Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук
Очікувана вартість
335 698,00 UAH
UA-2020-07-06-005454-a 17f6dbdc26974e2eb57846e2dece9162
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олег Савчук

+380365642279 dubn_osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ ДУБЕНСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02145814
Місцезнаходження: 35600, Україна , Рівненська обл., м. Дубно, вул. Тараса Бульби, буд. 6 А
Контактна особа: Олег Савчук
+380365642279
dubn_osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:24
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:27
Очікувана вартість: 335 698,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 014,19 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


план фінансування
серпень - 302128 грн
жовтень - 334570 грн
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 штуки
Персональний комп'ютер форм-фактора ноутбук
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35600, Україна, Рівненська область, Дубно, Д. Галицького, 26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:27
ноутбуки ТД.pdf

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Прохання
Дата подання: 07 липня 2020 11:24
Дата відповіді: 07 липня 2020 11:46
Шановний Замовник! Прошу завантажити тендерну документацію у форматі DOC/DOCX аби зміст документації можна було копіювати. Це необхідно для того, щоб учасникам було легше заповнювати форму пропозицію та проект договору тощо, щоб не набирати текст вручну. Сподіваємося на ваше розуміння і на те, що ви не збираєтеся створювати учасникам торгів незручності. Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію у форматі DOC ми можемо надіслати Вам на електронну адресу. Надішліть нам лист з цим проханням на dubn_osvita@ukr.net. Обов'язкове завантаження тендерної документації в форматі DOC непередбачено законодавством
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 07:47
Дата відповіді: 08 липня 2020 15:01
Уточніть будь-ласка, чи потрібно вам: монтаж, встановлення, підключення, навчання, введення в експлуатацію обладнання або вас задовільнить тільки поставка товару?
Відповідь: Тільки поставка
Тендер
Дата подання: 08 липня 2020 07:53
Дата відповіді: 08 липня 2020 17:42
Шановний Замовник! Чи допускаєте Ви на торги аналоги і еквіваленти товару, що є предметом закупівлі та за якими суттєвими характеристиками Ви будете визначати товар як «еквівалент» чи «аналог»? Щоб уникнути невизначеності у цьому питанні, яка призводить до оскаржень результатів торгів і до затягування процедури закупівлі чи розглядатиме пакет програмного забезпечення LibreOffice? Дякуємо за відповідь!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: В технічній документації зазначаються параметри обладнання і відсутні посилання на конкретні марки чи виробників і не зазначається що може бути "аналог" чи "еквівалент". Щодо програмного забезпечення, то ОС повинна бути ліцензійна і встановлена виробником ноутбуків. Офісне програмне забезпечення LibreOffice допускається.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:48

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС" 328 812,00
UAH з ПДВ
326 766,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА» 329 499,72
UAH з ПДВ
327 460,00
UAH з ПДВ
Документи

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"

Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕХ-ІТ-УКРАЇНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
Переможець 326 766,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 10:46
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 липня 2020 10:41

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно п.8 додатку 1 до тендерної документації встановлена вимога надати Довідку у довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази в Учасника, що дозволить останньому, у разі укладання з ним договору, виконати договірні умови щодо постачання товару згідно предмету закупівлі та забезпечення гарантійних зобов’язань. В довідці обов’язково зазначається перелік наявного обладнання та матеріально-технічної бази, рухомого складу (із зазначенням марки, номерного знаку та вантажопідйомності), підстави використання або залучення*, термін експлуатації, відомості про технічний стан обладнання та матеріально-технічної бази, наявну кількість та місцезнаходження. До довідки додаються копії документів, що підтверджують право власності або залучення обладнання та матеріально-технічної бази (оборотно-сальдова відомість складена відповідно до вимог бухгалтерського обліку, або інвентаризаційний опис, або акт контрольної перевірки інвентаризації цінностей, або договір оренди, або договір купівлі – продажу, або договір про співпрацю, або договір користування або інші документи). Учасником не поданий договір оренди на приміщення розташоване за адресою м. Рівне, вул. Княгині Ольги, 5. яке зазначається у довідці про обладнання матереально-технічну базу Вимагаємо вииправити невідповідність і надати договір оренди на вказане приміщення.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 10:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМТЕХСЕРВІС"
#32881326
326 766,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 січня 2021 17:52
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 20:46
Договір №371 від 10.08.2020.pdf укладений
10 серпня 2020 19:45

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 326 766,00
UAH (в тому числі ПДВ 54 461,00 UAH)