Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Шкільні меблі
Очікувана вартість
2 000 844,00 UAH
UA-2020-07-06-003221-b ● 4ed0d221d9d24c1ab38a06b976cb406f
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти і науки Білоцерківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143809 |
Місцезнаходження: | 09100, Україна , Київська обл., Біла Церква, Шевченка, 122 |
Контактна особа: |
Зінченко Ірина Миколаївна 380456351989,380456393093 buh_gorono@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 липня 2020 15:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 липня 2020 17:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 липня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 липня 2020 17:00 |
Початок аукціону: | 22 липня 2020 12:23 |
Очікувана вартість: | 2 000 844,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 20 010,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39160000-1: Шкільні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
34 комплект
шкільні меблі (комплект з 30 парт та 30 стільців, осередок учителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
1 комплект
шкільні меблі (комплект з 15 парт та 15 стільців, осередок учителя)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
36 комплект
шкільні меблі (стіл учнівський 1- місний та стілець Т-подібний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
6 штуки
стілець Т-подібний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
09100, Україна, Київська область, Біла Церква, адреси навчальних закладів Управління освіти і науки БМР
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 серпня 2020
ДК 021:2015: 39160000-1 — Шкільні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | оплата за отриманий товар здійснюється на підставі виставлених видаткових накладних | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 липня 2020 15:47 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 липня 2020 15:42 |
проект договору 2020.doc | |
06 липня 2020 15:42 |
ТД парти з стільцями 2020р..doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-07-06-003221-b.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА, Код ЄДРПОУ:1516102760
Дата подання: 04 серпня 2020 11:45
Шановний Замовник!!!!!!!!!!!
Просимо звернути увагу по перше що сертифікація меблів є добровільною а не обов'язковою !!!!!!!!
По друге відповідність товару який Нами пропонується підтверджено дозвільними документами на матеріал з якого вироблено товар, по трете дозвільними документами на сам товар!!!!!!!!!!!!!
Також якість товару підтверджується Паспортом на виріб наданий виробником товару!!!
Інші недоліки нами усуваються протязі 24 годин після оприлюднення вимог Замовника нами буде надано свідоцтво про реєстрацію траспортних засобів яке орендуємо та надамо ідентифікатор закупівлі аналогічного договору (хоча ця інформація є в вільному доступі і Замовник має змогу самостійно її перевірити)
Також просимо звернути на рішення інших тендерних комітетів.
Вимагаємо скасувати протокол про визнання переможцем ТОВ Смаковка , скасувати протокол про дискваліфікацію ФОП Покатило Л.С. та визнати її переможцем за закупівлею.
В іншому разі будемо змушені звернутися до АМКУ з скаргою на дії тендерного комітету та звернути його увагу що ціна є вищою ТОВ Смаковка (які знаходяться 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Водопійна, будинок 25, офіс 170 ). ТА в діях Тендерного комітету вбачаються корупційні діяння та змова з ТОВ Смаковка!!!!!!!!!!
Розгорнути
Згорнути
По друге відповідність товару який Нами пропонується підтверджено дозвільними документами на матеріал з якого вироблено товар, по трете дозвільними документами на сам товар!!!!!!!!!!!!!
Також якість товару підтверджується Паспортом на виріб наданий виробником товару!!!
Інші недоліки нами усуваються протязі 24 годин після оприлюднення вимог Замовника нами буде надано свідоцтво про реєстрацію траспортних засобів яке орендуємо та надамо ідентифікатор закупівлі аналогічного договору (хоча ця інформація є в вільному доступі і Замовник має змогу самостійно її перевірити)
Також просимо звернути на рішення інших тендерних комітетів.
Вимагаємо скасувати протокол про визнання переможцем ТОВ Смаковка , скасувати протокол про дискваліфікацію ФОП Покатило Л.С. та визнати її переможцем за закупівлею.
В іншому разі будемо змушені звернутися до АМКУ з скаргою на дії тендерного комітету та звернути його увагу що ціна є вищою ТОВ Смаковка (які знаходяться 09117, Україна, Київська область, Біла Церква, вулиця Водопійна, будинок 25, офіс 170 ). ТА в діях Тендерного комітету вбачаються корупційні діяння та змова з ТОВ Смаковка!!!!!!!!!!
Рішення замовника: Вимога не задоволена
05 серпня 2020 14:29
1.Відповідно, до вимог тендерної документації Замовника,всі Учасники мали надати перелік сертифікації, яка була встановлена Замовником у тому числі "сертифікат на систему екологічного менеджменту ISO 14001:2015 виробника шкільних меблів".
Закупівля за ідентифікатором UA-2020-07-06-003221-b опублікована в системі prozorro 6 липня 2020 року, період уточнень завершився 11.07.2020 року, період оскаржень вимог Замовника у тендерній документації завершився 17.07.2020 року.
Станом на момент завершення періоду оскаржень вимог Замовника у тендерній документації, таких скарг та вимог до Замовника не надходило, тому відповідні вимоги діють для всіх учасників без виключення.
2.Інформація,щодо досвіду та транспортного засобу,яким планується здійснити постачання товару вимагається на підтвердження кваліфікації учасника,
так-дійсно Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає надання 24 годин на усунення невідповідності інформації та/або документах, але не всіх.
Враховуючи, інформацію наведену в пункті 1 (невідповідність пропозиції технічним вимогам), Замовник вирішив дискваліфікувати Учасника без надання можливості усунення невідповідності інформації, що стосується кваліфікаційних критеріїв.
3.Якщо,скаржник вважає,що його права як Учасника було порушено,він має право звернутися до відповідного органу оскарження, щодо заяви учасника-скаржника про змову між Замовником та будь-яким з Учасників, вона на є необгрунтованою та безпідставною.
Закупівля за ідентифікатором UA-2020-07-06-003221-b опублікована в системі prozorro 6 липня 2020 року, період уточнень завершився 11.07.2020 року, період оскаржень вимог Замовника у тендерній документації завершився 17.07.2020 року.
Станом на момент завершення періоду оскаржень вимог Замовника у тендерній документації, таких скарг та вимог до Замовника не надходило, тому відповідні вимоги діють для всіх учасників без виключення.
2.Інформація,щодо досвіду та транспортного засобу,яким планується здійснити постачання товару вимагається на підтвердження кваліфікації учасника,
так-дійсно Закон України "Про публічні закупівлі" передбачає надання 24 годин на усунення невідповідності інформації та/або документах, але не всіх.
Враховуючи, інформацію наведену в пункті 1 (невідповідність пропозиції технічним вимогам), Замовник вирішив дискваліфікувати Учасника без надання можливості усунення невідповідності інформації, що стосується кваліфікаційних критеріїв.
3.Якщо,скаржник вважає,що його права як Учасника було порушено,він має право звернутися до відповідного органу оскарження, щодо заяви учасника-скаржника про змову між Замовником та будь-яким з Учасників, вона на є необгрунтованою та безпідставною.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-07-06-003221-b.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Меблі-Техностиль", Код ЄДРПОУ:35659221
Дата подання: 05 серпня 2020 16:53
Дата подання: 05 серпня 2020 16:53
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 серпня 2020 19:49
рішення від 07.08.2020 № 15134 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 07 серпня 2020 19:49
Інформація про резолютивну частину рішення від 18.08.2020 № 15708.pdf
Дата публікації: 19 серпня 2020 13:29
рішення від 18.08.2020 № 15708 .pdf
Дата публікації: 21 серпня 2020 15:36
Коментар замовника щодо усунення порушення: Скасовано рішення про визначення ТОВ «Смаковка» переможцем закупівлі та скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Меблі-Техностиль» по предмету закупівлі код за ДК 021:2015 39160000-1 Шкільні меблі (комплекти шкільних меблів).
Дата виконання рішення замовником: 26 серпня 2020 16:01
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 липня 2020 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" |
1 728 974,20
UAH з ПДВ
|
1 708 964,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА |
1 821 150,00
UAH з ПДВ
|
1 728 900,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ Смаковка |
1 995 180,00
UAH з ПДВ
|
1 728 960,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФОРМАКС ГРУП" |
1 999 860,00
UAH з ПДВ
|
1 999 860,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Рішення скасоване |
1 708 964,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:21
|
ПОКАТИЛО ЛЮБОВ СЕМЕНІВНА #1516102760 |
Рішення скасоване |
1 728 900,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:21
|
ТОВ Смаковка #37382000 |
Рішення скасоване |
1 728 960,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2020 16:21
|
ТОВ "Меблі-Техностиль" #35659221 |
Переможець |
1 708 964,00
UAH з ПДВ
|
26 серпня 2020 15:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 вересня 2020 15:00
|
Дод.2 меблі.pdf | зміни до договору |
30 вересня 2020 14:59
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 вересня 2020 11:23
|
Дод. 1 дог.311.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 11:21
|
дод.угода до дог.311.pdf | зміни до договору |
15 вересня 2020 11:07
|
Електронний підпис | укладений |
15 вересня 2020 10:57
|
Дог.311 меблі.pdf | укладений |
15 вересня 2020 10:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 14 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 15 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до п.1 ч.5 ст.41 Закону України "Про публічні закупівлі" можливе зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. |
Номер договору про закупівлю: | 311 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 30 вересня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна строку поставки предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 311 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |