Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (Комплекти меблів для кабінетів початкової ланки)
Очікувана вартість
108 175,00 UAH
UA-2020-07-06-003900-a e1c5d081325d4977b74a9883d9b9ed9a
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Людмила Тилик

+380501615862 doporogok@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ ДОБРОПІЛЬСЬКОЇ РАЙОННОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 02142655
Місцезнаходження: 85000, Україна , Донецька обл., Добропілля, вул. Саратовська, 31
Контактна особа: Людмила Тилик
+380501615862
doporogok@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 13:53
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 09:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 липня 2020 08:00
Очікувана вартість: 108 175,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 540,88 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Засоби навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи (Комплекти меблів для кабінетів початкової ланки)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 липня 2020  —  15 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
07 липня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:10
Оголошення з додатками 2020 (зі змінами).doc
06 липня 2020 13:53
Оголошення з додатками 2020.doc
07 липня 2020 16:10
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 липня 2020 16:10
Оголошення з додатками 2020 (зі змінами).doc
06 липня 2020 13:53
Оголошення з додатками 2020.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-003900-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "КІФА", Код ЄДРПОУ:30347169
Дата подання: 07 липня 2020 15:28
Вимога про усунення дискримінаційних умов тендерної документації
Вимагаємо виключити вимогу про надання копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі за предметом закупівлі. Відповідно до п.п.2.6, 2.7, 2.8, 2.9, 2.11 Порядку надання навчальній літературі, засобам навчання і навчальному обладнанню грифів та свідоцтв Міністерства освіти і науки України загальний строк отримання свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам та грифів МОН складає понад 3 місяці. Таким чином, для учасника неможливо отримати відповідні свідоцтва чи грифи до кінцевого строку подання тендерної пропозиції. Зазначимо, що такі свідоцтва та грифи видаються на кожен конкретний виріб окремо, зважаючи на його технічні характеристики (п.1.14 Порядку), неможливо отримати такі свідоцтва та грифи без отримання конкретних технічних вимог, у свою чергу учасник не може знати, які саме вироби будуть закуповуватися замовником і заздалегідь отримати відповідні свідоцтва чи грифи. Отже відповідні документи на конкретні вироби, що є предметом закупівлі, могли отримати лише ті учасники, які були повідомлені Замовником заздалегідь про вид та технічні характеристики виробів, що будуть предметом закупівлі. Відповідно до «Переліку підприємств-виробників (постачальників), що мають чинні свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі для дошкільних та загальноосвітніх навчальних закладів, опублікованому на офіційному сайті Інституту модернізації змісту освіти (imzo.gov.ua) можуть бути допущені до закупівлі обмежене коло учасників зг. п.5 ст.14 Закону України ця вимога порушує принцип недискримінації. Крім того зазначимо, що вимагати таке свідоцтво не законно, адже жодним Законом його наявність або обов’язковість не встановлена.Така вимога є дискримінаційною та порушує принципи здійснення публічних закупівель.Також зазначаємо, що Рішеннями Антимонопольного комітету України №5803-р/пк-пз від 22.08.2017р. та №6636-р/пк-пз від 22.09.2017р.встановлено, що умови Замовника щодо надання учасниками в складі тендерної пропозиції копій свідоцтв про визнання відповідності педагогічним умовам можуть виконати лише суб’єкти господарювання, які на момент оприлюднення оголошення про проведення Процедури закупівлі вже мали в наявності свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам товару, технічні характеристики якого визначені у Документації, та відомі такому учаснику, що є дискримінацією та порушує положення ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовника було зобов’язано внести зміни до тендерної документації в цій частині. На підставі вищевикладеного, вимагаємо виключити вимогу про надання копії свідоцтв про визнання відповідності педагогічним вимогам на меблі за предметом закупівлі з Додатку 1 Технічні вимоги до складових частин комплектів меблів для кабінетів початкової ланки, до тендерної документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
07 липня 2020 16:08
Протокол №29/У від 07.07.2020р.
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно

Документи

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 20 липня 2020 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "КІФА" 53 940,00
UAH з ПДВ
53 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 липня 2020 13:49
Електронний підпис
18 липня 2020 13:48
Порівняльна таблиця.pdf
18 липня 2020 12:32
Технічні хар-ки.pdf
18 липня 2020 12:32
ISO 14001.pdf
18 липня 2020 12:32
ISO 9001.pdf
18 липня 2020 12:32
Авторизаційний лист.PDF
18 липня 2020 12:32
Уставні документи.pdf
18 липня 2020 12:32
Пропозиція дод 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "КІФА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПП "КІФА"
#30347169
Переможець 53 940,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 15:58

Документи

20 липня 2020 15:58
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 15:58

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "КІФА"
#30347169
53 940,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

20 липня 2020 15:58
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 11:29
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:03
Електронний підпис укладений
23 липня 2020 16:03
договір 48 від 23.07.20.PDF укладений
23 липня 2020 16:01

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 23 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 53 940,00
UAH (в тому числі ПДВ 8 990,00 UAH)