Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт - благоустрій території ЗДО № 141 за адресою: м. Київ, вул. Басейна,15-а)
Очікувана вартість
953 800,00 UAH
UA-2020-07-06-003724-b e667ad6053ac4959bb53aea5e7a3980b
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Філіц Людмила

380442530056
tender.osvita@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти та інноваційного розвитку Печерської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 39833860
Вебсайт: http://pechersk.kievcity.gov.ua/
Місцезнаходження: 01021, Україна , Київська обл., Київ, вул. Інститутська, буд. 24/7
Контактна особа: Філіц Людмила
380442530056,
tender.osvita@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 09 липня 2020 18:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 липня 2020 18:00
Очікувана вартість: 953 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 769,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


ДК 021:2015 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт (Капітальний ремонт - благоустрій території ЗДО № 141 за адресою: м. Київ, вул. Басейна,15-а) згідно документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт - благоустрій території ЗДО № 141 за адресою: м. Київ, вул. Басейна,15-а (Джерело фінансування закупівлі - кошти місцевого бюджету).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 вересня 2020
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Оплата робіт за Договором здійснюється Замовником, на підставі довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат за формою № КБ-3 та акту приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в не пізніше 10 (десяти) банківських днів з дня підписання цих документів уповноваженими представниками Сторін, при наявності коштів на реєстраційному рахунку. У випадку затримки оплати робіт Замовником, як державною бюджетною установою (через відсутність коштів на розрахунковому рахунку), Замовник зобов’язується провести оплату робіт протягом 14-ти банківських днів з дня надходження коштів на свій рахунок. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 16:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 16:31
Оголошення капітальний ремонт ЗДО 141 спрощена.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 липня 2020 18:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна 950 250,51
UAH з ПДВ
950 250,51
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 липня 2020 17:30
Електронний підпис
13 липня 2020 17:22
Кошторис.pdf
13 липня 2020 17:22
21.imd
13 липня 2020 17:22
Декларація.pdf
13 липня 2020 17:22
Акт огляду.pdf
13 липня 2020 17:22
Цінова пропозиція _1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
Переможець 950 250,51
UAH з ПДВ
17 липня 2020 11:36

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 липня 2020 11:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Фізична особа підприємець Абакумова Наталія Олександрівна
#3257918908
950 250,51
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 16:10
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 13:54
ДУ Абакумова.pdf зміни до договору
05 листопада 2020 13:54
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2020 17:25
ДУ №2.pdf зміни до договору
12 жовтня 2020 17:24
Електронний підпис зміни до договору
12 серпня 2020 14:41
ДУ ФОП Абакумова (ЗДО №141) (2).pdf зміни до договору
12 серпня 2020 14:38
Електронний підпис укладений
29 липня 2020 14:27
Договір(Капітальний ремонт - благоустрій території ЗДО № 141) ФОП Абакумова Наталія Олександрівна.pdf укладений
29 липня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
11 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Ціна цього договору на момент підписання визначається позитивним експертним висновком.
Номер договору про закупівлю: 4500/Аб
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 жовтня 2020
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 41 ч. 5 п. 4 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер договору про закупівлю: 4500/Аб
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): ст. 41 ч. 5 п. 4 Закону України “Про публічні закупівлі”
Номер договору про закупівлю: 4500/Аб
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 10 листопада 2020
Сума оплати за договором: 934 516,19
UAH