Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Очікувана вартість
2 250,00 UAH
UA-2020-07-06-004586-a ● c5c9d29087c348d8917d7b1eb12d55b5
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ СЛУЖБИ СУДОВОЇ ОХОРОНИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 43258822 |
Місцезнаходження: | 43000, Україна , Волинська обл., м. Луцьк, вул. Сенаторки Левчанівської, буд. 1 |
Контактна особа: |
Бондарук Алла +380993494987 bondaruk.vl@sso.court.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 14:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 15 липня 2020 11:53 |
Очікувана вартість: | 2 250,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Флеш-накопичувач ТМ Kingston DataTraveler 100 G3 32GB USB 3.0 - 15 штук
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
15 штуки
30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 серпня 2020
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 14:36 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 14:36 |
документація флеш накопичувач.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Запитання
Дата подання: 06 липня 2020 20:28
Дата відповіді: 07 липня 2020 08:58
Шановний Замовнику! Хочеться почути: 1. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників які вносять додаткові зміни в свою пропозицію після закінчення аукціону, крім цін і суми цінової пропозиції за результатами аукціону, 2. Чи будете Ви дискваліфіковувати пропозиції Учасників що додають документи на стадії кваліфікації, не подані на момент закінчення подачі пропозиції . Що являється порушенням вимог Закону України “Про публічні закупівлі” пункт 9 Стаття 14. Спрощені закупівлі що регулює спрощені Закупівлі. 3. Чи будете Ви дискваліфікувати пропозиції Учасників, що не вказують точних марок і виробників запропонованих товарів, або роблять це після закінчення аукціону.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 14 Розділу 2 Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі», Фізична/юридична особа на етапі періоду уточнень до кінця строку його завершення має можливість звернутися до замовника через ЕСЗ за роз'ясненням щодо інформації, розміщеної під час оголошення про закупівлю та щодо вимог до предмета закупівлі та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення.
На звернення учасника за роз’ясненнями щодо оголошення, оприлюднене через електронну систему закупівель 06.07.2020 р. (номер закупівлі UA-2020-07-06-004586-a) , шляхом надання роз’яснення, у відповідності до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа повідомляє:
- на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
- кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
- учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Проведення допорогових закупівель регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами, внесеними наказом ДП "Прозорро" № 18).
В даній закупівлі до розгляду приймаються товари конкретної торгової марки та з технічними характеристиками вказаними в Додатку 1 Оголошення.
На звернення учасника за роз’ясненнями щодо оголошення, оприлюднене через електронну систему закупівель 06.07.2020 р. (номер закупівлі UA-2020-07-06-004586-a) , шляхом надання роз’яснення, у відповідності до Інструкції про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншої за вартість, що встановлена в абзацах 2 та 3 частини 1 статті 2 ЗУ «Про публічні закупівлі» уповноважена особа повідомляє:
- на етапі подання пропозицій до кінця строку його завершення учасники подають пропозиції в ЕСЗ шляхом заповнення електронної форми з окремими полями та завантаження інформації та документів у вигляді електронних документів через авторизовані/попередньо авторизовані електронні майданчики.
- кожен учасник має можливість подати лише одну пропозицію, у тому числі до визначеної в оголошенні про закупівлю частини предмета закупівлі (лота). Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, ЕСЗ не приймаються.
- учасник має можливість вносити зміни та уточнення до поданої ним пропозиції до кінцевого строку завершення етапу подання пропозицій учасників, визначеного замовником.
Проведення допорогових закупівель регламентується Інструкцією про порядок використання електронної системи закупівель у разі здійснення закупівель, вартість яких є меншою за вартість, що встановлена в абзацах другому і третьому частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами, внесеними наказом ДП "Прозорро" № 18).
В даній закупівлі до розгляду приймаються товари конкретної торгової марки та з технічними характеристиками вказаними в Додатку 1 Оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 липня 2020 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ |
1 986,00
UAH з ПДВ
|
1 860,15
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "КОМЕЛ" |
2 025,00
UAH з ПДВ
|
1 860,30
UAH з ПДВ
|
Документи |
Фізична особа – підприємець Рубець Ганна Вікторівна |
2 106,00
UAH з ПДВ
|
2 106,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "МАГАЗИН ПОЗИТИВ" |
2 187,00
UAH з ПДВ
|
2 187,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
БІЛОЗЕРСЬКИЙ ОЛЕГ МИКОЛАЙОВИЧ #1974306055 |
Переможець |
1 860,15
UAH з ПДВ
|
16 липня 2020 08:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2021 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
24 липня 2020 15:26
|
Білозерський 103-20.pdf | укладений |
24 липня 2020 15:25
|