиція була відхилена лише після того, як учасник не усунув ці невідповідності. Відтак виникає підозра про різний підхід до учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.3) ч.1 ст.31 та ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» надання Замовнику копії ліцензії чи дозволу передбачено тільки для переможця закупівлі під час укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, з метою врегулювання ситуації без звернення до Антимонопольного комітету України, вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 11:52
На вимогу від 14.08.2020 року повідомляємо наступне.
Згідно частини девятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, тендерним комітетом виявлено, що у складі тендерної пропозиції ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" відсутні:
- розрахунок першого блоку загальновиробничих витрат, чим не дотримано вимоги п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації;
- інформація в довільній формі щодо дотримання вимог пункт 11 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає умовам п.11 Додатку №3 тендерної документації (протокол №142 від 14.08.2020 року).
Згідно частини девятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, тендерним комітетом виявлено, що у складі тендерної пропозиції ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" відсутні:
- розрахунок першого блоку загальновиробничих витрат, чим не дотримано вимоги п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації;
- інформація в довільній формі щодо дотримання вимог пункт 11 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає умовам п.11 Додатку №3 тендерної документації (протокол №142 від 14.08.2020 року).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ПП "СКЕФАЛД - 2" |
11 065 194,23
UAH з ПДВ
|
10 497 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" |
11 816 224,80
UAH з ПДВ
|
10 498 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" |
12 412 278,00
UAH з ПДВ
|
10 499 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" |
12 414 229,20
UAH з ПДВ
|
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" |
11 990 082,00
UAH з ПДВ
|
11 111 999,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" |
12 473 134,00
UAH з ПДВ
|
11 597 134,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "КОМПАНІЯ РОС" |
12 862 159,48
UAH з ПДВ
|
11 599 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АртХаус |
12 499 012,68
UAH з ПДВ
|
12 499 012,68
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП Елітбуд-1 |
12 953 879,09
UAH з ПДВ
|
12 953 879,09
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" |
13 569 944,57
UAH з ПДВ
|
13 569 944,57
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "СКЕФАЛД - 2" #35099849 |
Відхилено |
10 497 000,00
UAH з ПДВ
|
06 серпня 2020 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 15:08
|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" #41437715 |
Відхилено |
10 498 000,00
UAH з ПДВ
|
10 серпня 2020 16:45
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" #40467969 |
Відхилено |
10 499 000,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2020 16:24
|
|
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" #25304787 |
Відхилено |
10 500 000,00
UAH з ПДВ
|
13 серпня 2020 11:13
|
|
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" #13545190 |
Переможець |
11 111 999,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2020 16:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 16:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 березня 2021 14:09
|
догов55_ду1.pdf | укладений |
01 березня 2021 14:06
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 вересня 2020 15:18
|
угода 1pdf.pdf | зміни до договору |
22 вересня 2020 15:09
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2020 16:40
|
догов55_дод3.pdf | укладений |
08 вересня 2020 16:39
|
догов55_дод2.pdf | укладений |
08 вересня 2020 16:39
|
догов55_дод1.pdf | укладений |
08 вересня 2020 16:39
|
догов55.pdf | укладений |
08 вересня 2020 16:38
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 17 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 22 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 55 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |