Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241914 – Мала Бурімка-Лящівка – Н08 – (в межах с.Лящівка), Чорнобаївський район, Черкаської області
Очікувана вартість
290 880,40 UAH
UA-2020-07-06-004170-b 830de09aaef949be811a451f7aab1dfe
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бутук Ганна Олександрівна

380936025768
dp.smad.ch@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ"
Код ЄДРПОУ: 42009566
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, ВУЛИЦЯ СМІЛЯНСЬКА, будинок 131
Контактна особа: Бутук Ганна Олександрівна
380936025768,
dp.smad.ch@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 18:15
Звернення за роз’ясненнями: до 31 липня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 06 серпня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 серпня 2020 00:00
Початок аукціону: 10 серпня 2020 15:26
Очікувана вартість: 290 880,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 327,04 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,80%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 8500 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Всі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції Учасника надається документ, що складений іншою мовою, то цей Учасник надає нотаріально завірений переклад цього документу. Допускається подання документів російською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний дрібний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О 241914 – Мала Бурімка-Лящівка – Н08 – (в межах с.Лящівка), Чорнобаївський район, Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 00000, Україна, Черкаська область, Чорнобаївський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О 241914 – Мала Бурімка-Лящівка – Н08 – (в межах с.Лящівка), Чорнобаївський район, Черкаської області
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 листопада 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Відповідно до чинного законодавства, Замовник може надати Підряднику попередню оплату у розмірі до 100% вартості річного обсягу послуг на строк до 90 календарних днів у встановленому законодавством порядку протягом 10 робочих днів з дня отримання рахунку, шляхом спрямування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на розрахунковий рахунок Підрядника. Датою надання попередньої оплати вважається дата зарахування коштів на рахунок Підрядника. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк надання послуг за Договором. Виконавець зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено документами, визначеними в п .4.1 цього Договору. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику у той же день. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру, може здійснюватись без обмежень кількості платежів на цілі, що згідно з Договорам передбачається надати протягом терміну дії Договору. Після отримання попередньої оплати у сумі менше ніж 100% вартості річного обсягу робіт Підрядник має право надавати до оплати документи, визначені у п. 4.1. цього Договору та отримувати проміжні платежі не зараховуючи суми, вказані у таких документах в погашення отриманої попередньої оплати. Аванс 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 липня 2020 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:06
1. протокол ЗТД2.doc
30 липня 2020 20:06
ТД ПСР 241914 др 298 нова редакція2.docx
30 липня 2020 20:06
ТД ПСР 241914 др 298 зі змінами 2.docx
22 липня 2020 21:23
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:23
Додаток 3 нова редакція.docx
06 липня 2020 18:24
Додаток 2.XLS
30 липня 2020 20:06
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 21:30
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 18:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 липня 2020 20:06
1. протокол ЗТД2.doc
22 липня 2020 21:23
1. протокол ЗТД.doc
30 липня 2020 20:06
ТД ПСР 241914 др 298 нова редакція2.docx
22 липня 2020 21:23
ТД ПСР 241914 др 298 нова редакція.docx
06 липня 2020 18:24
ТД ПСР 241914 др 298.docx
30 липня 2020 20:06
ТД ПСР 241914 др 298 зі змінами 2.docx
22 липня 2020 21:23
ТД ПСР 241914 др 298 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:23
Додаток 3 зі змінами.docx
22 липня 2020 21:23
Додаток 3 нова редакція.docx
06 липня 2020 18:24
Додаток 3.docx
06 липня 2020 18:24
Додаток 2.XLS

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-10-12-000002 ● c137f5d196a74c62b2e69e75da0bee26
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 жовтня 2020 16:52
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

12.10.2020 № 211

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі ID: UA-2020-07-06-004170-b, ДК 021:2015: 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, яка проводиться ДЕРЖАВНИМ ПІДПРИЄМСТВОМ "СЛУЖБА МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.




Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 07 листопада 2020

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 10 серпня 2020 15:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ" 287 971,60
UAH з ПДВ
279 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Будівельне управління-77 285 880,40
UAH з ПДВ
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Мале підприємство "Прометей" 290 000,00
UAH з ПДВ
290 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

08 серпня 2020 22:01
Електронний підпис
08 серпня 2020 21:56
працівникі.rar
08 серпня 2020 21:56
абз 1.rar
08 серпня 2020 21:56
лабораторія.rar
08 серпня 2020 21:56
досвід.rar
08 серпня 2020 21:56
субпідряд.rar
08 серпня 2020 21:56
повноваження.rar
08 серпня 2020 21:56
техніка.rar
08 серпня 2020 21:56
9806.pdf
08 серпня 2020 21:56
ISO.rar
08 серпня 2020 21:56
довідки.pdf
08 серпня 2020 21:56
Підписаний_G0720-9806-GL_tender.pdf
08 серпня 2020 21:56
62935299089237.pdf

Публічні документи

02 вересня 2020 12:37
Електронний підпис
02 вересня 2020 12:31
документи переможця.zip
25 серпня 2020 17:51
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:58
Електронний підпис
09 серпня 2020 13:53
тех завд (роботи).pdf
09 серпня 2020 13:53
тех зав (проектні).pdf
09 серпня 2020 13:53
статут.pdf
09 серпня 2020 13:53
ст 17.7z
09 серпня 2020 13:53
сертифікат ІSO.pdf
09 серпня 2020 13:53
проток про приз дир.pdf
09 серпня 2020 13:53
проектант.7z
09 серпня 2020 13:53
працівники.7z
09 серпня 2020 13:53
наказ про приз дир.pdf
09 серпня 2020 13:53
машини механізми.7z
09 серпня 2020 13:53
лабораторія.7z
09 серпня 2020 13:53
лаб.7z
09 серпня 2020 13:53
Доручення Ісаєв В.Е..pdf
09 серпня 2020 13:53
АБЗ.7z
09 серпня 2020 13:53
15968.pdf

Публічні документи

07 серпня 2020 19:26
КАТП.pdf
07 серпня 2020 19:26
Трансмеханізація.pdf
07 серпня 2020 19:26
Техніка КАТП.pdf
07 серпня 2020 19:26
проект-договору.pdf
07 серпня 2020 19:26
Кошторис (3).pdf
07 серпня 2020 19:26
Довідки Сміла.pdf
07 серпня 2020 19:26
Накази на призначення.pdf
07 серпня 2020 19:26
ст.17.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка працівники.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка техніка.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка.pdf
07 серпня 2020 19:25
Довідка Досвід (1).pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"

ТОВ Будівельне управління-77

Мале підприємство "Прометей"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНВЕСТИЦІЙНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "АПОСТОЛ"
#40158414
Відхилено 279 999,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:11
ТОВ Будівельне управління-77
#42631655
Переможець 280 000,00
UAH з ПДВ
27 серпня 2020 17:03
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2020 16:15

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення вимога про усунення невідповідностей Відповідно до умов Тендерної документації (розділ «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції») тендерна пропозиція повинна містити: =документами, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів тендерної пропозиції та договору за результатами процедури закупівлі: документ про призначення керівника учасника або уповноваженої ним особи (представництва повноважень за довіреністю), що підписує документи, які входять до складу тендерної пропозиції, та договір про закупівлю, а саме, щонайменше одного з перелічених: протокол зборів (засідань тощо) засновників, довіреність (доручення), наказ тощо; у разі наявності в установчих документах певних обмежень (за строком, сумою тощо) – надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання; +в складі пропозиції міститься Статут учасника, відповідно до якого рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно загальними зборами учасників. Однак, в складі пропозиції відсутній документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання. -тендерний комітет вимагає усунути дану невідповідність та надати надати документ (рішення, протокол, дозвіл тощо), який надає право підписувати документи, що входять до складу тендерної пропозиції та укладати такий договір) та в якому міститься необхідна та достатня інформація для перевірки замовником повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі на підписання; =відповідно до додатку 1 тендерної документації учасник у складі пропозиції повинен надати чинний договір з виробником асфальтобетону. +в складі пропозиції міститься договір від 07.08.2020 №0708/2020-3, якій не містить підпису учасника. - Тендерний комітет вимагає виправити невідповідність та надати договір відповідно до додатку 1 тендерної документації з виробником асфальтобетону. Тендерний комітет вимагає виправити дані невідповідності протягом 24 годин.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 серпня 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Будівельне управління-77
#42631655
280 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
12 січня 2021 11:42
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 18:22
39 дог бу 77.pdf укладений
15 вересня 2020 18:20

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 11 вересня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 277 126,34
UAH (в тому числі ПДВ 46 187,72 UAH)