Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області. Коригування кошторисної частини» (Код ДК 021-2015 – 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 439 739,85 UAH
UA-2020-07-06-004769-a 1b85eb0bf5274d209c45f3a25d89fed2
Відкриті торги    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Сапожнікова

+380993364365 solgas18@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області
Код ЄДРПОУ: 40210421
Вебсайт: https://bogdanivska.otg.dp.gov.ua/ua
Місцезнаходження: 51464, Україна , Дніпропетровська обл., с. Богданівка, Павлоградський район, вул. ЖОВТНЕВА, 35А
Контактна особа: Ольга Сапожнікова
+380993364365
solgas18@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:46
Звернення за роз’ясненнями: до 18 липня 2020 10:11
Оскарження умов закупівлі: до 24 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 липня 2020 10:11
Початок аукціону: 29 липня 2020 12:11
Очікувана вартість: 2 439 739,85 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 198,70 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12198 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області. Коригування кошторисної частини»
(Код ДК 021-2015 – 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51464, Україна, Дніпропетровська область, с. Богданівка Павлоградський район , вул. Шевченко, 32Г,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі довідки про вартість виконаних робіт за формою № КБ-3 та Акта приймання-передачі виконаних робіт за формою № КБ-2В підписаними уповноваженими представниками Сторін (для цілей складання проекту договору про закупівлю за результатами цих відкритих торгів учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції довідку з обслуговуючого банку (банків) про наявність рахунків в банківських установах та про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами (сканована (-і) довідка (-и) з оригіналу) станом не більше тижневої давнини відносно кінцевого строку подання тендерних пропозицій). Розрахунки здійснюються протягом 3-ох банківських днів Фінансові зобов’язання Замовника за цим Договором виникають в межах відповідних бюджетних асигнувань. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюватиметься протягом 3-ох банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення та фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок.Джерело фінансування - Державний бюджет України. Пiсляоплата 3 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
20 липня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 10:11
ТД зі змінами.doc
09 липня 2020 16:00
Додатки 1-4 зі змінами.doc
06 липня 2020 14:46
Додатки_5-9.doc
06 липня 2020 14:46
Додатки_1-4.doc
06 липня 2020 14:46
ТД.doc
20 липня 2020 10:12
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 липня 2020 16:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
20 липня 2020 10:11
ТД зі змінами.doc
09 липня 2020 16:00
Додатки 1-4 зі змінами.doc
06 липня 2020 14:46
Додатки_5-9.doc
06 липня 2020 14:46
Додатки_1-4.doc
06 липня 2020 14:46
ТД.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-004769-a.b1
Статус:
Очікує розгляду
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42384544
Дата подання: 06 серпня 2020 14:10
ВИМОГА скасувати рішення про визначення переможця
06.08.2020 року тендерним комітетом Виконавчого комітету Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області було розглянуто тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» на відповідність кваліфікаційним критеріям, встановленим ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам тендерної документації.
За результатами розгляду тендерну пропозицію ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» було визнано такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям та вимогам тендерної документації, а самого учасника визначено переможцем процедури відкритих торгів «Капітальний ремонт даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області. Коригування кошторисної частини» (Код ДК 021-2015 – 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2020-07-06-004769-a).
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ» детально вивчило документи, надані у складі тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» і категорично не погоджується з таким рішенням тендерного комітету ВК Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області, оскільки тендерна пропозиція учасника ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» жодним чином не відповідає вимогам, встановленим самим Замовником у Тендерній документації на закупівлю робіт «Капітальний ремонт даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області. Коригування кошторисної частини» (Код ДК 021-2015 – 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи), затвердженій Протоколом уповноваженої особи № 20 від 20.07.2020 року (далі – Тендерна документація), а отже повинна була бути відхилена на підставі ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» як така, що не відповідає умовам тендерної документації, а ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» дискваліфіковано, зважаючи на наступне.

1. У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації зазначено, що пропозиція учасника повинна включати проект календарного графіку виконання робіт.
Однак, у порушення вказаної вимоги Тендерної документації ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» у складі своєї пропозиції не надало ані вказаного документу, ані будь-якої його заміни чи пояснень відносно ненадання відповідного календарного плану.
Таким чином, тендерний комітет ВК Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області при визначенні переможця не звернув уваги на те, що ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» не виконало вимоги п. 6 розділу 3 Тендерної документації, так як не надало календарний графік виконання робіт з капітального ремонту даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області, що вимагався Замовником і мав бути невід’ємною складовою тендерної пропозиції.

2. Пунктом 4 «Істотні умови, що обов’язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Тендерної документації передбачено, що з метою дотримання вимог Бюджетного кодексу України учасники у складі своєї пропозиції мають надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезазначених умов та Гарантійний лист про підтвердження можливості відстрочки платежу до 180 календарних днів після підписання акту виконаних робіт згідно договору.
Крім того, тими ж положеннями Тендерної документації встановлено, що учасник повинен надати у складі пропозиції гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору.
У порушення вказаних вимог, ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» у складі своєї пропозиції не завантажило разом зі своєю пропозицією жодного з вимагаємих Замовником документів з відповідними гарантіями щодо дотримання вимог Бюджетного кодексу України, дотримання певної процедури розрахунків, можливості відстрочки платежу і, більш того, згоди з істотними умовами договору, проект якого викладений у Додатку 8 до Тендерної документації, на що тендерний комітет ВК Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області також не звернув увагу.

3. Згідно з пунктом 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник вимагає від учасників торгів подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 та вимогам, встановленим статтею 17 Закону.
Замовник установлює такі кваліфікаційні критерії:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Спосіб документального підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям зазначений в додатку 2 тендерної документації.
Відповідно до пункту 3 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Тендерної документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена на фірмовому бланку учасника за формою Додатку 5 тендерної документації.
У свою чергу, ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» відповідну довідку про досвід виконання аналогічного договору з усією необхідною інформацією, передбаченою формою, викладеною у Додатку 5 до Тендерної документації, не надало.
Окрім цього, пунктом 5 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Тендерної документації Замовник встановив вимогу до учасників надати оригінали або копії позитивних відгуків до договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічного договору, в яких повинно бути зазначено номер та дату укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента.
Так як ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» зі свого боку на підтвердження відповідності пропозиції кваліфікаційному критерію щодо досвіду виконання аналогічного договору все ж таки надало у відповідності до пункту 4 розділу ІІ «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Тендерної документації копії двох аналогічних договорів, на виконання вищевказаної вимоги Замовника оскаржуваний переможець також мав завантажити позитивні листи відгуки до цих договорів від контрагентів, з якими такі договори було укладено. Натомість, в чергове порушення вимог тендерної документації, пропозиція ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» не містить жодного позитивного листа-відгука з відповідним змістом ані щодо наданих учасником аналогічних договорів, ані до будь-яких інших.
Відтак, тендерний комітет ВК Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області при перевірці тендерної пропозиції ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» не звернув увагу, що така пропозиція не відповідає Тендерної документації навіть в частині встановлених Замовником відповідно до положень ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» кваліфікаційних критеріїв.

Враховуючи все вищевикладене, тендерний комітет ВК Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області при визначенні ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» переможцем процедури відкритих торгів необ’єктивно і неповно дослідив тендерну пропозицію вказаного учасника та не звернув увагу на численні порушення вимог та невідповідності умовам Тендерної документації Замовника, через які ТОВ «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» мало бути дискваліфіковано.
У пункті 3 «Інша інформація» Розділу 5 «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» Тендерної документації Замовник зазначив, що для правильного оформлення тендерної пропозиції Учасник вивчає всі інструкції, форми та терміни, наведені у тендерній документації. Неспроможність подати всю інформацію, що потребує тендерна документація або подання пропозиції, яка не відповідає вимогам в усіх відношеннях, буде віднесена на ризик Учасника та спричинить за собою відхилення такої пропозиції.
Положеннями ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства; тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Зазначене повністю дублюється в положеннях пункту 4 Розділу 5 «Оцінка та розгляд тендерної пропозиції» Тендерної документації.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, керуючись Тендерною документацією на закупівлю робіт «Капітальний ремонт даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області. Коригування кошторисної частини» (Код ДК 021-2015 – 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи), затвердженою Протоколом уповноваженої особи № 20 від 20.07.2020 року, ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі», Товариство з обмеженою відповідальністю «ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ» вимагає скасувати рішення про визнання тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА-Т» такою, що відповідає кваліфікаційним критеріям і вимогам тендерної документації, відхилити тендерну пропозицію зазначеного учасника і дискваліфікувати його через невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації.
В разі залишення цієї вимоги без уваги та необ’єктивного визначення переможця процедури відкритих торгів «Капітальний ремонт даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області. Коригування кошторисної частини» (Код ДК 021-2015 – 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи)» (UA-2020-07-06-004769-a), ТОВ «ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ» буде змушене звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України, а також до інших державних органів, що здійснюють контроль та моніторинг у сфері державних закупівель.
Розгорнути Згорнути
)
Рішення замовника: Очікується

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-06-004769-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42384544
Дата подання: 21 серпня 2020 12:53
Скарга на рішення замовника про визначення переможця
ТОВ «ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ» категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи ВК Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області та вважає його безпідставним, необ’єктивним і таким, що порушує його права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» і положення тендерної документації до закупівлі, у зв'язку з чим звертається до органу оскарження з цією скаргою.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 серпня 2020 21:59
Рішення від 26.08.2020 № 16072 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 26 серпня 2020 21:58
інформація про перенесення розгляду скарги № 13836.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:47
інформація про перенесення розгляду скарги № 14613.pdf
Дата публікації: 17 вересня 2020 23:05
інформація про перенесення розгляду скарги № 14758.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 23:09
Рішення від 21.09.2020 № 17765.pdf
Дата публікації: 25 вересня 2020 00:38
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомлення про виконання рішення
Дата виконання рішення замовником: 29 вересня 2020 13:51
Номер скарги: UA-2020-07-06-004769-a.a3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:42384544
Дата подання: 16 жовтня 2020 10:44
Повторна скарга на рішення замовника про визначення переможця
ТОВ «ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ» знову категорично не погоджується з рішенням уповноваженої особи ВК Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області та вважає його безпідставним, неправомірним і таким, що знов порушує його охоронювані законом права та інтереси, а також норми Закону України «Про публічні закупівлі» та винесене раніше рішення АМК України, у зв'язку з чим звертається до органу оскарження з цією скаргою.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 20 жовтня 2020 22:38
Рішення від 20.10.2020 № 19563 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 20 жовтня 2020 22:38
Рішення від 10.11.2020 № 20844.pdf
Дата публікації: 13 листопада 2020 23:39
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «АЛЬТЕРНАТИВА – Т» переможцем процедури закупівлі робіт: «Капітальний ремонт даху будівлі № 2 КЗ «Богданівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів» за адресою: вул. Шевченко, 32-Г в с. Богданівка Павлоградського району Дніпропетровської області. Коригування кошторисної частини» (Код ДК 021-2015 – 45450000-6 – інші завершальні будівельні роботи) ID: UA-2020-07-06-004769-a.
Дата виконання рішення замовником: 24 листопада 2020 15:45

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

31 серпня 2020 14:25
IMG_0001.jpg
31 серпня 2020 14:26
IMG_0002.jpg
31 серпня 2020 14:26
IMG_0003.jpg
31 серпня 2020 14:26
IMG_0004.jpg
31 серпня 2020 14:36
ПОЯСНЕННЯ.docx
01 вересня 2020 16:55
IMG_0003.jpg
01 вересня 2020 16:55
IMG_0002.jpg
03 вересня 2020 09:32
IMG_0003.jpg
03 вересня 2020 09:32
IMG_0002.jpg
03 вересня 2020 09:32
IMG_0001.jpg
29 вересня 2020 13:30
IMG_0001.jpg
29 вересня 2020 13:30
IMG_0002.jpg
29 вересня 2020 13:51
IMG_0003.jpg
29 вересня 2020 13:51
IMG_0002.jpg
29 вересня 2020 13:51
IMG_0001.jpg

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

23 жовтня 2020 17:11
Пояснення по скарзі.docx
23 жовтня 2020 17:11
IMG_0005.jpg
23 жовтня 2020 17:11
IMG_0006.jpg
23 жовтня 2020 17:11
IMG_0001.jpg
23 жовтня 2020 17:11
IMG_0002.jpg
23 жовтня 2020 17:11
IMG_0003.jpg
23 жовтня 2020 17:11
IMG_0004.jpg
28 жовтня 2020 09:32
IMG_0001.jpg
28 жовтня 2020 09:33
IMG_0002.jpg
19 листопада 2020 15:00
IMG_0002.jpg
19 листопада 2020 15:00
IMG_0001.jpg
20 листопада 2020 12:43
IMG_0002.jpg
20 листопада 2020 12:43
IMG_0001.jpg
24 листопада 2020 15:45
IMG_0005.jpg

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 липня 2020 12:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" 2 305 320,35
UAH з ПДВ
2 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ" 2 307 752,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ" 2 240 323,33
UAH з ПДВ
2 149 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЛІДЕР ІНВЕСТ" 2 345 016,54
UAH з ПДВ
2 225 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Гемма" 2 341 712,09
UAH з ПДВ
2 299 999,99
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 жовтня 2020 17:22
Електронний підпис
02 жовтня 2020 17:15
Кострица.PDF
02 жовтня 2020 17:15
№1 Гарантиійний лист.pdf
02 жовтня 2020 17:15
Відгуки .pdf
02 жовтня 2020 17:14
Календарний графік.pdf
21 серпня 2020 15:29
Електронний підпис
21 серпня 2020 14:46
Документи Переможець.pdf
13 серпня 2020 08:53
Електронний підпис
12 серпня 2020 21:21
Додаток 8.pdf
27 липня 2020 16:37
Електронний підпис
27 липня 2020 16:34
Додаток 2 розділ 3.pdf
27 липня 2020 16:34
СТ17.pdf
27 липня 2020 16:34
Додаток 2 розділ 1.pdf
27 липня 2020 16:34
Додаток 1.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 11:58
Електронний підпис
26 липня 2020 19:36
Сертификат категори.pdf
26 липня 2020 19:36
працівники1.pdf
26 липня 2020 18:44
довідка_рахунків.pdf
21 липня 2020 14:37
ДОГ_ЦІНА.rar
21 липня 2020 13:54
Відгук.pdf
21 липня 2020 11:37
121010042384544S011001210000006122019.pdf
21 липня 2020 11:37
рішення участника.pdf
21 липня 2020 11:37
паспорт и код.pdf
21 липня 2020 11:37
випіска з едр.pdf
21 липня 2020 11:37
працівник ягольн.дог.pdf
21 липня 2020 11:37
працівник ягольн.дип.pdf
21 липня 2020 11:37
свид1.pdf
21 липня 2020 11:37
пасп.pdf
21 липня 2020 11:37
код.pdf
21 липня 2020 11:37
договор третьяк.pdf
21 липня 2020 11:37
дипл.pdf
21 липня 2020 11:37
паспорт сидорин загр.pdf
21 липня 2020 11:37
диплом сидорин загр.pdf
21 липня 2020 11:37
Резник док.pdf
21 липня 2020 11:37
працівн резн.дог.pdf
21 липня 2020 11:37
сотрудник Петренко.pdf
21 липня 2020 11:37
пасп петренко.pdf
21 липня 2020 11:37
диплом Петренко.pdf
21 липня 2020 11:37
працівник мух.дог.pdf
21 липня 2020 11:37
працівник мух.дип.pdf
21 липня 2020 11:37
наказ пр призн Загн.pdf
21 липня 2020 11:37
смета_дц_опр.pdf
21 липня 2020 11:37
смета_дц_ивр.pdf
21 липня 2020 11:37
смета_дц_дц.pdf
21 липня 2020 11:37
смета_дц_дф.pdf
21 липня 2020 11:37
працівники.pdf
21 липня 2020 11:37
Лист-згода.pdf
21 липня 2020 11:37
Календарний графік.pdf
21 липня 2020 11:37
витяг.pdf
21 липня 2020 11:37
Відгук.pdf
21 липня 2020 11:36
Протокол НР.7Z
21 липня 2020 11:36
Наказ Фролова Ю.М.7Z
21 липня 2020 11:36
Лист для клієнтів.7z
21 липня 2020 11:36
Гарантія 6154-20.7z
21 липня 2020 11:36
Витяг із Статуту.7z
21 липня 2020 11:36
Банківська ліцензія.7z
21 липня 2020 11:36
Банк_Гарантия.pdf
21 липня 2020 11:36
счет банк.pdf

Публічні документи

27 липня 2020 18:14
Електронний підпис
27 липня 2020 18:03
GARANTIYA_12 198,00UAH.pdf.zip
27 липня 2020 18:00
Відгук-Фармація.pdf
27 липня 2020 18:00
Відгук-ПХЗ.pdf
27 липня 2020 18:00
Дог №01-03-Фармація.pdf
27 липня 2020 18:00
Дог №12-06.pdf
27 липня 2020 18:00
Дог №567219-ПХЗ.pdf
27 липня 2020 18:00
Акт, Довідка -ПХЗ.pdf
27 липня 2020 18:00
Довідка-Нова Русь.pdf
27 липня 2020 18:00
Акт №1-Нова Русь.pdf
27 липня 2020 18:00
Довідка з банку.pdf
27 липня 2020 18:00
Витяг з ППДВ.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток до ліцензії.pdf
27 липня 2020 18:00
Ліцензія.pdf
27 липня 2020 18:00
Статут.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток_7.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток_6.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток_5.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток_4.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток _3.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток_2.pdf
27 липня 2020 18:00
Додаток_1.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 09:39
Електронний підпис
28 липня 2020 09:35
ЦПД кошторисник.pdf
28 липня 2020 01:51
Документ_ЄДР_1006890884.zip
28 липня 2020 01:51
Довідка Укрсіб.pdf
28 липня 2020 01:51
Довідка УБІБ.pdf
28 липня 2020 01:51
Довідка пумб.pdf
28 липня 2020 01:51
Довідка Ощадбанк.pdf
28 липня 2020 01:51
35. Дозвіл на правочин.pdf
28 липня 2020 01:51
23. Трудові та диплом.pdf
28 липня 2020 01:51
16. Відомості ЄДРПОУ.pdf
28 липня 2020 01:51
11. Договір В'язівок.pdf
28 липня 2020 01:51
6. Фін. звіт та баланс.pdf
28 липня 2020 01:51
5.1. _Виписка.pdf
28 липня 2020 01:51
4. Дозвіл та ліцензія.pdf
28 липня 2020 01:51
3. Протокол, Наказ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ"

ТОВ "КИЇВСЬКА РУСЬ"

ТОВ "БК ЛІДЕР ІНВЕСТ"

ТОВ "Гемма"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Рішення скасоване 2 049 999,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 10:06
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Рішення скасоване 2 049 999,00
UAH з ПДВ
29 вересня 2020 13:52
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Рішення скасоване 2 049 999,00
UAH з ПДВ
24 листопада 2020 15:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 жовтня 2020 12:44
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЛВК ПРОМТЕХ-ІНВЕСТ"
#42384544
Очікує рішення 2 050 000,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 14:34
ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т"
#38131587
Відхилено 2 049 999,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 14:34

Вимога про усунення невідповідностей

ВИМОГА ПРО УСУНЕННЯ ПОРУШЕННЯ 1.Уповноважена особа виконала РІШЕННЯ № 17765-р/пк-пз від 21.09.2020 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель щодо скарги товариства з обмеженою відповідальністю "ЛВК ПРОМТЕХІНВЕСТ" від 21 серпня 2020 № UA-2020-07-06-004769-a.c2, яким було зобов’язано виконавчий комітет Богданівської сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" переможцем процедури закупівлі — "ДК 021:2015: 12 45450000-6 – Інші завершальні будівельні роботи" оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за UA-2020-07-06-004769-a. Рішення про визначення переможця яке було затверджене протоколом № 33 від 12 серпня 2020 року було скасоване 29 вересня 2020 року протоколом №___________________, інформація про це розміщена на веб порталі Прозорро https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-07-06-004769-a 2.Під час первинного розгляду пропозиції ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т" (ЄДРПОУ 38131587) учаснику не було надано право усунення невідповідностей у його тендерній пропозиції згідно положень Ч.16. Ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», тому розміщуємо перший раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах поданих учасником у тендерній пропозиції. Таке повідомлення розміщує Замовник у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, що відповідає 02 жовтня 2020 року. 3. При ознайомлені з тендерною пропозицією учасника ТОВ "АЛЬТЕРНАТИВА-Т", замовником виявлено невідповідність до тендерної документації, а саме: 1) Вимога в ТД: «Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» з накладанням КЕП уповноваженої на підписання документів особи*» (Ч.1 Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції Розділ 3. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції). . ЕЦП/КЕП. який накладено на тендерну пропозицію, має бути від уповноваженої особи на підписання тендерної пропозиції та договору за результатами закупівлі, а не печатку підприємства у вигляді ЕЦП/КЕП; Для усунення невідповідностей: Підписати пропозицію у відповідності до вимог ТД; 2) У пункті 6 «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації зазначено, що пропозиція учасника повинна включати проект календарного графіку виконання робіт. Для усунення невідповідностей: Надати проект календарного графіка; 3) Пунктом 4 «Істотні умови, що обов'язково включаються до договору про закупівлю» розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю»: Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезазначених умов; Гарантійний лист про підтвердження можливості відстрочки платежу до IRQ календарних днів після підписання акту виконаних робіт згідно договору; гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору. Для усунення невідповідностей: надати Гарантійний лист із гарантією виконання робіт (надання послуг) у відповідності до вищезазначених умов; Гарантійний лист про підтвердження можливості відстрочки платежу до IRQ календарних днів після підписання акту виконаних робіт згідно договору; гарантійний лист щодо погодження з істотними умовами договору; 4) Відповідно до пункту 3 розділу II «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації, на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору учасник має надати довідку про досвід виконання аналогічного договору, в якій зазначається інформація про замовника, якому здійснювалося виконання аналогічного замовлення, його адреса, контактна особа замовника, телефон, предмет договору, складена на фірмовому бланку учасника за формою Додатку 5 тендерної документації. Для усунення невідповідностей: надати довідку про досвід виконання аналогічного договору; 5) У тендерній документації у пункті 5 розділу II «Документи для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям» Додатку 2 до Документації Замовник встановив вимогу до учасників надити оригінали або копії позитивних відгуків до договорів, зазначених у довідці про досвід виконання аналогічного договору, в яких повинно бути зазначено номер та дату укладеного договору, предмет договору, строк дії договору, строк виконання робіт/надання послуг, а також інформація про якість виконаних робіт/наданих послуг і відсутність претензій з боку контрагента. Для усунення невідповідностей: надати позитивний листа- відгук; 6) На підтвердження інформації зазначеної у довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання замовлення учасник надає: - копії документів, що підтверджують кваліфікацію працівників, які зазначені у довідці (крім працівників, які мають робочі професії); - копії трудових книжок та копії наказів про призначення на посаду та/або наказів про сумісництво або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці.(ДОДАТОК 4 Довідка про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Для усунення невідповідностей: надати відповідні документи працівників: Задорожна Л.Л., Костриця I I. У відповідності до ч.9.ст.26 ЗУ «Про публічні закупівлі» Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

27 листопада 2020 14:35
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

27 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
27 листопада 2020 13:53
IMG_0002.jpg
27 листопада 2020 13:53
IMG_0003.jpg
24 листопада 2020 15:41
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 08 грудня 2020 09:37
Кінець періоду оскарження: 19 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 19 грудня 2020 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: відсутність подальшої потреби
Документи:
08 грудня 2020 09:37
Електронний підпис
08 грудня 2020 09:33
IMG_0001.jpg