Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України
камера холодильна низькотемпературна 6 куб.м.
Очікувана вартість
914 446,08 UAH
UA-2020-07-06-004160-b 123dcb3d86064a3a83a02bd0323bfe70
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний цифровий підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Мовчан Сергій Васильович

0445276720
0445628790
okoiz1498@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Окрема комендатура охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498)
Код ЄДРПОУ: 14321955
Місцезнаходження: 02121, Україна , Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Світла, 6
Контактна особа: Мовчан Сергій Васильович
0445276720, 0445628790
okoiz1498@ukr.net
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 18:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 23 липня 2020 13:32
Очікувана вартість: 914 446,08 UAH з ПДВ
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 27 433,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 144,46 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:42510000-4: Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 комп.
камера холодильна низькотемпературна 6 куб.м.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02121, Україна, Київська область, Київ, Світла, 6
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 42510000-4 — Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур, видаткових накладних Постачальника впродовж 45 (сорок п’ять) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документівРозрахунок за товар здійснюється лише після його фактичного отримання Замовником на підставі належним чином оформлених рахунків-фактур, видаткових накладних Постачальника впродовж 45 (сорок п’ять) банківських днів з моменту отримання товару та відповідних документів, що є підставою для оплати, що є підставою для оплати Пiсляоплата 45 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-004160-b.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "Епіцентр К", Код ЄДРПОУ:32490244
Дата подання: 17 вересня 2020 22:19
вимога відхилити пропозицію ТОВ "МАРІМАР"
Звертаємо Вашу увагу, що запропонований ТОВ "МАРІМАР" товар не відповідає технічним вимогам замоника. Відповідно до п.6 розділу 3 ТД "Запропонований учасниками до постачання товар повинен відповідати технічним, якісним та кількісним характеристикам до предмета закупівлі наведеним у Додатку 1 до цієї документації."Згідно характеристик товару, викладених у вимогах Додатку 1 ТД "Гарантія: 3 роки з моменту введення виробу в експлуатацію.". У складі пропозиції учасником ТОВ "МАРІМАР" надано паспорт і керівництво з експлуатації камери холодильної та морозильної КХ, в п.10 якої чітко вказано, що "Гарантійний термін експлуатації набору становить 18 місяців з дня продажу, але не більше 24 місяців з моменту випуску за умови дотриманні споживачем умов і
правил транспортування, зберігання і експлуатації.".Отже, виходячи з відомостей, що наведені у паспорті, який в розумінні законодавства України, документом, де зазначається гарантійний термін на товар, запропонований учасником товар не відповідає вимогам замовника щодо гарантійних строків. Відповідно до ч.3 розділу 5 ТД "Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо тендерна пропозиція учасника:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації" що також вказано і у ЗУ "Про публічні закупівлі".Отже, вимагаємо відхилити пропозицію учасника ТОВ "МАРІМАР"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
22 вересня 2020 16:56
Доброго дня.Ваша вимога розглянута, про що буде винесено відповідне рішення найближчим часом.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-06-004160-b.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ МАРІМАР, Код ЄДРПОУ:42497988
Дата подання: 06 серпня 2020 14:13
Неправомірне відхилення
Замовником торгів було розпочато процедуру закупівлі (відкриті торги) ідентифікатор закупівлі: UA-2020-07-06-004160-b. Товариство з обмеженою відповідальністю “МАРІМАР” (надалі – ТОВ “МАРІМАР” або Підприємство) виявило бажання взяти участь у відповідному тендері та згідно ТД подало тендерну пропозицію. Предметом закупівлі було: - Теплообмінники, кондиціонери повітря, холодильне обладнання та фільтрувальні пристрої, код ДК 021:2015 – 42510000-4 (камера холодильна низькотемпературна 6 куб.м.), що зазначено у оголошенні та ТД. За результатами торгів наше Підприємство запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію. Тим не менше, після її розгляду Замовником хоча і було визнано даний факт, однак останнім прийнято рішення про відхилення пропозиції нашого Підприємства (протокол розгляду тендерних пропозицій № 472 від 29 липня 2020 року). Підставою для відхилення в рішенні Замовника зазначено: “абзац 5 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону України “Про публічні закупівлі” (зі змінами), а саме: не виправлені виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей”. Скаржник не може погодитися з такими рішеннями та вважає дії Замовника такими, що порушують норми ЗУ «Про публічні закупівлі», права та інтереси ТОВ “МАРІМАР”, а також інтереси держави щодо економії бюджетних коштів та отримання якісної продукції. Стосовно підстави відхилення повідомляємо наступне. У повідомленні Замовника про усунення невідповідностей був зазначений Перелік інформації/документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідності(ей): Довідка у довільній формі, має містити інформацію про наявність складських приміщень, їх приналежність (власне, орендоване інші підстави). При наявності орендованих складських приміщень учасник повинен надати діючий договір оренди”. З даного приводу зазначимо, що відповідно до статті 5 розділу ІІІ Тендерної документації Замовника “Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону“ Учасник повинен самостійно завантажити в електронну систему закупівель скановані копії документів, зокрема: - для підтвердження наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази – оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про наявність складських приміщень, їх приналежність (власне, орендоване інші підстави). При наявності орендованих складських приміщень надавати діючий договір оренди. Тобто, при наявності у Учасника складських приміщень, останній зазначає про їх наявність у довідці. Якщо складських приміщень у Учасника немає, то відповідна інформація і не подається. На виконання вимог Тендерної документації, ТОВ "МАРІМАР" надало довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі, а також надало діючий договір оренди нежитлового приміщення. Орендоване приміщення повністю задовольняє потреби нашого Підприємства в зберіганні невеликого за розмірами товару та обладнання (зокрема, холодильного). Необхідності ж в зберіганні великогабаритного холодильного обладнання у нашого Підприємства немає, оскільки виробником зазначеної продукції є підприємство України, тож при виконанні замовлення обладнання поставляється від виробника безпосередньо кінцевому споживачу. Враховуючи вищевикладене, вважаємо, наше Підприємство порушень не допустило, вимогу Тендерної документації щодо надання інформації виконано повністю. Надати для усунення невідповідностей додаткову довідку не було підстав, оскільки всю необхідну та повну інформацію було надано в Тендерній пропозиції. Таким чином, незаконні дії Замовника призвели до неправомірного відхилення пропозиції Скаржника, що в свою чергу призвело до порушення його майнових прав, чия пропозиція повністю відповідає вимогам Тендерної документації. Тож, стосовно обґрунтування наявності порушених прав та охоронюваних законом інтересів. Закон України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 – VIII наділяє учасника процедури закупівлі такими правами: - правом на неупереджену оцінку тендерної пропозиції (ст. 3 Закону); - правом на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця (ч. 3 ст. 11 Закону); - правом на визнання переможцем та укладення договору про закупівлю (ст. 32 Закону). Відповідно до ч. 1 ст. 79 Господарського кодексу України господарськими товариствами визнаються підприємства або інші суб'єкти господарювання, створені юридичними особами та/або громадянами шляхом об'єднання їх майна і участі в підприємницькій діяльності товариства з метою одержання прибутку. Товариство з обмеженою відповідальністю “МАРІМАР” є реальним учасником даного ринку продукції. Одним із способів здійснення нами своєї діяльності є участь у процедурах закупівлі, що проводяться за допомогою електронних систем публічних закупівель. Законний інтерес нашого Підприємства в участі у публічних закупівлях в цілому та конкретно в цій Процедурі закупівлі полягає в тому, що ми реально претендуємо на визнання нашої пропозиції як найкращої, в укладенні в подальшому договору про закупівлі та одержанні прибутку від реалізації холодильного обладнання. На підставі вищевикладеного, вважаємо що Замовник порушив принцип об’єктивної та неупередженої оцінки пропозицій конкурсних торгів здійснення закупівель, встановлений ч. 1 ст. 3 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме необ’єктивно та упереджено оцінив пропозицію ТОВ “МАРІМАР”, адже наша пропозиція повністю відповідає вимогам Замовника, що підтверджується поданими документами. Додатково хочемо звернути увагу на недобросовісну поведінку Замовника, який вже вдруге безпідставно приймає рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ “МАРІМАР”. Так, в березні 2020 року по цьому ж предмету закупівлі вже здійснювалися відкриті торги (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-03-17-001496-c). За результатами торгів ТОВ “МАРІМАР” також запропонувало найбільш економічно вигідну пропозицію, однак Замовником безпідставно було прийнято рішення про відхилення пропозиції нашого Підприємства. Рішенням АМКУ N 9780-р/пк-пз від 19 травня 2020 року рішення військової частини 1498 Державної прикордонної служби України (Замовник) про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МАРІМАР" визнано неправомірним та зобов'язано скасувати. Також хочемо зазначити, що Товариство з обмеженою відповідальністю “МАРІМАР” протягом 2018-2019 років неодноразово підтверджувало свій професіоналізм та ділову репутацію виконанням взятих на себе зобов’язань перед Замовником за попередніми договорами про закупівлю в результаті тендерних торгів на постачання різноманітного холодильного обладнання належної якості. Підтвердженням цього є, зокрема, позитивні відгуки керівництва Окремої комендатури охорони і забезпечення Державної прикордонної служби України (військова частина 1498) про співпрацю. Тож, скаржнику видаються незрозумілими і, безсумнівно, безпідставними відповідні останні рішення тендерного комітету військової частини 1498 про відхилення пропозиції нашого Підприємства. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» та Конституцією України, ПРОСИМО: 1. Прийняти скаргу до розгляду; 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі; 3. Зобов’язати Замовника скасувати своє рішення про відхилення пропозиції ТОВ "МАРІМАР", зазначене у протоколі розгляду тендерних пропозицій № 472 від 29 липня 2020 року. Додатки: 1. Копія протоколу № 472 засідання тендерного комітету в/ч 1498 від 29 липня 2020 року; 2. Копія довідки від 20 липня 2020 року про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для надання послуг, що є предметом закупівлі; 3. Копія договору оренди нежитлового приміщення № 2/01/2020О від 02 січня 2020 року; 4. Копія позитивного листа-відгуку № 703/912 від 30 березня 2020 року. 5. Копія договіру № 430-19 від 14.06.2019р.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 серпня 2020 19:53
рішення про прийняття 15223 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 19:52
рішення про прийняття 15223 +лист замовнику.pdf
Дата публікації: 10 серпня 2020 19:52
інформація про перенесення розгляду 12775.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 17:51
рішення від 03.09.2020 №16638.pdf
Дата публікації: 08 вересня 2020 23:40
Коментар замовника щодо усунення порушення: Дії виконані
Дата виконання рішення замовником: 11 вересня 2020 15:03

Документи подані скаржником

06 серпня 2020 13:59
Лист до АМКУ
06 серпня 2020 13:59
Копія протоколу

Документи подані замовником

12 серпня 2020 17:47
Пояснення Марімар.pdf
12 серпня 2020 17:47
Лист 11_2297 від 12.08.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 липня 2020 13:53

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ МАРІМАР 815 760,00
UAH з ПДВ
815 760,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Епіцентр К" 828 799,92
UAH з ПДВ
828 799,92
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

17 вересня 2020 15:23
sign.p7s
17 вересня 2020 15:15
Платіжне доручення
15 вересня 2020 18:20
Довідка МВСУ
15 вересня 2020 18:20
Довідка щодо п.12 ч.1 ст.17
22 липня 2020 12:06
sign.p7s
22 липня 2020 12:03
Довідка щодо ст.17.pdf
22 липня 2020 12:03
Статут завірен.PDF
22 липня 2020 12:03
Рішення завір.PDF
22 липня 2020 12:03
Протокол завір.PDF
22 липня 2020 12:03
Опис завірен.PDF
22 липня 2020 12:03
Наказ завір.PDF
22 липня 2020 12:03
Копія паспорту.PDF
22 липня 2020 12:03
Держстат завірен.PDF
22 липня 2020 12:03
Витяг ПДВ завір.PDF
22 липня 2020 12:03
Витяг з ЄДР завір.PDF
22 липня 2020 12:03
Виписка завір.PDF
22 липня 2020 12:03
Технічне завдання.pdf
22 липня 2020 12:03
Паспорт камери КХ.pdf
22 липня 2020 12:03
Договір перевезень.PDF
22 липня 2020 12:03
Договір оренди 2020.PDF
22 липня 2020 12:02
Лист НБУ по ліцензії.pdf

Публічні документи

22 липня 2020 17:41
sign.p7s
22 липня 2020 17:34
sign.p7s
22 липня 2020 17:28
Цінова пропозиція.pdf
22 липня 2020 17:28
Технічний опис.pdf
22 липня 2020 17:28
Проект договору.pdf
22 липня 2020 17:28
Аналогічний договір.pdf
22 липня 2020 17:28
19. Виписка (22.04.2020).pdf
22 липня 2020 17:28
5. Свідоцтво ПДВ.pdf
22 липня 2020 17:28
3. Свідоцтво ЄДРПОУ.pdf
22 липня 2020 17:28
2. Код доступу (06.11.2018).pdf
22 липня 2020 17:28
1. СТАТУТ (05.11.2018).pdf
22 липня 2020 17:28
Ліцензія.pdf.p7s.p7s
22 липня 2020 17:28
Ліцензія.pdf
22 липня 2020 17:28
Гарантія 2231-20.zip
22 липня 2020 17:28
Гарантія 2231-20.pdf.p7s.p7s
22 липня 2020 17:28
Гарантія 2231-20.pdf
22 липня 2020 17:28
ч.1 п. 6 ст.17.pdf
22 липня 2020 17:28
ч.1 п. 5 ст.17.pdf
22 липня 2020 17:28
ч.1 п. 3 ст.17.pdf
22 липня 2020 17:28
ч.1 п. 13 ст.17.pdf
22 липня 2020 17:28
ч.1 п. 12 ст.17.pdf

Відповіді учасника на умови учаті у закупівлі

ТОВ МАРІМАР

ТОВ "Епіцентр К"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ МАРІМАР
#42497988
Рішення скасоване 815 760,00
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 липня 2020 17:21
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Рішення скасоване 828 799,92
UAH з ПДВ
11 вересня 2020 14:50
ТОВ МАРІМАР
#42497988
Рішення скасоване 815 760,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 12:53
ТОВ МАРІМАР
#42497988
Відхилено 815 760,00
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 12:59
ТОВ "Епіцентр К"
#32490244
Відхилено 828 799,92
UAH з ПДВ
23 вересня 2020 13:07

Вимога про усунення невідповідностей

Перелік виявлених невідповідностей: Довідка у довільній формі, не містить інформацію про наявність складських приміщень, їх приналежність (власне, орендоване інші підстави) Вимога(и) тендерної документації: Відповідно до п. 5 Розділу ІІІ тендерної документації: 1) для підтвердження наявності в нього обладнання та матеріально-технічної бази – оригінал довідки у довільній формі, що містить інформацію про: - наявність складських приміщень, їх приналежність (власне, орендоване, інші підстави). При наявності орендованих складських приміщень надавати діючий договір оренди; - наявність транспорту, його види, кількість, приналежність (власний чи орендований, інші підстави залучення). При наявності орендованого транспорту надавати діючий договір оренди; Перелік інформації/документів, які повинен надати учасник для усунення невідповідності(ей): Довідка у довільній формі, має містити інформацію про наявність складських приміщень, їх приналежність (власне, орендоване інші підстави). При наявності орендованих складських приміщень учасник повинен надати діючий договір оренди.

Документи

29 липня 2020 17:16
sign.p7s

Документи

04 серпня 2020 18:02
sign.p7s

Документи

23 вересня 2020 12:59
sign.p7s
23 вересня 2020 12:57
Відхилення Марімар.pdf
23 вересня 2020 12:54
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

23 вересня 2020 13:07
sign.p7s
23 вересня 2020 13:06
Відхилення.pdf
23 вересня 2020 13:00
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Інформація про відміну

Дата відміни
23 вересня 2020 13:07
Причина відміни
Відхилення всіх тендерних пропозицій згідно з Законом про публічні закупівлі

Актуальні тендери

До пошуку