Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

комплект учнівський (стіл учнівський одномісний з стільцем)
Очікувана вартість
119 445,00 UAH
UA-2020-07-06-004054-a 95df8a5b97a74ea9920ccedc68f58a3f
Спрощена закупівля    Спрощена    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боденчук Лариса Анатоліївна

+380980237368 larusa.bod@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, молоді та спорту Білогірської районної державної адміністрації Хмельницької області
Код ЄДРПОУ: 38297550
Місцезнаходження: 30200, Україна , Хмельницька обл., селище міського типу Білогір’я, вулиця Шевченка, 46
Контактна особа: Боденчук Лариса Анатоліївна
+380980237368
larusa.bod@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 14:03
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 18:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 12:14
Очікувана вартість: 119 445,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 597,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


категорія замовника: п.1 ч. 4 ст. 2 ЗУ Про публічні закупівлі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
90 комплекти
комплект учнівський (стіл учнівський одномісний з стільцем)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 30200, Україна, Хмельницька область, смт. Білогір'я, вул. Шевченка 46
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про відміну

Виконано
Дата відміни: 15 липня 2020 16:36
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Коментар щодо відміни: Неможливість усунення виявлених порушень
Документи:
15 липня 2020 16:36
Електронний підпис
15 липня 2020 16:32
Протокол