Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вхідних груп в спеціалізованому навчально-виховному комплексі «Київські каштани» з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва, вул. Каштанова, 13-Б
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2020-07-06-003804-a 55b34bfd06104a15a24a602cb0339dbc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баценко Сергій Вікторович

+380445474261 uo_ruodesn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Деснянської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37501684
Вебсайт: http://ruodesn.gov.ua/
Місцезнаходження: 02217, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Закревського, 15-А
Контактна особа: Баценко Сергій Вікторович
+380445474261
uo_ruodesn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 13:51
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 липня 2020 13:51
Очікувана вартість: 100 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт вхідних груп в спеціалізованому навчально-виховному комплексі «Київські каштани» з поглибленим вивченням англійської мови Деснянського району міста Києва, вул. Каштанова, 13-Б
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 серпня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки здійснюються в національній валюті України у безготівковій формі шляхом перерахування належних до сплати сум коштів на поточний рахунок Підрядника у межах отриманого бюджетного фінансування. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконані роботи здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування робіт, зазначених в п. 1.1. Договору, на свій розрахунковий рахунок. Замовник не несе відповідальність за несвоєчасне виконання грошових зобов’язань у разі затримки бюджетного фінансування, а також несвоєчасне проведення органами Державної казначейської служби України відповідних платежів. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 13:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 13:46
Проєкт Договору.docx
06 липня 2020 13:46
Тех.вимоги.docx
06 липня 2020 13:46
ОГОЛОШЕННЯ кап.рем вхід. груп.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 14 липня 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС" 98 545,10
UAH з ПДВ
98 545,10
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 13:02
Електронний підпис
14 липня 2020 13:02
3. Працівники (1).pdf
14 липня 2020 13:02
13. Сертифікати (1).pdf
14 липня 2020 13:02
9. Кошторис (1).rar
14 липня 2020 13:02
17. Захист довкілля (1).pdf
14 липня 2020 13:02
10. Проект договору (1).pdf
14 липня 2020 13:02
4. МТБ (1).pdf
14 липня 2020 13:02
9. Кошторис.rar
14 липня 2020 13:02
10. Проект договору.pdf
14 липня 2020 13:02
13. Сертифікати.pdf
14 липня 2020 13:02
3. Працівники.pdf
14 липня 2020 13:02
14. Цінова пропозиція.pdf
14 липня 2020 13:02
4. МТБ.pdf
14 липня 2020 13:02
17. Захист довкілля.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС"
#41436418
Переможець 98 545,10
UAH з ПДВ
21 липня 2020 11:23

Документи

21 липня 2020 11:23
прот 113.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 липня 2020 11:23

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТРОЙМОНТАЖ СЕРВІС"
#41436418
98 545,10
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 липня 2020 11:23
прот 113.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Дод уг 2 дог 184.pdf укладений
05 жовтня 2020 11:11
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 12:02
ДУ 1 до Дог. 184.PDF зміни до договору
28 липня 2020 11:44
Дог. 184.PDF укладений
28 липня 2020 11:22

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 липня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 липня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони вирішили внести зміни до пункту 2.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «2.1. Вартість робіт за цим Договором, зазначена в договірній ціні (Додаток ) та складає: 93 095 грн. 02 коп. (дев’яносто три тисячі дев’яносто п’ять грн. 02 коп.), в тому числі ПДВ 20% - 15 515 грн. 84 коп. (п’ятнадцять тисяч п’ятсот п’ятнадцять грн. 84 коп.) ».
Номер договору про закупівлю: 184
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: Сторони вирішили припинити дію Договору № 184 від 28.07.2020 року, укладеного між Замовником та Підрядником з 05.10.2020 року. З моменту набрання чинності цією Додатковою угодою зобов’язання Сторін, що виникли з Договору, припиняються і Сторони не вважають себе пов’язаними будь-якими правами та обов’язками, що виникли у зв’язку з укладеним Договором, та між Сторонами відсутні будь-які претензії майнового характеру одна до одної. Розрахунки між Сторонами не проводились.