Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт «Енергоефективна термосанація опорного навчального закладу Левківська ЗОШ І-ІІІ ст.» (Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2а)
Очікувана вартість
13 916 299,00 UAH
UA-2020-07-06-006327-a 72be4309acd34bed9c9798d5c9063c80
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Жанна Броницька

+380412424690 ztprodukty@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області
Код ЄДРПОУ: 02143040
Місцезнаходження: 10003, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Лесі Українки, 1
Контактна особа: Жанна Броницька
+380412424690
ztprodukty@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:15
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 15:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:42
Очікувана вартість: 13 916 299,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 70 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт «Енергоефективна термосанація опорного навчального закладу Левківська ЗОШ І-ІІІ ст.» (Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2а)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12405, Україна, Житомирська область, Житомирський район, с. Левків, вул. Олімпійська, 2а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 липня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 липня 2020 14:52
перелік змін левків термосанація.doc
16 липня 2020 14:52
ТД левків термосанація зі змінами.doc
06 липня 2020 16:15
ТД левків термосанація.doc
06 липня 2020 16:17
ОГОЛОШЕННЯ левків термосанація.doc
06 липня 2020 16:15
левків термосанація дефектний акт.pdf
06 липня 2020 16:15
додаток 2 до договору.xls
06 липня 2020 16:15
Договір.docx
06 липня 2020 16:15
додаток 3 до договору.xls
06 липня 2020 16:15
Додаток 1 до договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно надання документів
Дата подання: 07 липня 2020 16:20
Дата відповіді: 08 липня 2020 16:43
Доброго дня! Просимо надати роз'яснення стосовно ВИМОГИ ТД - надання лист-згода на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних.. (Додаток 4 ТД) Учаснику у складі пропозиції, вищевказані Листи-згода необхідно надовати на уповноважену особу (підписання пропозиції, договору) , чи на всіх фізичних осіб ?, щодо яких подано інформацію учасником, та відповідно яких можливо ідентифікувати. (засновники, посадові особи /працівники, субпідрядники тощо.. ) ?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: На вимогу Закону України «Про захист персональних даних» Учасник повинен надати в складі пропозиції Лист-згоду на обробку персональних даних посадової особи, що підписала документи пропозиції.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 14 липня 2020 11:04
Дата відповіді: 15 липня 2020 16:59
Шановний Замовнику! Відповідно вимог пункту 6 Розділу 2 Тендерної документації Учасники повинні надати календарний графік виконання робіт (який є Додатком 2 до Проект Договору № будівельного підряду по об’єкту). Просимо уточнити, окрім календарного графіку виконання робіт, Учасники повинні надавати підписаний та заповнений Проект Договору № будівельного підряду по об’єкту згідно Додатку 7 до тендерної документації з відповідними додатками?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Так, Учасники повинні надавати підписаний та заповнений Проект Договору № будівельного підряду по об’єкту згідно Додатку 7 до тендерної документації з відповідними додатками.
Щодо паспорту
Дата подання: 14 липня 2020 11:05
Дата відповіді: 16 липня 2020 14:51
Шановний Замовнику! Вимогами пункту 2 розділу V Тендерної документації вимагається надання паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус». У відповідності до частини 4 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Відповідно до ст.5 Закону закупівлі здійснюються за принципами: добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, ефективності та пропорційності, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників тощо. Виникає обґрунтоване питання: навіщо Замовнику паспорт(и) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус», якщо це фізична особа-підприємець чи директор юридичної особи? Зазначаємо, що після розкриття тендерних пропозицій всі документи, що були подані Учасниками в складі тендерної пропозиції, стають загальнодоступними і будь-хто може їх переглянути, скачати тощо. Нагадуємо Вам, що згідно статті 11 Закону України «Про інформацію» не допускаються збирання, зберігання, використання та поширення конфіденційної інформації про особу без її згоди, крім випадків, визначених законом, і лише в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та захисту прав людини. До конфіденційної інформації про фізичну особу належать, зокрема, дані про її національність, освіту, сімейний стан, релігійні переконання, стан здоров'я, а також адреса, дата і місце народження. Частина цих даних міститься в паспорті громадянина України. Окрім того, відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про захист персональних даних» суб'єкт персональних даних (фізична особа, персональні дані якої обробляються) має зокрема право на захист своїх персональних даних від незаконної обробки та отримувати інформацію про умови надання доступу до персональних даних, зокрема інформацію про третіх осіб, яким передаються його персональні дані. Тож, ніхто не має права обробляти персональні дані особи, без отримання згоди від особи. Обробка персональних даних фізичної особи без її згоди порушує статтю 11 Закону України «Про інформацію», статтю 6 Закону України «Про захист персональних даних» та статтю 32 Конституції України. Відповідно вимог Тендерної документації Замвоником вимагаються документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та укладення договору підряду: виписка з протоколу засновників, наказу про призначення, або довіреності, доручення чи інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів тендерної пропозиції та договору підряду. Зазначаємо, що в Україні за останній час стала відкритою інформація зі значної кількості реєстрів. Інформація з цих реєстрів стане Вам у нагоді як Замовнику. Так, прізвище, ім’я по-батькові директора зазначені в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (далі - ЄДР) і цю інформацію можна переглянути в ЄДР за посиланням: https://usr.minjust.gov.ua/ua/freesearch просто надіславши безкоштовний запит. Таким чином, з метою недопущення оскарження встановлених дискримінаційних вимог в органі оскарження та, відповідно, затягування процедури закупівлі, просимо розглянути питання щодо внесення змін у тендерну документацію та для учасників фізичних осіб - підприємців чи юридичних осіб - резидентів або нерезидентів, у тому числі об’єднань учасників, видалити вимогу стосовно надання паспорту(ів) (за наявності) посадової(их) та/або уповноваженої(их) осіб на право підпису документів цінової пропозиції, договору підряду та актів виконаних робіт або інший документ, який посвідчує особу та підтверджують громадянство України відповідно статті 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус».
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до пункту 2 розділу V Тендерної документації.
Щодо санкцій
Дата подання: 14 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:09
Шановний Замовнику! Відповідно пункту 11 частини 1 статті 17 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон) Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника, якщо учасник процедури закупівлі є особою, до якої застосовано санкцію у виді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції", на що Учасники надають підтвердження у вигляді Інформації в довільній формі за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції згідно Додатку 3 до Тендерної документації. Разом з цим, Замовником згідно пункту 2 розділу V Тендерної документації вимагається надання листа-гарантії щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності). Таким чином, Замовником встановлено два підтвердження на одну підставу, що, на нашу думку, є зайвим та незрозуміло, для чого це потрібно. Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону, чітко та однозначно прописувати свої вимоги у Тендерній документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Щодо Додатку 1
Дата подання: 14 липня 2020 11:06
Дата відповіді: 16 липня 2020 14:51
Шановний Замовнику! Вимогами пункту 4 Розділу 3 Тендерної документації тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Одночасно Замовником у Додатку 1 до тендерної документації (ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ») вказано, що учасник повинен підтвердити, що погоджується дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 90 календарних днів з дня визначення переможця тендерних пропозицій (п.2 Додатку 1). Зазначене формулювання не відповідає вимогам пункту 11 частини 2 статті 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами та доповненнями) (в редакції Закону України від 19.09.2019 № 114-IX «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель) (далі – Закон). Просимо привести у відповідність тендерну документацію вимогам Закону та пункту 4 Розділу 3 Тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Внесено зміни до Додатку 1 Тендерної документації.
ФОРМА ВІДОМОСТІ ПРО УЧАСНИКА
Дата подання: 14 липня 2020 11:53
Дата відповіді: 15 липня 2020 17:14
Відповідно Додатку 5 до Тендерної документації Учасник повинен надати інформацію щодо структури організації із зазначенням конкретних посад та структурних підрозділів. В якому ракурсі Учасники повинні надати вказану інформацію, якщо штатним розкладом не передбачено структурних підрозділів загалі? Чи необхідно надавати перелік всіх посад Учасника? Якшо так, то навіщо Замовнику така інформація?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Структура і штатна чисельність — це організаційний документ, в якому в певному порядку перелічені структурні підрозділи організації і зазначена відповідна кількість штатних одиниць. Зазвичай, готують цей документ за формою, запропонованою у Збірнику уніфікованих форм організаційно-розпорядчих документів (схвалено Протоколом засідання Нормативно-методичної комісії Укрдержархіву 22.11.2015 № 7).
Якщо структурою організації не передбачено структурних підрозділів, учасник надає тільки штатну чисельність працівників з переліком конкретних посад.
Штатний розпис підприємства не відноситься до конфіденційної інформації та може бути наданий у складі пропозиції.
Відповідно до частини 3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-006327-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер", Код ЄДРПОУ:25304787
Дата подання: 14 серпня 2020 08:41
Переглянути рішення тендерного комітету.
ВИМОГА
(в порядку ч.3 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі»)
Відповідно до протоколу засідання тендерного комітету відділу освіти, національно-патріотичного виховання, молоді та спорту Житомирської районної державної адміністрації Житомирської області від 12.08.2020 р. № 141 пропозиція ПП будівельно-монтажна фірма «Майстер» була відхилена через відсутність дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки та ліцензії на виконання робіт з вогнезахисту.
Вважаємо недостатньою аргументацію Замовника, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій виходячи з наступного:
В аналогічній ситуації при розгляді пропозиції ПП «Звягель-Буд» Замовником, відповідно до ч.16 ст.29 Закону України «Про публічні закупівлі», було надано учаснику термін на усунення невідповідностей і пропозиція була відхилена лише після того, як учасник не усунув ці невідповідності. Відтак виникає підозра про різний підхід до учасників закупівлі.
Додатково повідомляємо, що відповідно до п.3) ч.1 ст.31 та ч.2 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» надання Замовнику копії ліцензії чи дозволу передбачено тільки для переможця закупівлі під час укладення договору про закупівлю.
Враховуючи викладене, з метою врегулювання ситуації без звернення до Антимонопольного комітету України, вимагаємо переглянути рішення тендерного комітету.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
14 серпня 2020 11:52
На вимогу від 14.08.2020 року повідомляємо наступне.
Згідно частини девятої статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Відповідно до частини шістнадцятої статті 29 нової редакції Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах:
1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону;
2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю.
Отже, Законом встановлено вичерпний перелік інформації та/або документів, що подані у тендерній пропозиції, щодо яких можливо усунення невідповідностей учасниками протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Також, тендерним комітетом виявлено, що у складі тендерної пропозиції ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" відсутні:
- розрахунок першого блоку загальновиробничих витрат, чим не дотримано вимоги п. 6 Розділу ІІІ тендерної документації;
- інформація в довільній формі щодо дотримання вимог пункт 11 ч.1 ст.17 Закону України «Про публічні закупівлі», що не відповідає умовам п.11 Додатку №3 тендерної документації (протокол №142 від 14.08.2020 року).

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "СКЕФАЛД - 2" 11 065 194,23
UAH з ПДВ
10 497 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" 11 816 224,80
UAH з ПДВ
10 498 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ" 12 412 278,00
UAH з ПДВ
10 499 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер" 12 414 229,20
UAH з ПДВ
10 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК" 11 990 082,00
UAH з ПДВ
11 111 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК" 12 473 134,00
UAH з ПДВ
11 597 134,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "КОМПАНІЯ РОС" 12 862 159,48
UAH з ПДВ
11 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ АртХаус 12 499 012,68
UAH з ПДВ
12 499 012,68
UAH з ПДВ
Документи
ПП Елітбуд-1 12 953 879,09
UAH з ПДВ
12 953 879,09
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ВИРОБНИЧА ФІРМА "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ" 13 569 944,57
UAH з ПДВ
13 569 944,57
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 серпня 2020 13:23
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:18
5 гарантія про санкції.pdf
04 серпня 2020 13:18
2 ,3 розрахунки маш год.pdf
23 липня 2020 08:41
Електронний підпис
23 липня 2020 08:39
Календарний.pdf
23 липня 2020 08:39
Досвід 3.rar
23 липня 2020 08:39
Досвід 2.rar
23 липня 2020 08:39
Досвід 1.rar
23 липня 2020 08:39
дефектний акт.pdf
23 липня 2020 08:39
23.imd
23 липня 2020 08:39
13 кошторис 2.pdf
23 липня 2020 08:39
13 кошторис 1.pdf
23 липня 2020 08:39
12 проект договору.pdf
23 липня 2020 08:39
11 .інші.pdf
23 липня 2020 08:39
7 лист згода.pdf
23 липня 2020 08:39
5 технічне завдання.pdf
23 липня 2020 08:39
4 ст 17.pdf
23 липня 2020 08:39
3 Оренда машин Усик.pdf
23 липня 2020 08:39
1 реєстер.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 13:38
Електронний підпис
24 липня 2020 12:45
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 11:06
Електронний підпис
24 липня 2020 11:01
143.imd
24 липня 2020 11:01
Довідка довкілля.pdf
24 липня 2020 11:01
Дозволи.pdf
24 липня 2020 11:01
Ліцензія.pdf
24 липня 2020 11:01
Субпідряд.pdf
24 липня 2020 11:01
Лист-згода перс.дані.pdf
24 липня 2020 11:01
Протокол_наказ.pdf
24 липня 2020 11:00
Довідка ст.17.pdf
24 липня 2020 11:00
Реєстр.pdf

Публічні документи

29 серпня 2020 12:14
Електронний підпис
29 серпня 2020 12:13
Довідки переможець.PDF
29 серпня 2020 12:13
Dovidka_20231630170690074799.pdf
18 серпня 2020 11:43
Електронний підпис
18 серпня 2020 11:41
Папери.PDF
24 липня 2020 14:57
Електронний підпис
24 липня 2020 14:56
Копії договорів ЦПХ.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0010.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0009.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0008.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0007.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0006.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0005.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0004.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0003.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0002.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0001.PDF
24 липня 2020 14:52
SCAN0000.PDF
24 липня 2020 14:52
Опис.PDF
24 липня 2020 14:52
Наказ, протоколи.pdf
24 липня 2020 14:52
Ліцензія та дозволи.PDF
24 липня 2020 14:52
Копія Статуту.PDF
24 липня 2020 14:52
Копія паспорту.pdf
24 липня 2020 14:52
Копія витяг, ПДВ.PDF
24 липня 2020 14:52
Звітність.pdf
24 липня 2020 14:52
Додатки до договору 9.PDF
24 липня 2020 14:52
Додатки до договору 5.PDF
24 липня 2020 14:52
Аналоічний акт 12.PDF
24 липня 2020 14:52
аналогічний акт9.PDF
24 липня 2020 14:52
Аналогічний акт2.PDF
24 липня 2020 14:52
Аналогічний акт1.PDF
24 липня 2020 14:52
Аналогічний акт 10.PDF
24 липня 2020 14:52
Аналогічний акт 7.PDF
24 липня 2020 14:52
аналогічйни акт 5.PDF
24 липня 2020 14:52
Аналогійчний акт 11.PDF
24 липня 2020 14:52
Аналогійчний акт 8.PDF
24 липня 2020 14:52
аналогійчгий акт 6.PDF
24 липня 2020 14:52
аналогійний акт 3.PDF
24 липня 2020 14:52
Пожежний експрес 101.pdf
24 липня 2020 14:52
13.rar

Публічні документи

24 липня 2020 14:58
Електронний підпис
24 липня 2020 14:37
Електронний підпис
24 липня 2020 14:35
8.imd
24 липня 2020 14:35
розрах. заг. вироб.pdf
24 липня 2020 14:35
Пояснюваьна.pdf
24 липня 2020 14:35
локальні кошториси.pdf
24 липня 2020 14:35
Договірна ціна 2.pdf
24 липня 2020 14:35
Лист про код доступу.pdf
24 липня 2020 14:35
Додатки до договору.pdf
24 липня 2020 14:35
Паспорт код Саюк О.В..pdf
24 липня 2020 14:35
Гарантійний ст. 17.pdf
24 липня 2020 14:35
Лист гарантія ст. 17 (2).pdf
24 липня 2020 14:35
Лист відгук.pdf
24 липня 2020 14:35
КБЗ квітень -травень.pdf
24 липня 2020 14:35
КБ3 вересень.pdf
24 липня 2020 14:35
Довідка статистики.pdf
24 липня 2020 14:35
Витяг з реєстру ПДВ.pdf
24 липня 2020 14:35
Опис + Стуту ПП РОС.pdf
24 липня 2020 14:35
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 09:46
Електронний підпис
24 липня 2020 09:43
Форима ТП.pdf
24 липня 2020 09:43
Фін звітність.pdf
24 липня 2020 09:42
Субпідряд.pdf
24 липня 2020 09:42
Ст. 17.pdf
24 липня 2020 09:42
Розрахунок ЗП.pdf
24 липня 2020 09:42
Розрахунок ЗВВ.pdf
24 липня 2020 09:42
Реєстр документів.pdf
24 липня 2020 09:42
Працівники.pdf
24 липня 2020 09:42
Порівняльний срн 3.pdf
24 липня 2020 09:42
Порівняльний срн 2.pdf
24 липня 2020 09:42
Порівняльний срн 1.pdf
24 липня 2020 09:42
Підсумкова ВР.pdf
24 липня 2020 09:42
Ліцензія_ дозвіл.pdf
24 липня 2020 09:42
Кошторис Левікв 12499.imd
24 липня 2020 09:42
Кошторис 2.pdf
24 липня 2020 09:42
Кошторис 1.pdf
24 липня 2020 09:42
Календарний графік.pdf
24 липня 2020 09:42
Інші довідки_ листи.pdf
24 липня 2020 09:42
Інша інформація.pdf
24 липня 2020 09:42
Гарант листи.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 13:37
Електронний підпис
24 липня 2020 13:34
16. копія витягу.pdf
24 липня 2020 13:34
15. копія статуту.pdf
24 липня 2020 13:34
14.2. копії дозволів.pdf
24 липня 2020 13:34
14.1. копія ліцензії.pdf
24 липня 2020 13:34
11. субпідрядник.pdf
24 липня 2020 13:34
10. персональні дані.pdf
24 липня 2020 13:33
09. повноваження.pdf
24 липня 2020 13:33
08.3. лист погодження.pdf
24 липня 2020 13:33
19. захист довкілля.pdf
24 липня 2020 13:33
08.2. відповідність.pdf
24 липня 2020 13:33
08.1. кошторис.pdf
24 липня 2020 13:33
08.1. інф модель.zip
24 липня 2020 13:33
07. стаття 17.pdf
24 липня 2020 13:33
04. працівники.pdf
24 липня 2020 13:33
03. обладнання.pdf
24 липня 2020 13:33
01. реєстр.pdf

Публічні документи

24 липня 2020 14:03
Електронний підпис
24 липня 2020 13:36
10 Витяг з ЄДР.pdf
24 липня 2020 13:36
11 Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "СКЕФАЛД - 2"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"

ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"

ТОВ "ЗАБУДОВНИК"

ПРБФ"КОМУНАЛЬНИК"

ПП "КОМПАНІЯ РОС"

ТОВ АртХаус

ПП Елітбуд-1

ТОВ "НВФ "ТЕРМОУНІВЕРСАЛ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "СКЕФАЛД - 2"
#35099849
Відхилено 10 497 000,00
UAH з ПДВ
06 серпня 2020 16:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 серпня 2020 15:08
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД"
#41437715
Відхилено 10 498 000,00
UAH з ПДВ
10 серпня 2020 16:45
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 серпня 2020 14:06
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "САГАТ"
#40467969
Відхилено 10 499 000,00
UAH з ПДВ
11 серпня 2020 16:24
ПП Приватне підприємство будівельно-монтажна фірма "Майстер"
#25304787
Відхилено 10 500 000,00
UAH з ПДВ
13 серпня 2020 11:13
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
Переможець 11 111 999,00
UAH з ПДВ
19 серпня 2020 16:44
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2020 16:44

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: 1. Відсутня копія договору ЦПХ щодо Лисака Володимира Петровича. 2. Відсутні розрахунки 1 машино-години на власний транспорт, зазначений у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання робіт. 3. Відсутні розрахунок 1 машино-години на орендований у ФОП Усик С.П. транспорт, зазначений у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання робіт. 4. Не підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід достатньої для виконання робіт в установлені терміни, а саме: Відповідно до інформації, поданої учасником, для виконання робіт він залучає 15 робітників, з яких – 4 монтажники та водії машин. Водночас, згідно підсумкової відомості ресурсів витрати труда робітників-будівельників на об’єктів становлять 57200,43 люд-год, тобто для виконання робіт такою кількістю працівників при нормальній тривалості робочого дня потрібно 650 робочих днів (57200,43/8/11), що становить як мінімум 2,5 роки, що не відповідає термінам виконання робіт, вказаним у тендерній документації та календарному плану виконання робіт. 5. Відсутня гарантія щодо дотримання вимог рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 року «Про застосування внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)». 6. В гарантійному листі від 23.07.2020 №14, що має містити інформацію щодо гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років) зазначено інформацію щодо гарантійного строку експлуатації об’єкта будівництва, а не предмета закупівлі, при цьому відсутня інформація щодо якого саме об’єкту будівництва надається гарантія, крім того, зазначено умову щодо розповсюдження гарантії експлуатації об’єкта лише за умови дотримання експлуатації будівель згідно технічної специфікації. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: - пункт 5 Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. - Форма 1 Додатку 6 до тендерної документації - пп. 5 п.2 Розділу V тендерної документації - пп.3 п.2 Розділу V тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Копія договору ЦПХ щодо Лисака Володимира Петровича, розрахунок 1 машино-години на власний та орендований у ФОП Усик С.П. транспорт, зазначений у довідці про обладнання та матеріально-технічну базу, які необхідні для виконання робіт, інформація, передбачена тендерною документацією (з підтверджуючими документами), про наявність необхідної кількості робітників-будівельників, для виконання робіт у встановлені терміни, Гарантійний лист із зазначенням гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років), лист-гарантія щодо санкцій, в якому зазначена гарантія щодо дотримання вимог рішення Ради національної безпеки і оборони України від 19.03.2019 року «Про застосування внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)».

Документи

06 серпня 2020 16:26
Електронний підпис
05 серпня 2020 15:54
133.pdf
31 липня 2020 15:10
Електронний підпис

Вимога про усунення невідповідностей

1. Відповідно до Форми 1 Додатку 6 до тендерної документації Учасник зобов’язаний надати розрахунок вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки. - розрахунок вартості оренди 1-ї машино-години орендованої будівельної техніки у тендерній пропозиції Учасника відсутній. 2. Пунктом 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачалося надання Учасником гарантійного листа із зазначенням гарантійного строку експлуатації предмету закупівлі (не менше 10 років). - вищезазначений гарантійний лист у тендерній пропозиції відсутній, натомість надано лист-гарантію про строк гарантійного обслуговування об’єкта (якого саме об’єкта — не вказано). 3. Пунктом 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» передбачалося надання Учасником дозволу та ліцензії на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання такого дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. - в пропозиції Учасника відсутня ліцензія на вогнезахисне обробляння; в пропозиції Учасника відсутня декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці —роботи на висоті понад 1,3 метри. 4. Не повністю підтверджено наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, достатньої для виконання робіт в установлені терміни, а саме: Відповідно до інформації, поданої учасником, для виконання робіт він залучає 10 робітників будівельних спеціальностей. Водночас, згідно підсумкової відомості ресурсів витрати труда робітників-будівельників на об’єкті становлять 47681,88 люд-год, тобто для виконання робіт такою кількістю працівників при нормальній тривалості робочого дня потрібно 596 робочих днів (47681,88/8/10), що становить більше 2-х років. Водночас у календарному плані виконання робіт учасник вказав, що виконає роботи за 9 місяців. Це не відповідає термінам виконання робіт, вказаним у тендерній документації та календарному плану виконання робіт. При цьому учасник вказав, що субпідрядники для виконання робіт в обсязі більш ніж 20% залучатися не будуть. 5. Не дотримано вимоги пункту 6 Розділу ІІІ тендерної документації. Розрахунок показників загальновиробничих витрат, виходячи зі структури цих витрат за попередній період з урахуванням потужностей Підрядника (не містить розрахованих показників І та ІІІ блоку, фактично є вихідні дані на підставі яких мають розраховуватись дані показники.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗВЯГЕЛЬ-БУД" #41437715

№ рішення у справі

60/59-р/к

Дата рішення у справі

20.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

№ рішення у справі

60/94-р/к

Дата рішення у справі

21.08.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

10 серпня 2020 16:45
Електронний підпис
10 серпня 2020 16:44
137.pdf

Документи

11 серпня 2020 16:24
Електронний підпис
11 серпня 2020 16:23
138.pdf

Документи

13 серпня 2020 11:13
Електронний підпис
12 серпня 2020 16:51
141.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей:1. В довідці про досвід виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)не вказано ідентифікатор закупівлі. 2. У відомостях про обладнання та матеріально-технічні бази, які необхідні для виконання робіт не вказано країну виробника всіх механізмів та обладання. 3. В довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід не вказано інформацію про працівників субпідрядника. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1. Додаток 6 Форма 4 Тендерної документації. 2. Додаток 6 Форма 1 Тендерної документації. 3. Додаток 6 Форма 2,3 Тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 серпня 2020 16:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЗАБУДОВНИК"
#13545190
11 111 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 березня 2021 14:09
догов55_ду1.pdf укладений
01 березня 2021 14:06
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 15:18
угода 1pdf.pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:09
Електронний підпис укладений
08 вересня 2020 16:40
догов55_дод3.pdf укладений
08 вересня 2020 16:39
догов55_дод2.pdf укладений
08 вересня 2020 16:39
догов55_дод1.pdf укладений
08 вересня 2020 16:39
догов55.pdf укладений
08 вересня 2020 16:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 55
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 вересня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 500 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 250 000,00 UAH)
Причини розірвання договору: угода сторін