Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи
Очікувана вартість
188 801,00 UAH
UA-2020-07-06-004831-a 9968a7f6c7ff4f9783666e6a8d86771f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Павленко

+380414296283
+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконавчого комітету Коростенської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143212
Місцезнаходження: 11500, Україна , Житомирська обл., м. Коростень, вул. Грушевського, 66
Контактна особа: Валентина Павленко
+380414296283,+380414296279
osvita-kor.tender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:49
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:08
Очікувана вартість: 188 801,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 944,01 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:80520000-5: Навчальні засоби


Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи

Усі документи, що мають відношення до пропозиції, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ складений іншою мовою, учасник надає документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи.
(Джерела фінансування: співфінансування місцевого бюджету – 56 640,00 грн., субвенція з державного бюджету місцевим бюджетам на забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова Українська школа» - 132 161,00 грн.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, Коростень, вул. Грушевського, 66.
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 вересня 2020
ДК 021:2015: 80520000-5 — Навчальні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата товару здійснюється Замовником по безготівковому розрахунку через управління Державної казначейської служби у м. Коростені Житомирської області на підставі наданих Постачальником накладних на замовлений та отриманий товар. За наявності коштів державної субвенції. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 14:51
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:50
Додаток_4_проект_договору.PDF
06 липня 2020 14:50
ТД_для_відкритої.PDF
06 липня 2020 14:50
ДОДАТОК_3.PDF
06 липня 2020 14:50
Додаток_№2_ЦІНОВА_ПРОПОЗИЦІЯ.PDF
06 липня 2020 14:50
Додаток_1.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 14:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО" 110 544,00
UAH з ПДВ
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА 119 054,00
UAH з ПДВ
103 800,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА " 124 472,00
UAH з ПДВ
108 913,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА" 139 125,00
UAH з ПДВ
134 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК" 142 965,00
UAH з ПДВ
135 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА" 159 860,00
UAH з ПДВ
159 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 11:31
Податкова.zip
27 липня 2020 12:57
Електронний підпис
27 липня 2020 12:56
Довідка.zip
27 липня 2020 12:56
МВС.zip
24 липня 2020 14:50
Електронний підпис
20 липня 2020 13:49
Електронний підпис
20 липня 2020 13:48
сес.pdf
20 липня 2020 13:48
Сертифікати РОКОТО.pdf
20 липня 2020 13:48
Порівняльна таблиця.pdf
20 липня 2020 13:48
Цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 13:48
Договір СПЕЦ ТЕХ.pdf
20 липня 2020 13:48
Технічні вимоги.pdf
20 липня 2020 13:48
Аналогічний.pdf
20 липня 2020 13:48
Проєкт договору.pdf
20 липня 2020 13:48
Авторизацiйний.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 11:15
Електронний підпис
22 липня 2020 11:13
CЕС_К2.pdf
22 липня 2020 11:13
CЕС_К1.pdf
22 липня 2020 11:13
Договір_проект.pdf
22 липня 2020 11:13
9_Лист про мову.pdf
22 липня 2020 11:13
4_Лист про ціну.pdf
22 липня 2020 11:13
22_Лист про ISO.pdf
22 липня 2020 11:13
20_Лист про санкції.pdf
22 липня 2020 11:13
20_2_Лист про санкції.pdf
22 липня 2020 11:13
20_1_Лист про санкеції.pdf
22 липня 2020 11:13
17_Лист ст17.pdf
22 липня 2020 11:13
14_Лист про довкілля.pdf
22 липня 2020 11:13
1_Пропозиція 119054.pdf
22 липня 2020 11:13
2_Фінзвіт_ПАМ.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 13:59
Електронний підпис
22 липня 2020 13:51
Технічні умови.pdf
22 липня 2020 13:51
Пропозиція.pdf
22 липня 2020 13:51
Проект договору.pdf
22 липня 2020 13:51
Лист-погодження.pdf
22 липня 2020 13:51
Лист-повідомлення.pdf
22 липня 2020 13:51
Договір ДМ19-48.pdf
22 липня 2020 13:51
Договір ДМ19-11.pdf
22 липня 2020 13:51
Договір ДМ18-72.pdf
22 липня 2020 13:51
Договір ДМ18-71.pdf
22 липня 2020 13:51
Довідка щодо Санкцій.pdf
22 липня 2020 13:51
Відгук ДМ19-48.pdf
22 липня 2020 13:51
Відгук ДМ19-11.pdf
22 липня 2020 13:51
Відгук ДМ18-72.PDF
22 липня 2020 13:51
Відгук ДМ18-71.pdf
22 липня 2020 13:51
Висновки ДСЕЕ.pdf
22 липня 2020 13:51
Авторизаційний лист.pdf
22 липня 2020 13:51
Витяг з ЄДР.pdf
22 липня 2020 13:51
Паспорт і код (2).pdf

Публічні документи

22 липня 2020 15:39
Електронний підпис
22 липня 2020 15:25
19.Довідка про ПДВ.pdf
22 липня 2020 15:25
18. Сан-гіг Учприлад.pdf
22 липня 2020 15:25
17. Лист-згода з ОПД.pdf
22 липня 2020 15:25
12 .Свідоцтво ЄП.PDF
22 липня 2020 15:25
11.Виписка з ЄДР.PDF
22 липня 2020 15:25
10. Витяг оновлений.pdf
22 липня 2020 15:25
5.Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 15:25
2. Довідка про МТБ.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 14:47
Електронний підпис
22 липня 2020 14:46
СЕС2.pdf
22 липня 2020 14:46
Техпаспорт.pdf
22 липня 2020 14:46
Тендерна пропозиція.pdf
22 липня 2020 14:46
Сертифікати.pdf
22 липня 2020 14:46
Проект договору.pdf
22 липня 2020 14:46
СЕС1.pdf
22 липня 2020 14:46
Установчі один файл.pdf
22 липня 2020 14:46
Штатний розпис.pdf
22 липня 2020 14:46
Договір оренди.pdf
22 липня 2020 14:46
Аналогічні договори.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 15:29
Електронний підпис
21 липня 2020 20:20
25. Цінова пропозиція.pdf
21 липня 2020 20:20
21. Проект договору.pdf
21 липня 2020 20:20
19. Витяг ЕДР.pdf
21 липня 2020 20:20
17.Паспорт.pdf
21 липня 2020 20:20
2.Довідка МТБ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ПЛАХТІЄНКО АЛЛА МИКОЛАЇВНА

ФОП "ДОДІЧ-МАЛІЦЬКА МАРІЯ ВОЛОДИМИРІВНА "

ФОП "ПРОКОПІВ ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА"

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРДИДАКТИК"

ФОП "СОЛУЯНОВА ОЛЕНА ЮРІЇВНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"
#42446495
Переможець 103 500,00
UAH з ПДВ
24 липня 2020 13:25

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 24 липня 2020 13:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РОКОТО"
#42446495
103 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 08:52
Електронний підпис зміни до договору
23 жовтня 2020 08:28
Дод. угода №79-3 від 23.10.2020р. до дог. №79 від 07.08.2020р..pdf зміни до договору
23 жовтня 2020 08:24
Електронний підпис зміни до договору
15 жовтня 2020 11:34
додаткова угода №79-2 від 15.10.2020 до договору №79 від 07.08.2020.pdf зміни до договору
15 жовтня 2020 11:32
Електронний підпис зміни до договору
24 вересня 2020 14:04
Дод. угода №79-1 від 24.09.2020р. до дог. №79 від 07.08.2020р..pdf зміни до договору
24 вересня 2020 14:02
Електронний підпис укладений
07 серпня 2020 08:34
договір №79 від 07.08.2020.pdf укладений
07 серпня 2020 08:32

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
24 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
15 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 79
Договір:
Номер додаткової угоди: 79/3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 серпня 2020 — 10 грудня 2020
Сума оплати за договором: 103 500,00
UAH