Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бензин А-92, дизельне паливо
Очікувана вартість
250 008,40 UAH
UA-2020-07-06-004429-a ● 7375a63b9237476ea3ed9cf521d5d817
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна клінічна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 01983789 |
Місцезнаходження: | 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5 |
Контактна особа: |
Ірина Олександрівна Філенко +380645244151 tender_lokb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 14:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 23 липня 2020 14:54 |
Очікувана вартість: | 250 008,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 500,08 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
7000 літр
Бензин А-92
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
4160 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 грудня 2020
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки проводяться шляхом безготівкового перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника після отримання Замовником поставленого товару на підставі накладної протягом 21 календарного днів. | Пiсляоплата | 21 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 14:28 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 14:27 |
Додаток_№_4_Технічні вимоги.docx | |
06 липня 2020 14:27 |
Додаток_№_5_Проєкт_договору_про_закупiвлю.docx | |
06 липня 2020 14:27 |
Тендерна документація.docx | |
06 липня 2020 14:27 |
Додаток_№_7_Лист-згода_на_персонал_нi_данi.docx | |
06 липня 2020 14:27 |
Додаток_№_6_Лист-погодження_проекту_договору.docx | |
06 липня 2020 14:27 |
Додаток_№_3_Вiдповiднiст__учасника_ст._16,_ст.17 (2).docx | |
06 липня 2020 14:27 |
Додаток_№_2_Вiдомостi_про_учасника.docx | |
06 липня 2020 14:27 |
Додаток_№_1_Тендерна_пропозицiя.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-004429-a.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 08 липня 2020 16:24
Вилучити дискримінаційну умову тендерної документації.
Додаток 3 до Тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ЩОДО ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ТА СТАТТІ 16-17 ЗАКОНУ » п.12.2 та Додаток 4 до Тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо)", а саме: - довідка, надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товарів та виконання умов договору, що є предметом закупівлі, у т.ч. наявність власної та/або орендованої мережі АЗС у м. Сєвєродонецьк, Луганська область ( не менше 2 АЗС).
Зміни викладені у новій редакції. Додаток 3 та 4 у новій редакції оприлюднено в електронній системі закупівель.
Розгорнути
Згорнути
ДК 021:2015: 09130000-9 Нафта і дистиляти (Бензин А-92, дизельне паливо)", а саме: - довідка, надана в довільній формі про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідної для постачання товарів та виконання умов договору, що є предметом закупівлі, у т.ч. наявність власної та/або орендованої мережі АЗС у м. Сєвєродонецьк, Луганська область ( не менше 2 АЗС).
Зміни викладені у новій редакції. Додаток 3 та 4 у новій редакції оприлюднено в електронній системі закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
09 липня 2020 16:34
Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.09.2019, підстава – 114-IX) (далі - Закон) встановлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади.
Визначення що є дискримінаційною вимогою/умовою та перелік дискримінаційних вимог у Законі відсутні.
Під час надання медичної допомоги населенню Луганської області існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність роботи високоспеціалізованих медичних працівників. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.09.2019, підстава – 114-IX) при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Визначення що є дискримінаційною вимогою/умовою та перелік дискримінаційних вимог у Законі відсутні.
Під час надання медичної допомоги населенню Луганської області існує необхідність своєчасної, належної та оперативної заправки автотранспорту Замовника, що забезпечує мобільність та оперативність роботи високоспеціалізованих медичних працівників. Нажаль, відпуск палива, який фактично відбувається з АЗС партнерів не гарантує забезпечення своєчасного та гарантованого відпуску пального, тому що партнер в будь який час може розірвати партнерську угоду (з учасником), та не несе будь яких зобов’язань і не виступає гарантом перед Замовником, щодо належного виконання зобов’язань по договору про закупівлю (оскільки не є стороною в договорі про закупівлю). Ці дії можуть привести до збоїв та взагалі до припинення відпуску палива на партнерських АЗС, а в результаті до невиконання вимог Договору про закупівлю. Враховуючи зазначене, вимоги Тендерної документації та перелік документів, якими Учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначаються Замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель, закріпленими у ст. 5 Закону та з дотриманням бюджетного та законодавства України в цілому.
З урахуванням зазначеного, Замовник дотримався норм ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (із змінами у новій редакції від 19.09.2019, підстава – 114-IX) при складанні Тендерної документації. Враховуючи вищезазначене, з метою захисту прав Замовника та гарантованого забезпечення паливом відповідної якості та ефективного використання бюджетних коштів, наші вимоги вважаємо обґрунтованими та не вбачаємо порушення Закону України «Про публічні закупівлі», а отже законних та обґрунтованих підстав для внесення змін до Тендерної документації немає.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 липня 2020 15:21
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" |
212 263,20
UAH з ПДВ
|
208 540,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ПАРУС" |
216 280,80
UAH з ПДВ
|
210 504,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "МІКС МАРКЕТ" |
247 752,00
UAH з ПДВ
|
247 752,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Параллель-М ЛТД" #24316073 |
Відхилено |
208 540,00
UAH з ПДВ
|
27 липня 2020 09:25
|
ТОВ "ПАРУС" #31337633 |
Переможець |
210 504,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 13:44
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2020 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 грудня 2020 13:58
|
Додаткова угода № 1 від 14.12.2020р.pdf | зміни до договору |
15 грудня 2020 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
10 серпня 2020 08:03
|
Договір №135 від 10.08.2020р.pdf | укладений |
10 серпня 2020 08:02
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | На підставі п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» та п.1.5 Договору про закупівлю № 135 від 10.08.2020р. внести наступні зміни до Договору: Зменшити суму договору на 8,28 грн.(вісім гривень 28 копійок), в т.ч. ПДВ 1,38 грн. та викласти п.3.1. в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (загальна вартість товару, що поставляється за цим договором) становить 210 495,72 грн. (двісті десять тисяч чотириста дев’яносто п’ять гривень 72 копійки), в тому числі ПДВ 35 082,62 грн., та складається з вартості всього товару, що поставляється за цим договором та зазначений в специфікації». |
Номер договору про закупівлю: | 135 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |