Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі. (ДК 021:2015 – 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів.) Придбання засобів навчання та обладнання для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Очікувана вартість
15 660,00 UAH
UA-2020-07-06-003332-a 72e46041c33047d78928642aa829e01e
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Каріна Омельницька

+380974695585 verhschool3@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЗ "ВЕРХНЬОДНІПРОВСЬКА СЗШ №3 I-IIIСТ."
Код ЄДРПОУ: 26372673
Місцезнаходження: 51600, Україна , Дніпропетровська обл., м. Верхньодніпровськ, вул. Театральна, буд. 20
Контактна особа: Каріна Омельницька
+380974695585
verhschool3@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 13:09
Звернення за роз’ясненнями: до 12 липня 2020 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 липня 2020 08:00
Початок аукціону: 16 липня 2020 15:11
Очікувана вартість: 15 660,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 156,60 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Якість товару повинен відповідати державним стандартам, сертифікату якості. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
ДК 021:2015 – 39160000-1 Шкільні меблі. (ДК 021:2015 – 39162000-5 Приладдя для навчальних закладів.) Придбання засобів навчання та обладнання для забезпечення якісної, сучасної та доступної загальної середньої освіти «Нова українська школа».
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 51600, Україна, Дніпропетровська область, м.Верхньодніпровськ, вул. Театральна, 20 КЗ «Верхньодніпровська СЗШ №3 І-ІІІ ст.»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах оплати за фактом поставки, згідно видаткової накладної. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за товар здійснюється протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок. Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 13:14
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 13:09
Оголошення СЗШ 3.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 липня 2020 15:32

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ" 15 600,00
UAH з ПДВ
15 190,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Кутенкова О.О. 15 600,00
UAH з ПДВ
15 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

14 липня 2020 16:41
Електронний підпис
14 липня 2020 16:39
36. Уставні(Завірені).pdf
14 липня 2020 16:39
29. Копія техпаспорту.pdf
14 липня 2020 16:39
4. Проект договору.pdf

Публічні документи

15 липня 2020 01:54
Витяг платника.jpg
15 липня 2020 01:54
Витяг платника.pdf
15 липня 2020 01:54
довідка корупціі.pdf
15 липня 2020 01:54
ИНН Кутенкова ОО.jpg
15 липня 2020 01:54
ПАСПОРТ КУТЕНКОВА ОО.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"

ФОП Кутенкова О.О.

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3352117113
Переможець 15 190,00
UAH з ПДВ
20 липня 2020 08:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 липня 2020 08:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "МОКРЯК КОСТЯНТИН ОЛЕКСАНДРОВИЧ"
#3352117113
15 190,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 09:39
Електронний підпис зміни до договору
04 грудня 2020 09:07
Д.у.№3 від 04.12.20р..pdf зміни до договору
04 грудня 2020 09:06
Електронний підпис зміни до договору
31 серпня 2020 15:04
Д.У.№2 дидактика НУШ 31.08.20р..pdf зміни до договору
31 серпня 2020 15:02
Електронний підпис зміни до договору
10 серпня 2020 12:40
Дод. уг.№1 дидактика НУШ 2020р..pdf зміни до договору
10 серпня 2020 12:38
Електронний підпис укладений
28 липня 2020 09:29
ДоговірНУШ_15190.pdf укладений
28 липня 2020 09:27

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 серпня 2020
Дата публікації змін до договору:
31 серпня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Подовження сроку доставки товару.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
04 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
04 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесено строки постачання товару.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 липня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 15 190,00
UAH