Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району»
Очікувана вартість
31 881 569,20 UAH
UA-2020-07-06-004215-a ad9423fdb95a4e9795e2ccd74cca15d5
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гальчук Лідія Кирилівна

+380487669079 direkcia-ukc@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне підприємство «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів»
Код ЄДРПОУ: 36849291
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, Вул. Гайдара, 13
Контактна особа: Гальчук Лідія Кирилівна
+380487669079
direkcia-ukc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 14:18
Очікувана вартість: 31 881 569,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 318 815,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 159000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія Замовника Юридичні особи, які є підприємствами, установами, організаціями (крім тих, які визначені у пунктах 1 і 2 частини 1 статті 2 Закону) та їх об’єднання, які забезпечують потреби держави або територіальної громади, якщо така діяльність не здійснюється на промисловій чи комерційній основі, за наявності однієї з таких ознак. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Документи, що надаються учасником у тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації, складаються українською мовою. В разі надання розрахунків, які необхідні для формування тендерної пропозиції учасника, допускається наявність даних документів на українській мові або частково на російській мові. Документи та довідки, надані Учаснику сторонніми організаціями, можуть бути складені іншою мовою. В такому випадку Учасник надає в тендерній пропозиції переклад українською мовою цього документа (крім документів про освіту, що видані до 15.05.1992 року, документів, що видані за підсумками навчання до початку 1992/1993 навчального року в освітніх установах держав колишнього СРСР). Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановлену законодавством порядку. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гаранті (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі - банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Одеська область, с. Старонекрасівка, протока каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених та підписаних Сторонами форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт».Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 14:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 14:15
Оголошення про проведення відкритих торгів.pdf
06 липня 2020 14:15
Тендерна документація.pdf
06 липня 2020 14:15
Додаток 1.pdf
06 липня 2020 14:15
Додаток 2.pdf
06 липня 2020 14:15
Додаток 3.pdf
06 липня 2020 14:15
Додаток 4.pdf
06 липня 2020 14:15
Додаток 5.pdf
06 липня 2020 14:15
Додаток 6.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-07-000054 ● 455104e9e3f747a7993f1b4220d26498
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 07 серпня 2020 14:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.08.2020 Одеса № 255

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначені у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Олександра ВАСИЛЬЄВА від 07.08.2020.

Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 07.08.2020 № 255
Витяг з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Відповідальні особи за проведення моніторингу закупівель унікальний номер дата оприлюднення
3. UA-2020-07-06-004215-a 06.07.2020 Інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону

Начальник відділу контролю у сфері закупівель Олександр ВАСИЛЬЄВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-08-07 15:34:10

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі відкритих торгів за предметом ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, яка проводиться Державним підприємством «Одеська об’єднана дирекція будівництва водогосподарських об’єктів» (далі – Замовник) (оголошення про проведення процедури закупівлі UA-2020-07-06-004215-a, дата оприлюднення 06.07.2020) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 р. № 23, постала потреба в отриманні пояснень від Замовника, а саме:
- яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам таблиці 2 додатку 1 до тендерної документації (Довідка про перелік матеріально-технічної бази) щодо надання договорів оренди, що посвідчують право користування на об’єкти, перелічені у графі 2 таблиці 2, тоді як учасником ПрАТ «Пересувна механізована колона-15 «Дунайводбуд» у складі тендерної пропозиції надано договір оренди від 05.01.2018 № 1, який є нікчемним (недійсним) у розумінні частини 1 статті 220 Цивільного кодексу України з огляду на наступне. Так, предметом зазначеного договору є оренда приміщень площею 2864,3 кв. м та строк дії якого складає більше, ніж три роки (з 05.01.2018 по 31.12.2022), а отже, відповідно до частини другої статті 793 Цивільного кодексу України вказаний договір має бути нотаріально посвідчений.
Згідно із частиною 1 статті 220 Цивільного кодексу України у разі недодержання сторонами вимог закону про нотаріальне посвідчення такий договір є нікчемним.
З огляду на вищезазначене, прошу надати пояснення щодо обґрунтування рішення Замовника та підтверджуючі документи.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-08-11 19:58:57

Пояснення

ПОЯСНЕННЯ на запит Південного офісу Держаудитслужби у межах проведення моніторингу UA-M-2020-08-07-000054 закупівлі ID: UA-2020-07-06-004215-a долучено й оприлюднено у файлі


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 13 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 29 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 14:45

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ 27 000 000,00
UAH з ПДВ
27 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" 30 000 677,08
UAH з ПДВ
30 000 677,08
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС" 31 881 112,00
UAH з ПДВ
31 881 112,00
UAH з ПДВ
Немає

Публічні документи

21 липня 2020 22:04
Електронний підпис
21 липня 2020 20:38
цінова.pdf
21 липня 2020 20:38
протокол зборів.PDF
21 липня 2020 20:38
техпаспорти.zip
21 липня 2020 20:38
працівники.pdf
21 липня 2020 20:38
Право підпису.pdf
21 липня 2020 20:38
субпідряд.pdf
21 липня 2020 20:38
підпис договору.pdf
21 липня 2020 20:38
ст.17.pdf
21 липня 2020 20:38
Розрахунок вартості.jpg
21 липня 2020 20:38
наказ на директора.jpg
21 липня 2020 20:38
КК штатний розпис.JPG
21 липня 2020 20:38
КК дипломи_оп.zip
21 липня 2020 20:38
ІД статут.PDF
21 липня 2020 20:38
ІД статут 2.PDF
21 липня 2020 20:38
ІД свідоцтво.PDF
21 липня 2020 20:38
ІД Свідоцтво ПДВ.pdf
21 липня 2020 20:38
ІД дозвіл техніка.jpg
21 липня 2020 20:38
ІД дозвіл роботи.jpg
21 липня 2020 20:38
згода технічні.pdf
21 липня 2020 20:38
згода техніка.pdf
21 липня 2020 20:38
захист довкілля.pdf
21 липня 2020 20:38
довідка кредобанк.jpg
21 липня 2020 20:38
довідка кредобанк 1.jpg
21 липня 2020 20:38
відгук.jpg
21 липня 2020 20:38
аналогічні роботи.pdf

Публічні документи

11 серпня 2020 16:52
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:56
Електронний підпис
06 серпня 2020 10:51
Довідка МВС
31 липня 2020 09:52
Електронний підпис
31 липня 2020 09:49
Усунення зауважень
21 липня 2020 17:33
Електронний підпис
21 липня 2020 17:31
Технична частина.rar
21 липня 2020 16:56
Електронний підпис
21 липня 2020 16:50
Електронний підпис
21 липня 2020 16:41
Технична частина.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ МЕШ ІНВЕСТ

ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТРЕЙДУС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МЕШ ІНВЕСТ
#33358131
Відхилено 27 000 000,00
UAH з ПДВ
28 липня 2020 16:17
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
Переможець 30 000 677,08
UAH з ПДВ
31 липня 2020 16:05
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 липня 2020 14:45

Документи

28 липня 2020 16:17
Електронний підпис
28 липня 2020 16:14
Протокол відхилення
28 липня 2020 16:11
Протокол розгляду

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції учасника ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" в процедурі відкритих торгів UA-2020-07-06-004215-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» повідомляє про встановлені невідповідності в інформації та документах, що подані ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд" (код ЄДРПОУ 01035845) (далі – Учасник) у тендерній пропозиції та які вимагалися тендерною документацією на закупівлю робіт ДСТУ Б.Д.1.1-1-2013 «Капітальний ремонт по розчистки протоки каналу «Громадський», для поліпшення водообміну озер Катлабух та Саф’яни Ізмаїльського району» (ДК 021-2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) у відповідності до оголошення UA-2020-07-06-004215-a, а саме: Відповідно до п. 1.2 розділу «І. ДЛЯ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ» додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт згідно форми наведеної Таблиці 3, які будуть залучені при виконанні робіт, що є предметом закупівлі в кількості не менше, визначеною Замовником в тендерній документації, а саме: виконавець робіт або інша особа, яка виконує його функції (1 особа); майстер або інша особа, яка виконує його функції (2 особи); оператори машин та механізмів (оператори машин/машиністи/, водії) – у кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин (але у будь-якому разі, кількість відповідних працівників має дорівнювати (повинна бути не меншою) кількості машин і механізмів, зазначених в довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази ), механізмів, обладнання та устаткування тощо. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: копії витягів з трудових книжок, а саме копії усіх заповнених сторінок та/або накази про призначення на посаду або накази про сумісництво, або цивільно-правові угоди з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інші документи, які підтверджують наявність працевлаштування Учасника з відповідними працівниками; За відсутності в Учасника згоди на обробку персональних даних працівника, копія витягу з трудової книжки може містити відповідні накладення, тощо, що обмежує перегляд відомостей про фізичну особу, яка ідентифікована або може бути конкретно ідентифікована. Для інженерно-технічних працівників обов’язкова наявність вищої або неповної вищої освіти з кваліфікацією «будівельник», «інженер-будівельник» тощо. В підтвердження інформації щодо освіти інженерно-технічних працівників Учасник надає на кожну особу зазначену в таблиці 3: дипломи (без додатків) про закінчення учбових закладів; копія діючого штатного розпису (розкладу) Учасника; копії форми «1ДФ» за всі квартали 2019 року. В той же час інформація, зазначена Учасником у стопці «4» таблиці в «Довідці про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання робіт» від 17 липня 2020 р. № 477, яка містить посилання інформацію про водія, штукатура 3р. (сум.) Дерновського Євгена Володимировича не відповідає відповідним відомостям, що містяться у Наказі № 9-к від 27 березня 2019року; щодо майстра Абгаш Олексія Георгійовича з середньо технічною освітою не підтверджено вищої освіти та інформація про машиніста бульдозериста 5р., бетоняра 3р. (сум.) Мараховського Сергія Федоровича, не підтверджена документом про прийняття на посаду бетоняра 3р. Отже, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід», в частині наявності майстра з вищою освітою та документи про працевлаштування працівників Дерновського Євгена Володимировича, Мараховського Сергія Федоровича. Відповідно до п. 1.3 розділу «І. ДЛЯ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ» додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку за формою згідно Таблиці 4, яка містить інформацію про виконання аналогічного договору в повному обсязі. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає: аналогічний(і) договір(ори) з усіма додатками та змінами до договору(ів) (у разі якщо передбачено договором); довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма КБ-3) на суму вартості виконання договору; акти приймання виконаних робіт (форми КБ-2В) на суму вартості виконання договору; позитивний(і) відгук(и) замовника(ів) про наявність чи відсутність зауважень від замовника зазначеного в довідці відповідно до таблиці 4 цього додатку (оформлений на фірмовому бланку підприємства, організації за підписом керівника або уповноваженої особи, з обов’язковим зазначенням назви, адреси, контактного телефону, П.І.Б. та посади особи, яка може підтвердити вказані дані) (за наданим(-и) аналогічним(-и) договором(-ами), у якому(-их) обов’язково має бути зазначено: дату його видачi, вихiдний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, а також iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, в тому числі тип об’єкта, також зазначення класу наслідків, місце розташування, дата початку та дата закінчення виконання робіт; у разі введення в експлуатацію зазначається дата введення. На виконання вказаних вимог тендерної документації замовника, ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд", надано довідку про виконання аналогічного договору в повному обсязі (вих. №423 від 17.07.2020р.). Разом з тим, в складі тендерної пропозиції учасником надано аналогічний договір №19 від 16.10.2018р. з додатковими угодами. При цьому, додаткова угода №6 від 12.11.2019р. до договору №19 від 16.10.2018р. надана не в повному обсязі оскільки містить невід’ємні частини до неї, зокрема, додаток – графік фінансування виконання робіт, який відсутній. Таким чином Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідно до пункту 1.1 розділу «І. ДЛЯ УЧАСНИКА ЗАКУПІВЛІ» додатку №1 до тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку згідно форми наведеної Таблиці 1 щодо наявності машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт, що є предметом закупівлі, та які не мають обмеження прав користування майном. Учасник зазначає інформацію в даній довідці відповідно до розділу ІІ підсумкової відомості ресурсів. * якщо Учасник є власником, зазначається "власний", в інших випадках – зазначається "право користування" (орендований або власне субпідрядника); ** зазначається найменування, номер та дата документу, які Учасник надав як підтверджуючий відповідно до графи 5 Таблиці 1. В підтвердження інформації, зазначеної в довідці, Учасник надає на кожну одиницю техніки, зазначену в таблиці 1:- копії свідоцтв про реєстрацію транспортного (-их) засобу (-ів) на автотранспорт та спецтехніку або копії талонів тимчасового обліку машин (транспортного засобу або спецтехніку), що зазначені у даній довідці. На виконання вказаних вимог тендерної документації замовника, ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд", надано довідку про наявність машин, механізмів, транспортних засобів, які будуть використанні при виконанні робіт (вих. №474 від 17 липня 2020р.) з інформацією про орендований земснаряд NB-126, АРС-131, 2007р разом з копією свідоцтва. Проте якість наданого документу на земснаряд не вбачає можливості прочитати інформацію. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Враховуючи викладене тендерний комітет державного підприємства «Одеська Об’єднана Дирекція Будівництва Водогосподарських об’єктів» на підставі статті 16 Закону, вимагає надати інформацію та/або документи, що підтверджують усунення виявлених невідповідностей, а саме: 1. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» (уточнена довідка в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в частині наявності майстра з вищою освітою (з документами про працевлаштування та наявності вищої освіти) та документи про працевлаштування працівників Дерновського Євгена Володимировича, Мараховського Сергія Федоровича). 2. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», а саме: додаткову угоду №6 від12.11.2019р до договору №19 від 16.10.2018р. в повному обсязі. 3. Інформацію та документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» в частині більш якісного свідоцтва земснаряду NB-126, АРС-131, 2007р.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 липня 2020 16:05

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "Пересувна механізована колона-15""Дунайводбуд"
#01035845
30 000 677,08
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 12 серпня 2020 16:41
Кінець періоду оскарження: 23 серпня 2020 00:00
Дата відміни: 23 серпня 2020 00:02
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: Відповідно до пункту 1 частини п’ятої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі».