Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт покрівлі головної ремонтної майстерні та адміністративного корпусу по вул. Куренівська, 16В КО «Київмедспецтранс» (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
3 737 232,00 UAH
UA-2020-07-06-003871-b 5e325f334ac2492780391b046f7c8627
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дюговський Артур Володимирович

+380445360403 kyivmst@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Київмедспецтранс
Код ЄДРПОУ: 01993807
Місцезнаходження: 04119, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дегтярівська, 25
Контактна особа: Дюговський Артур Володимирович
+380445360403
kyivmst@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 20 липня 2020 16:52
Оскарження умов закупівлі: до 26 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 липня 2020 16:52
Початок аукціону: 31 липня 2020 14:59
Очікувана вартість: 3 737 232,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 686,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 18686 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Кількість та обсяги робіт з капітального ремонту викладені в Додатку 2 до тендерної документації. Термін виконання робіт: серпень – жовтень 2020 року. Точний початок буде визначено під час укладання договору за результатами закупівлі.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт покрівлі головної ремонтної майстерні та адміністративного корпусу по вул. Куренівська, 16В КО «Київмедспецтранс»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04073, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Куренівська, 16-в
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за виконані роботи здійснюються в національній валюті України шляхом прямого переводу грошей на розрахунковий рахунок Підрядника з відстрочкою платежу до 30 календарних днів з моменту підписання Акту приймання-передачі виконаних робіт та видаткових документів, а у випадку затримки бюджетного фінансування – протягом 3 робочих днів з моменту отримання коштів відповідно до п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України.Розрахунки за виконані роботи здійснюються на підставі Актів приймання виконаних робіт КБ-2В та Довідки про вартість виконаних будівельних робіт за формою КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін; Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
22 липня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:42
перелік змін.docx
22 липня 2020 15:42
ТД КР покрівлі зі зм. 2.doc
22 липня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
22 липня 2020 15:42
перелік змін.docx
22 липня 2020 15:42
ТД КР покрівлі зі зм. 2.doc
06 липня 2020 16:49
ТД КР покрівлі зі зм. 1.doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо надання проекту календарного графіку
Дата подання: 10 липня 2020 11:43
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:53
Доброго дня! Просимо надати відповідь щодо неохідності надання в складі пропозиції учасника "проекту календарного графіку виконання робіт" ?
Відповідь: Тендерною документацією не вимагається надання Учасником календарного графіку виконання робіт. Згідно п.4.4. Розд.1 Тендерної документації, точний початок робіт буде визначено під час укладання договору за результатами закупівлі.
Водночас, Учасник має право, надати у складі своєї пропозиції лист із зазначенням орієнтовних термінів початку та закінчення робіт з урахуванням терміну, визначеного Замовником в тендерній документації.
Щодо технічного завдання
Дата подання: 10 липня 2020 12:52
Дата відповіді: 15 липня 2020 13:55
Доброго дня! 1. Відповідно ДСТУ Б Д.1.1-1; 2013 до зведеного кошторисного розрахунку включаються кошти на утримання служби замовника, що є статтею витрат замовника. Вартість цінової пропозиції учасника складається і подається на підставі розрахунку Договірної ціни відповідно до технічного завдання Замовника, що є витратами потенційного підрядника і не може включати в себе вартість технічного нагляду. Просимо надати роз*снення стосовно п.4 Додатку 2 "Технічне завдання" до тендерної документації, а саме яким чином сума зведеного кошторисного розрахунку не повинна перевищувати суму пропозиції учасника? 2. Проходження експертизи відповідно норм діючого законодавства у будівництві є прями обов*язком замовника. Згідно порядку, замовник до оголошення торгів повин був розробити проектно-кошторисну документацію на роботи, що закуповуються, пройти експертизу та затвердити документацію (ТЕПи, зведений кошторисний розрахунок) відповідно до експертного звіту. Зважаючи на зазначене вище, просимо надати роз*яснення стосовно вимог п.2 Додатку 2 "Технічне завдання" до тендерної документації. Вдячні!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: 1. Щодо суми пропозиції та суми зведеного кошторисного розрахунку.
Роботи з капітального ремонту покрівлі фінансуються за рахунок спеціального фонду бюджету міста Києва. Зазначені кошти є цільовими та враховують всі можливі витрати Замовника на проведення ремонтних робіт, в тому числі, кошти на проходження експертизи кошторисної документації та кошти на утримання служби замовника (технічний нагляд).
Замовник укладає окремі договори на проходження експертизи (в даному випадку, експертиза проведена, експертний звіт отримано) та на технічний нагляд.
Водночас, згідно п.4 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі.
З огляду на зазначені умови, сума зведеного кошторисного розрахунку та сума договору підряду має відповідати сумі пропозиції учасника-переможця та враховувати, в т.ч. кошти на проведення технічного нагляду (1,5%).
Після укладання договору підряду, Замовник укладає договір технічного нагляду та, у разі необхідності, додаткову угоду до договору підряду на зменшення суми договору підряду з урахуванням суми договору на технічний нагляд.

2. Щодо проходження експертизи кошторисної документації.
Експертиза кошторисної документації проведена Замовником до оголошення зазначеної процедури закупівель.
Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі відповідного експертного звіту. Учасники не враховують відшкодування витрат на проходження експертизи під час підрахунку суми пропозиції.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-003871-b.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41235604
Дата подання: 10 серпня 2020 13:35
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції безпідставним та надаємо пояснення по суті відхилення.
1. Щодо наявності серед працівників не менше однієї особи, яка має посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» зазначаємо, що у наданій нами довідці, яка містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників учасника, які залучатимуться до виконання договору про закупівлю (файл - 2.1 Довідка про працівників.pdf) є виконавець робіт Пахотін Олег Вікторович. Згідно наданого посвідчення № 111-2020-29 та протоколу навчання ТОВ «НВК «ВЕКТОР» від 28.02.2020 № 111-2020 Пахотін Олег Вікторович пройшов навчання та перевірку знань за НПАОП 0.00-1.75-15.
2. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п. 2 частини 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначається, що «Кожен документ у складі тендерної пропозиції подається: - у формі електронного документа або - у формі відсканованого примірника первинного документа, створеного на папері. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним електронним цифровим підписом (обов’язково). Електронні документи можуть не містити реквізитів «підпис» та «печатка», оскільки вони подаються із накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП).» Тому те, що учасником було подано дефектний акт у форматі «RTF», а тендерну пропозицію при цьому було засвідчено кваліфікованим електронним підписом, не може вважатись підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції.
3. Щодо надання дозволу Державної служби України з питань праці, виданого учаснику, та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки нами у складі пропозиції було надано довідку-пояснення (файл - 16 Довідка щодо проведення робіт з підвищенної небезпеки.pdf), де було зазначено про те, що постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 були внесені зміни до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Згідно цього порядку роботи, що визначені в п. 16 розділу 2 Додатку № 5 тендерної документації, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та не потребують отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Тому на вимогу чинного законодавства України переможець закупівлі разом із замовником визначать порядок отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у строк не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Також вважаємо за необхідне нагадати, що відповідно до ч. 3 розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації замовником зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником за наявності відповідного листа-роз’яснення із посиланням на конкретне положення (стаття, частина, пункт, абзац тощо) відповідного закону або іншого нормативного акта».
Враховуючи вищенаведене, товариство з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія «Мега Стайл» вимагає від замовника скасувати рішення тендерного комітету КО «КИЇВМЕДСПЕЦТРАНС» від 07.08.2020 р. № 203 про відхилення нашої тендерної пропозиції.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
14 серпня 2020 14:46
Тендерним комітетом розглянуто вимогу та прийнято рішення про відсутність підстав для скасування рішення тендерного комітету № 203 від 07.08.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ».

Документи подані скаржником

10 серпня 2020 13:35
Вимога.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-06-003871-b.a2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ", Код ЄДРПОУ:41235604
Дата подання: 17 серпня 2020 11:05
неправомірне відхилення тендерної пропозиції
Антимонопольний комітет України 03035, м. Київ, вул. Митрополита Василя Липківського, 45 Суб’єкт оскарження: Товариство з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія «Мега Стайл» 04074, м. Київ, вул. Коноплянська, 18, Код ЄДРПОУ: 41235604 тел. +38(050) 469-46-09 bkmegastyle@gmail.com Замовник: КО «Київмедспецтранс» 04119, Київ вул. Дегтярівська, 25 Код ЄДРПОУ: 01993807 kyivmst@ukr.net Скарга щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель Відповідно до статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» скарги, що стосуються прийнятих рішень, дії чи бездіяльності замовника, які відбулися після оцінки тендерних пропозицій учасників, подаються протягом десяти днів з дня, коли суб’єкт оскарження дізнався або повинен був дізнатися про порушення своїх прав унаслідок рішення, дії чи бездіяльності замовника, але до дня укладення договору про закупівлю. Згідно статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» органом оскарження є Антимонопольний комітет України, Товариство з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія «Мега Стайл» є учасником державної закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі головної ремонтної майстерні та адміністративного корпусу по вул. Куренівська, 16В КО «Київмедспецтранс» (за кодом Єдиного закупівельного словника (CPV) ДК 021:2015 - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)», номер оголошення в ЦБД - UA-2020-07-06-003871-b. Відповідно до протоколу тендерного комітету КО «Київмедспецтранс» від 07.08.2020 р. № 203 пропозицію товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія «Мега Стайл» було відхилено. Після чого 10.08.2020 р. нами було подано через майданчик Прозорро вимогу замовнику щодо неправомірного відхилення нашої тендерної пропозиції. Замовник КО «Київмедспецтранс» 14.08.2020 р. надав відповідь на вимогу, згідно якої тендерний комітет замовника повідомив про відсутність підстав для скасування рішення тендерного комітету № 203 від 07.08.2020 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ». Вважаємо відхилення нашої тендерної пропозиції безпідставним, тому надаємо пояснення по суті відхилення. 1. Щодо наявності серед працівників не менше однієї особи, яка має посвідчення про проходження навчання відповідно до НПАОП 0.00-1.75-15 «Правила охорони праці під час вантажно-розвантажувальних робіт» зазначаємо, що у наданій нами довідці, яка містить відомості про кваліфікацію та досвід працівників учасника, які залучатимуться до виконання договору про закупівлю (файл - 2.1 Довідка про працівників.pdf) є виконавець робіт Пахотін Олег Вікторович. Згідно наданого посвідчення № 111-2020-29 та протоколу навчання ТОВ «НВК «ВЕКТОР» від 28.02.2020 № 111-2020 Пахотін Олег Вікторович пройшов навчання та перевірку знань за НПАОП 0.00-1.75-15 (Папка «2.2 Протоколи та посвідчення з ОП.rar» файл «Протоколи та посвідчення ОП Тищук, Пахотін.pdf»). 2. Відповідно до вимог тендерної документації, а саме п. 2 частини 1 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначається, що «Кожен документ у складі тендерної пропозиції подається: - у формі електронного документа або - у формі відсканованого примірника первинного документа, створеного на папері. Під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій і здійснення їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг». Учасники повинні подати тендерну пропозицію з накладеним електронним цифровим підписом (обов’язково). Електронні документи можуть не містити реквізитів «підпис» та «печатка», оскільки вони подаються із накладеним кваліфікованим електронним підписом (далі – КЕП).» Тому те, що учасником було подано дефектний акт у форматі «RTF», а тендерну пропозицію при цьому було засвідчено кваліфікованим електронним підписом, не може вважатись підставою для відхилення нашої тендерної пропозиції. 3. Щодо надання дозволу Державної служби України з питань праці, виданого учаснику, та/або декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та пожежної безпеки під час виконання робіт підвищеної небезпеки нами у складі пропозиції було надано довідку-пояснення (файл - 16 Довідка щодо проведення робіт з підвищенної небезпеки.pdf), де було зазначено про те, що постановою Кабінету Міністрів України від 3 березня 2020 р. № 207 були внесені зміни до «Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки». Згідно цього порядку роботи, що визначені в п. 16 розділу 2 Додатку № 5 тендерної документації, здійснюються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та не потребують отримання дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки. Декларація подається роботодавцем, виробником або постачальником не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Тому на вимогу чинного законодавства України переможець закупівлі разом із замовником визначать порядок отримання декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці у строк не пізніше ніж за п’ять робочих днів до початку виконання робіт підвищеної небезпеки та експлуатації (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Також вважаємо за необхідне нагадати, що відповідно до ч. 3 розділу IV. Подання та розкриття тендерної пропозиції тендерної документації замовником зазначено, що «Документи, що не передбачені законодавством для учасників процедури закупівлі, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником за наявності відповідного листа-роз’яснення із посиланням на конкретне положення (стаття, частина, пункт, абзац тощо) відповідного закону або іншого нормативного акта». Просимо: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення, яким зобов’язати замовника закупівлі скасувати рішення тендерного комітету КО «КИЇВМЕДСПЕЦТРАНС» від 07.08.2020 р. № 203 про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія «Мега Стайл» та визнати переможцем державної закупівлі товариство з обмеженою відповідальність «Будівельна компанія «Мега Стайл».
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 19 серпня 2020 21:20
рішення від 19.08.2020 № 15761.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 21:19
інформація про перенесення розгляду скарги № 14373.pdf
Дата публікації: 14 вересня 2020 14:58
рішення від 15.09.2020 № 17356.pdf
Дата публікації: 18 вересня 2020 22:18

Документи подані скаржником

17 серпня 2020 10:48
Скарга.pdf.zip

Документи подані замовником

25 серпня 2020 17:21
пояснення.pdf
25 серпня 2020 17:21
Пояснення по скарзі

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 липня 2020 15:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" 2 761 461,00
UAH з ПДВ
2 761 461,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПОСТАЧ БУД" 2 889 840,00
UAH з ПДВ
2 852 468,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 3 350 000,00
UAH з ПДВ
2 871 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ" 3 440 803,20
UAH з ПДВ
2 871 153,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП" 3 624 554,00
UAH з ПДВ
3 300 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ" 3 576 968,40
UAH з ПДВ
3 576 968,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 липня 2020 11:18
Електронний підпис
30 липня 2020 11:17
Розділ 2.rar
30 липня 2020 11:17
Розділ 1.rar

Публічні документи

30 липня 2020 15:03
Гарантія 2331-20.zip
30 липня 2020 15:02
2.13_Лист про ліцензію.pdf
30 липня 2020 15:02
2.2_Статут+Опис.pdf
30 липня 2020 15:02
1.1.3_Договір.pdf
30 липня 2020 15:01
1.3.1_Довідка про МТБ.pdf
30 липня 2020 15:01
1.1.2_Лист-відгук.pdf
30 липня 2020 15:01
1.2.3_Допуск до 1000В.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 15:51
Електронний підпис
30 липня 2020 15:51
8. ВИТЯГ З РЕЄСТРУ ПДВ.PDF
30 липня 2020 15:51
7. Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2020 15:51
5. Статут і Опис.pdf
30 липня 2020 15:50
3.2. Довідка про офіс.pdf
30 липня 2020 15:50
18. Ліцензія ДАБІ.pdf
30 липня 2020 15:49
14. Дефектний акт.pdf.p7s
30 липня 2020 15:49
14. Дефектний акт.pdf
30 липня 2020 15:49
13. Технічне завдання.pdf
30 липня 2020 15:49
1.2. Відгук.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 13:27
Електронний підпис
30 липня 2020 13:25
38. Ліцензія АВК 2020.pdf
30 липня 2020 13:25
32. Захист довкілля.pdf
30 липня 2020 13:25
24. Виписка ЄДРПОУ.pdf
30 липня 2020 13:25
23. Протокол на підпис.pdf
30 липня 2020 13:25
18. Наявність МТБ.pdf
30 липня 2020 13:25
15. Працівники.pdf
30 липня 2020 13:25
8. Субпідрядники.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 12:31
Електронний підпис
30 липня 2020 12:27
Ліцензія_ДАБІ.pdf
30 липня 2020 12:27
Сертифікат ISO 9001.PDF
30 липня 2020 12:27
Ліцензія АВК.PDF
30 липня 2020 12:27
Дозвіл 1 ДЕРЖПРАЦЯ.PDF
30 липня 2020 12:27
Ліцензія ДСНС.PDF
30 липня 2020 12:27
Дозвіл 2 ДЕРЖПРАЦЯ.PDF
30 липня 2020 12:26
29 Лист_розяснення.pdf
30 липня 2020 09:37
Електронний підпис
30 липня 2020 09:22
Тендерна_пропозиція.pdf
30 липня 2020 09:22
Дефектний акт.pdf
30 липня 2020 09:22
Обєктний кошторис.pdf
30 липня 2020 09:22
Локальний кошторис.pdf
30 липня 2020 09:22
Зведений кошторис.pdf
30 липня 2020 09:21
63.imd
30 липня 2020 09:21
Договірна ціна.pdf
30 липня 2020 09:21
29 Лист_розязнення.pdf
30 липня 2020 09:21
28 лiцензiя.pdf
30 липня 2020 09:21
26 дозвiл_на_роботи.pdf
30 липня 2020 09:21
30 наказ ДСНС № 263.pdf
30 липня 2020 09:21
84 Довідка_офіс.pdf
30 липня 2020 09:21
81 Оборотка рах.221.pdf
30 липня 2020 09:21
82 Довідка_МТБ.pdf
30 липня 2020 09:21
83 Довідка_обладнання.pdf
30 липня 2020 09:21
80 Оборотка рах. 104.pdf
30 липня 2020 09:21
79 накладна пальники.pdf
30 липня 2020 09:21
75 техпаспорт кран.pdf
30 липня 2020 09:21
Протокол_ОП2.pdf
30 липня 2020 09:21
Протокол_ОП.pdf
30 липня 2020 09:21
Атестація_Кондратюк.pdf
30 липня 2020 09:21
Атестація_Ткаченко.pdf
30 липня 2020 09:21
64 протокол ОП ІТП.pdf
30 липня 2020 09:21
66 протокол ОП_пож_мін.pdf
30 липня 2020 09:20
61 Тарасенко диплом.pdf
30 липня 2020 09:20
60 Лясківський диплом.pdf
30 липня 2020 09:20
47 Наказ № 8-К Бугаєць.pdf
30 липня 2020 09:20
39 Відгуки.pdf
30 липня 2020 09:20
36 договір з ТБК 7.pdf
30 липня 2020 09:20
паспорт_Куліков ориг.pdf
30 липня 2020 09:20
86 Суб_підряд.pdf
30 липня 2020 09:20
23 Технічне_завдання.pdf
30 липня 2020 09:20
21 Звіт за 2019 рік.pdf
30 липня 2020 09:19
12 Код Куліков.pdf
30 липня 2020 09:19
5 статут.pdf
30 липня 2020 09:19
8 Витяг з ЄДР.pdf
30 липня 2020 09:19
11 паспорт_Куліков.pdf
30 липня 2020 09:19
6 опис 1.pdf
30 липня 2020 09:19
7 опис 2.pdf

Публічні документи

30 липня 2020 14:25
Електронний підпис
30 липня 2020 14:24
5.2.12.2 Проект договору.pdf
30 липня 2020 14:24
5.2.2.1 Статут.pdf
30 липня 2020 14:24
5.2.9.2 Дефектний акт.pdf
30 липня 2020 14:24
5.1.3.2 Довідка офіс.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПОСТАЧ БУД"

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ "КЛАСИКА КОМФОРТУ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНТЕРХОЛД-ГРУП"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕНТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОМПОСТАЧ БУД"
#43584439
Очікує рішення 2 852 468,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:39
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ"
#41235604
Відхилено 2 761 461,00
UAH з ПДВ
07 серпня 2020 14:39

Документи

14 серпня 2020 12:52
Протокол

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 25 вересня 2020 15:43
Кінець періоду оскарження: 06 жовтня 2020 00:00
Дата відміни: 06 жовтня 2020 00:03
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У звязку зі скороченням видатків на закупівлю.
Документи:
25 вересня 2020 15:42
Електронний підпис
25 вересня 2020 15:29
Протокол