Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шкільні меблі
Очікувана вартість
2 000 844,00 UAH
UA-2020-07-06-003221-b 4ed0d221d9d24c1ab38a06b976cb406f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Зінченко Ірина Миколаївна

380456351989
380456393093
buh_gorono@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02143809
Місцезнаходження: 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122
Контактна особа: Зінченко Ірина Миколаївна
380456351989,380456393093
buh_gorono@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 06 липня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 11 липня 2020 17:00
Оскарження умов закупівлі: до 17 липня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 21 липня 2020 17:00
Початок аукціону: 22 липня 2020 12:23
Очікувана вартість: 2 000 844,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 010,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 комплект
шкільні меблі (комплект з 30 парт та 30 стільців, осередок учителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
шкільні меблі (комплект з 15 парт та 15 стільців, осередок учителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
36 комплект
шкільні меблі (стіл учнівський 1- місний та стілець Т-подібний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
6 штуки
стілець Т-подібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару оплата за отриманий товар здійснюється на підставі виставлених видаткових накладних Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 липня 2020 15:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 липня 2020 15:42
проект договору 2020.doc
06 липня 2020 15:42
ТД парти з стільцями 2020р..doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-07-06-003221-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА, Код ЄДРПОУ:1516102760
Дата подання: 04 серпня 2020 11:45
Шановний Замовник!!!!!!!!!!!
Просимо звернути увагу по перше що сертифікація меблів є добровільною а не обов'язковою !!!!!!!!
По друге відповідність товару який Нами пропонується підтверджено дозвільними документами на матеріал з якого вироблено товар, по трете дозвільними документами на сам товар!!!!!!!!!!!!!
Також якість товару підтверджується Паспортом на виріб наданий виробником товару!!!
Інші недоліки нами усуваються протязі 24 годин після оприлюднення вимог Замовника нами буде надано свідоцтво про реєстрацію траспортних засобів яке орендуємо та надамо ідентифікатор закупівлі аналогічного договору (хоча ця інформація є в вільному доступі і Замовник має змогу самостійно її перевірити)
Також просимо звернути на рішення інших тендерних комітетів.

Вимагаємо скасувати протокол про визнання переможцем ТОВ Смаковка , скасувати протокол про дискваліфікацію ФОП Покатило Л.С. та визнати її переможцем за закупівлею.
В іншому разі будемо змушені звернутися до АМКУ з скаргою на дії тендерного комітету та звернути його увагу що ціна є вищою ТОВ Смаковка (які знаходяться 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Водопійна, будинок 25, офіс 170 ). ТА в діях Тендерного комітету вбачаються корупційні діяння та змова з ТОВ Смаковка!!!!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 14:29
1.Відповідно, до вимог тендерної документації Замовника,всі Учасники мали надати перелік сертифікації, яка була встановлена Замовником у тому числі "сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника шкільних меблів".
Закупівля за ідентифікатором UA-2020-07-06-003221-b опублікована в системі prozorro 6 липня 2020 року, період уточнень завершився 11.07.2020 року, період оскаржень вимог Замовника у тендерній документації завершився 17.07.2020 року.
Станом на момент завершення періоду оскаржень вимог Замовника у тендерній документації, таких скарг та вимог до Замовника не надходило, тому відповідні вимоги діють для всіх учасників без виключення.
2.Інформація,щодо досвіду та транспортного засобу,яким планується здійснити постачання товару вимагається на підтвердження кваліфікації учасника,
так-дійсно Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає надання 24 годин на усунення невідповідності інформації та/або документах, але не всіх.
Враховуючи, інформацію наведену в пункті 1 (невідповідність пропозиції технічним вимогам), Замовник вирішив дискваліфікувати Учасника без надання можливості усунення невідповідності інформації, що стосується кваліфікаційних критеріїв.
3.Якщо,скаржник вважає,що його права як Учасника було порушено,він має право звернутися до відповідного органу оскарження, щодо заяви учасника-скаржника про змову між Замовником та будь-яким з Учасників, вона на є необгрунтованою та безпідставною.

Документи подані скаржником

04 серпня 2020 11:45
парти 001.pdf
04 серпня 2020 11:45
Протокол 29.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-07-06-003221-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 05 серпня 2020 16:53
Скарга на дії Замовника
Скарга та докази додані
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 19:49
рішення від 07.08.2020 № 15134 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:49
рішення від 18.08.2020 № 15708 .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення ТОВ «Смаковка» переможцем закупівлі та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» по предмету закупівлі код за ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти шкільних меблів).
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2020 16:01

Документи подані скаржником

05 серпня 2020 16:06
Протокол №1 меблі.pdf
05 серпня 2020 16:06
протокол Смаковка.pdf
05 серпня 2020 16:06
Скарга Біла Церква.pdf

Документи подані замовником

12 серпня 2020 16:13
Відповідь на скаргу.docx
12 серпня 2020 16:23
відповідь на скаргу.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:56

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль" 1 728 974,20
UAH з ПДВ
1 708 964,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА 1 821 150,00
UAH з ПДВ
1 728 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ Смаковка 1 995 180,00
UAH з ПДВ
1 728 960,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" 1 999 860,00
UAH з ПДВ
1 999 860,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 вересня 2020 14:36
Цінова оновлена.pdf
01 вересня 2020 14:27
Документи переможця.pdf
01 вересня 2020 14:27
Dovidka_20231654690470801040.pdf
01 вересня 2020 14:27
Dovidka_20231654690470801040.pdf.p7s
21 липня 2020 13:05
Електронний підпис
21 липня 2020 12:57
Цінова.pdf
21 липня 2020 12:57
Тех частина.pdf
21 липня 2020 12:57
Статут Копія.pdf
21 липня 2020 12:57
Накази, протокол.pdf
21 липня 2020 12:57
ДУ 1 до договору 181.pdf
21 липня 2020 12:57
Довіреність.pdf
21 липня 2020 12:57
Довідка Укр. Капітал.pdf
21 липня 2020 12:57
Довідка ЄДР.PDF
21 липня 2020 12:57
декларація якості.pdf
21 липня 2020 12:57
Відповідність.pdf
21 липня 2020 12:57
Витяг ПДВ (оригінал).PDF
21 липня 2020 12:57
4Паспорт.pdf
21 липня 2020 12:57
4 Довидки гар лист,т.д.pdf
21 липня 2020 12:57
3 проєкт договору б.pdf
21 липня 2020 12:57
2 Мат база.pdf
21 липня 2020 12:57
1 Дов. Працівники.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 16:33
Електронний підпис
21 липня 2020 16:31
3.14 Декларація якості.pdf
21 липня 2020 16:31
6.13 Паспорт якості.pdf
21 липня 2020 16:31
11 інструкція.pdf
21 липня 2020 16:31
6.11 Лист виробника.pdf
21 липня 2020 16:31
9 дислокація.pdf
21 липня 2020 16:31
10 Інші документи.pdf
21 липня 2020 16:31
3.11 Витяг.pdf
21 липня 2020 16:31
8 Проект договору.pdf
21 липня 2020 16:31
2.3.2 Відгук Баштанка.pdf
21 липня 2020 16:31
2.3.4 Відгук Братське.pdf
21 липня 2020 16:31
1Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

04 серпня 2020 13:45
Електронний підпис
04 серпня 2020 13:39
Довідка МВС.jpg
18 липня 2020 21:59
Електронний підпис
18 липня 2020 21:56
3.9. Паспорт виробу_6.pdf
18 липня 2020 21:56
3.9. Паспорт виробу_5.pdf
18 липня 2020 21:56
3.9. Паспорт виробу_4.pdf
18 липня 2020 21:56
3.9. Паспорт виробу_3.pdf
18 липня 2020 21:56
3.9. Паспорт виробу_2.pdf
18 липня 2020 21:56
3.9. Паспорт виробу_1.pdf
18 липня 2020 21:56
3.6. Декларація якості.pdf
18 липня 2020 21:56
3.5. Довідка екологія.pdf
18 липня 2020 21:56
2.4. Проект договору.pdf
18 липня 2020 21:56
2.2. Стаття 17.pdf
18 липня 2020 21:56
2.1. Досвід.pdf
18 липня 2020 21:56
1.16. Довідка МТБ.pdf

Публічні документи

21 липня 2020 14:35
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Меблі-Техностиль"

ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА

ТОВ Смаковка

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Рішення скасоване 1 708 964,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:21
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА
#1516102760
Рішення скасоване 1 728 900,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:21
ТОВ Смаковка
#37382000
Рішення скасоване 1 728 960,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2020 16:21
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
Переможець 1 708 964,00
UAH з ПДВ
26 серпня 2020 15:57

Документи

27 липня 2020 14:25
Електронний підпис
27 липня 2020 14:24
Протокол №1 меблі.pdf

Документи

30 липня 2020 10:18
Електронний підпис
30 липня 2020 10:15
Протокол №2 меблі.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 серпня 2020 15:57

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Меблі-Техностиль"
#35659221
1 708 964,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
30 вересня 2020 15:00
Дод.2 меблі.pdf зміни до договору
30 вересня 2020 14:59
Електронний підпис зміни до договору
15 вересня 2020 11:23
Дод. 1 дог.311.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:21
дод.угода до дог.311.pdf зміни до договору
15 вересня 2020 11:07
Електронний підпис укладений
15 вересня 2020 10:57
Дог.311 меблі.pdf укладений
15 вересня 2020 10:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
14 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
15 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника.
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 вересня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 вересня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зміна строку поставки предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 311
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 663 186,10
UAH (в тому числі ПДВ 277 197,68 UAH)