Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області».
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-07-06-004173-a ● 18a7a52d761040bd99b6d40954d1e5c4
Спрощена закупівля
Спрощена
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КАЛЬМІУСЬКИЙ ІНКЛЮЗИВНО-РЕСУРСНИЙ ЦЕНТР МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42536672 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., м. Маріуполь, проспект Металургів, буд. 169 |
Контактна особа: |
Інна Солодюк +380978244245 kircmariupol@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 14:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 липня 2020 10:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 липня 2020 15:00 |
Початок аукціону: | 16 липня 2020 12:41 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45220000-5: Інженерні та будівельні роботи
Блоки віконні металопластикові
- 7 шт. (2030 см х 1820 см)
- 7 шт. (1450 см х 1820 см)
- 7 шт. (2030 см х 1820 см)
- 7 шт. (1450 см х 1820 см)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний ремонт по заміні дерев’яних вікон на металопластикові з облаштування укосів комунальної установи «Кальміуський інклюзивно-ресурсний центр Маріупольської міської ради Донецької області» за кодом ДК 021:2015 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
87531, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул. Гонди, 44
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 14:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 14:11 |
Оголошення спрощена закупівля.pdf | |
06 липня 2020 14:11 |
Оголошення вікна, двері, відкоси КІРЦ (2).doc | |
06 липня 2020 14:11 |
Додаток_№5 Проект договору.doc | |
06 липня 2020 14:11 |
Додаток №6 Графічне відображення.doc | |
06 липня 2020 14:11 |
Додаток №4 Технічне завдання.docx | |
06 липня 2020 14:11 |
Додаток №3 Дефектний акт (2).rtf | |
06 липня 2020 14:11 |
Додаток №2 Форма Комерційної пропозиції.docx | |
06 липня 2020 14:11 |
Додаток №1 Вимоги до кваліфікаціЇ учасника.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-004173-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПП НИКС-П, Код ЄДРПОУ:33384198
Дата подання: 23 липня 2020 11:01
Оскарження
Шановний Замовник! Звертаємо Вашу увагу на наступні порушення з боку ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП":
1. У формі цінової пропозиції не заповнена назва Учасника у полі, в якому Учасник погоджується підписати договір у 20денний термін.
2. Порушена вимога: п. 4 Додаток 1 "Також Учасником надається: протоколи випробувань склопакетів, ВІКОННИХ ТА ДВЕРНИХ БЛОКІВ з профілю". Не надано протокол випробувань віконних конструкцій.
3. На вимогу пп.12 п. 3"Оголошення про проведення допорогової закупівлі" наданий ПАСПОРТ НА ВИРІБ, в якому відсутні підпис та печатка Участника, а також посилання на сертифікат. Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Держспоживстандарт України, Наказ № 28 від 01.02.2005 п. 14.25 – блоки віконні та дверні мають бути сертифіковані в Україні за ДСТУ Б В.2.6-15:2011 й мають супроводжуватися «Паспортом на виріб» за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013, з обов’язковим зазначенням відомостей про оцінку відповідності. Учасник надав скановану копію паспорту на виріб, проте в ньому відсутні дані про сертифікат, на підставі якого складено даний паспорт. А, оскільки Учасником не надано сертифікат відповідності віконних блоків, немає відомостей про відповідність запропонованого товару чинним нормам та стандартам якості, що діють в Україні.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" Переможцем, та перейти до розгладу пропозиції наступного Учасника.
Розгорнути
Згорнути
1. У формі цінової пропозиції не заповнена назва Учасника у полі, в якому Учасник погоджується підписати договір у 20денний термін.
2. Порушена вимога: п. 4 Додаток 1 "Також Учасником надається: протоколи випробувань склопакетів, ВІКОННИХ ТА ДВЕРНИХ БЛОКІВ з профілю". Не надано протокол випробувань віконних конструкцій.
3. На вимогу пп.12 п. 3"Оголошення про проведення допорогової закупівлі" наданий ПАСПОРТ НА ВИРІБ, в якому відсутні підпис та печатка Участника, а також посилання на сертифікат. Відповідно до Переліку продукції, що підлягає обов'язковій сертифікації в Україні Держспоживстандарт України, Наказ № 28 від 01.02.2005 п. 14.25 – блоки віконні та дверні мають бути сертифіковані в Україні за ДСТУ Б В.2.6-15:2011 й мають супроводжуватися «Паспортом на виріб» за зразком встановленим в Зміні №1 до ДСТУ Б В.2.6-15:2011 від 01.07.2013, з обов’язковим зазначенням відомостей про оцінку відповідності. Учасник надав скановану копію паспорту на виріб, проте в ньому відсутні дані про сертифікат, на підставі якого складено даний паспорт. А, оскільки Учасником не надано сертифікат відповідності віконних блоків, немає відомостей про відповідність запропонованого товару чинним нормам та стандартам якості, що діють в Україні.
Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо скасувати рішення щодо визнання ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" Переможцем, та перейти до розгладу пропозиції наступного Учасника.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
23 липня 2020 20:13
Дякую за увагу до нашої закупівлі.
1. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" правильно заповнив цінову пропозицію, та прислав на електрону пошту.
2. Учасник погоджується підписати договір у 20денний термін, є лист-згода на підпис, як вимогав замовник.
3. Протоколи випробувань склопакетів надав. Печатка завода ставиться при отриманні товару.
1. ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" правильно заповнив цінову пропозицію, та прислав на електрону пошту.
2. Учасник погоджується підписати договір у 20денний термін, є лист-згода на підпис, як вимогав замовник.
3. Протоколи випробувань склопакетів надав. Печатка завода ставиться при отриманні товару.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" #39484237 |
Переможець |
97 500,00
UAH з ПДВ
|
21 липня 2020 19:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 листопада 2020 17:21
|
Повідомлення про відмову від договору підряду в односторонньому порядку.pdf | укладений |
09 листопада 2020 16:28
|
Протокол 6 щодо прийняття рішення уповноваженою особою.pdf | укладений |
09 листопада 2020 16:28
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:26
|
додаткова угода№1 вікна.pdf | зміни до договору |
02 жовтня 2020 12:24
|
Електронний підпис | укладений |
04 серпня 2020 13:23
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
04 серпня 2020 10:15
|
Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Пояснювальна записка.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Дефектний акт.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Специфікація на поставку товару.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Договор.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Договірна ціна.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Локальний кошторис.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Кошторисний розрахунок.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Підсумкова відомість ресурсів.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Кошторисний розрахунок (прибуток).pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:11
|
Локальний кошторис на будівельні роботи.pdf | укладений |
03 серпня 2020 17:10
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 02 жовтня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі |
Номер договору про закупівлю: | 4522КIРЦ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 03 серпня 2020 — 31 грудня 2020 |
Сума оплати за договором: |
97 500,00
UAH (в тому числі ПДВ 16 250,00 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Згідно з п.п. 4.2.2. п. 4.2 Договору, у разі невиконання зобов’язань Замовник має право відмовитись в односторонньому порядку від Договору та вимагати відшкодування збитків, якщо Підрядник своєчасно не розпочав роботи або виконує їх повільно (з порушенням графіку понад 2 тижні) закінчення їх у строк, визначений Договором, стає неможливим. |