Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» |
Код ЄДРПОУ: | 36849291 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13 |
Контактна особа: |
Гальчук Лідія Кирилівна +380487669079 direkcia-ukc@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 14:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 липня 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 липня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 14:18 |
Очікувана вартість: | 31 881 569,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 318 815,69 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 159000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 14:19 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 14:15 |
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf | |
06 липня 2020 14:15 |
Тендерна документація.pdf | |
06 липня 2020 14:15 |
Додаток 1.pdf | |
06 липня 2020 14:15 |
Додаток 2.pdf | |
06 липня 2020 14:15 |
Додаток 3.pdf | |
06 липня 2020 14:15 |
Додаток 4.pdf | |
06 липня 2020 14:15 |
Додаток 5.pdf | |
06 липня 2020 14:15 |
Додаток 6.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-08-07-000054 ● 455104e9e3f747a7993f1b4220d26498
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 серпня 2020 14:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 Одеса № 255
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.08.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 255
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-07-06-004215-a 06.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-08-07 15:34:10
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Державним підприємством «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-06-004215-a, дата оприлюднення 06.07.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації (Довідка про перелік матеріально-технічної бази) щодо надання договорів оренди, що посвідчують право користування на об’єкти, перелічені у графі 2 таблиці 2, тоді як учасником ПрАТ «Пересувна механізована колона-15 «Дунайводбуд» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 05.01.2018 № 1, який є нікчемним (недійсним) у розумінні частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України з огляду на наступне. Так, предметом зазначеного договору є оренда приміщень площею 2864,3 кв. м та строк дії якого складає більше, ніж три роки (з 05.01.2018 по 31.12.2022), а отже, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України вказаний договір має бути нотаріально посвідчений.
Згідно із частиною 1 статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимог закону про нотаріальне посвідчення такий договір є нікчемним.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-08-11 19:58:57
Пояснення
ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2020-08-07-000054 закупівлі ID: UA-2020-07-06-004215-a долучено й оприлюднено у файлі
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 13 серпня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 серпня 2020 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:45
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ |
27 000 000,00
UAH з ПДВ
|
27 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" |
30 000 677,08
UAH з ПДВ
|
30 000 677,08
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС" |
31 881 112,00
UAH з ПДВ
|
31 881 112,00
UAH з ПДВ
|
Немає |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ #33358131 |
Відхилено |
27 000 000,00
UAH з ПДВ
|
28 липня 2020 16:17
|
|
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" #01035845 |
Переможець |
30 000 677,08
UAH з ПДВ
|
31 липня 2020 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 14:45
|
Інформація про відміну
Дата оприлюднення: | 12 серпня 2020 16:41 |
Кінець періоду оскарження: | 23 серпня 2020 00:00 |
Дата відміни: | 23 серпня 2020 00:02 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі». |
12 серпня 2020 16:41
|
Електронний підпис |
12 серпня 2020 16:30
|
Протокол щодо визнання тендеру таким, що не відбувся |