Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – код 66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів).
Очікувана вартість
320 490,00 UAH
UA-2020-07-06-005716-a 333f4546d6d34611a33b999012748323
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Елена Усова

+380487981207 usovaelena@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Міські дороги"
Код ЄДРПОУ: 32642110
Місцезнаходження: 65010, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Краснова, 2-Б
Контактна особа: Елена Усова
+380487981207
usovaelena@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:39
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:06
Очікувана вартість: 320 490,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 603,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015 – код 66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, місто, Одеса
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 66510000-8 — Страхові послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за цим Договором здійснюються Страхувальником в безготівковій формі на підставі підписаних страхових полісів та актів надання послуг, відповідно наданих рахунків на оплату, шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Страховика в 30-денний термін з дати підписання Сторонами актів надання послуг. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:39
Додаток 5 (технічні вимоги).xls
06 липня 2020 15:39
Додаток 4 до ТД (проект договору).docx
06 липня 2020 15:39
ТД стаховка від 06.07.20.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-005716-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТДВ СК Гардіан, Код ЄДРПОУ:35417298
Дата подання: 04 серпня 2020 12:38
Скасувати рішення
Скасувати рішення про визнання переможцем відкритих торгів ПрАТ "СГ "Ю.БІ.АЙ-КООП" (код ЄДРПОУ 31113488)
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 серпня 2020 14:56
Учаснику процедури закупівлі
ТДВ «СК Гардіан»

«Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу скаргу, що надійшла в електронну систему закупівель 04.08.20, о 12:38, щодо оскарження визначення переможцем АТ "СГ "Ю.БІ.АЙ-КООП" процедури закупівлі: ДК 021:2015 – код 66510000-8 Страхові послуги (обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів) оприлюднену в електронній системі закупівель під № UA-2020-07-06-005716-a повідомляємо наступне:
Стосовно відсутності у складі тендерної пропозиції документів Учасника АТ "СГ "Ю.БІ.АЙ-КООП" підтвердження наявності у нього обладнання, яке забезпечує виконання норми Ліцензійних умов та п.60 Постанови КМУ №913 від 07.12.2016 року, а саме: забезпечення прийняття та облік повідомлень учасників дорожньо-транспортних пригод цілодобово за номером безоплатної багатоканальної телефонної лінії страховика про їх учасників та обставини з метою фіксації повідомлення і надання учасникам дорожньо-транспортних пригод інформації про порядок урегулювання збитків та вжиття страховиком необхідних заходів, зазначаємо, що відповідно ст. 1 зазначеної вище постанови ці Ліцензійні умови встановлюють вичерпний перелік вимог, обов’язкових для виконання ліцензіатом, та вичерпний перелік документів, що додаються до заяви про отримання ліцензії.
Відповідно Закону України «Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів» у разі невідповідності страховика ліцензійним умовам Уповноважений орган має право своїм рішенням тимчасово зупинити дію ліцензії до усунення порушень, виявлених за результатами перевірки. В разі якщо зазначені порушення не будуть усунуті в строки, визначені у рішенні Уповноваженого органу, Уповноважений орган має право анулювати ліцензію такого страховика.
Умовами п.1.1. розд.І додатку3 тендерної документації у складі тендерної пропозиції учасника не було передбачено надання вищезазначених документів, вони необхідні для отримання ліцензії, але аж ніяк для участі у процедурі закупівлі.
Зокрема, наявність у Учасника АТ "СГ "Ю.БІ.АЙ-КООП" ліцензії говорить про те, що вищезазначені вимоги виконані.
Згідно, п.4. статті 33 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі Закон) Учасник, якого не визнано переможцем процедури закупівлі/спрощеної закупівлі за результатами оцінки та розгляду його тендерної пропозиції/пропозиції, може звернутися через електронну систему закупівель до замовника з вимогою щодо надання інформації про тендерну пропозицію/пропозицію переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, у тому числі щодо зазначення її переваг порівняно з тендерною пропозицією/пропозицією учасника, який надіслав звернення. У зв’язку із тим, що Замовником було визначено переможцем найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію Учасника АТ "СГ "Ю.БІ.АЙ-КООП", то тендерні пропозиції інших учасників не розглядалися згідно вимог Закону. Тому Замовник не може зазначити та порівняти переваги тендерної пропозиції учасника АТ "СГ "Ю.БІ.АЙ-КООП" у порівнянні із тендерною пропозицією учасника ТДВ «СК Гардіан», який надіслав звернення. Єдиною перевагою є ціна тендерної пропозиції переможця закупівлі АТ "СГ "Ю.БІ.АЙ-КООП". Тому вважаємо скаргу подану учасником ТДВ «СК Гардіан» необґрунтовано поданою та в порушення норм Закону.
З огляду на вищезазначене вимушені відмовити Вам у задоволені скарги.»

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 12:38
СКАРГА

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА ГРУПА "Ю.БІ.АЙ-КООП" 225 059,40
UAH
172 967,00
UAH
Документи
ТДВ СК Гардіан 239 679,24
UAH
172 967,03
UAH
Документи
Міжрегіональна дирекція Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія" 244 279,00
UAH
179 390,00
UAH
Документи
ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" 261 754,00
UAH
220 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

01 серпня 2020 17:45
Довідка_МВС.pdf
31 липня 2020 12:55
Довідка_3_1_17.pdf
31 липня 2020 08:22
Довідка_ДФС.pdf
28 липня 2020 10:10
Електронний підпис
27 липня 2020 18:16
Тендерна пропозиція.pdf
27 липня 2020 18:16
за год 2019 Ф1,Ф2,Ф3,Ф4.pdf
20 липня 2020 14:59
Електронний підпис
20 липня 2020 14:14
розр сп.pdf
20 липня 2020 14:14
технічні.pdf
20 липня 2020 14:14
ст 236.pdf
20 липня 2020 14:14
Свідоцтво МТСБУ.pdf
20 липня 2020 14:14
персональні.pdf
20 липня 2020 14:14
Паспорт.pdf
20 липня 2020 14:14
п_дписант документ_в.pdf
20 липня 2020 14:14
мат-тех база.pdf
20 липня 2020 14:14
л_ценз_я.pdf
20 липня 2020 14:13
л_м_т в_дпов_дальност_.pdf
20 липня 2020 14:13
зм_на назви.pdf
20 липня 2020 14:13
дов_дка ст 17.pdf
20 липня 2020 14:13
Дипломи.pdf
20 липня 2020 14:13
Відгук.PDF
20 липня 2020 14:13
ви_зд авар ком.pdf
20 липня 2020 14:13
аналог дог.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 18:21
Електронний підпис
20 липня 2020 16:35
23_ Наказ Михайленко.pdf
20 липня 2020 11:04
22_ Розрахунок.xls
20 липня 2020 11:04
22_ Розрахунок.pdf
20 липня 2020 11:04
16_ Свідоцтво_МТСБУ.jpg
20 липня 2020 11:04
9_1 Ліцензія ОСЦПВ.jpg
20 липня 2020 11:04
7_ Довідка ст.236.pdf
20 липня 2020 11:04
6_1 Призначення Наказ.jpg
20 липня 2020 11:04
5_ Довідка ст.17.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 18:46
Електронний підпис
21 липня 2020 18:44
25.2 Статут УПСК.pdf
21 липня 2020 18:44
25.1 Статут УПСК.pdf
21 липня 2020 18:44
25.3 Статут УПСК.pdf
21 липня 2020 18:44
7. Договір ОСЦПВ.pdf
21 липня 2020 18:44
31. Витяг ПДВ.pdf
21 липня 2020 18:44
22. Ліцензія ОСЦПВ.pdf
21 липня 2020 18:44
8. Відгук ОСЦПВ.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 10:51
Електронний підпис
22 липня 2020 10:49
Форма 3_2019_без дес.PDF
22 липня 2020 10:49
Форма 2_2019_без дес.PDF
22 липня 2020 10:49
Форма 1_2019_без дес.PDF
22 липня 2020 10:49
Статут.pdf
22 липня 2020 10:49
свідоцтво ПДВ.pdf
22 липня 2020 10:49
Свідоцтво МТСБУ.pdf
22 липня 2020 10:49
Розрахунок.pdf
22 липня 2020 10:49
паспорт.pdf
22 липня 2020 10:49
ліцензія.pdf
22 липня 2020 10:49
ліміти завірені.pdf
22 липня 2020 10:49
Ліміти 2019.pdf
22 липня 2020 10:49
Код до статуту.pdf
22 липня 2020 10:49
Квитанція 2_ф3.PDF
22 липня 2020 10:49
Квитанція 2_ф2.PDF
22 липня 2020 10:49
Квитанція 2_ф1.PDF
22 липня 2020 10:49
довідка ст. 17 ЗУ.pdf
22 липня 2020 10:49
Довідка санкції.pdf
22 липня 2020 10:49
Довідка працівники.pdf
22 липня 2020 10:49
Довідка ліцензія.pdf
22 липня 2020 10:49
Відгук ОЦВ.pdf
22 липня 2020 10:49
Відгук ВОЗ ВК СМР.pdf
22 липня 2020 10:49
Витяг ПДВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА ГРУПА "Ю.БІ.АЙ-КООП"

ТДВ СК Гардіан

Міжрегіональна дирекція Приватного акціонерного товариства "Українська пожежно-страхова компанія"

ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА ГРУПА "Ю.БІ.АЙ-КООП"
#31113488
Переможець 172 967,00
UAH
30 липня 2020 09:54
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 15:35

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: відсутня Фінансова звітність за 2019 рік. 2. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: на вимогу п.п.1.4.1 п.1.4. Додатку 3 тендерної документації Учасник на відповідність кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” повинен надати «Фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. (Форма1, Форма2 та Форма3), яка містить прибуткові результати від операційної діяльності. Також, учасник надає відповідну квитанцію щодо подання звітності.» Проте Учасником була надана Фінансова звітність за І квартал 2020 року, що не відповідає вимогам тендерної документації. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник має довантажити в електронну систему закупівель документи: «Фінансову звітність за 2019 рік згідно Розділу ІІ. Склад та елементи фінансової звітності Наказу Міністерства Фінансів України «Про затвердження Національного положення (стандарту) бухгалтерського обліку 1 «Загальні вимоги до фінансової звітності»» № 73 від 07.02.2013. (Форма1, Форма2 та Форма3), яка містить прибуткові результати від операційної діяльності. Також, учасник надає відповідну квитанцію щодо подання звітності.»

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 09:54

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТРАХОВА ГРУПА "Ю.БІ.АЙ-КООП"
#31113488
172 967,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 червня 2021 09:41
ЗпВД від 31.05.21 (Ю Би Ай КООП).PDF укладений
01 червня 2021 09:40
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2021 14:39
Д.у.№5 від 26.03.21 (страховка).PDF зміни до договору
31 березня 2021 14:36
Електронний підпис зміни до договору
27 січня 2021 10:47
ПВЗД №2 від25.01.21 ЮБІ.АЙ КООП(20% сумма)страховка.docx зміни до договору
27 січня 2021 10:46
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 10:52
ПВЗД№1 від 28.12.20 (20% прод.строку).PDF зміни до договору
29 грудня 2020 10:51
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:40
Супровід щодо підписанта договору.pdf укладений
12 серпня 2020 14:38
Протокол (Тетерін С.О.) - скан оригінал.pdf укладений
12 серпня 2020 14:38
Наказ (Тетерін С.О.) - скан оригінал.pdf укладений
12 серпня 2020 14:38
Лицензия ОСАГО оригінал.pdf укладений
12 серпня 2020 14:38
Дог№405.01.003 від 10.08.20 (страховка).PDF укладений
12 серпня 2020 11:05

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «20.2. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє в частині розрахунків Страхувальника до 31 березня 2021 року, а в частині надання послуг до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: №405.01.003
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «8.3.Загальний страховий платіж за цим Договором складається із страхових платежів по Полісах, оформлених в рамках цього Договору, та становить 207 374. 49 грн. (двісті сім тисяч триста сімдесят чотири гривень 49 коп.).
Номер договору про закупівлю: №405.01.003
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): «20.2. Цей Договір набирає чинності з дати його підписання і діє в частині розрахунків Страхувальника до 31 травня 2021 року, а в частині надання послуг до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за цим Договором».
Номер договору про закупівлю: №405.01.003
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 травня 2021
Сума оплати за договором: 176 378,52
UAH