Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Човни (надувні байдарки та супровідне приладдя) ДК 021:2015 – 34520000-8
Очікувана вартість
48 750,00 UAH
UA-2020-07-06-005642-a 61d5f313bb5a4dedbcfd1642ee5a8d02
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Олексіївна Гомзякова

+380964362090 gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ ГУМАНІТАРНОЇ ПОЛІТИКИ ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 40506248
Вебсайт: https://humpolitic.dniprorada.gov.ua/
Місцезнаходження: 49000, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, просп. Д.Яворницького 75А
Контактна особа: Наталія Олексіївна Гомзякова
+380964362090
gomzyakova@dhp.dniprorada.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:34
Звернення за роз’ясненнями: до 15 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 27 липня 2020 13:10
Очікувана вартість: 48 750,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 243,75 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34520000-8: Човни


Місцезнаходження замовника - м. Дніпро, проспект Дмитра Яворницького, 75А;
Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону;
Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
надувні байдарки та супровідне приладдя
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, КПНЗ "Міська флотилія юних моряків і річковиків" ДМР, вул. Набережна Перемоги, 5.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 34520000-8 — Човни

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 120 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:34
Додаток 4 - Технічна специфікація.docx
06 липня 2020 15:34
Додаток 6 - Проект договору.doc
06 липня 2020 15:34
Тендерна документація.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Криштак Денис Михайлович 45 975,00
UAH з ПДВ
45 100,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ІЛЬКОВ СЕРГІЙ МИРОСЛАВОВИЧ" 47 205,00
UAH з ПДВ
45 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 10:13
Електронний підпис
29 липня 2020 10:10
МВС-довідка.pdf
29 липня 2020 10:10
довідка з ДПІ.pdf
20 липня 2020 12:37
Електронний підпис
20 липня 2020 12:36
Довідка ст.17 Закону.pdf
20 липня 2020 12:36
Паспорт+інн.pdf
20 липня 2020 12:35
виписка Криштак.PDF

Публічні документи

30 липня 2020 11:16
паспорт.pdf
30 липня 2020 11:16
лист_3007.pdf
23 липня 2020 13:39
Електронний підпис
23 липня 2020 13:31
Справка_банк.pdf
23 липня 2020 13:31
Додаток5.pdf
23 липня 2020 13:31
Додаток2.pdf
23 липня 2020 13:31
Додаток1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Криштак Денис Михайлович

ФОП "ІЛЬКОВ СЕРГІЙ МИРОСЛАВОВИЧ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Криштак Денис Михайлович
#3379819339
Відхилено 45 100,00
UAH з ПДВ
29 липня 2020 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 16:20
ФОП "ІЛЬКОВ СЕРГІЙ МИРОСЛАВОВИЧ"
#2754801114
Відхилено 45 200,00
UAH з ПДВ
30 липня 2020 19:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 липня 2020 17:14

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 28.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Човни (надувні байдарки та супровідне приладдя) ДК 021:2015 – 34520000-8 2.2. Кількість: 15 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КПНЗ "Міська флотилія юних моряків і річковиків" ДМР, вул. Набережна Перемоги, 5.. 2.4. Строк поставки: до 30.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-07-06-005642-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 27.07.2020 13:10 5. Дата та час закінчення Аукціону: 27.07.2020 13:31 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП Криштак Денис Михайлович 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 3379819339 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, місто Дніпро, вул. Універсальна, будинок 17, квартира 40, тел.: +380965231156. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 7.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано підтвердження виконання аналогічного договору, а саме копії акту (-ів) приймання-передачі / видаткової (-их) накладної (-их) на товар. Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по наданому договору. 7.4 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 8.3 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати підтвердження виконання аналогічного договору, а саме копії акту (-ів) приймання-передачі / видаткової (-их) накладної (-их) на товар. Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по наданому договору. 8.4 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах від 29.07.2020р. 1. Замовник 1.1. Департамент гуманітарної політики Дніпровської міської ради 1.2. ЄДРПОУ: 40506248 1.3. 49000, м. Дніпро, пр. Дмитра Яворницького, 75А. 1.4. Категорія Замовника - органи місцевого самоврядування, зазначені в п. 1 ч. 1 ст. 2 Закону. 2. Інформація про предмет закупівлі: 2.1. Найменування предмету закупівлі: Човни (надувні байдарки та супровідне приладдя) ДК 021:2015 – 34520000-8 2.2. Кількість: 15 штук. 2.3. Місце поставки: м. Дніпро, КПНЗ "Міська флотилія юних моряків і річковиків" ДМР, вул. Набережна Перемоги, 5.. 2.4. Строк поставки: до 30.08.2020 року. 3. Дата оприлюднення та унікальний номер оголошення про проведення закупівлі:UA-2020-07-06-005642-a. 4. Дата та час початку Аукціону: 27.07.2020 13:10 5. Дата та час закінчення Аукціону: 27.07.2020 13:31 6. Учасник, якому направляється повідомлення про усунення невідповідностей. 6.1 Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ФОП ІЛЬКОВ СЕРГІЙ МИРОСЛАВОВИЧ 6.2. Код ЄДРПОУ/ ІПН: 2754801114 6.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 49000, Україна, місто Дніпро, вулиця Олеся Гончара, будинок 32, квартира 2, тел.: +380991375599. 7. Перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: 7.1 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 7.2 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 7.3 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано підтвердження виконання аналогічного договору, а саме копії акту (-ів) приймання-передачі / видаткової (-их) накладної (-их) на товар. Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по наданому договору. 7.4 Учасником на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації не надано копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. 8. Перелік інформації та/або документів, які повинен надати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 8.1 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності такого бланку) за підписом уповноваженої особи Учасника (у разі якщо такі документи (інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису, то довідка може не містити підпис та/або печатку уповноваженої особи), що містить інформацію про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-них) за предметом закупівлі договору (-ів). 8.2 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати не менше однієї копії, повністю виконаного аналогічного договору. 8.3 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати підтвердження виконання аналогічного договору, а саме копії акту (-ів) приймання-передачі / видаткової (-их) накладної (-их) на товар. Аналогічний договір має бути наданий із підприємствами, установами, організаціями, щодо яких надавалась інформація у довідці про досвід виконання аналогічного договору. В тому числі, надаються додаткові угоди до зазначених договорів, що засвідчують зміну істотних умов зобов’язань по наданому договору. 8.4 Учасник на вимогу п. 5 розділу ІІІ тендерної документації має надати копію листа-відгука по наданій копії договору з підписом та відтиском печатки замовника (-ів) по договору із зазначенням номеру, дати договору та назви предмету договору. Уповноважена особа Замовника Н. О. Гомзякова

Інформація про відміну

Дата відміни
30 липня 2020 19:51
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі