Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзджої частини по вулиці Центральна в селі Городище Луцького району Волинської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Очікувана вартість
1 314 872,00 UAH
UA-2020-07-06-004341-b 476d2dc27a01431da6bc0465e8c7f117
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мельник Юлія Леонідівна

+380332797579 gorodyshesr@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Городищенська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04590530
Місцезнаходження: 45656, Україна , Волинська обл., Луцький район село Городище, вулиця Шкільна, 35
Контактна особа: Мельник Юлія Леонідівна
+380332797579
gorodyshesr@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 21:25
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 17 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 17 липня 2020 11:29
Очікувана вартість: 1 314 872,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 600,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі Учасник, з яким буде укладено договір про закупівлю за результатами торгів, у ході виконання робіт та після їх завершення повинен забезпечити та гарантувати: (a) наявність ефективної системи управління якістю та системи контролю якості під час провадження господарської діяльності з виконання робіт і надання послуг, які є предметом закупівлі, їх відповідність чинним в Україні стандартам у сфері управління якістю, в тому числі у галузі будівництва; (b) дотримання вимог законодавства та нормативно-технічних документів щодо якості робіт і послуг у сфері будівництва та будівельної продукції; (c) відповідність якості послуг та матеріальних ресурсів специфікаціям, технічним умовам, державним будівельним нормам та іншим вимогам до виконання капітального ремонту громадських будівель, в тому числі закладів охорони здоров’я; (d) наявність необхідних сертифікатів, технічних паспортів, інших документів, що підтверджують технічні й якісні характеристики матеріальних ресурсів, включаючи конструкції, обладнання тощо; (e) дотримання внутрішніх документів системи управління якістю учасника (підрядника); (f) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних будівельних, ремонтно-будівельних, монтажних, інших робіт, виявлених під час їх приймання – у строк, що не перевищує 10 календарних днів; (g) збереження протягом гарантійного строку необхідних якісних, технічних, експлуатаційних характеристик результатів робіт, виконаних у ході ремонту, в тому числі результатів оздоблювальних (опоряджувальних), столярних, сантехнічних, електромонтажних та інших робіт; (h) усунення за власний рахунок дефектів та недоліків у виконаних під час капітального ремонту роботах, які виникли або були виявлені впродовж гарантійного строку після завершення ремонту – у строк, що не перевищує 30 календарних днів. Гарантійний строк на виконані під час капітального ремонту ремонтно-будівельні, монтажні та інші роботи (послуги) та їх результати повинен становити не менше десяти років з дня завершення капітального ремонту та прийняття замовником його результатів. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозицій із зазначенням питомої ваги критеріїв Ціна – 100 % Ціна пропозиції визначається учасником самостійно: (a) відповідно до чинного законодавства України та умов цих Вимог; (b) у валюті, передбаченій у Вимогах, відповідної грошової одиниці. (c) з урахування вартісних та інших характеристик товару, умов договору про закупівлю, усіх витрат пов’язаних з їх виконанням, податків і зборів (обов’язкових платежів) відповідно до вимог чинного законодавства та умов цієї Вимоги.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзджої частини по вулиці Центральна в селі Городище Луцького району Волинської області (код ДК 021:2015: 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 45656, Україна, Волинська область, с. Городище, Луцький р-н, вул. Центральна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник здійснює оплату фактично наданих на підставі актів приймання виконаних робіт (форма № КБ-2в) та довідок про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), до 20-го числа місяця, наступного за місцем, в якому були виконані роботи з капітального ремонту. Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 липня 2020 11:50

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РОСТРАНС" 1 147 759,55
UAH з ПДВ
1 147 759,55
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ПМК-НОВА" 1 285 693,93
UAH з ПДВ
1 285 693,93
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 18:14
Електронний підпис
16 липня 2020 18:07
Тех квал Городище.zip
16 липня 2020 18:07
ДЦ Городище Кап рем.zip

Публічні документи

16 липня 2020 19:31
Електронний підпис
16 липня 2020 19:26
Технічні документи.zip
16 липня 2020 19:26
Інші документи.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РОСТРАНС"

ПП "ПМК-НОВА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "РОСТРАНС"
#31964715
Відхилено 1 147 759,55
UAH з ПДВ
25 липня 2020 21:47
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
Переможець 1 285 693,93
UAH з ПДВ
30 липня 2020 19:47

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 липня 2020 19:47

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "ПМК-НОВА"
#39291539
1 285 693,93
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2021 02:20
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 10:06
Додаткова угода 2.jpg зміни до договору
29 грудня 2020 10:04
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 12:44
Додаткова угода 1.pdf зміни до договору
19 серпня 2020 12:41
Електронний підпис укладений
19 серпня 2020 00:00
Договір.pdf укладений
18 серпня 2020 23:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з особливостями фінансування закупівлі, керуючись рішеннями сесії Городищенської сільської ради щодо порядку фінансування робіт, передбачених Договором, пунктом 2 частини п’ятої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктами 12.1, 12.2 та 12.5 Договору Сторони вирішили продовжити строк виконання ремонтно-будівельних робіт (робіт з капітального ремонту) за цим Договором (без зміни вартості капітального ремонту та ціни Договору). 2. На виконання пункту 1 цієї Додаткової угоди викласти у наступній редакції: - пункт 5.1.2 Договору, а саме «5.1.2. Завершення робіт до 30 грудня 2020 року»; - Додаток 4 до Договору «Календарний графік виконання робіт», що додається. 3. Додаткова угода підписана в двох примірниках, що мають однакову юридичну силу та вважається невід’ємною частиною Договору 4. Всі інші умови Договору, які не передбачені цією Додатковою угодою, залишаються незмінними і Сторони підтверджують щодо них свої зобов’язання. 5. Сторони установили, що ця Додаткова угода набуває чинності з дня її підписання Сторонами і діє до 31.12.2020 р. Більш детально викладено в додатковій угоді, що додається. Випадки для внесення змін до істотних умов договору відповідно до статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі»: пункт 4 частина восьма стаття 41 Закону - продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов'язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об'єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшити загальну суму договору на 9864,20 грн.
Номер договору про закупівлю: 34
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 14 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 275 829,73
UAH (в тому числі ПДВ 212 638,29 UAH)