Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Роботи по ремонту покрівлі над виробничими приміщеннями цеха №10 корп. 8Б ХДАВП
Очікувана вартість
605 823,00 UAH
UA-2020-07-06-003340-b ff1846673af34c87ab281504ffb3a5bc
Спрощена закупівля    Торги відмінено    Наявні запитання/вимоги без відповіді
Електронний підпис не накладено

Контакти

Мереха Олександр Михайлович

+380503016451 tender.ksamc@meta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ХАРКІВСЬКЕ ДЕРЖАВНЕ АВІАЦІЙНЕ ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО ( ХДАВП )
Код ЄДРПОУ: 14308894
Місцезнаходження: 61023, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., м. Харків, вул. Сумська, 134
Контактна особа: Мереха Олександр Михайлович
+380503016451
tender.ksamc@meta.ua
Категорія: Державне або комунальне підприємство, яке не належить до замовників

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:47
Звернення за роз’ясненнями: до 10 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 липня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 13:03
Очікувана вартість: 605 823,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 058,23 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Вимоги до предмета закупівлі, установлені замовником (згідно Додатку 3 документації).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Роботи по ремонту покрівлі над виробничими приміщеннями цеха №10 корп. 8Б ХДАВП
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61023, Україна, Харківська область, Харків, вул. Сумська, 134
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 27 липня 2020  —  31 жовтня 2020
ДК 021:2015: 45260000-7 — Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Замовник перераховує на рахунок Підрядника передоплату в розмірі 50% після підписання договору та виставлення рахунку- фактури протягом 5 банківських днів. Аванс 5 Банківські 50
Iнша подія Після виконання робіт Замовник здійснює платежі на основі підписаних сторонами актів прийому – здачі виконаних робіт форми КБ – 2 та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ – 3. Пiсляоплата 5 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

уточнення технічного завдання
Дата подання: 07 липня 2020 14:55
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:49
п.5, п.21 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної вирівнювальної стяжки додавати - будь ласка, укажіть товщину до якої треба додавати? п.12 Додавати на кожний наступний шар розбирання рулонної покрівлі - укажіть скільки шарів всьго треба розібрати? п.44 та п.45 - після цих пунктів, немає роботи "Готування важких кладкових цементних розчинів, марка 150- 0,735м3?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: п.5, п.21 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної вирівнювальноїстяжки додавати до 30мм цементной стяжки.
п.12 шарів всьго треба розібрати 1-3 слоя.
п.44 та п.45 - після цих пунктів не потрібно виготовляти важких цементных розчинів марки 150.
Залучення субпідрядника.
Дата подання: 08 липня 2020 00:22
Дата відповіді: 09 липня 2020 11:44
Здравствуйте. Скажіть будь ласка, чи маємо ми право залучати субпідрядника до виконання робіт, а самим виступати в ролі генпідрядника. Дякую.
Відповідь: В складі конкурсної пропозиції учасник надає інформацію про залучення/не залучення субпідрядника (субпідрядників) у разі їх залучення до виконання договору, в обсязі не менше ніж 20 відсотків вартості договору про закупівлю.
Відповідні зміни внесені до конкурсної документації на закупівлю (Додаток№1)
уточнення технічного завдання
Дата подання: 09 липня 2020 12:40
п.5, п.21 На кожні 5 мм зміни товщини шару цементної вирівнювальної стяжки додавати - будь ласка, укажіть товщину до якої треба додавати? Ваша відповаідь - 30 мм, але до чого тоді ці пункти в дефектному акті? Товщина 30 мм цементної вирівнювальної стяжки входить до складу роботи в розцінці пункта номер 4- Улаштування цементної вирівнювальної стяжки дефектного акту - (Пiдготування готової основи. Улаштування стяжки товщиною 30 мм.), а також питання : в п.6 Готування важких кладкових цементних розчинів, марка 100, зазначений обсяг кладкового цементного розчину, марка 100 - 3,06 м3, та в п.22 - 18,4263м3 на товщину 50мм. згідно норм розцінок ДСТУ Б Д.2.4-8:2012 "РЕСУРСНЫЕ ЭЛЕМЕНТНЫЕ СМЕТНЫЕ НОРМЫ НА РЕМОНТНО-СТРОИТЕЛЬНЫЕ РАБОТЫ" (сборник 8). Будь ласка, відкоригуйте дефектний акт і дайте правильну відповідь, стасовно товщини стяжок? п.12 Додавати на кожний наступний шар розбирання рулонної покрівлі - укажіть скільки шарів всьго треба розібрати? - ваша відповідь 1-3 шара стосується відповіді до п.11, де розбирання 1-3 шара вже вказано в п.11, а саме -Розбирання покриттів покрівлі з рулонних матеріалів в 1-3 шари п.12 Додавати на кожний наступний шар розбирання рулонної покрівлі??? Він відноситься до п.11. Було запитання скільки всього шарів треба розібрати?Будь ласка, відкоригуйте дефектний акт і дайте правильну відповідь, скільки шарів треба добавити до 3-х вже розібраних, згідно п.11,а саме просимо вас відповісти скільки всього розбирається шарів покрівлі? п.44 та п.45 - після цих пунктів, немає роботи "Готування важких кладкових цементних розчинів, марка 150- 0,735м3? - ваша відповідь готування не треба, чому? Розчин не буде примінятися в цієї роботі для улаштування цементного бортика? Тоді це нарушує технологію роботи - п,44 Улаштування примикань висотою 400 мм з рулонних покрівельних матеріалів до бетонних стін і парапетів із застосуванням газопламеневих пальників? в п.28,31,34,37,40 ми готували розчин М150 для виконання робіт по улаштуванню примикань, а коли виконали роботи згідно п.44 і 45, повинні 0,735м3 привезти на об'єкт готовим??? Чи всеж треба готувати???Будь ласка, відкоригуйте дефектний акт і дайте правильну відповідь?
Розгорнути Згорнути
Відповідь відсутня
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 13:42

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Комунальне підприємство "Харківжилбуд" 496 775,00
UAH
496 775,00
UAH
Документи
ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС" 574 047,40
UAH
574 047,40
UAH
Документи
ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ" 575 400,00
UAH
575 400,00
UAH
Документи
ТОВ "СТИЛЬ РЕМСТРОЙ" 594 200,00
UAH
588 000,00
UAH
Документи
ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "БІГСТОУН" ХАРКІВСЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ "СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ" - ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ" 605 823,00
UAH
605 823,00
UAH
Документи

Публічні документи

17 липня 2020 08:26
Електронний підпис
17 липня 2020 08:25
Смета.pdf
15 липня 2020 15:19
Електронний підпис
15 липня 2020 15:19
Штатний розклад.pdf.p7s
15 липня 2020 15:19
Штатний розклад.pdf
15 липня 2020 15:19
Фінансова звітність.pdf
15 липня 2020 15:19
Статут.pdf
15 липня 2020 15:19
ст 17.pdf
15 липня 2020 15:19
Санкції ст 236.pdf
15 липня 2020 15:19
Розпорядження.pdf
15 липня 2020 15:19
пропозиція.pdf
15 липня 2020 15:19
про повноваження.pdf
15 липня 2020 15:19
Погодження договору.pdf
15 липня 2020 15:19
опис.pdf
15 липня 2020 15:19
нявність споруд.pdf
15 липня 2020 15:19
наказ директор.pdf.p7s
15 липня 2020 15:19
наказ директор.pdf
15 липня 2020 15:19
Ліцензії та дозволи.pdf
15 липня 2020 15:19
Копії трудових.pdf.p7s
15 липня 2020 15:18
Копії трудових.pdf
15 липня 2020 15:18
Дозвіл №529.16.63.pdf.p7s
15 липня 2020 15:18
Дозвіл №529.16.63.pdf
15 липня 2020 15:18
Дозвіл №303.16.63.pdf.p7s
15 липня 2020 15:18
Дозвіл №303.16.63.pdf
15 липня 2020 15:18
Дозвіл 403.18.63.pdf
15 липня 2020 15:18
Декларацiя_безпека.pdf
15 липня 2020 15:18
Відгук1.pdf
15 липня 2020 15:18
Відгук 2.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 10:19
Електронний підпис
15 липня 2020 10:18
5.1. проект договору.pdf.p7s
15 липня 2020 10:18
5.1. проект договору.pdf
15 липня 2020 10:18
2.1. тех завдання.pdf.p7s
15 липня 2020 10:18
2.1. тех завдання.pdf
15 липня 2020 10:18
1.8. ДОЗВІЛ.pdf.p7s
15 липня 2020 10:18
1.8. ДОЗВІЛ.pdf
15 липня 2020 10:18
1.6. фін звітність.pdf.p7s
15 липня 2020 10:18
1.6. фін звітність.pdf
15 липня 2020 10:18
1.4. копія 1 ДФ.pdf.p7s
15 липня 2020 10:18
1.4. копія 1 ДФ.pdf
15 липня 2020 10:18
1.3. довідка МТБ.pdf.p7s
15 липня 2020 10:18
1.3. довідка МТБ.pdf
15 липня 2020 10:18
1.2.1 копія акту ВРТП.pdf.p7s
15 липня 2020 10:18
1.2.1 копія акту ВРТП.pdf
15 липня 2020 10:18
1.1.1 Лист - відгук ВРТП.pdf

Публічні документи

14 липня 2020 19:28
Форма 16-Б Робітники.pdf
14 липня 2020 19:28
Форма 8 Техніка.pdf
14 липня 2020 19:28
Форма 5 Досвід.pdf
14 липня 2020 19:28
Сертифікат СЕС.pdf
14 липня 2020 19:28
Перелік Об'єктів.docx
14 липня 2020 19:28
Копія паспорту.pdf
14 липня 2020 19:28
Копія квітанції ЄСВ.pdf
14 липня 2020 19:28
Звіт до ДПС.pdf
14 липня 2020 19:28
Витяг з РПЄП.pdf
14 липня 2020 19:28
Витяг ЄДР.pdf
14 липня 2020 19:28
Виписка з ЄДР.pdf
14 липня 2020 19:28
Key-6.dat

Публічні документи

15 липня 2020 20:33
Електронний підпис
15 липня 2020 20:32
ЦПХ Харебава.pdf
15 липня 2020 20:32
ЦПХ Дубінін.pdf
15 липня 2020 20:32
СТАТУТ.pdf
15 липня 2020 20:32
Протокол зборів.pdf
15 липня 2020 20:32
Паспорт.pdf
15 липня 2020 20:32
Оренда авто.pdf
15 липня 2020 20:32
Опис.pdf
15 липня 2020 20:32
Наказ на директора.pdf
15 липня 2020 20:32
Локальний кошторис.pdf
15 липня 2020 20:32
Ліцензія.pdf
15 липня 2020 20:32
Дубінін посвідчення.pdf
15 липня 2020 20:32
Дозвіл Держпраці.pdf
15 липня 2020 20:32
Довідка з МВС.pdf
15 липня 2020 20:32
Відомості з ЄДР.rtf
15 липня 2020 20:32
Витяг.pdf
15 липня 2020 20:32
Виписка.pdf
15 липня 2020 20:32
16_довідка КЕП.pdf
15 липня 2020 20:32
14_лист обробка даних.pdf
15 липня 2020 20:32
12_довідка довкілля.pdf
15 липня 2020 20:32
5_лист звіт раз на рік.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 18:53
Електронний підпис
15 липня 2020 18:51
Електронний підпис
15 липня 2020 18:39
цінова пропозиція 3л..pdf
15 липня 2020 18:39
цінова пропозиція 2л..pdf
15 липня 2020 18:39
ОР_3.pdf
15 липня 2020 18:39
ОР_2.pdf
15 липня 2020 18:39
ОР_1.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК-9.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_8.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_7.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_6.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_5.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_4.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_3.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_2.pdf
15 липня 2020 18:39
ЛК_1.pdf
15 липня 2020 18:39
лицензия лист2.pdf
15 липня 2020 18:39
лицензия лист1.pdf
15 липня 2020 18:39
квитанция.pdf
15 липня 2020 18:39
ДЦ.pdf
15 липня 2020 18:39
ДЦ до Договору.pdf
15 липня 2020 18:39
Договір_4.pdf
15 липня 2020 18:39
Договір_3.pdf
15 липня 2020 18:39
Договір_2.pdf
15 липня 2020 18:39
Договір_1.pdf
15 липня 2020 18:38
Дефектний акт_2.pdf
15 липня 2020 18:38
Дефектний акт_1.pdf
15 липня 2020 18:38
ВР_3.pdf
15 липня 2020 18:38
ВР_1.pdf
15 липня 2020 18:38
ВЗ_2.pdf
15 липня 2020 18:38
баланс лист2.pdf
15 липня 2020 18:38
баланс лист 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Комунальне підприємство "Харківжилбуд"

ТОВ "БК "ВЕРТИКАЛЬ-ПЛЮС"

ФОП "САВЧЕНКО СЕРГІЙ ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ТОВ "СТИЛЬ РЕМСТРОЙ"

ПІДПРИЄМСТВО ОБ'ЄДНАННЯ ГРОМАДЯН "БІГСТОУН" ХАРКІВСЬКОГО ВІДДІЛЕННЯ ВСЕУКРАЇНСЬКОЇ ГРОМАДСЬКОЇ ОРГАНІЗАЦІЇ ІНВАЛІДІВ "СОЮЗ ОРГАНІЗАЦІЙ ІНВАЛІДІВ УКРАЇНИ" - ТОВАРИСТВА ІНВАЛІДІВ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Комунальне підприємство "Харківжилбуд"
#31733547
Очікує рішення 496 775,00
UAH
16 липня 2020 13:42

Інформація про відміну

Скасовано
Дата скасування відміни: 03 серпня 2020 15:11
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі, згідно п.8.29 пп.2 Наказу "Про затвердження Порядку закупівель підприємствами Державного концерну "Укроборонпром" №333 від 29.11.19р. - у зв'язку з скороченням видатків на здійснення закупівлію
Документи:
29 липня 2020 16:41
Рішення відміна Ремонт покрівлі.pdf
Виконано
Дата відміни: 03 серпня 2020 15:56
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Відміна закупівлі, згідно п.8.29 пп.2 Наказу "Про затвердження Порядку закупівель підприємствами Державного концерну "Укроборонпром" №333 від 29.11.19р. - у зв'язку з скороченням видатків на здійснення закупівлію
Документи:
03 серпня 2020 15:56
Електронний підпис
03 серпня 2020 15:14
Рішення про відміну 03.08.20.pdf