Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області».
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-07-06-004173-a 18a7a52d761040bd99b6d40954d1e5c4
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Інна Солодюк

+380978244245 kircmariupol@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КАЛЬМІУСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42536672
Місцезнаходження: 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 169
Контактна особа: Інна Солодюк
+380978244245
kircmariupol@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:11
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 15:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:41
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи


Блоки віконні металопластикові
- 7 шт. (2030 см х 1820 см)
- 7 шт. (1450 см х 1820 см)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області» за кодом ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-004173-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 23 липня 2020 11:01
Оскарження
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на наступні порушення з боку ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП":
1. У формі цінової пропозиції не заповнена назва Учасника у полі, в якому Учасник погоджується підписати договір у 20денний термін.
2. Порушена вимога: п. 4 Додаток 1 "Також Учасником надається: протоколи випробувань склопакетів, ВІКОННИХ ТА ДВЕРНИХ БЛОКІВ з профілю". Не надано протокол випробувань віконних конструкцій.
3. На вимогу пп.12 п. 3"Оголошення про проведення допорогової закупівлі" наданий ПАСПОРТ НА ВИРІБ, в якому відсутні підпис та печатка Участника, а також посилання на сертифікат. Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Держспоживстандарт України, Наказ № 28 від 01.02.2005 п. 14.25 – блоки віконні та дверні мають бути сертифіковані в Україні за ДСТУ Б В.2.6-15:2011 й мають супроводжуватися «Паспортом на виріб» за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013, з обов’язковим зазначенням відомостей про оцінку відповідності. Учасник надав скановану копію паспорту на виріб, проте в ньому відсутні дані про сертифікат, на підставі якого складено даний паспорт. А, оскільки Учасником не надано сертифікат відповідності віконних блоків, немає відомостей про відповідність запропонованого товару чинним нормам та стандартам якості, що діють в Україні.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" Переможцем, та перейти до розгладу пропозиції наступного Учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 20:13
Дякую за увагу до нашої закупівлі.
1. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" правильно заповнив цінову пропозицію, та прислав на електрону пошту.
2. Учасник погоджується підписати договір у 20денний термін, є лист-згода на підпис, як вимогав замовник.
3. Протоколи випробувань склопакетів надав. Печатка завода ставиться при отриманні товару.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 97 500,00
UAH з ПДВ
97 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП НИКС-П 99 800,00
UAH з ПДВ
99 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

16 липня 2020 17:13
Електронний підпис
15 липня 2020 12:03
Електронний підпис
15 липня 2020 12:02
рiшення_17,06,19.pdf
15 липня 2020 12:02
Паспорт.pdf
15 липня 2020 12:02
Опис_документiв.pdf
15 липня 2020 12:02
Наказ_на_директора.pdf
15 липня 2020 12:02
Код.pdf
15 липня 2020 12:02
Додаток_6.pdf
15 липня 2020 12:02
Довiдка_статистика.pdf
15 липня 2020 12:02
Витяг_ПДВ.pdf
15 липня 2020 12:02
витяг_29.04.20.pdf
15 липня 2020 12:02
1. Cертифікати Steko S 700.zip

Публічні документи

15 липня 2020 12:56
NIKS-1195.pdf
15 липня 2020 12:56
Установчі.rar
15 липня 2020 12:56
Сертифікати 3.rar
15 липня 2020 12:56
Сертифікати 2.rar
15 липня 2020 12:56
Сертифікати 1.rar
15 липня 2020 12:56
СертS.rar
15 липня 2020 12:56
СертE.zip
15 липня 2020 12:56
WDS5S WDS6S WDS7S.rar
15 липня 2020 12:56
4.13. Гарантійний лист.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

ПП НИКС-П

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
Переможець 97 500,00
UAH з ПДВ
21 липня 2020 19:32

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 19:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
97 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 листопада 2020 17:21
Повідомлення про відмову від договору підряду в односторонньому порядку.pdf укладений
09 листопада 2020 16:28
Протокол 6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.pdf укладений
09 листопада 2020 16:28
Електронний підпис зміни до договору
02 жовтня 2020 12:26
додаткова угода№1 вікна.pdf зміни до договору
02 жовтня 2020 12:24
Електронний підпис укладений
04 серпня 2020 13:23
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
04 серпня 2020 10:15
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Пояснювальна записка.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Дефектний акт.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Специфікація на поставку товару.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Договор.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Договірна ціна.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Локальний кошторис.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Кошторисний розрахунок.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Підсумкова відомість ресурсів.pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Кошторисний розрахунок (прибуток).pdf укладений
03 серпня 2020 17:11
Локальний кошторис на будівельні роботи.pdf укладений
03 серпня 2020 17:10

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
02 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі
Номер договору про закупівлю: 4522КIРЦ
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 97 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 250,00 UAH)
Причини розірвання договору: Згідно з п.п. 4.2.2. п. 4.2 Договору, у разі невиконання зобов’язань Замовник має право відмовитись в односторонньому порядку від Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх повільно (з порушенням графіку понад 2 тижні) закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим.