Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Телевізійні камери ДК 021:2015 - 32240000-7 (Телевізійні журналістські комплекти)
Очікувана вартість
1 022 707,00 UAH
UA-2020-07-06-003268-b 3ac8704702114e128188702ce9fa6418
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кузнецова Ірина Валеріївна

380612239104
380680563993
peo@ztv.zp.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне підприємство "Муніципальна телевізійна мережа"
Код ЄДРПОУ: 24905384
Вебсайт: http://ztv.zp.ua/
Місцезнаходження: 69095, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Приходська , 60
Контактна особа: Кузнецова Ірина Валеріївна
380612239104,380680563993
peo@ztv.zp.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 16:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 16:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:45
Очікувана вартість: 1 022 707,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 227,07 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32240000-7: Телевізійні камери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 комплект
Телевізійні камери ДК 021:2015 - 32240000-7 (Телевізійні журналістські комплекти)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69035, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, вул.Сєдова, буд.5
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 вересня 2020
ДК 021:2015: 32240000-7 — Телевізійні камери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-08-12-000020 ● acf5da7e0cab4390b4131026b479c75a
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 12 серпня 2020 11:28
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

НАКАЗ

12.08.2020 № 167

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушень законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедури закупівлі UA-2020-07-06-003268-b, ДК 021:2015: 32240000-7 — Телевізійні камери, яка проводиться Комунальним підприємством "Муніципальна телевізійна мережа".

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.


В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання вимог абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону КП «Муніципальна телевізійна мережа» повідомляє про усунення порушень законодавства в частині не відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Панасистем» шляхом розірвання договору про закупівлю №07/08/20 від 07 серпня 2020 р. укладеного між КП «Муніципальна телевізійна мережа» та ТОВ «Панасистем». Документ, що свідчить про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, додаткову угоду від 17серпня 2020 р. про розірвання договору про закупівлю №07/08/20 від 07 серпня 2020 р. оприлюдено через електронну систему закупівель.

2020-08-18 11:31:05


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 12 серпня 2020
Кінцевий строк оскарження: 28 серпня 2020

Порушення виявлено

  1. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто

Встановлено порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель • усунуто

Порушення усунуті

2020-08-18 13:05:27

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 13:12

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ" 989 664,00
UAH з ПДВ
913 968,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕР-СЕРВІС" 1 014 298,88
UAH з ПДВ
913 971,38
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Комтел" 1 012 788,00
UAH з ПДВ
1 012 788,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

29 липня 2020 19:58
Електронний підпис
29 липня 2020 19:07
Довідки.pdf
29 липня 2020 19:07
Довідка МВС.pdf
20 липня 2020 22:33
Електронний підпис
20 липня 2020 22:30
Технічна частина.pdf
20 липня 2020 22:30
Тендерні документи.pdf
20 липня 2020 22:30
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:44
Електронний підпис
21 липня 2020 14:42
Електронний підпис
21 липня 2020 14:38
Проект договору.pdf
21 липня 2020 14:38
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

20 липня 2020 14:47
Електронний підпис
20 липня 2020 14:46
цінова пропозиція.pdf
20 липня 2020 14:46
статут комтел.pdf
20 липня 2020 14:46
сервіс центр.pdf
20 липня 2020 14:46
проект договору.pdf
20 липня 2020 14:46
право власності авто.pdf
20 липня 2020 14:46
лист від панасонік.pdf
20 липня 2020 14:46
договір 2 + відгук.pdf
20 липня 2020 14:46
довідка ст 17.pdf
20 липня 2020 14:46
довідка про санкції .pdf
20 липня 2020 14:46
довідка працівники.pdf
20 липня 2020 14:46
видаткові +відгук.pdf
20 липня 2020 14:46
аналог договір (19-47).pdf
20 липня 2020 14:46
AG-CX350E_EMC_RoHS_d_2019-01.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНЖЕНЕР-СЕРВІС"

ТОВ "Комтел"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"
#31815053
Переможець 913 968,00
UAH з ПДВ
23 липня 2020 14:00

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 липня 2020 14:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПАНАСИСТЕМ"
#31815053
913 968,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 серпня 2020 08:23
Панасистем_ТЖК.pdf укладений
10 серпня 2020 08:22
Електронний підпис укладений
18 серпня 2020 11:19
Додаткова угода.pdf укладений
18 серпня 2020 11:17

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 913 968,00
UAH (в тому числі ПДВ 152 328,00 UAH)
Причини розірвання договору: Висновок управління східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області UA-M-2020-08-12-000020 про виявлені ознаки порушення законодавства в сфері публічних закупівель та неможливості їх усунення