Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
250 008,40 UAH
UA-2020-07-06-004429-a 7375a63b9237476ea3ed9cf521d5d817
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олександрівна Філенко

+380645244151 tender_lokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: Ірина Олександрівна Філенко
+380645244151
tender_lokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 14:54
Очікувана вартість: 250 008,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 500,08 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4160 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 28 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника після отримання Замовником поставленого товару на підставі накладної протягом 21 календарного днів. Пiсляоплата 21 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-004429-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 08 липня 2020 16:24
Вилучити дискримінаційну умову тендерної документації.
Додаток 3 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТА СТАТТІ 16-17 ЗАКОНУ » п.12.2 та Додаток 4 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо)", а саме: - довідка, надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товарів та виконання умов договору, що є предметом закупівлі, у т.ч. наявність власної та/або орендованої мережі АЗС у м. Сєвєродонецьк, Луганська область ( не менше 2 АЗС).
Зміни викладені у новій редакції. Додаток 3 та 4 у новій редакції оприлюднено в електронній системі закупівель.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 16:34
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.09.2019, підстава – 114-IX) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Визначення що є дискримінаційною вимогою/умовою та перелік дискримінаційних вимог у Законі відсутні.
Під час надання медичної допомоги населенню Луганської області існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність роботи високоспеціалізованих медичних працівників. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.09.2019, підстава – 114-IX) при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.

Документи подані скаржником

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:21

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" 212 263,20
UAH з ПДВ
208 540,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПАРУС" 216 280,80
UAH з ПДВ
210 504,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІКС МАРКЕТ" 247 752,00
UAH з ПДВ
247 752,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

22 липня 2020 12:02
ПДВ.PDF
22 липня 2020 12:02
ПДВ витяг.PDF
22 липня 2020 12:02
Витяг .pdf
22 липня 2020 12:02
Статут.pdf
22 липня 2020 12:02
Проект договору.pdf
22 липня 2020 12:02
Сертифікат ДТ.pdf
22 липня 2020 12:02
Перелік АЗС.pdf
22 липня 2020 12:02
Паспорт ДТ.pdf
22 липня 2020 12:02
Паспорт Бензин А-92.pdf
22 липня 2020 12:02
Довідка про талони.pdf
22 липня 2020 12:01
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

28 липня 2020 13:49
Електронний підпис
21 липня 2020 11:52
Електронний підпис
20 липня 2020 15:23
Електронний підпис
20 липня 2020 15:21
Сертификат_ДТ.PDF
20 липня 2020 15:21
Сертификат_А-92.pdf
20 липня 2020 15:21
Витяг_ПДВ_завер.pdf
20 липня 2020 15:21
15. Формальні помилки.PDF
20 липня 2020 15:21
14. Лист-згода_ПД.PDF
20 липня 2020 15:21
10. Довідка про якість.PDF

Публічні документи

21 липня 2020 16:11
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.pdf
21 липня 2020 16:11
тендерна пропозиція.pdf
21 липня 2020 16:11
статут.pdf
21 липня 2020 16:11
НДС ориг.PDF
21 липня 2020 16:11
Наявність АЗС.pdf
21 липня 2020 16:11
Наказ на Слободяна.PDF
21 липня 2020 16:11
лицензии все.PDF
21 липня 2020 16:11
Лист гарантія.pdf
21 липня 2020 16:11
заміна талонів.pdf
21 липня 2020 16:11
дт сертификат.JPG
21 липня 2020 16:11
дт паспорт.pdf
21 липня 2020 16:11
Дов ФВВ.pdf
21 липня 2020 16:11
Витяг 280120.pdf
21 липня 2020 16:11
Bi1 1&.12.2019 poxy. No 617.pdf
21 липня 2020 16:11
92 сертификат НОВЫЙ.PDF
21 липня 2020 16:11
92 паспорт.pdf
21 липня 2020 16:11
24 Загальні відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"

ТОВ "ПАРУС"

ТОВ "МІКС МАРКЕТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД"
#24316073
Відхилено 208 540,00
UAH з ПДВ
27 липня 2020 09:25
ТОВ "ПАРУС"
#31337633
Переможець 210 504,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 13:44

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 липня 2020 13:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАРУС"
#31337633
210 504,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 10:57
Електронний підпис зміни до договору
15 грудня 2020 13:58
Додаткова угода № 1 від 14.12.2020р.pdf зміни до договору
15 грудня 2020 13:56
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 08:03
Договір №135 від 10.08.2020р.pdf укладений
10 серпня 2020 08:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На підставі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та п.1.5 Договору про закупівлю № 135 від 10.08.2020р. внести наступні зміни до Договору: Зменшити суму договору на 8,28 грн.(вісім гривень 28 копійок), в т.ч. ПДВ 1,38 грн. та викласти п.3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим договором) становить 210 495,72 грн. (двісті десять тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 72 копійки), в тому числі ПДВ 35 082,62 грн., та складається з вартості всього товару, що поставляється за цим договором та зазначений в специфікації».
Номер договору про закупівлю: 135
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 серпня 2020 — 28 грудня 2020
Сума оплати за договором: 210 495,72
UAH (в тому числі ПДВ 35 082,62 UAH)