Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Закупівля шкільних меблів (Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)
Очікувана вартість
234 320,00 UAH
UA-2020-07-06-005597-a 68c3b315f3c340b6b57de499730abcab
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Янько Олена

+380574931146 savinska1@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД "САВИНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ БАЛАКЛІЙСЬКОЇ РАЙОННОЇ РАДИ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 25457539
Вебсайт: http://savyntsi-school1.edu.kh.ua
Місцезнаходження: 64270, Україна , Харківська обл., смт.Савинці, вулиця 20 Гвардійської дивізії, будинок 10-Б
Контактна особа: Янько Олена
+380574931146
savinska1@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:35
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:54
Очікувана вартість: 234 320,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 171,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 7029.6 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
163 шт.
Закупівля шкільних меблів (Код ДК 021:2015: 39160000-1 Шкільні меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 64270, Україна, Харківська область, смт.Савинці, 20 Гвардійської дивізії, 10-Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Передача товару у власність Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:32
тендерна документація.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-005597-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 07 липня 2020 17:33
Вимога!
Шановний Замовник!

Звертаємо Вашу увагу, що Ваше тенхнічне завдання є дискримінаційним та прописане під одного виробника меблів!Тільки один виробник (Аншар-груп) виготовляє столи учнівські з наступними параметрами:

Каркас столу учнівського виготовлений з металевих плоско-овальних труб. Нижні опори каркасу – плоско-овальна труба розмірами 50х30 мм товщиною 1,2 мм; наявна перемичка; на кінцях містяться пластикові заглушки з площинною опорою. Вертикальні стійки каркасу – плоско-овальні труби 38х20 мм товщиною 1,2 мм та 30х15 мм товщиною 1,5 мм.

Каркас стільця виготовлено з плоско-овальних стальних труб з нанесенням порошкової фарби. Нижні опори – труба розмірами 50х30 мм товщиною 1,2 мм Вертикальні стійки - труба розмірами 38х20 мм, товщиною 1,2 мм Основа під спинку та сидіння- труба розмірами 30х15 мм, товщиною 1,5 мм Перемичка між стійками - труба розмірами 30х15 мм, товщиною 1,5 мм. Розмір спинки – 380х200 мм; Розмір сидіння – 380х350 мм.

Більшість виробників в Україні використовують круглу або квадратну трубу!

Вимагаємо внести зміни до технчіного завдання, інанкше ми вимушені будемо оскаржити дискримінаційні вимоги технічного завдання до Антимонопольного комітету України
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
10 липня 2020 10:58
Шановний учаснику.
Відповідно до п. 1 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 143 від 07.02.2020 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.03.2020р. за №258/34541 та Додатку до тендерної документації, вимоги до меблів закладів освіти визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
На теперішній час, є декілька виробників, що при виробництві шкільних меблів використовують плоско-овальні труби, що підтверджується і Вами. Як також Вами зазначено, більшість виробників в Україні використовують круглу або квадратну трубу, тобто є постачальники, які використовують інший вид труби.
Слід зазначити, що в Україні є декілька виробників, що виготовляють меблі використовуючи плоско-овальні труби, тобто ці комплектуючі не є унікальною складовою товару. Однак виробники меблів зазвичай не приймають участь в тендерних закупівлях, а постачання меблів безпосередньо до навчальних закладів здійснюється іншими представниками ринку, що дає можливість приймати участь в процедурі усім зацікавленим Учасникам. Зазначені характеристики не є дискримінаційними, оскільки технічні характеристики, що зазначені в даному Додатку до тендерної документації, може виконати будь-який потенційний учасник, придбавши (виготовивши) відповідний товар.


Номер вимоги: UA-2020-07-06-005597-a.c2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "ДРАЧЕВСЬКА ОКСАНА АНАТОЛІЇВНА", Код ЄДРПОУ:3193318506
Дата подання: 10 липня 2020 12:29
Дискримінаційні вимоги!
Шановний замовнику, зазначте конкретні переваги плоскоовальної труби! Чим вона краще, ніж кругла чи квадратна? Які саме фізичні показники змусили Вас надати перевагу плоскоовальній трубі? Або яким нормативним актом встановлено те, що столи учнівьські повинні бути виготовлені з плоскоовальної траби? Вважаємо, що вид труби жодним чином не впливає на функціональність товару, але Ви спеціально прописали плоскоовальну трубу, щоб умисно звузити ринок та придбати товар конкретного виробника, що є дискримінацією!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
13 липня 2020 07:56
Тендерний комітет Комунального закладу «Савинський ліцей Балаклійської районної ради Харківської області» вивчивши та проаналізувавши умови поданої вимоги від10 липня 2020 рокуза № UA-2020-07-06-005597-a.c2 повідомляє, що вона не містить жодної доказової бази, є безпідставною та не відповідає дійсності.
Тендерний комітет при виборі виду металевих труб для каркасів столів учнівських та стільців учнівських (плоско - овальних) керувався необхідністю забезпечення безпеки учнів. Даний вид металевих труб було обрано з наступних причин: плоскість труби, на відміну від круглої, дає можливість щільно прилягати до рівних поверхонь дерев’яних деталей з ламінованої ДСП столів учнівських та фанери стільців учнівських, а овальність труби, на відміну від квадратної, зменшує ризик травмування дитини при зіткненні тіла школяра з каркасом. Крім того, даний тип труб використовують для виробництва меблів підвищеної міцності, що в свою чергу забезпечує їх довготривалий термін використання та дозволяє ефективно освоювати бюджетні кошти.
Відповідно до п. 1 Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 143 від 07.02.2020 р., зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 11.03.2020р. за №258/34541 та Додатку 2 до тендерної документації, вимоги до меблів закладів освіти визначаються відповідно до санітарного законодавства та національних стандартів України ДСТУ 22046:2004 «Меблі для навчальних закладів. Загальні технічні умови».
Слід зазначити, що в Україні є декілька виробників, що виготовляють меблі, використовуючи плоско - овальні труби, тобто ці комплектуючі не є унікальною складовою товару. Отже, виготовити даний товар (столи учнівські та стільці учнівські) може будь-який потенційний учасник, придбавши (виготовивши) відповідні труби (плоско-овальні).
Тендерний комітет Комунального закладу «Савинський ліцей Балаклійської районної ради Харківської області» в результаті розгляду вимоги скаржника щодо дискримінації прийняв рішення залишити вимогу без задоволення.

Документи

Документи

13 липня 2020 07:56
Відповідь на вимогу.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 15:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ 197 400,00
UAH
197 400,00
UAH
Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 213 160,00
UAH
213 160,00
UAH
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА 224 900,00
UAH
224 900,00
UAH
Документи
ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ 234 200,00
UAH
234 200,00
UAH
Документи

Публічні документи

31 липня 2020 10:27
Електронний підпис
31 липня 2020 10:27
Верчик ст.17.pdf
21 липня 2020 12:08
Електронний підпис
21 липня 2020 11:37
Електронний підпис
21 липня 2020 11:36
Копії документів.pdf
21 липня 2020 11:36
ДОКУМЕНТЫ (1).pdf
21 липня 2020 11:36
Договір ТС.pdf
21 липня 2020 11:35
Електронний підпис
21 липня 2020 11:35
Фото товару.pdf
21 липня 2020 11:35
ISO.pdf
21 липня 2020 11:35
Certificate.pdf
21 липня 2020 11:35
Сертифікат_СУЯ_ISO 9001.pdf
21 липня 2020 11:34
Сертифікат_СЕУ_ISO 14001.pdf
21 липня 2020 11:34
Сертификат_Maag_2.pdf
21 липня 2020 11:34
Сертификат_Maag_1.pdf
21 липня 2020 11:34
КОМПАНIЯ_ТСО_СУЯ.pdf
21 липня 2020 11:34
КОМПАНIЯ_ТСО_СЕК.pdf
21 липня 2020 11:34
гигиена.pdf
21 липня 2020 11:34
Висновок_СЕС_1729-1.PDF
21 липня 2020 11:34
Висновок_СЕС_16371.PDF
21 липня 2020 11:34
Висновок СЕС Алеана.pdf
21 липня 2020 11:34
Висновок ДСЕЕ 22046.pdf
21 липня 2020 11:34
Висновок ДСЕЕ 19917.pdf
21 липня 2020 11:34
Св-во КАСТОДІ.pdf
21 липня 2020 11:34
Правила фінризик.pdf
21 липня 2020 11:34
Ліцензія Кастодія pdf.pdf
21 липня 2020 11:34
Савинци Верчик.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:48
Електронний підпис
21 липня 2020 14:47
12 Паспорти.pdf
21 липня 2020 14:12
Електронний підпис
21 липня 2020 14:11
Гарантия.zip
21 липня 2020 09:53
12 Паспорти.pdf
21 липня 2020 09:53
11.1 ІПН Сідельник.pdf
21 липня 2020 09:53
10 Проект договору.pdf
21 липня 2020 09:53
9.1 Исо 14001.PDF
21 липня 2020 09:53
9 ISO 9001.PDF
21 липня 2020 09:53
8.14 Висновок ДСЕЕ.pdf
21 липня 2020 09:53
8.9 Висновок ДСЕЕ лак.pdf
21 липня 2020 09:53
8.6 Висновок ДСЕЕ ДСП.pdf
21 липня 2020 09:53
8.3 СВ на меблі.PDF
21 липня 2020 09:53
8.1 Висновок СЕС дошки.PDF
21 липня 2020 09:53
8 Тех. хар-ки.pdf
21 липня 2020 09:53
7 Лист виробника.pdf
21 липня 2020 09:53
5 Довідки.pdf
21 липня 2020 09:53
4 Фін. звіт.pdf
21 липня 2020 09:53
3.2 Протоколи, накази.pdf
21 липня 2020 09:53
3.1.1 Опис.PDF
21 липня 2020 09:53
3.1 Статут (оригінал).PDF
21 липня 2020 09:53
3 Повноваження.pdf
21 липня 2020 09:53
2 Довідка по ст.17.pdf
21 липня 2020 09:53
1 Наявнісь облад..pdf

Публічні документи

20 липня 2020 21:32
Електронний підпис
20 липня 2020 21:25
Електронний підпис
20 липня 2020 21:24
шафа 4.pdf
20 липня 2020 21:24
шафа 4.jpg
20 липня 2020 21:24
шафа 3.jpg
20 липня 2020 21:24
шафа 2.jpg
20 липня 2020 21:24
шафа 1.jpg
20 липня 2020 21:24
тендерна пропозиція.pdf
20 липня 2020 21:24
стінка 3.gif
20 липня 2020 21:24
стінка 2.gif
20 липня 2020 21:24
стінка 1.gif
20 липня 2020 21:24
стілець.jpg
20 липня 2020 21:24
стілець 2.jpg
20 липня 2020 21:24
стіл.jpg
20 липня 2020 21:24
статутні документи.pdf
20 липня 2020 21:24
сертифікати.pdf
20 липня 2020 21:24
санпін.pdf
20 липня 2020 21:24
Протокол №35.pdf.(2).P7S
20 липня 2020 21:24
Протокол №35.pdf.(1).P7S
20 липня 2020 21:24
Протокол №35.pdf
20 липня 2020 21:24
пенал.jpg
20 липня 2020 21:24
паспорт шафа 4.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт шафа 3.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт шафа 2.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт шафа 1.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт стінка 3.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт стінка 2.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт стінка 1.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт стілець.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт стіл 1.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт парта.pdf
20 липня 2020 21:24
паспорт дошка.pdf
20 липня 2020 21:24
парта.jpg
20 липня 2020 21:24
Ліцензія.PDF.(2).P7S
20 липня 2020 21:24
Ліцензія.PDF.(1).P7S
20 липня 2020 21:24
Ліцензія.PDF
20 липня 2020 21:24
дошка.jpg
20 липня 2020 21:24
Авторизацій лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВИШНЕВСЬКА ОЛЬГА ВОЛОДИМИРІВНА

ФОП ЗЛОБІН СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ
#3218405635
Переможець 197 400,00
UAH
30 липня 2020 14:20

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 14:20

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ВЕРЧИК ЄВГЕН ВІКТОРОВИЧ
#3218405635
197 400,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 листопада 2020 14:21
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 10:22
доп угода меблі №4 (1).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 10:21
Електронний підпис зміни до договору
25 листопада 2020 10:34
меблі №3 (1).pdf зміни до договору
25 листопада 2020 10:33
Електронний підпис зміни до договору
22 вересня 2020 15:19
доп угода меблі 1 (1).pdf зміни до договору
22 вересня 2020 15:19
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 15:30
договор меблі (1).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 15:30
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 15:26
Електронний підпис укладений
12 серпня 2020 14:29
додаток до договору.pdf укладений
12 серпня 2020 14:28
договор меблі.pdf укладений
12 серпня 2020 14:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Виправлення тезхнічної помилки: вкладено додатковий файл "додаток до договору", який в зв"язку з технічними можливостями системи PROZORRO не можливо видалити.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: виправлення пом
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
22 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з приведенням у відповідність назв (найменувань) товарів по предмету закупівлі «Шкільні меблі» до затвердженого Міністерством освіти і науки України Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (наказ Міністерства освіти і науки України №143 від 07.02.2020р., зареєстрований в Міністерстві юстиції України 11.03.2020р.) та на підставі п.3 ч.5 ст.41 Закону України «Про Публічні закупівлі» № 922-VIII від 25 грудня 2015 року (зі змінами), а саме: покращення якості предмета закупівлі, за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
25 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони вирішили внести зміни до Додатку 1 до Договору №15 від 12.08.2020 р. та викласти його в новій редакції (Додаток 1)
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Згідно ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» та на підставі п.8.2 договору №15 від 12 серпня 2020 року Сторони домовились замінити парти учнівські 1- місні з регульованою висотою та стільці учнівські з плоскоовальної труби 38*20 мм, 30*15 мм, 50* 30 мм на парти учнівські 1- місні з регульованою висотою та стільці учнівські з круглої труби діаметром 32 мм,38 мм,20 мм. Дані зміни не вплинуть на якість товару, діючі вимоги, стандарти та ціну.
Номер договору про закупівлю: 15
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 12 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 197 400,00
UAH