Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Дидактичні матеріали (Ляльковий театр)
Очікувана вартість
32 928,00 UAH
UA-2020-07-06-004885-a 8899d97cc3b347e097df93ef61086051
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Журенко Наталія Олександрівна

(04852)2-57-87 zakupki.bel@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Біляївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 40203901
Місцезнаходження: 67600, Україна , Одеська обл., БІЛЯЇВКА, вулиця Костіна,9
Контактна особа: Журенко Наталія Олександрівна
(04852)2-57-87
zakupki.bel@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:53
Звернення за роз’ясненнями: до 14 липня 2020 14:43
Оскарження умов закупівлі: до 20 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 липня 2020 14:43
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:04
Початок аукціону: 27 липня 2020 12:04
Очікувана вартість: 32 928,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 329,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 штуки
Дидактичні матеріали (Ляльковий театр)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 серпня 2020  —  10 вересня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 14:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:53
ТД Дидактика (ляльковий театр).doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-004885-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА", Код ЄДРПОУ:3233704025
Дата подання: 14 липня 2020 11:28
Про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель
Вимога
про усунення дискримінаційних умов, які порушують принципи здійснення закупівель

Шановний замовнику, просимо усунути дискримінаційні умови, що обмежують коло потенційних учасників, в тендерних закупівлях, та призводять до збільшення ціни. В закупівлях повинна буди рівноправна конкуренція.
З метою усунення дискримінаційних умов просимо прибрати/змінити наступні пункти з тендерної документації з наступних підстав:

1. У пункті 1.2. Додатку 1 як одна із кваліфікаційних вимог зазначено : «Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ обладнання/тощо).»

Обладнанням для здійснення необхідного для виконання договору може слугувати, як складське приміщення, так і комп’ютер через який здійснюється зв’язок із замовником. Ми просимо, або конкретизувати (в рамках внесення змін до тендерної документації), яке обладнання Замовник бачить за необхідне для виконання такого договору, або прибрати цей пункт, оскільки через неточність формулювання, цей пункт може слугувати причиною відхилення тендерних пропозицій з метою заключити договір з конкретним Учасником, що суперечить принципу добросовісної конкуренції.

2. У пункті 1.3. Додатку 1, як одна із кваліфікаційних вимог зазначено: «Копії правовстановлюючих документів на власний та/або орендований автотранспорт, що пристосовані для перевезення предмету закупівлі.»

Вимога Замовника щодо правовстановлюючих документів на автотранспорт обмежує участь тих Учасників, які здійснюють доставку своєї продукції за допомогою підприємств, що здійснюють доставку. Не дивлячись на те, що в наступному пункті зазначається про фірми з перевезення, проте цей пункт є самостійною вимогою і ми не бачимо ніяких виключень, які б давали Замовнику працювати з такими Учасниками. Тож, ця вимога є дискримінуючою та такою, що звужує конкуренцію. Просимо внести зміни, які б дозволили приймати участь не лише тим Постачальникам, що мають автомобілі.

3. У пункті 1.4 Додатку 1, як одна із кваліфікаційних вимог, зазначено: «Копія договору про надання транспортних послуг (або договору оренди транспорту), в якому зазначений перелік автомобілів, які будуть використані. Учасником для перевезення товару, що є предметом закупівлі – у разі якщо учасник використовує автомобілі, які йому не належать.»

У договорах про надання транспортних послуг, зазвичай, не зазначається інформація про автомобілі, які будуть використані. Більш того, деякі суб’єкти, що надають такі послуги не наддадуть таку інформацію навіть у результаті звернення до них, оскільки визначають цю інформацію, як комерційну таємницю. Через те, що Замовник не допускає виключень в рамках цього пункту ми розуміємо, що Учасники, що мають договори саме з такими Перевізниками не зможуть приймати участь у Закупівлі, отож ця вимога є дискримінаційною та обмежувальною. Просимо ввести певний перелік виключень, або виключити цей пункт.

Не прийняття мір, щодо усунення цих проблем призведе, до звуження кількості учасників, що приймають участь у закупівлі, що у свою чергу призведе до підвищення ціни такої закупівлі. Просимо все ж внести зміни, що призведе до не порушення принців закупівлі визначених в статті 5 ЗУ «Про публічні закупівлі» та збереження державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 липня 2020 10:30
Шановний учасник процедури закупівлі! Замовником було розглянуте Ваше звернення щодо визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників процедури закупівлі, та вирішено надати пояснення таких вимог.
Звертаємо Вашу увагу на те, що тендерна документація повинна містити один або декілька кваліфікаційних критеріїв до учасників відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». В розрізі даного питання, Замовник має право встановлювати такий кваліфікаційний критерій від учасників надати «Правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ обладнання/тощо).
Учасник стверджує, що у договорах про надання транспортних послуг, зазвичай, не зазначається інформація про автомобілі, які будуть використані та деякі суб’єкти, що надають такі послуги не наддадуть таку інформацію навіть у результаті звернення до них, оскільки визначають цю інформацію, як комерційну таємницю. Замовник в тендерні документації зазначив: «Конфіденційною не може бути визначена інформація про запропоновану ціну, інші критерії оцінки, технічні умови, технічні специфікації та документи, що підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 і вимогам, установленим статтею 17 Закону».
В Розділі «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник прописав: «Документи, які вимагаються Замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для Учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються ними в складі пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у довідці (листі) довільної форми з обґрунтуванням причин неподання таких документів».
В той же час хочемо наголосити, в Додатку №1 (Примітки) Тендерної документації зазначено: «У разі якщо тендерною документацією вимагається надання документів, що не передбачені в діяльності Учасника чинним законодавством, він надає довідку у довільній формі із зазначенням відповідного факту з посиланням на нормативні документи, що його підтверджують. - Документи, щодо яких діючим законодавством України встановлено строк їх дії, повинні бути надані Учасником в складі тендерної пропозиції дійсними на дату розкриття тендерних пропозицій».
Зауважуємо, що Замовник не обмежує учасників закупівлі і допускає використання як власного автотранспорту так і орендованого, а в разі використання послуг поштових відділень Учасник може надати договір співпраці з поштою, та надати відповідну довідку - пояснення.
Отже, кваліфікаційні вимоги замовника не є дискимінаційними, а являються обгрунтованими і необхідними для закупівлі даного предмету закупівлі.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 липня 2020 12:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ" 26 400,00
UAH з ПДВ
26 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА" 29 904,00
UAH з ПДВ
29 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 11:22
Електронний підпис
29 липня 2020 11:20
ДОГОВІР МИР ЛЕО.pdf
23 липня 2020 01:13
Електронний підпис
23 липня 2020 01:12
ЦІНОВА ПРОПОЗИЦІЯ.pdf
23 липня 2020 01:12
СЄС.pdf
23 липня 2020 01:12
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
23 липня 2020 01:12
ПАСПОРТ ІПН.PDF
23 липня 2020 01:12
ЛИСТ ЗГОДА.pdf
23 липня 2020 01:12
ЛИСТ ГАРАНТИЯ.pdf
23 липня 2020 01:12
ДОВІДКА ЩОДО ПІДПИСУ.pdf
23 липня 2020 01:12
ДОВІДКА ЩОДО СТАТУТУ.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 23:40
Електронний підпис
20 липня 2020 23:39
Сертифікати ISO.pdf
20 липня 2020 23:39
Лист-згода біляївка.pdf
20 липня 2020 23:39
Висновок ДСЕЕ ПО.pdf
20 липня 2020 23:39
pdf.pdf
20 липня 2020 23:39
Сертифікати ISO.pdf
20 липня 2020 23:39
Лист-згода біляївка.pdf
20 липня 2020 23:39
Висновок ДСЕЕ ПО.pdf
20 липня 2020 23:39
pdf.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"

ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП "ХОТЮН ОЛЕКСАНДР ГРИГОРОВИЧ"
#2652612694
Відхилено 26 400,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 12:04
Вимога про усунення невідповідностей
до 29 липня 2020 12:49
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
Переможець 29 904,00
UAH з ПДВ
03 серпня 2020 12:06

Вимога про усунення невідповідностей

Згідно ч.16 Статті 29 Закону «Про публічні закупівлі» Замовник вимагає надати документи: 1.Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям встановленим замовником відповідно ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» згідно п.1.2. Додатку №1 до тендерної документації Учасник повинен надати правові підстави наявності обладнання/ матеріально-технічної бази (копія договору(ів) купівлі-продажу або свідоцтва про право власності або договору оренди приміщень/ будівлі/ складу/ транспорту/ обладнання/тощо). 2. Згідно Розділу 2. «Інші документи, що вимагаються замовником» Додатку №1 ТД необхідно надати Довідку про підприємство (реквізити) – відомості про учасника; 3.Згідно Додатку № 2 до Тендерної документації необхідно надати інформацію про те, що «Службова (посадова) особа учасника процедури закупівлі, яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми(п.12 ч. 1 ст. 17 Закону)».

Документи

03 серпня 2020 12:04
Електронний підпис
03 серпня 2020 12:02
Протокол №75.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 серпня 2020 12:06

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЧЕРЕНКО ЮЛІЯ ІГОРІВНА"
#3233704025
29 904,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 10:16
Електронний підпис укладений
21 серпня 2020 09:38
Договір №278.pdf укладений
21 серпня 2020 09:32

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 21 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 29 904,00
UAH