Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області
Очікувана вартість
106 982,00 UAH
UA-2020-07-06-004353-a 5cf00f7727024d5987218b632462a8e3
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Діброва Наталія Володимирівна

+380984953313 otgkrolosvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти, молоді, спорту, культури і туризму Кролевецької міської ради
Код ЄДРПОУ: 41761455
Місцезнаходження: 41300, Україна , Сумська обл., Кролевець, вулиця Франка,8
Контактна особа: Діброва Наталія Володимирівна
+380984953313
otgkrolosvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:21
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 14:26
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 14:26
Початок аукціону: 15 липня 2020 13:37
Очікувана вартість: 106 982,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Під час проведення процедури закупівлі усі документи та інформація, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою (крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова або російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Технічний нагляд за виконанням робіт по об’єкту: «Комплексна реконструкція спортивного майданчика з облаштуванням зони для воркауту та футбольного поля з глядацькими трибунами Кролевецької спеціалізованої школи I-III ступенів № 1 Кролевецької міської ради по проспекту Миру, 2, місто Кролевець Кролевецького району Сумської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 41300, Україна, Сумська область, м. Кролевець, проспект Миру, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Акт виконання технічного нагляду Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 липня 2020 14:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Глух Вадим Петрович 65 270,00
UAH з ПДВ
19 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕНЧЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ 53 918,90
UAH з ПДВ
41 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВЕЛЕС" 70 207,00
UAH з ПДВ
41 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Віта-С-" 55 421,00
UAH з ПДВ
46 450,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "Косик Віктор Миколайович" 86 476,00
UAH з ПДВ
86 476,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 14:04
Електронний підпис
16 липня 2020 14:00
довідка несудимість
16 липня 2020 14:00
довідка ліцензія
16 липня 2020 14:00
наказ Глух
16 липня 2020 14:00
пропозиція
16 липня 2020 14:00
ст17 оновлена.pdf
13 липня 2020 09:37
Електронний підпис
13 липня 2020 09:35
згода з договором.pdf
13 липня 2020 09:35
електрон підпис.pdf
13 липня 2020 09:35
довкілля.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка субпідряд.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка резидент.pdf
13 липня 2020 09:35
типовий договір.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка працівники.pdf
13 липня 2020 09:35
сертифіка тех.нагляд.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка правочини.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка помилки.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка печатка.pdf
13 липня 2020 09:35
пропозиція.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка ПДВ.pdf
13 липня 2020 09:35
паспорт_код.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка досвід.pdf
13 липня 2020 09:35
наказ Глух.pdf
13 липня 2020 09:35
лист щодо статут.pdf
13 липня 2020 09:35
довідка ДАБІ.pdf
13 липня 2020 09:35
лист щодо СС1.pdf
13 липня 2020 09:35
диплом Глух .pdf
13 липня 2020 09:35
гарантія ст17.pdf
13 липня 2020 09:35
гарантія санкції.pdf
13 липня 2020 09:35
гарантії щодо витрат.pdf
13 липня 2020 09:35
відомості учасника.pdf
13 липня 2020 09:35
виписка дер. реєстр.pdf
13 липня 2020 09:35
аналог дог_2 _ акти.pdf
13 липня 2020 09:35
аналог дог_1 _ акти.pdf

Публічні документи

13 липня 2020 14:09
Електронний підпис
13 липня 2020 14:09
Електронний підпис
13 липня 2020 14:08
Електронний підпис
13 липня 2020 14:07
тендер Кролевець.zip

Публічні документи

Публічні документи

14 липня 2020 11:17
Електронний підпис
14 липня 2020 11:02
№12Копії договорів.PDF
14 липня 2020 11:02
№8 Гарантійний лист.PDF
14 липня 2020 11:02
№2 Проект договору.PDF
14 липня 2020 11:02
№1Пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Глух Вадим Петрович

ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЗЕНЧЕНКО ІГОР ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "ВЕЛЕС"

ТОВ "Віта-С-"

ФОП "Косик Віктор Миколайович"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Глух Вадим Петрович
#3027902413
Переможець 19 999,00
UAH з ПДВ
22 липня 2020 11:02

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 22 липня 2020 11:02

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Глух Вадим Петрович
#3027902413
19 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
ДУ про розірвання укладений
14 грудня 2020 16:22
Електронний підпис укладений
14 грудня 2020 15:27
ДУ 2 глух.pdf зміни до договору
14 грудня 2020 15:20
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 13:30
ДУ 1 технагляд.pdf зміни до договору
03 грудня 2020 13:28
Електронний підпис укладений
03 серпня 2020 16:05
Договір на закупівлю укладений
03 серпня 2020 15:38

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
03 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", у зв'язку з повторним проходженням експертизи
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
14 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.1.ч.5 ст. 41 ЗУ "Про публічні закупівлі", зменшили обсяги закупівлі
Номер договору про закупівлю: 449
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML